Että kun toi puheääni kytketään päälle niin, pitääkö mun lähestyä jotakuta että pääsen eroon tosta lopullisesti…
olkaa kilttejä ja vastatkaa…
Janne
Katja
Maarit
Kyllikki
Te tiedätte mistä minä puhun…
voitko kertoo
22
925
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro saatana tai mä hyppään junan alle
- Anonyymi
Älä missään tapauksessa niin tee!!!!!
- Anonyymi
En ole kukaan noista jotka mainitsit,
mutta.....
Miten ja mistä se ääni tulee?
Mitä se kertoo sulle?
Usein jos on jotain toistuvaa outoa,
sillä on tarkoitus ja merkitys.
Ehkä juurikin se että lähestyisit jotain ihmistä, ihan sillä perusteella että et sä sellasta kysyisi muuten jos ei olis tarkoitusta. - Anonyymi
Ei sillä ole merkitystä mitä puhetta se on krpn kytkemä puheääni.
- Anonyymi
En usko siihen.
Vieläkään.
Harmi kun sä et jutellut mun kanssa aiheesta aikoinaan kun koitin sulle tosta jutella täällä.
- Anonyymi
Hei me eletään 2025 kaikki on mahdollista, krp on tuhonnut mut
- Anonyymi
Hei, tiiän kyllä mitä eletään.
Tosiaan Harmi kun et keskustellut ja oot vaan ilkee mulle. Olisin voinut vaikkapa kysästä krpltä asiasta... - Anonyymi
Onko sinulla aloittajasetä tällainen ymmärrys keskusrikospoliisin keskittymisestä
- Anonyymi
ihan turhaan kysyt krpltä mitään , ne esittää tietämätöntä…
minä tiedän miten pääsen eroon tästä ehkä…
Ei kenelläkään sais tehdä näin- Anonyymi
Älä tee mitää itelles.
Ja usko pois siel krp päässä on välittäviäkin ihmisiä.. - Anonyymi
Menitköhän nukkumaan?
Hyvää yötä sulle 😴🤗😚 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tee mitää itelles.
Ja usko pois siel krp päässä on välittäviäkin ihmisiä..Älä huoli, en tee itelleni mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli, en tee itelleni mitään
Hyvä juttu!
Vaikken tiedä kuka oot niin silti oon tällänen huolehtiva. Eli tyhmä..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu!
Vaikken tiedä kuka oot niin silti oon tällänen huolehtiva. Eli tyhmä.....Ootko paikalla
- Anonyymi
Mikset sinä sitten kysele palstaäijä näiltä luetteloimiltasi yksilöiltä siitä, että mitä he tietävät keskusrikospoliisista?
- Anonyymi
Minä en tunne noita kyseisiä ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tunne noita kyseisiä ihmisiä
En minäkää, muuten olisin namedroppaillut huolella. Metatexti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkää, muuten olisin namedroppaillut huolella. Metatexti
Ja ompelisin myös hihamerkin mc riding with meaningful people
- Anonyymi
Hyvä tietää että ketä teidän sairaassa joukkovainossa on mukana. Eikö vain olisi helpointa ja huojentavinta paljastaa koko kööri nyt? Kaikki tulee joka tapauksessa vielä ilmi ja jäätte kaikki kiinni. Otatte vastuun aiheuttamastanne tuskasta ja kärsitte kakkunne. Sitten uusi elämä paremmilla eväillä.
- Anonyymi
Mitä jos pitäisit suusi kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos pitäisit suusi kiinni
Onko sinulla jokin hyväkin syy käydä jodlaamassa näihin palstaäijän provoihin tällaista? Ehkä kerrot vapaa-ajanviettotavoistasi ja/tai kieroutuneesta ajatusmaailmastasi tällä? En mm usko hetkeäkään, että sinulla olisi mtn tekemistä krpn kanssa, joten mitä täällä uliset ja ennen kaikkea miksi?
- Anonyymi
puheäänen muuttaja niin puhe-elin muuntaa oman puheäänesi kuin joku robottiääni, joku taisteluplaneetta galactican robo-ääni "by your command"
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427