Elikkäs oon tyttö joka meen nyt kasille ja en oo kokenu itteeni kauheen rumaks mutta oon huomannu et ainakun puhun jollekin esim snapissa ni heti kun laitan kuvan itestäni niin ne estää mut. Kavereitten mielestä oon ihan kaunis ja myös joittenkin harvojen poikijenkin mielestä mutta onko vinkkejä että mitä voisin tehdä jotta tulisin hieman kauniimmaksi?
MITÄ VOIN TEHDÄ ULKONÄÖLLENI?
Anonyymi-ap
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Hymyile, hymy kaunistaa aina!
- Anonyymi
Spermaa naamaan tulee puhas iho typykkä;) täältä sitä sais jos otat yhteyttä. Ikää päälle 40 ja vaimoa ei seksi kiinnosta, niin kyllä nuoret kädet tekis hyvää mun melalle..!
- Anonyymi
Hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20612472
- 134777
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083141Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952782Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122108Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358