Ei sinkku vaan mikä

Anonyymi-ap

Päätin just tuossa pari päivää sitten, että vaikka ulkonäöllä olen suotu jne.. niin yhtään naista ei tule enää elämääni. Eikä mitään muutakaan. Saatte pitää noi vaikeat sinkkuhömpätyksenne ja juttunne, joista ei aiheudu kuin ongelmia. 14 vuoteen muutenkaan ei ole ollut ketään, niin ei tartte tulla enää ketään. Just tossa torppasin yhdenkin viikonloppuna ravintolassa,sanoin vain, ettei kiinnosta enää mikään juttu. En mä lähe tämmöseen enää. Joku kysy, että aiot elää ilman naista tästälähin vai? Kyllä, ei enää juonitteluja ja vittumaisia ihmisiä.

9

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äläpä sano,kun tapaat sen tervepäisen,kauniin ja rehellisen.Heitäkin on.Etkä varmasti olisi ensimmäinen etkä viimeinen kun pyörtää sanansa.

• Anonyymi

Heitä ei ole ja jos on niin joko vaihtavat kadun puolta, tai eivät muuten vain intresseiltään kohtaa. Vaikean ihmisen on vaikeaa sopia minnekään tai löytää ihmistä joka ymmärtää muttei satuta. Ei ole ketään eikä tule. Toisille on kirjoitettu kohtaloksi istua yksin katsomassa kaikkea.

• Anonyymi

Mä olen 5-vuotta mennyt samalla kaavalla. Ei vaan tahdo löytyä luottamusta mihinkään.

• Anonyymi

Suotuhan se. Vähän kuin huopavene sillee toisaalt.

• Anonyymi

Niin teit myös mulle. Kiitos kovasti.

• Anonyymi

Vähäsen samoille linjoilla on alkanut ajatusmaailma lipsahtelemaan, ensiksi törmäsin kontaktien keräilijään johon haaskasin aikaa, tanssiminen ei kiinnosta ja siinä meni seuraava luultavasti...vaan menköön, piittaan kerta kerralta vähemmän.
      Ja miksi piittaisin, motiivien ylläpitoon ei riitä ulkokultaisuus ja tyhjät sanat

• Anonyymi

Ootko tuuri ja kotijuoppo jolle elämä on yksi iso ongelma. Sovit hyvin ajatukseen suomalaisista miehistä. Kolme luokkaa: juopot ja niiden dramaattiset suhteet, tavalliset normaalit miehet (näillä rehdein perhe-elämä) ja sitten on nämä tikkimiehet sikspäkkeineen joiden on ollut pakko pelastaa joku nainen ja uhrautua perhe-elämään.

• Anonyymi

Ymmärrän kyllä mistä olet saanut tämän tiedon. On vuosien varrella kerätty m¤lkku kerrallaan tietoa. Petetty idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä mistä olet saanut tämän tiedon. On vuosien varrella kerätty m¤lkku kerrallaan tietoa. Petetty idiootti.

Ei siihen mu[kuja ole tarvittu .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe