Mutta joo siis olen ollut sinkku yli 15vuotta. Kyllä. Toki on ollut tässä pitempiä tapailujuttuja ja muutama seksisuhde. Mutta nyt olen jutellut netissä miesten kanssa niin aina siihen hyvään juttuun änkeää joku muu nainen väliin. Olen joo mustasukkainen aina elämässä ollut, mutta mikä on tämä ilmiö. Esim juttelin yhen miehen kanssa TikTok livessä,kyseli missä asun jne ja olemme lähes samanikäisiä...Oli jo vähän juttua josko nähtäisiin,mutta sitten siinä kommenttikentässä alkoi pari naista lirkuttaa tälle miehelle niin lähin pois. Yleensä vieläpä estän,kun koen oloni loukatuksi. Eli sitä vaan että onko tämä parisuhdehomma joku markkina tai huutokauppa tai kilpailu? Toki en etsi mitään umpivakavaa,koska elämäntilanne ei sovi tiiviille parisuhteelle enkä enää ikinä saman katon alle muuta kenenkään kanssa,koska se ahdistaa ajatuksena jo. Olen elänyt pitkän avioliiton ja parin vuoden avoliiton ja kummastakin olin se jättävä osapuoli.
Mietin miten muotoilisin asian
15
245
Vastaukset
- Anonyymi
Niin vapauden menettäminenhän on se pelottavin asia jos menee vakituiseen suhteeseen, silloin ei saa seksiäkään aina kun haluaisi.
- Anonyymi
Tuoko tämä naisena esiintyminen sekä sekavien stoorien tuottaminen mielihyvän tai jännityksen tunteita? Kieliasu on todella töksähtävä ja luettelomainen
- Anonyymi
Nainen olen,anteeksi jos en ole hyvä kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen,anteeksi jos en ole hyvä kirjoittamaan.
Et osa kirjoittaa alkuunkaan uskottavaa tekstiä, palstasetä. Itseltä puuttuu paha tahto edes yrittää pitää sönkötystäsi uskottavana. Naiset on nääs joskus itse pahimpia myrkkymuratteja toisiaan kohtaan. T naiselta
- Anonyymi
Tik Tok -live?
Tulkaa nyt hyvät ihmiset pois sieltä somesta, elämäänne pilaamasta.
xLiner- Anonyymi
Juu olen päätynyt samaan lopputulokseen, some antaa mielikuvaa loputtomista mahdollisuuksista vaan eipä toteudu käytännössä, lisäksi saattaa käydä niin että some asetetaan etusijalle höpöhöpö ihanteineen ja unohdetaan se ainut oikea toimiva kohtaamisen muoto eli vastaantulijan huomiointi.
Puhelin kourassa tietty sokkona muulle maailmalle, kuinkas muuten :D
- Anonyymi
seksittömyyden puute pelottaa avioliitossa.
- Anonyymi
kun niin konetietoni eli tietokone näyttää lämmöt, un yöllä ikkuna auki nyt kun lähenee ulkolämpötila, turhaa on tutuletinkaan eli tuuletusikkunat kiinni...heti
sisä 24,1 ulko 24,2 Mutta eiks noi seksisuhteet tunnu inhottavalta. Mieti nyt vieraan äijän kanssa. Hyh hyh!
Tota taas ihmettelen, tai no en tunne alustaa, mutta jos se on avoin palsta, niin miksei saa useemman kanssa keskustella?- Anonyymi
Ihan sama miehillekin. Juttelepa mielenkiintoisen naisen kanssa, niin kolme muuta miestä tulee mukaan.
- Anonyymi
En osaa tuohon sanoa muuta mutta minä olisin jatkanut juttua miehen kanssa sivullisista huolimatta. Kyllä se siitä olisi selvinnyt haluaako tavata sinut vai jonkun muun. Loppuun asti, kohti voittoa tai pettymystä, ei sitä kesken jätetä.
- Anonyymi
Niinhän se monesti menee, että kun yksi näyttää kiinnostuneen jostain, kohta on liuta muitakin kiinnostuneita. Joku luonnonlaki vissiin. 😅
Sitten sitä tekee väistöliikkeen ja antaa niitten mielenkiintousempien jatkaa. Minä en kilpaile, enkä kiristä. Jos joku on osoittanut kiinnostuksen merkkejä jotakuta muuta kohtaan, väistyn edestä pois. Eikä siihen liity edes mustasukkaisuus, harmitus kyllä jos itsekin olin kiinnostunut, mutten lähde kisaan jossa vähän yksi jos toinenkin näyttää kiinnostavan.
Kiinnostukoon heistä sitten vaan.
Jasu- Anonyymi
Siinä mielessä olen hyvässä elämäntilanteessa, ettei ole pariutumishuolia. Olen parisuhteessa, elämäni viimeisessä sellaisessa joten vaikka edellä kerroin periaatteeni, en ole koskaan enää tilanteessa missä pitäisi väistellä ja etsiä uutta kumppania.
Ainoastaan nykyiseni edestä voin väistyä, jos hän haluaa joskus jatkaa ilman minua. Muutoin en saata itseäni tilanteeseen missä pitäisi tunteilla.
Jasu
- Anonyymi
Eii kai nyt jostain tik tok-livestä voi mustasukkaiseksi tulla? Siellähän voi käytännössä kuka tahansa jutella kenen kanssa tahansa, eihän sitä nyt väliin tulemiseksi voi sanoa.
Vasta sitten, jos aidosti jo tapailet jotain tyyppiä ja siihen tulee aina joku toinen nainen, joka vie miehen huomion ja mielenkiinnon, voi ajatella, että joku "tulee väliin". Kukaanhan ei aidosti voi väliin tulla, jos suhde on vakaalla pohjalla, mutta ehkä epävarmuutesi näyttäytyy piirteenä, joka nähdään luotaan työntävänä? Itse ainakin karsastan miehiä, jotka olisivat heti alkuun niin mustasukkaisia, ettei hengittämään pysty.
Aletheias - Anonyymi
Ainakin loukkaannut herkästi. Olisitko sitten tullut loukatuksi joskus kipeästi ja jättänyt kumppanisi sen vuoksi? Myös jättäminen sattuu, vaikka sen tekisi järkisyistä toisen osoittautuessa epäluotettavaksi.
Keskustelun toinen osapuoli ei voi sille mitään, että muitakin naisia tulee juttelemaan. Näin käy aika ajoin myös livessä, niin voisit kehittää vain sietokykyäsi jatkamalla juttelua ja osallistumalla jopa mukaan tulleiden juttuihin.
Kaikki naiset eivät osaa kunnioittaa rajoja. Osa naisista voi käyttäytyä silloin mustasukkaisesti, olla ärtynyt tai kivahtaa jotain rumasti tai poistua.
On jotenkin vähän noloa, jos on ylireagoitua, mutta aivan varmaan joskus tarpeellista, riippuu tilanteesta. Samoin käyttäytyvät toki myös jotkut miehet, kun tuntevat asemansa uhatuksi. Mustasukkaisuus voi pilata hyvän suhteen, mutta siitäkin voi opetella pois.
Ehkä vaan parempi. olla alkuun välittämättä muista ja katsoa avoimesti mihin tilanne johtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771635- 171484
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1071119UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1061106