Onpas tosi outo turistirihkama kauppias Napapiirin turisti rysässä
https://www.kaleva.fi/galleriat/heinakuun-2025-lukijakuvat/11686522/11703351
Vähän hurahtanut... ?? Onko kuitenki ihan suomalaine?
Omituinen kauppias Napapiirillä
8
348
Vastaukset
- Anonyymi
lasten mehu hetki housut alas pukki istuttaa syliin
- Anonyymi
Jopas on hyvä kuva, heh
- Anonyymi
Luulisi tyhmemmänkin turistin tajuavan ettei ole tervetullut tuohon läävään. Tuossa turistirysässä on fiksumpiakin krääsäkaupiaita
- Anonyymi
Kun soppaa jaetaan, niin siellä saa kuvata. Vastaanotto ystävällinen, kuten yhteisöruokailussa kuuluukin. Tosi luontaantyöntävää, jos olisi monta kylttiä, että et saa kuvata. Tietenkään ei ole sopivaa kuvata ihmisiä ilman lupaa ja köyhiä ruokajonossa niin että tunnistaa, mutta ainakin siitä kenttäkeittiöstä saa ottaa kuvia ja vaikka niin että on itse mukana.
- Anonyymi
Mie en välitä! Mie oon asukas!
Napapiirin vois vaikka sulkea! Meteliä tulee ja turistit tukkivat tien.
Mie tahdon rauhaa, koska mie oon tehnyt pitkän elämäntyön ja Rovaniemi on seniorikaupunki! Mie oon asukas. Mie en hyväksy laitonta lyhytvuokrausta! Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, että laiton on laitonta! MIE OON ASUKAS ON ROVANIEMEN YLVÄS TUNNUS, menen pää pystyssä marssimaan enkä HÄPEÄ! - Anonyymi
Ei oikein sovi 2000 luvun aiheeseen.
- Anonyymi
Kuka kauppias?
- Anonyymi
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011386455.html
omituisia asiakkaita rovaniemellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741