Voisin deittailla heti, jos löytäisin ihanan naisen

Anonyymi-ap

Mistäs sellaisia tavallisia keski-ikäisiä naisia vaan löytyis, joita kiinnostas ihan tavallinen heteromies? Tuntuu, että kaikki tavallinen on jotenkin liian arkista monelle naisolettamalle. Ettehän ole alkaneet nirsoilemaan liikaa?

171

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan ensimmäiseksi pitää aloittaa siitä, että mikä on sinun määritelmäsi " tavallisesta keski-ikäisestä naisesta"?

Kaikilla ihmisillä, kun on niin erillaiset määritelmät asioista.

Suosittelisin etsimään naista mahdollisten harrastusten tai yhteisten mielenkiinnonkohteiden parista, jotka sinua kiinnostavat ja jotka voisivat myös kiinnostaa kyseistä naisoletettua. Baarikin on kuulemma hyvä paikka lähestyä naisia, jos sattuu baarissa käymistä harrastamaan ja uskaltaa mennä juttelemaan itseä kiinnostaville naisille jotka osoittavat mielenkiintoa takaisin sinua kohtaan.

Onnea sinulle sen oikean etsintään. :) Kyllä te aivan tavalliset heteromiehet kiinnostatte edelleen naisia, harvat ihmiset vain jotka olisivat toisilleen potenttiaalisia kumppaniehdokkaita tuntuvat nykypäivänä enää kohtaavan, mutta toivon että tässä sinun tapauksessa käy toisin ja sinä löydät itsellesi hyvän elämänkumppanin.

• Anonyymi

Ja toisaalta millainen on tavallinen heteromies, jonka suhteen ei saisi nirsoilla?

Tulee tuollaisesta varttuneemmasta, tavallisesta heteromiehestä mieleen ehkä sellainen kalsareissa sohvalla jääkiekkoa tapittava Homer Simpson -tyylinen kaveri, jolla on toinen käsi siellä kalsareissa ja toisessa kädessä kaljatölkki.

- Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toisaalta millainen on tavallinen heteromies, jonka suhteen ei saisi nirsoilla?

Tulee tuollaisesta varttuneemmasta, tavallisesta heteromiehestä mieleen ehkä sellainen kalsareissa sohvalla jääkiekkoa tapittava Homer Simpson -tyylinen kaveri, jolla on toinen käsi siellä kalsareissa ja toisessa kädessä kaljatölkki.

- Sivusta

Tuo on hyvä kysymys, että minkälainen sitten on se "tavallinen heteromies", kun meillä jokaisella on varmasti siitä aivan omanlainen määritelmämme.

Minkälainen "tavallinen heteromies" on teidän mielestä on? Ja minkälainen on "tavallinen heteronainen" ?

Kiinnostaa kuulla ihmisten erillaisia ajatuksia. :)

• Anonyymi

Mulle kelpais taasen persoonallisen mukava 🙂

• Anonyymi

Mä en tie en ole edes keskittyny tavallisiin kunnon naisiin kun ei nekään ole osannu itestään muuta tarjota kun pillua tai ulkonäköään mielummin keskittyny niihin helposti antaviin pienempi todennäköisyys että mä olen se joka semmosen rikkoo joku on rikkonu jo ajat si toki se on samalla muokannu mun tottumuksia mu ei voi minkään semmottista se elämä on sitä en tie si kuinka helposti niiltä on kukaan onnistunu saamaan mun jälkeen ei hirviästi ole kiinnostanu miksi nähdä turhaa vaivaa mun kohdalla nainen yleensä poikkeuksetta vaatii enemmän kun mihin itse pystyy 🤷 kuinka tyhmä pitää olla että antaa itsestään enemmän kun mitä itse toiselta saa si kun ei mikään muu toimi ny yrittävät vie kiristää ben there don that periaate silti en ole itse alentunu kiristämään ei o tarvinnu

• Anonyymi

Ihminen joka on jo rikottu rikkoutuu uudelleen entistä herkemmin joten aika julmaa

• Anonyymi

Oletan sinun kirjoitustyylin perusteella, että et taida olla ap vaan joku sivullinen kommentoija?

Miksi et keskity tavallisiin naisiin? Oletko etsinyt itsellesi elämänkumppaniksi naista, jonka luonne ei selkeästi ole ollut yhteen sopiva sinun luonteesi kanssa, jos sinusta tuntuu että tavallisilla naisilla ei ole ollut sinulle ulkonäön tms lisäksi muuta tarjottavaa?

Jospa etsisit jatkossa itsellesi tavallista naista harrastuksien ja yhteisten mielenkiinnonkohteiden ääreltä niin saattaisit yllättyä positiivisesti sen suhteen miten paljon jollain naisella, jonka luonne on yhteen sopiva sinun luonteen kanssa voisikaan olla tarjottavanaan sinulle. Samankaltaisiin ihmisiin tutustuminen luontuu vain niin paljon paremmin kuin vastaavanlaisesti ihmisiin tutustuminen, joilla on aivan päinvastaiset elämänarvot yms.

Toivottavasti olet sentään ollut rehellinen noille ihmisille, joista kerrot vain saaneesi hetken huumaa ja kertonut suoraan, että mitä heistä olet etsinyt. Se ei ole sen rikotun ihmisen vika, jos elämä on kohdellut kaltoin ja toiset ihmiset.

• Anonyymi

* "Been there, done that."

• Anonyymi

Eli sinun mielestäsi tavallinen nainen on täyspaska. Miksi sitten tavoittelet tavallista naista? Miksi haluat täyspaskan elämääsi?

• Anonyymi

Ei naisia kiinnosta tavalliset miehet.

Minä en ole ikinä pettänyt. Olen vain kerran seurustellut 10 v pitkässä suhteessa. Rehelliset ei saa tyttöystävää ja pettäjät saa, näin olen vaan huomannut. Jos minä kerron, että en petä niin tuskin kukaan nainen uskoo. Vaikka mies pettäää niin naiset seurustelee silti sellaisten kanssa, koska he ovat komeita ja rikkaita.

• Anonyymi

Minkälainen mies sinä sitten olet? Mitä harrastuksia sinulla on? Minkä ikäinen sinä olet? Kuinka pitkä sinä olet? Mistä sinä olet kotoisin? Juotko tai poltatko? Minkäväriset silmät sinulla on? Oletko töissä vai työtön? Mitä sinä toivot sinun elämältä? Onko sinulla lapsia?

Oletko etsinyt naista harrastusten tai sinua kiinnostavien asioiden parista?

Tuo kun sinä kerrot itsestäsi vain, että sinä olet "tavallinen mies" niin ei anna paljoa tarttumapintaa, jonka perusteella sinusta saisi jonkunlaisen mielikuvan ihmisenä ja siitä, että minkälaista naista sinä olet etsimässä.

Olet varmasti tosi mukava ihminen ja olisi hyvä, jos tulisit vähän ulos kuorestasi ja kertoisit jotain itsestäsi niin löytäisit todennäköisemmin jonkun naisen joka voisi kiinnostua juuri sinusta. :)

• Anonyymi

Katsos kun ne pettäjätkin sanovat, etteivät petä, niin tuo ei vain kerta kaikkiaan kerro sinusta mitään.

• Anonyymi

Erh okei? :D

Mitä tarkoitat tällä sinun kommentilla?

Onko sinun mielestä se, että jos ihminen rohkaisee toista ihmistä joka on selkeästi vähän sulkeutuneen oloinen avautumaan ja kertomaan itsestään jotenkin huono asia? 🤔

"Tavallinen mies" kun on määritelmänä aika suppea ja ei kerro ihmisestä mitään sellaista, jonka perusteella tähän kyseiseen ihmiseen voisi lähteä tutustumaan.

• Anonyymi

Samoin miehelle voisi sanoa, että rakkauden kanssa vain se ihminen kiinnostaa, ei se ikä, ulkonäkö, paino tms. Muuten mies on mikä? Huoripukki?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsos kun ne pettäjätkin sanovat, etteivät petä, niin tuo ei vain kerta kaikkiaan kerro sinusta mitään.

Totta.

Pitäisi vähän enemmän avautua, jos haluaa itselleen löytää sellaisen naisen, joka kiinnostuu aidosti miehestä tämän luonteen takia, eikä vain esimerkiksi ulkonäön tai varallisuuden takia. Jos jättää kertomatta itsestään ja sulkeutuu vain niin silloin on minun mielestä suuri riski sille, että vain hyvin pinnalliset ihmiset kiinnostuvat esimerkiksi sen komean ulkonäön tai paksun lompakon takia, kun on vähän vaikeaa tutustua ihmiseen joka ei kerro itsestään mitään.

Syvällisen ihmissuhteen löytäminen vaatii avautumista ja sitä, että oppii tuntemaan sen toisen ja se toinen oppii tuntemaan sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.

Pitäisi vähän enemmän avautua, jos haluaa itselleen löytää sellaisen naisen, joka kiinnostuu aidosti miehestä tämän luonteen takia, eikä vain esimerkiksi ulkonäön tai varallisuuden takia. Jos jättää kertomatta itsestään ja sulkeutuu vain niin silloin on minun mielestä suuri riski sille, että vain hyvin pinnalliset ihmiset kiinnostuvat esimerkiksi sen komean ulkonäön tai paksun lompakon takia, kun on vähän vaikeaa tutustua ihmiseen joka ei kerro itsestään mitään.

Syvällisen ihmissuhteen löytäminen vaatii avautumista ja sitä, että oppii tuntemaan sen toisen ja se toinen oppii tuntemaan sinut.

Niin, ja voihan tuo olla että joku nainen voisi ajatella, että kun on yhtä suuri riski miehen olla esim. tuollainen epäluotettava pettäjä oli hän sitten köyhä tai rikas, niin sellaisen miehen meininkiä on kivampi katsella kartanossa kuin vuokrayksiössä.

• Anonyymi

Se ettei ole pettänyt ei ole sinänsä mikään hyve. Se on cain yhden tietyn aiheen puuttumista. . Yhtä hyvin voisi ihastella itseään ettei ole ikinä varastanut naisystävänsä rahoja tai ollut tätä kohtaan väkivaltainen.

Hyvän miehen tai naisen tunnustaa muustakin kuin siitä ettei hän petä, lyö tai varasta. Nuo ovat pelkkiä negaatioita, ei-tekemisiä. Niiden pitäisi ola itsestäänselvyyksiä eikä erityisiä ansioita.

Entä ne tekemiset? Siis mitä positiivisia piirteitä sinussa on? Oletko ystävällinen, huomaavainen, kuunteleva, hauska, huomioiva, älykäs?

Ja muuten. Pettäminen ei ole läheskään pahinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja voihan tuo olla että joku nainen voisi ajatella, että kun on yhtä suuri riski miehen olla esim. tuollainen epäluotettava pettäjä oli hän sitten köyhä tai rikas, niin sellaisen miehen meininkiä on kivampi katsella kartanossa kuin vuokrayksiössä.

Miten kartanossa pettämisen katsominen olisi muka yhtään sen mukavampaa? 😅 Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin miehelle voisi sanoa, että rakkauden kanssa vain se ihminen kiinnostaa, ei se ikä, ulkonäkö, paino tms. Muuten mies on mikä? Huoripukki?

Ilmeisesti ulkonäkö, harrastukset, paino, pituus ja muut normaalit asiat eivät saisi kiinnostaa naista vaan pitäisi sattumanvaraisesti bongata kadulta tyyliin ensimmäinen sopivan ikäinen mies, joka haluaa pariutua meidän kanssa ja pariutua sitten hänen kanssaan. :'3

Samaan aikaan miehet saavat olla valikoivia naisten suhteen ja testata kiinnostusta lähettämällä flirttejä joihin naisen on pakko vastata, koska muuten nainen on liian valikoiva. Suosikkeihin lisätään sitten ne sekunda laadun naiset, joille laitetaan viestiä jos jaksetaan ja niiden on odoteltava kiltisti, että joku suosikkeihin lisännyt mies vaivautuu viestiä laittamaan sen jälkeen jos on saanut ensin pakit muilta naisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kartanossa pettämisen katsominen olisi muka yhtään sen mukavampaa? 😅 Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta?

Jos saa tasinkona muutaman miljoonan niin kyllähän se voi vähän mielialaa nostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos saa tasinkona muutaman miljoonan niin kyllähän se voi vähän mielialaa nostaa.

Onko sinulla sitten siitäkin lajista oma kohtaista kokemusta?

Miten minusta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että sinä täällä vain trollailet ja haukut naisia, koska sinulla on joku trauma jota projisoit naisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla sitten siitäkin lajista oma kohtaista kokemusta?

Miten minusta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että sinä täällä vain trollailet ja haukut naisia, koska sinulla on joku trauma jota projisoit naisiin?

Et vain pysty lopettamaan ylimielisyyksissä lauottuja argumentum ad hominemeja ja vielä jossain halluissa näemmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksipä se ei muka olisi siedettävämpää. Kyllähän muutkin rikokset kuitataan uhrille vahingonkorvauksilla. Ei pettäminen edes ole pahinta mitä toiselle voi tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et vain pysty lopettamaan ylimielisyyksissä lauottuja argumentum ad hominemeja ja vielä jossain halluissa näemmä.

Kyllä, asialliset kommentit ne on kaikkein ylimielisimmällä asenteella kirjoitettuja, hyvä sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, asialliset kommentit ne on kaikkein ylimielisimmällä asenteella kirjoitettuja, hyvä sinä!

Kyllä, epäasialliset, joka tuli jo edellä ilmi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, epäasialliset, joka tuli jo edellä ilmi.

Mitäköhän "asiattomia" kommentteja minä olen tänne sinun mielestä kirjoittanut? Etkö erota kommentoija toisistaan vaan luulet, että kaikki kommentoijat ovat yksi ja sama kommentoija? Täällä on kuules useampi kommentoija jotka ainakin minä erotan kommentointi tyylistä, toisin kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäköhän "asiattomia" kommentteja minä olen tänne sinun mielestä kirjoittanut? Etkö erota kommentoija toisistaan vaan luulet, että kaikki kommentoijat ovat yksi ja sama kommentoija? Täällä on kuules useampi kommentoija jotka ainakin minä erotan kommentointi tyylistä, toisin kuin sinä.

Ei taida "palstasankari" osata vastata tähän näin, kun tuli niin pitkä hiljaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida "palstasankari" osata vastata tähän näin, kun tuli niin pitkä hiljaisuus.

On tapana vastata sille, joka kommentoi itselle takaisin. Jos tulet väliin huutelemaan asiattomia tuollaisella ylimielisellä asenteella, valmistaudu ottamaan vastaan maan pinnalle palautus.

Osalla meistä on elämä palstan ulkopuolella, i.e., emme päivystä täällä ympäri vuorokauden, mutta ymmärrettävää on, että sille joka päivystää tämä saattaa tuntua omituiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tapana vastata sille, joka kommentoi itselle takaisin. Jos tulet väliin huutelemaan asiattomia tuollaisella ylimielisellä asenteella, valmistaudu ottamaan vastaan maan pinnalle palautus.

Osalla meistä on elämä palstan ulkopuolella, i.e., emme päivystä täällä ympäri vuorokauden, mutta ymmärrettävää on, että sille joka päivystää tämä saattaa tuntua omituiselta.

Ole hyvä ja esitä ne "asiattomat" kommentit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä ja esitä ne "asiattomat" kommentit.

Kyllä suomi24:n ylläpito poistaa sääntöjen vastaiset "asiattomat", joten jos kommenttia ei ole poistettu ei se ole toisinsanoen ollut sääntöjen vastainen tai "asiaton, vaikka se sinun mielestäsi olisi sitä ollutkin.

• Anonyymi

No nyt trendaa valkoinen roskaväki=kokoomuslaiset uusrikkaat.

Törkeät aineissa sekoilevat aikuiset ihmiset jotka valehtelee, rötöksii ja kuluttaa maailman tappiin.

Itseään saatte miehet syyttää kun nämä elostelijat olette valtaan päästäneet.

Tietysti naiset haluaa muodikkaan kumppanin, sekin kuuluu kesrskakulutuksen tyyliin. Tehdään vaikka äpärä että vaan on joku kiinnike siihen maailmaa jonka kokee niin kiinnostavana. Mitä muuta voi typeriltä maalaisnaisilta joilla kusi noussut päähän kun on jotain papereita saanut, niin odottaa?

Suomessa on suurinpiirtein viisi oikeasti hienoa naista varmaan, eipä juuri ole näkynyt.

• Anonyymi

Voisiko jokainen mieskin vähän miettiä? Huorittelet naisia jotka eivät jaa sinun arvomaailmaani. Ehkä siinä on selitys sille ettet löydä ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt trendaa valkoinen roskaväki=kokoomuslaiset uusrikkaat.

Törkeät aineissa sekoilevat aikuiset ihmiset jotka valehtelee, rötöksii ja kuluttaa maailman tappiin.

Itseään saatte miehet syyttää kun nämä elostelijat olette valtaan päästäneet.

Tietysti naiset haluaa muodikkaan kumppanin, sekin kuuluu kesrskakulutuksen tyyliin. Tehdään vaikka äpärä että vaan on joku kiinnike siihen maailmaa jonka kokee niin kiinnostavana. Mitä muuta voi typeriltä maalaisnaisilta joilla kusi noussut päähän kun on jotain papereita saanut, niin odottaa?

Suomessa on suurinpiirtein viisi oikeasti hienoa naista varmaan, eipä juuri ole näkynyt.

Tuolla alempana haukut helsinkiläisnaiset ja nyt
        maalaisnaiset. Edelleen kysyn, luuletko että kaikki alueet Helsingin ulkopuolella ovat maaseutua? Oletko käynyt ikinä yhtään missään? Oletko jutellut yhdenkään naisen kanssa?

Kerrot olevasi tavallinen mies. Missä se sinun tavallisuutesi näkyy? Tavalliset miehet osaavat kertoa jotain itsestään.

• Anonyymi

Et ole pettänyt Se ei ole paljon sanottu. Uskollisuuden pitäisi olla itsestäänselvää eikä mikään erikoinen ansio. Ja jos se on ansio niin kuule kun se ei riitä. Oletko myös ystävällinen, huomaavainen, hauska?

• Anonyymi

Pelkkä uskollisuus ei riitä. Oletko muutakin kuin uskollinen. Jos miehellä ei ole mitään muita hyveitä kuin se ettei hän harrasta seksiä muiden kanssa, niin köyhää on. Pitäisi olla muutakin: yhdessä viihtymistä, ystävällisyyttä, yhteisiä mielenkiinnon kohteita, hauskuutta, iloa. Jos mies vain olla möllöttää mutta ei petä niin en näe mitään syytä viettää aikaani hänen kanssaan. Viihdyn paremmin yksin.

• Anonyymi

Ensimmäisenä on pakko kysyä, että millainenkohan tämä "tavallinen heteromies" nyt sitten on? Tuo kuvaus kun ei kerro juuri mitään.

• Anonyymi

Tämäpä juuri. Tiedän hyvin monta omien sanojensa mukaan "tavallista miestä", mutta kukaan heistä ei ole keskenään samanlainen. Itseasiassa en ole varma onko olemassa yhtään ainoa tekijää, joka yhdistäisi heitä kaikkia, paitsi tuo sukypuoli.

• Anonyymi

Ei ole tullut vastausta. Aloittaja ei ole kertonut itsestään yhtään mitään. Sitten hän ihmettelee miksei kiinnosta naisia. Miten sellainen ei-mitään voisi ketään kiinnostaa?

• Anonyymi

""Se ettei ole pettänyt ei ole sinänsä mikään hyve. Se on cain yhden tietyn aiheen puuttumista. . Yhtä hyvin voisi ihastella itseään ettei ole ikinä varastanut naisystävänsä rahoja tai ollut tätä kohtaan väkivaltainen.""

Mitä helvettiä mä just luin? Oletko joku sekoboltsi kun käännät nuo asiat päälaelleen hyveeksi? Hakeudu hyvä ihminen hoitoon ja vähän äkkiä..

• Anonyymi

Taitaa olla niin, että täällä on yksi kommentoija, joka trollailee enemmänkin näitä keskusteluja joissa esittää tämän samantapaisia kommentteja ja pyrkii jostain tuntemattomaksi jääneestä syystä ja oikein massahaukkumaan kaikkia naisia. 🤔

Ei kannata reagoida niihin kommentteihin niin trolli ei saa haluamatansa huomiota. Itse olen lopettanut kyseisen trollin kommenttien huomioimisen, kun huomasin tämän kaavan kyseisen henkilön kommenteissa.😅

• Anonyymi

Eli siis pettäminen on hyve? Varastaminen on hyve? Ja väkivaltaisuus naista kohtaan on hyve?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla niin, että täällä on yksi kommentoija, joka trollailee enemmänkin näitä keskusteluja joissa esittää tämän samantapaisia kommentteja ja pyrkii jostain tuntemattomaksi jääneestä syystä ja oikein massahaukkumaan kaikkia naisia. 🤔

Ei kannata reagoida niihin kommentteihin niin trolli ei saa haluamatansa huomiota. Itse olen lopettanut kyseisen trollin kommenttien huomioimisen, kun huomasin tämän kaavan kyseisen henkilön kommenteissa.😅

Ennen kuin alat puhumaan trollaamisesta, niin yritä sisäistää kuka trollailee ja ketä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kuin alat puhumaan trollaamisesta, niin yritä sisäistää kuka trollailee ja ketä.

On tainnut ihan luetun ymmärtäminenkin jäädä tyypeiltä sisäistämättä.

• Anonyymi

Tavallaan kyllä. Uskollisuuden pitäisi olla oletusarvo, jollei muuta sovita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on aika selvää, että se on tämä samainen sankari joka haukkuu useammassa keskustelussa naisia mitä mielikuvituksellisellisimmilla nimillä ja aivan asiallisiin kommentteihinkin kyseinen henkilö vastaa asiattomasti.

Ihme että ylläpito ei ole vielä puuttunut tämän sankarin toimintaan, mutta eiköhän se vielä puutu kun riittävän moni ilmiantaa kyseisen sankarin kommentit sääntöjen vastaisina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis pettäminen on hyve? Varastaminen on hyve? Ja väkivaltaisuus naista kohtaan on hyve?

Kukas tämmöstä on sinun mielestä väittänyt, että varastaminen ja pahoinpitely olisivat jollain tavoin hyväksyttävää toimintaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se on aika selvää, että se on tämä samainen sankari joka haukkuu useammassa keskustelussa naisia mitä mielikuvituksellisellisimmilla nimillä ja aivan asiallisiin kommentteihinkin kyseinen henkilö vastaa asiattomasti.

Ihme että ylläpito ei ole vielä puuttunut tämän sankarin toimintaan, mutta eiköhän se vielä puutu kun riittävän moni ilmiantaa kyseisen sankarin kommentit sääntöjen vastaisina.

IP osoitekkin voidaan jäljittää ja toivottavasti se bannataankin vielä, ei ole mukavaa kun saa asiallisiin kommentteihin, joiden muotoilemiseen ja sanoittamiseen on käyttänyt kosolti aikaa asiattomia vastauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas tämmöstä on sinun mielestä väittänyt, että varastaminen ja pahoinpitely olisivat jollain tavoin hyväksyttävää toimintaa?

Joku kirjoitti tähän ketjuun "Se ettei ole pettänyt ei ole sinänsä mikään hyve. Se on vain yhden tietyn aiheen puuttumista. Yhtä hyvin voisi ihastella itseään ettei ole ikinä varastanut naisystävänsä rahoja tai ollut tätä kohtaan väkivaltainen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaaminen:

"Trollaaminen tarkoittaa internetissä tahallista ja tarkoituksellista ärsyttämistä, provosointia ja keskustelun häiritsemistä. Tavoitteena on saada aikaan negatiivisia reaktioita, riitoja tai vahinkoa. Trollaajat käyttävät usein valheellista tai provosoivaa tietoa ja pyrkivät saamaan aikaan mahdollisimman voimakkaita tunteita, jotta muut reagoisivat heidän viesteihinsä. "

"Trollaamisen motiivit voivat vaihdella:
        Tyydytys ja huvittelu: Trollaajat saattavat nauttia muiden ihmisten reaktioista ja tunteiden hallitsemisesta.
        Provosointi ja riitely: Tavoitteena voi olla saada aikaan riitoja ja konflikteja.
        Disinformaation levittäminen: Trollit voivat käyttää väärennettyjä profiileja levittääkseen valheellista tietoa ja hämmentääkseen ihmisiä.
        Kiusaaminen ja henkinen väkivalta: Trollaaminen voi olla tarkoituksellista kiusaamista ja loukkaamista.
        On tärkeää muistaa, että trollit eivät useinkaan välitä varsinaisesta keskustelunaiheesta, vaan heidän tavoitteensa on saada aikaan reaktioita ja häiritä keskustelua. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tainnut ihan luetun ymmärtäminenkin jäädä tyypeiltä sisäistämättä.

Luetun ymmärtäminen:

"Luetun ymmärtäminen on taito, jossa lukija tulkitsee ja sisäistää tekstin merkityksen. Se on aktiivinen prosessi, jossa hyödynnetään monenlaisia kognitiivisia taitoja ja strategioita. Luetun ymmärtämisen kehittyminen vaatii harjoittelua ja se on tärkeä taito niin arjessa kuin opiskelussa. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kirjoitti tähän ketjuun "Se ettei ole pettänyt ei ole sinänsä mikään hyve. Se on vain yhden tietyn aiheen puuttumista. Yhtä hyvin voisi ihastella itseään ettei ole ikinä varastanut naisystävänsä rahoja tai ollut tätä kohtaan väkivaltainen."

Höh. Lukutaitoisia on olematon. Tuo tarkoittaa ettei se vielä ole ylpeilyn aihe ettei petä. Sen pitäisi olla itsestäänselvää. Kuten sen ettei varasta tai pahoinpitele. Hyve ei tarjota ettei tee pahaa (kuten petä tai varasta) vaan että tekee hyvää.

• Anonyymi

Et osaa lukea.

• Anonyymi

Itse olet joko sekoboltsi tai lukutaidoton/ vajaaälyinen, jos et tajua että pitäisi olla itsestäänselvä asia ettei parisuhteessa ollessaan petä, varasta eikä pahoinpitele. Nuo eivöt ole erityisiä ansioita joista voi ylpeillä. Aloittaja lehkii sillä ettei petä. Ei se ole leuhkimisen aihe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet joko sekoboltsi tai lukutaidoton/ vajaaälyinen, jos et tajua että pitäisi olla itsestäänselvä asia ettei parisuhteessa ollessaan petä, varasta eikä pahoinpitele. Nuo eivöt ole erityisiä ansioita joista voi ylpeillä. Aloittaja lehkii sillä ettei petä. Ei se ole leuhkimisen aihe.

Tuon kommentin perustella kyseinen kommentoija ei ole tämän keskustelun aloittaja vaan joku toinen sivullinen henkilö. Löysin viestiketjua selattuani keskustelun aloittajan oman kommentin, jonka kopioin selvyyden vuoksi tuohon alalpuolelle, siinä keskustelun aloittaja kertoo hieman itsestään ja siitä että miksi ei ole kommentoinut keskustelua tai kauheasti avautunut omasta elämästään.

"Anonyymi
        2025-07-24 14:02:37

Täällä on niin kummallista kommenttia, ettei meinaa perässä pysyä.

Itse olen tuon aloituksen laittanut eetteriin, enkä kertaakaan ole kommentoinut kun koko viestiketju muuttunut hyvin sekavaksi nokitteluksi ja pettämisestä puhumiseksi.

Joku kyselee minua avautumaan normaaliudestani, en todellakaan pidä tätä palstaa sellaisena, jossa avautuisin kovin syvällisesti. Tyydyn toteamaan, että mielestäni minulla on elämänarvot kohdallaan, en tavoittele koko eurooppaa, enkä rakenna someen kaunisteltua totuutta elämästäni. Olen työssäkäyvä hyvin toimeentuleva...tai riittävästi...asun itsekseni 2 koiran kanssa, liikun niiden kanssa luonnossa, tapaan kavereita, juon jopa viinaa joskus ja välillä pikkusikari kruunaa illan.

Olen hetero, keski-ikäinen, joku voisi sanoa boomeriksi. En kuitenkaan koe olevani kovin katkeroitunut elämässäni, kun ei ole koskaan ollut erityisiä unelmia, niin ei ole ollut tarve katkeroitua.

Koen todellakin olevani täysin tavallinen heteromies etelä-Suomesta.

Arvostan rehellisyyttä ja ahkeruutta, työstä vieroksuminen ei ole koskaan ollut itselle vaihtoehto. Töitä olen saanut aina tehdä ja suurimmaksi osaksi nauttinut siitä. Kuukausituloni eivät ole ministeriluokkaa, vaikka tulotasoni joku voi ilkeämielisesti sanoa kovatuloiseksi, sepä ei minua kiinnosta mitä muut sanoo. Koen olevani keskituloinen, vaikka joskus olen joutunut verottajan julkistamien henkilöiden listalle. Mutta vain ahkeran työntekemisen ja siihen liittyvän antautumuksen johdosta.

En aja sähköautolla, vaikka voisinkin, autoilu on minulle vain liikkumismuoto ja sen haluan tehdä luotettavalla kulkupelillä. En lähde avautumaan millä kulkuneuvolla liikun, sillä pääsee eikä se herätä erityisiä intohimoja minussa. En ajattele, että minun pitää kokea huonoa omaatuntoa syödessäni lihaa tai käydessäni 1 tai kertaa pidemmällä reissussa. En kuitenkaan lähde niitä arvostelemaan, jotka pitävät noita asioita paheksuttavina.

Oma puoluekantani on vaihteleva. Olen äänestänyt yleensä henkilö en puoluetta. Valinta on kuitenkin näillä kriteereilllä osunut usein Kokoomuksen listoilla oleviin, mutta olen äänestänyt mm. persua, RKP:n KD:n edustajia. Muistaakseni en koskaan demaria, enkä varmasti vihreitä.

Olisko tässä jo riittävästi normaalia?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minun kommentti, haukut väärää puuta.

Mutta minun mielestä se, että ihminen ei petä toista, pahoinpitele tai varasta rahaa tältä on niin sanottua normaalia käytöstä, joka jokaisen ihmisen tulisi hallita.

Mikäli ihminen on mielenterveydeltään niin epävakaa, että ei osaa olla pettämättä, varastamatta rahaa tai pahoinpitelemättä sellaista ihmistä jonka kanssa on parisuhteessa niin sellaisen ihmisen tulisi tiedostaa se, että hänen käytöksensä on normaalista poikeavaa ja hakeutua heti ensitilassa hoitoon saamaan apua kyseisiin ongelmiin.

Parisuhteen pitää olla laadultaan sellainen, että siinä voi olla haavoittuva sen toisen edessä ja luottaa siihen, että toinen ei pahoinpitele, varasta rahaa tai petä. Sellainen on terve parisuhde, jossa on hyvä olla.

Jos parisuhteessa ilmenee pahimmillaan pahoinpitelyä, varastamista ja pettämistä niin sellaisesta parisuhteesta kannattaa heti lähteä pois.

• Anonyymi

""Kyllä se on aika selvää, että se on tämä samainen sankari joka haukkuu useammassa keskustelussa naisia mitä mielikuvituksellisellisimmilla nimillä ja aivan asiallisiin kommentteihinkin kyseinen henkilö vastaa asiattomasti.""

Se on jännä miten metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Eikö olekin? Ensinäkin, tuo "sankari" ei ole haukkunut naisia vaan kertonut naisten toimintatavoista tilastotietoon ja omakohtaisiin kokemuksiin perustuen ja kun se ei miehistä palstaprinssi nimitystä käyttävää miellytä, niin alkaa haukkuminen ja kirjoitusten vääristely mikä on juuri trollaamista.

• Anonyymi

Kyllä, metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan ja tämä minun reaktio on suoranainen reaktio tämän "palstaprinssin" toimintaan (käytän tätä nimitystä, koska miten muutenkaan minä henkilöisin anonyymin kommentoijan?) Saa ehdottaa toista nimitystä, jos tuo "palstaprinssi" nimitys menee sinulla noin tunteisiin että vedät sen seuraamuksena kokonaisen hernepalkokasvin juurineen sieraimiisi ja revit vielä pelihousutkin kaupanpäälle. ;) Toivottavasti ne pelihousut eivät olleet kalliinlaiset, ettei tullut suurta taloudellista menetystä hermojen menettämisen takia. Revi ensikerralla, vaikka talouspaperirulla niin ei tule konkurssia. Suosittelen myös kehittämään omanarvontuntoa ja resilienssiä, koska niissä sinulla näyttäisi olevan kehittämisen varaa kun reagoit noin tunteella ja vieläpä anonyymin kirjoittajan kommentteihin. x'D

Eli et selkeästikkään ole lukenut tämän kommentoijan kommentteja, kun sinun vastauksesi on tuo.

Naisten toiminnasta tuskin on olemassa tilastotietoja, ei ainakaan sellaisia kuin mitä tämän "palstaprinssin" mukaan on. 🤣

Jos me naiset olemme muka vain rahan perässä ja sen vuoksi kunniattomia niin mitä te miehet sitten olette? Naisilla on kaikki tämä "valta" teihin miehiin, koska te miehet olette niin riippuvaisia naisista ja tästä aiheesta on oikein erillinen video: https://www.youtube.com/watch?v=M0a1IcODxPc katso ja itke.

Me naiset pärjäämme paljon paremmin sinkkuina, kuin mitä te miehet. Tästä syystä varmaan naisia kehutaankin "paremman sukupuolen" edustajiksi. Meillä on parempi omanarvontunto ja korkeampi resilienssi, kuin teillä miehillä, mikä näkyy kaikista teidän tunteella kirjoitetuista kommenteista. Minä lähinnä huvitun vain teidän kommenteista, jotka on olevinaan provosoivia ja joiden olisi tarkoitus saada minussa aikaiseksi jonkunlainen tunteellinen reaktio, kuten suuttumus. :'3 Ei onnistu, minä olen hyvä vänkäämään ja en suutu noin vähästä mistä joku mies olisi vetänyt jo kunnon kilarit. Naureskelen täällä vain itsekseni vedet silmissä. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan ja tämä minun reaktio on suoranainen reaktio tämän "palstaprinssin" toimintaan (käytän tätä nimitystä, koska miten muutenkaan minä henkilöisin anonyymin kommentoijan?) Saa ehdottaa toista nimitystä, jos tuo "palstaprinssi" nimitys menee sinulla noin tunteisiin että vedät sen seuraamuksena kokonaisen hernepalkokasvin juurineen sieraimiisi ja revit vielä pelihousutkin kaupanpäälle. ;) Toivottavasti ne pelihousut eivät olleet kalliinlaiset, ettei tullut suurta taloudellista menetystä hermojen menettämisen takia. Revi ensikerralla, vaikka talouspaperirulla niin ei tule konkurssia. Suosittelen myös kehittämään omanarvontuntoa ja resilienssiä, koska niissä sinulla näyttäisi olevan kehittämisen varaa kun reagoit noin tunteella ja vieläpä anonyymin kirjoittajan kommentteihin. x'D

Eli et selkeästikkään ole lukenut tämän kommentoijan kommentteja, kun sinun vastauksesi on tuo.

Naisten toiminnasta tuskin on olemassa tilastotietoja, ei ainakaan sellaisia kuin mitä tämän "palstaprinssin" mukaan on. 🤣

Jos me naiset olemme muka vain rahan perässä ja sen vuoksi kunniattomia niin mitä te miehet sitten olette? Naisilla on kaikki tämä "valta" teihin miehiin, koska te miehet olette niin riippuvaisia naisista ja tästä aiheesta on oikein erillinen video: https://www.youtube.com/watch?v=M0a1IcODxPc katso ja itke.

Me naiset pärjäämme paljon paremmin sinkkuina, kuin mitä te miehet. Tästä syystä varmaan naisia kehutaankin "paremman sukupuolen" edustajiksi. Meillä on parempi omanarvontunto ja korkeampi resilienssi, kuin teillä miehillä, mikä näkyy kaikista teidän tunteella kirjoitetuista kommenteista. Minä lähinnä huvitun vain teidän kommenteista, jotka on olevinaan provosoivia ja joiden olisi tarkoitus saada minussa aikaiseksi jonkunlainen tunteellinen reaktio, kuten suuttumus. :'3 Ei onnistu, minä olen hyvä vänkäämään ja en suutu noin vähästä mistä joku mies olisi vetänyt jo kunnon kilarit. Naureskelen täällä vain itsekseni vedet silmissä. 🤣

Ei mene tunteisiin.

Ihmetyttää tuo uhriutuminen kun syyllistät muita vaikka itse teet ihan samaa🤦‍♂️🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene tunteisiin.

Ihmetyttää tuo uhriutuminen kun syyllistät muita vaikka itse teet ihan samaa🤦‍♂️🤣

Ootko aivan varma? Mulla kun alkoi aivan selkeästi täällä soimaan Anna Hanskin tunteisiin biisi niin ajattelin, että sulla meni varmaan tunteisiin, kun minua alkoi lähinnä huvittamaan vain. 🤣

Suosittelen harjoittelemaan tuota argumentointia, kun ei näytä sinulta sellainen asia oikein luonnistuvan. Erityisesti näin internetin ihmeellisessä maailmassa on tärkeää osata ilmaista itseään, kun on olemassa suuri riski että tulee väärinymmärretyksi, jos ei osaa ilmaista itseään sanallisesti ymmärrettävästi.

Missäköhän minä tätä paljon puhuttua uhriutumista olen sinun mielestäsi harjoittanut? Edelleenkin huomautan, että täällä on useampi kommentoija, joten sinä et voi mitenkään tietää että mikä noista kaikista anonyymeista kommenteista on nimenomaan minun kirjoittama Hastings.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti tuohon kyseiseen aiheeseen liittyen on kyllä saatavilla runsaastikin tieteellistä tutkimusnäyttöä.

Esimerkiksi 45 maata sekä 14 399 naista ja miestä kattaneessa tutkimuksessa havaittiin muun muassa, että keskimäärin ympäri maailman naiset suosivat pitkäaikaiseen parisuhteeseen kumppaneita joilla on hyvät/merkittävämmät taloudelliset mahdollisuudet/näkymät, kun taas miehet suosivat fyysisesti viehättäviä kumppaneita.
        (Walter K. V. ym., 2020, Sex Differences in Mate Preferences Across 45 Countries: A Large-Scale Replication).

Hieman paksua muuten on syyttää toista huonoista argumentaatiotaidoista, kun itse syyllistyy räikeisiin argumentaatiovirheisiin ja käyttää lähteenä YouTubea.

-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti tuohon kyseiseen aiheeseen liittyen on kyllä saatavilla runsaastikin tieteellistä tutkimusnäyttöä.

Esimerkiksi 45 maata sekä 14 399 naista ja miestä kattaneessa tutkimuksessa havaittiin muun muassa, että keskimäärin ympäri maailman naiset suosivat pitkäaikaiseen parisuhteeseen kumppaneita joilla on hyvät/merkittävämmät taloudelliset mahdollisuudet/näkymät, kun taas miehet suosivat fyysisesti viehättäviä kumppaneita.
        (Walter K. V. ym., 2020, Sex Differences in Mate Preferences Across 45 Countries: A Large-Scale Replication).

Hieman paksua muuten on syyttää toista huonoista argumentaatiotaidoista, kun itse syyllistyy räikeisiin argumentaatiovirheisiin ja käyttää lähteenä YouTubea.

-sivusta

"Mikä on argumentointi?
        Argumentaatio on tavoitteellista, sosiaalista ja vastavuoroista toimintaa: Siinä sekä perustellaan omia väitteitä, tunnistetaan, analysoidaan ja arvoidaan toisten esittämiä väitteitä ja niiden perusteluja sekä kytketään niihin omia väitteitä ja perusteluja. Parhaimmillaan argumentaatio on keskustelevaa yhteistyötä."

https://www.jyu.fi/fi/opiskelijalle/kandi-ja-maisteriopiskelijan-ohjeet/akateemiset-opiskelutaidot/tieteellinen-argumentointi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mikä on argumentointi?
        Argumentaatio on tavoitteellista, sosiaalista ja vastavuoroista toimintaa: Siinä sekä perustellaan omia väitteitä, tunnistetaan, analysoidaan ja arvoidaan toisten esittämiä väitteitä ja niiden perusteluja sekä kytketään niihin omia väitteitä ja perusteluja. Parhaimmillaan argumentaatio on keskustelevaa yhteistyötä."

https://www.jyu.fi/fi/opiskelijalle/kandi-ja-maisteriopiskelijan-ohjeet/akateemiset-opiskelutaidot/tieteellinen-argumentointi

"Naisten parinvalinta on monimutkainen prosessi, johon vaikuttavat monet tekijät, kuten fyysinen vetovoima, persoonallisuus, yhteiset arvot ja elämäntavat sekä jopa biologia. Vaikka miehet ja naiset saattavat etsiä erilaisia ominaisuuksia kumppanissa, monet tekijät ovat universaaleja molemmille sukupuolille."

https://helda.helsinki.fi/bitstreams/b877578c-df30-40d7-bce6-db767aa8e068/download

https://yle.fi/a/74-20000979

https://www.lily.fi/blogit/suhteettoman-suuri-ikava/parinvalinta-jarjella-vai-viettien-varassa/

http://ihmisluonto.blogspot.com/2011/06/koulutettujen-naisten-sinkkuongelma.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naisten parinvalinta on monimutkainen prosessi, johon vaikuttavat monet tekijät, kuten fyysinen vetovoima, persoonallisuus, yhteiset arvot ja elämäntavat sekä jopa biologia. Vaikka miehet ja naiset saattavat etsiä erilaisia ominaisuuksia kumppanissa, monet tekijät ovat universaaleja molemmille sukupuolille."

https://helda.helsinki.fi/bitstreams/b877578c-df30-40d7-bce6-db767aa8e068/download

https://yle.fi/a/74-20000979

https://www.lily.fi/blogit/suhteettoman-suuri-ikava/parinvalinta-jarjella-vai-viettien-varassa/

http://ihmisluonto.blogspot.com/2011/06/koulutettujen-naisten-sinkkuongelma.html

"Kuusi 25–30-vuotiasta naista antoi mielipiteensä Helmelle. Pituus ei ole olennaisin asia miehessä, mutta harva toivoo itseään lyhyempää miestä.

Psykologit Cindy Meston ja David Buston väittävät kirjassaan "Why Women Have Sex", että miehen pituus on selkein fyysinen ominaisuus, johon naiset kiinnittävät huomiota. Heidän mukaansa 80 prosenttia naisista haluaa miehen, joka on yli 180 senttimetriä pitkä. Tuoreiden tutkimusten mukaan suomalaismiehen keskipituus on nykyisin 181 senttimetriä."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuinka-paljon-miehen-pituudella-on-valia-naisille/3278944

"Useimmilla eläimillä naaraat suosivat isokokoisia koiraita pariutumiskumppaneinaan. Tämän on ajateltu johtuvan siitä, että koiraan koko on rehellinen merkki koiraan laadusta, sillä loiset ja sairaudet sekä nälkä heikentävät pituuskasvua.

Dosentin mukaan naaraat suosivat isokokoisia koiraita, koska ne saavat jälkeläisilleen todennäköisemmin geenit, jotka tuottavat vastuskyvyn yksilön kehitysaikana esiintyviin merkittäviin tauteihin, jotka ovat hyvin sopeutuneet ympäristöömme. Isokokoiset koiraat pärjäävät paremmin myös koiraiden välissä.

- Näin käy myös ihmisillä. Naiset suosivat itseään pidempiä miehiä, mutta eivät liian pitkiä, Markus J. Rantala sanoo."

https://www.terve.fi/artikkelit/miksi-pitka-mies-vetaa-puoleensa

• Anonyymi

@tuo "sankari" ei ole haukkunut naisia vaan kertonut naisten toimintatavoista tilastotietoon ja omakohtaisiin kokemuksiin perustuen”

Taas puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa. Sinä olet itse tuo sankari. Sinut tunnistaa kirjoitustyylistä.

Tuollaista tilastotietoja ei ole missään nähtävissä.

Sinä kutsut kokemukseksi sitä että kirjoittelet nettiin ja lukee juttuja netissä. Kokemukset hankitaan livemaailmassa. . Et ei ole ikokenut mitään. Et ole edes jutellut yhdenkään naisen kanssa muualla kuin netissä.

• Anonyymi

Ei nirsoilla. Missä vaikutat ?

• Anonyymi

Täällä on niin kummallista kommenttia, ettei meinaa perässä pysyä.

Itse olen tuon aloituksen laittanut eetteriin, enkä kertaakaan ole kommentoinut kun koko viestiketju muuttunut hyvin sekavaksi nokitteluksi ja pettämisestä puhumiseksi.

Joku kyselee minua avautumaan normaaliudestani, en todellakaan pidä tätä palstaa sellaisena, jossa avautuisin kovin syvällisesti. Tyydyn toteamaan, että mielestäni minulla on elämänarvot kohdallaan, en tavoittele koko eurooppaa, enkä rakenna someen kaunisteltua totuutta elämästäni. Olen työssäkäyvä hyvin toimeentuleva...tai riittävästi...asun itsekseni 2 koiran kanssa, liikun niiden kanssa luonnossa, tapaan kavereita, juon jopa viinaa joskus ja välillä pikkusikari kruunaa illan.

Olen hetero, keski-ikäinen, joku voisi sanoa boomeriksi. En kuitenkaan koe olevani kovin katkeroitunut elämässäni, kun ei ole koskaan ollut erityisiä unelmia, niin ei ole ollut tarve katkeroitua.

Koen todellakin olevani täysin tavallinen heteromies etelä-Suomesta.

Arvostan rehellisyyttä ja ahkeruutta, työstä vieroksuminen ei ole koskaan ollut itselle vaihtoehto. Töitä olen saanut aina tehdä ja suurimmaksi osaksi nauttinut siitä. Kuukausituloni eivät ole ministeriluokkaa, vaikka tulotasoni joku voi ilkeämielisesti sanoa kovatuloiseksi, sepä ei minua kiinnosta mitä muut sanoo. Koen olevani keskituloinen, vaikka joskus olen joutunut verottajan julkistamien henkilöiden listalle. Mutta vain ahkeran työntekemisen ja siihen liittyvän antautumuksen johdosta.

En aja sähköautolla, vaikka voisinkin, autoilu on minulle vain liikkumismuoto ja sen haluan tehdä luotettavalla kulkupelillä. En lähde avautumaan millä kulkuneuvolla liikun, sillä pääsee eikä se herätä erityisiä intohimoja minussa. En ajattele, että minun pitää kokea huonoa omaatuntoa syödessäni lihaa tai käydessäni 1 tai kertaa pidemmällä reissussa. En kuitenkaan lähde niitä arvostelemaan, jotka pitävät noita asioita paheksuttavina.

Oma puoluekantani on vaihteleva. Olen äänestänyt yleensä henkilö en puoluetta. Valinta on kuitenkin näillä kriteereilllä osunut usein Kokoomuksen listoilla oleviin, mutta olen äänestänyt mm. persua, RKP:n KD:n edustajia. Muistaakseni en koskaan demaria, enkä varmasti vihreitä.

Olisko tässä jo riittävästi normaalia?

• Anonyymi

Kun miehet avaavat vaikka ketjun, jossa kertovat miten Tinder tykkäykset kasaantuvat pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle ja ketju täyttyy sitten kymmenistä palstaprinssi viesteistä ja siitä millaisia palstaprinssit ovat, niin kysy hiljaa itseltäsi kuka trollailee ja ketä..

• Anonyymi

Ole hyvä ja osoita kommentti, jossa minä olen todistettavasti maininnut sanallakaan sanan "palstaprinssi"?

Älä hauku minua sen takia, että jotkut toiset naiset ovat käyttäneet "palstaprinssi" nimitystä, kuten minäkään en syyttele sinua toisten miesten kirjoittamista kommenteista.

Pystytkö keskusteleman asioista aidosti vuorovaikutuksellisesti vai käytkö taistoon liskoaivot tulessa ja valmiina haukkumaan kaikki lyttyyn? Nekin jotka eivät ole mitenkään sanoneet sinulle pahasti vain sen takia, että joku on mahdollisesti sanonut jotain sellaista, josta sinä olet pahoittanut mielesi? Ja kenties ottanut yleisesti ei kenellekkään suunnatun kommentin henkilökohtaisesti vaikka kyseinen kommentti ei olisikaan suunnattu sinulle? Ei edes epäsuoranaisesti saatipa sitten suoranaisesti?

Kun puhuin, että täällä suomi24:ssä on joku trollaamaan erikoistunut mies niin en puhunut sinusta vaan eräästä miehestä, jonka olen nähnyt kirjoittavan äärimmäisen misogyynisia kommentteja, jotka alentavat kaikkien naisten arvoa ja sellainen on ala-arvoista toimintaa.

• Anonyymi

Miehet avaavat? Ei vaan sinä itse avaat. Puhut itsestäsi
        tällä kertaa ihan monikossa.

• Anonyymi

Taas joku palstaprinssi siellä taas yleistää omat asenteensa koskemaan kaikkia miehiä.

Miehet eivät havaintojeni mukaan ole yleensä täysi idiootteja. He ovat pääsääntöisesti fiksumpaa väkeä kuin tämän palstan perusteella voisi luulla.

”Miehet” (=sinä ja kaltaisesi palstaprinssit) tietävät vain kuinka paljon tykkäyksiä he itse saavat. Sen sijaan ”miehet” (=sinä ja kaltaisesi) eivät tiedä mitään siitä kuinka paljon tykkäyksiä naiset ylipäänsä antavat ja kenelle. Et ole kovinkaan älykäs jos luulet että omat kuvitelmasi ja tuulestatemmattu väitteesi ovat tutkittua tietoa.

• Anonyymi

Aloittajana menisin suviseuroille tai johonkin missä on konservatiivisia naisia joille perhearvot on tärkeitä.

Niille tietysti voi olla ongelma mikäli ap ei halua omia lapsia.

• Anonyymi

Minkä ikäinen olet ja missä päin asut?

terv. tavallinen nainen, joka haluaisi tapailla tavallista miestä ilman spesiaaliharrastuksia tai muuta gourmeeta

• Anonyymi

Etpä uskaltanut vastata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä uskaltanut vastata.

Viiveellä ja vähän tuonne ylemmäs vastattu jo.

• Anonyymi

"Miesten riippuvuus naisista"

Naiset ei ole riippuvaisia miehistä, koska pieni miesjoukko eli komeimmistoon kuuluvat miehet siittävät monia naisia. Naiset siis jakavat mielellään samat miehet kun taas miehet kokevat toisen miehen lapset taakkana. Tämä tosiasia kerrottiin väestötutkijan toimesta samassa puheenaihe podcastissa, jonka tuo eräs jo linkitti.

Sitten lapsettomat ja vielä lapsia haluavat naiset oikein korostavat kuinka pärjäävät ilman miestä, mutta 40-vuotiaana se juna on jo melkein mennyt🚂🚂🚂

• Anonyymi

Se, että sinä olet seksiriippuvainen ei tarkoita, että muutkin ihmiset olisivat.

• Anonyymi

Kyllä ne syyt on kuule jossain aivan muualla miksi naiset eivät ole riippuvaisia teistä miehistä, mutta jos se palstasankarin päivän pelastaa niin sovitaan että sinä olet oikeassa, ettei tarvi sitten mennä hiekkalaatikolle mököttämään.

Ikävää tuottaa pettymys, mutta todella moni nainen on saanut vielä 40 vuotiaanakin lapsia. ;'3 Ei taida tuo biologian tuntemus vissiin kuulua sinun henkilökohtaisiin vahvuuksiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne syyt on kuule jossain aivan muualla miksi naiset eivät ole riippuvaisia teistä miehistä, mutta jos se palstasankarin päivän pelastaa niin sovitaan että sinä olet oikeassa, ettei tarvi sitten mennä hiekkalaatikolle mököttämään.

Ikävää tuottaa pettymys, mutta todella moni nainen on saanut vielä 40 vuotiaanakin lapsia. ;'3 Ei taida tuo biologian tuntemus vissiin kuulua sinun henkilökohtaisiin vahvuuksiin?

"Ikävää tuottaa pettymys, mutta todella moni nainen on saanut vielä 40 vuotiaanakin lapsia."

Omassa lähisuvussani lapsia on saatu vielä yli 50:kin. Että juu ei uskalla edes harkita ehkäisyn lopettamista vielä vuosikausiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ikävää tuottaa pettymys, mutta todella moni nainen on saanut vielä 40 vuotiaanakin lapsia."

Omassa lähisuvussani lapsia on saatu vielä yli 50:kin. Että juu ei uskalla edes harkita ehkäisyn lopettamista vielä vuosikausiin.

Todennäköisyys, että 40v nainen tulee vielä paksuksi? Todennäköisyys, että nainen löytää sen oikean kun ei ole sitä vielä 40v mennessä löytänyt, vaikka ottajia olisi ollut? Todennäköisyys, että parisuhde kestää, että nelivitosena ei olla yh-äitinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisyys, että 40v nainen tulee vielä paksuksi? Todennäköisyys, että nainen löytää sen oikean kun ei ole sitä vielä 40v mennessä löytänyt, vaikka ottajia olisi ollut? Todennäköisyys, että parisuhde kestää, että nelivitosena ei olla yh-äitinä?

Todennäköisyys riippuu pitkälti omista geeneistä. Omassa suvussani on ihan tavallista saada lapsia yli nelikymppisenä. Sinä et kenenkään ottajista tiedä tuon taivaallista. Todennäköisyys on ihan sama kuin parikymppisenäkin, oikeastaan hieman parempi, kun kyse on jo aikuisiksi kasvaneista ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sen lapsen voi tehdä itsekseenkin, jos nimenomaan lasta haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisyys, että yh-äitiys onkin parempi tapa kasvattaa kuin tylsän ja laiska isukin kanssa? Se on aika suuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisyys, että yh-äitiys onkin parempi tapa kasvattaa kuin tylsän ja laiska isukin kanssa? Se on aika suuri.

Totta. Lapsi tarvitsee mielummin yhden tasapainoisen vanhemman, kuin tilanteen jossa toinen vanhemmista on "laiska" ja ei osallistu lapsen kasvatukseen.

"Tasapainoinen vanhempi tarkoittaa vanhempaa, joka huolehtii sekä omasta että lapsensa hyvinvoinnista ja luo perheeseen tasapainoisen arjen, joka sisältää rytmiä, rutiineja ja ennakoitavuutta, mutta myös joustoa ja huomioi perheenjäsenten tarpeet. "

• Anonyymi

Yleensä naapurikunnassa on paremmat.

• Anonyymi

"Tutkimus paljastaa, miksi lapsihaaveet ja todellisuus eivät kohtaa: lapsia yritetään saada myöhäisemmällä iällä eikä sopivaa kumppania löydy."

Mallimiestä ei siis löydy ja mallimiehillä on jo lapsia ja mallimiehet ovat vetäneet piuhat poikki. Olisi raskasta maksaa elareita useammasta lapsesta.

• Anonyymi

Lähdeainaisto tähän väitteeseen?

• Anonyymi

Tutkimuksessa ei puhuttu mallimiehistä mitään. Sen sinä keksit itse.

• Anonyymi

Minua kiinnostaa tavallinen heteromies, olen itse tavallinen heteronainen. Minä en nirsoile, koska minusta arkiset asiat ovat hyviä asioita. Se on ainoa ns. vaatimus että pidän erityisen paljon lyhyistä tummatukkaisista miehistä, ikäluokkaa yli 50v.

• Anonyymi

""Ja sen lapsen voi tehdä itsekseenkin, jos nimenomaan lasta haluaa.""

Tottakai voi vaan kuin moni niin tekee? Se on kokonaan toinen juttu ja sehän ei sinua kiinnosta. Sen sinä sivuutat mielellään.

• Anonyymi

Olet selvästi pudonnyt kärryiltä, jos et tiedä, että koko ajan kasvava joukko tekee.

• Anonyymi

Sehän on hienoa jos nainen vielä 40-vuotiaana roikkuu junan ovessa, vaikka juna se vaan puskuttaa.

Minulle eräs mieskaverini sanoi, että olemme pudonneet junasta kun olemme 36-vuotiaina lapsettomia.

• Anonyymi

Lähde ap Ukrainaan tai yritä tutustua Suomessa Ukrainalaisiin, konservatiivisiin ja perinteisiä perhearvoja kannattaviin Ukrainattariin. Ovat kauniita ja kun tulet töistä, niin pöytä on koreana, kuten kuuluukin.

Tämä kaveri etsii sinkkumiehiä mukaan ”treffimatkalle” Ukrainaan.

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011347428.html

• Anonyymi

Liekö pridearvot levinneet jo Ukrainaan?

Suomessa naiset ovat ainakin täysin rinnoin pridearvojen pauloissa ja kai opettavat poikalapsiaan tyttöilemään.

• Anonyymi

No nyt on pakko kommentoida, etten etsi mitään Aasialaista tai Ukrainalaista "vaimoa", jonka rooli on vain täyttää miehensä tarpeet. En ikinä voisi elää sellaista elämää.

Tasavertainen puoliso, jolla elämä on muutakin kuin somen "bling-bling" päivittäminen ja arkiset asiatkin ovat ihabn jees, joskus pitää siivota ilman skumppaa ja josku voi olla vaikka meikittä aamupäivän.

• Anonyymi

Oletko valkoihoinen? Syötkö lihaa? Ajatko autolla? Oletko sataprosenttisesti hetero?

Heltsingin liberaaleista naisista et ainakaan löydä naista joka pitää sinunlaista miestä arvossa, joten muuta maalle tai käännä katseet maaseudulle. Siellä naiset ovat lepposampia.

• Anonyymi

Ai että Helsingin ulkopuolella olevat alueet ovat kaikki maaseutua?

• Anonyymi

90% tuntemistani parisuhteessa elävistä miehistä on valkoihoisia, syö lihaa. ajaa autoa ja on hetero. Kukaan heistä ei kuvittele olevansa sorrettu noiden ominaisuuksien vuoksi.

• Anonyymi

Väärin. Kukaan nainen ei arvosta itseään joka vinkuu ja vikisee ja väittää kuuluvansa sorretun kansanosaan silsi että on valkoihoinen. Syö lihaa, ajaa autoa ja on hetero. Olet naisille vastenmielinen siksi että puhut tuollaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Kukaan nainen ei arvosta itseään joka vinkuu ja vikisee ja väittää kuuluvansa sorretun kansanosaan silsi että on valkoihoinen. Syö lihaa, ajaa autoa ja on hetero. Olet naisille vastenmielinen siksi että puhut tuollaista.

Vastenmielisiä me olemme naisille siksi, koska emme kuulu vähemmistöön. Me emme myöskään patsastele kaupungilla pridepinssit rinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastenmielisiä me olemme naisille siksi, koska emme kuulu vähemmistöön. Me emme myöskään patsastele kaupungilla pridepinssit rinnassa.

Te vinkujat ehdottomasti nimenomaan kuulutte vähemmistöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te vinkujat ehdottomasti nimenomaan kuulutte vähemmistöön.

Sanoo tyyppi joka omaa patsastelun jalon taidon. Poljet pyörällä tai liikut julkisilla, pelastat maailman. Aivan kuten korona-aikana pelastit miljoonia ihmishenkiä, kiitos koronarokotteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo tyyppi joka omaa patsastelun jalon taidon. Poljet pyörällä tai liikut julkisilla, pelastat maailman. Aivan kuten korona-aikana pelastit miljoonia ihmishenkiä, kiitos koronarokotteen.

Väärä henkilö, jolle kirjoittelet. Mä en ole koskenut polkupyörään yli kymmeneen vuoteen, sillä inhoan polkupyöriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä henkilö, jolle kirjoittelet. Mä en ole koskenut polkupyörään yli kymmeneen vuoteen, sillä inhoan polkupyöriä.

Luetun ymmärtämisessa sinulla on jokatapauksessa vikaa. Kukaan ei väittänyt, että valkoihoisia, lihaa syöviä ja autolla ajavia heteromiehiä syrjitään.

Sanottiin, että Heltsingin seudun naisia sellaiset miehet ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luetun ymmärtämisessa sinulla on jokatapauksessa vikaa. Kukaan ei väittänyt, että valkoihoisia, lihaa syöviä ja autolla ajavia heteromiehiä syrjitään.

Minä asun juurikin Helsingin seudulla, eikä tuollaisilla miehillä ole mitään ongelmaa löytää täällä seuraa. Ehdoton valtaosa tuntemistani parisuhteessa olevista miehistä syö lihaa, ajaa autolla, on valkoihoisia ja heteroita. Ei heitä syrjitä täällä lainkaan, eikä pääkaupunkiseudulla yleensäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne yhden yhtä ihmistä joka patsastelisi kaupungilla pinssi rinnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Helsingin naiset eivät ilmeisesti ole kiinnostuneita sinusta. . Jos tosissasi luulet ettei siihen ole mitään muuta syytä kuin että olet valkoihoinen autoileva lihaa syövä hetero, niin olet itsepetoksen maailmanmestari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Helsingin naiset eivät ilmeisesti ole kiinnostuneita sinusta. . Jos tosissasi luulet ettei siihen ole mitään muuta syytä kuin että olet valkoihoinen autoileva lihaa syövä hetero, niin olet itsepetoksen maailmanmestari.

Helsingin seudun naisia siis mielestäsi kiinnostaa kovasti valkoihoiset, lihaa syövät ja autolla ajavat heteromiehet?

Vaikka valtamediakin on kertonut nuorten miesten ja naisten arvojen erkaantumisesta:

"Railo repesi nuorten naisten ja miesten arvomaailmojen välille – tutkija näkee taustalla huolestuttavan kehityksen"

"Nuoret naiset ovat arvoiltaan yhä liberaalimpia ja samanikäiset nuoret miehet yhä konservatiivisempia. Ilmiöstä on merkkejä ympäri maailman. Arvot jakautuvat poikkeuksellisen jyrkästi vuosituhannen alussa syntyneen Z-sukupolven naisten ja miesten välillä, kertovat useat tutkimukset maailmalta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne yhden yhtä ihmistä joka patsastelisi kaupungilla pinssi rinnassa.

Minä tiedän sinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tiedän sinut.

Et tiedä. Olet yksinäinen surullinen vanha mies joka ei tiedä eikä tunne yhtään ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanottiin? Sinä itse sanoit. Ei kukaan muu sanoisi yhtä tyhmästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajan omalla autolla. Sinulla ei ole autoon varaa. Toisaalta et tekisi autolla mitään. Sinulla ei ole ajokorttia koska reputit inssissä neljä kertaa peräkkäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulut nimenomaan vähemmistöön. Olet erityispiirteinen kummajainen. Kaukana kunnon taviksesta kuin kuu maasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et voi kävellä kaupungilla pinssin kanssa etkä ilman kun et jaksa kävellä sataa metriä pitempää. Silläkin matkalla alat huohottaa. Sinulla on surkea kunto.

• Anonyymi

Eivät ole. Me maalaiset arvostamme älykkyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingin seudun naisia siis mielestäsi kiinnostaa kovasti valkoihoiset, lihaa syövät ja autolla ajavat heteromiehet?

Vaikka valtamediakin on kertonut nuorten miesten ja naisten arvojen erkaantumisesta:

"Railo repesi nuorten naisten ja miesten arvomaailmojen välille – tutkija näkee taustalla huolestuttavan kehityksen"

"Nuoret naiset ovat arvoiltaan yhä liberaalimpia ja samanikäiset nuoret miehet yhä konservatiivisempia. Ilmiöstä on merkkejä ympäri maailman. Arvot jakautuvat poikkeuksellisen jyrkästi vuosituhannen alussa syntyneen Z-sukupolven naisten ja miesten välillä, kertovat useat tutkimukset maailmalta."

Tuossa tutkimuksessa ei sanota että naisille miehen valkoihoisuus, ajokortti, lihansyönti ja heteroseksuaalisuus olisi naisille turn off.

Puhut valkoihoisuudesta niin kuin se olisi jokin aate tai ideologia tai oma valinta. Tiedoksi sinulle pikkupoika: se on synnynnäinen ominaisuus johon ei voi itse vaikuttaa. Oletan että 95% tälle palstalle kirjoittavista ihmisistä on valkoihoisia. Mitä siitä? Onko se tärkeää? Sinä olet täällä ainoa jolle se on niin merkittävä seikka että teet siitä numeron.

Luultavasti useimmilla tänne kirjoittavilla on myös ajokortti, mutta vain sinä teet siitä numeron. Puhut siitä suu vaahdossa. Kuule ei ole syytä mellakoida. Autolla ajaminen on hyvin tavallinen ja arkinen asia.

Tänne kirjoittavien ruokavaliosta en tiedä. Minusta se ei ole olennaista. Itse syön lihaa, mutta tuttavapiirissä on paljon kasvissyöjiä ja vegaaneja. Vegaaneille asia on periaatteellinen mutta eivät he minun kokemukseni mukaan määräile eivätkä painosta muita. Kukaan heistä ei ole puuttunut minun ruokavaliooni enkä minä heidän. Sinä teet lihansyönnistäkin numeron. Varmaan pistäisit kohtauksen pystyyn jos nainen treffeillä kertoisi olevansa vegaani. Huutaisit naama raivosta punaisena.

Suuri osa tänne kirjoittavista lienee myös heteroja, ja vain sinä ylpeilet sillä. Heteroseksuaalisuus ei ole valinta vaan synnynnäinen ominaisuus, kuten valkoihoisuuskin.

Autolla ajaminen on valinta, samoin ruokavalio. Tosin sinua ei pidä päästää rattiin. Olet vaaraksi liikenteellä koska olet aggressiivinen. Olet luultavasti niitä jotka raivoavat ja karjuvat muille ajajille. Autonvuokraamossa et saisi sitä autoa ollenkaan.

Minulle olisi treffeillä yks hailee mikä on miehen ihonväri, ajaako hän autoa ja syökö lihaa. En kysy tuollaisia asioista. Toki toivon että hän on hetero, muuten en näe syytä lähteä treffeille.
        Mutta lähtisin pois jos mies alkaisi treffeillä hyökkäävään tai kehuskelemaan sävyyn korostaa ihonväriään, autolla ajamistaan (tai ajsmattomuuttaan) ja leuhkisi heteroseksuaalisuudellaan. Öykkäröintiä en katso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että henkilö on valkoihoinen ja hetero. Ei edes liity mitenkään arvomaailmaan. Se, jos hän hyväksyy vain valkoihoiset ja heterot taas on.

Se, että henkilö syö lihaa ja ajaa autolla taas hyvin harvoin on ongelma, jollei henkilö sitten tee siitä agendaa itselleen ja saarnaa sitä. Se, että henkilö käytää autoa, kun sille on tarve ja syö myös lihaa, ei ole Helsingissä edes hankaloittava tekijä seuran löytämisessä.

• Anonyymi

Naisille seksin saanti ei ole mikään saavutus, koska kuka tahansa nainen saa seksiä niin paljon kuin haluaa. Miehille seksin saanti on saavutus. Kaikki miehet haluaisivat panna paljon, mutta vain harvat pystyvät ja miehistä vain komeimmat saavat paljon seksiä ja naiset kaiken lisäksi haluavat seksiä sekä parisuhteita komeiden miesten kanssa, vaikka komea mies olisi kuinka käytetty tahansa.

Käytetty, kaunis nainen taas ei ole vaimomatskua, vaikka miehissäkin on niitä pipipäitä.

• Anonyymi

Tämä on biologiaa ja se ei muutu, vaikka kuinka modernisoidutaan. Jos mies haluaa kumppanin, niin suurin osa miehistä arvostaa puhtautta. Naiset taas alitajuntaisesti arvostavat kokemusta sekä miehen komeaa ulkonäköä, vaikka siinä sivussa tulee käytetty mies, niin se ei haittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on biologiaa ja se ei muutu, vaikka kuinka modernisoidutaan. Jos mies haluaa kumppanin, niin suurin osa miehistä arvostaa puhtautta. Naiset taas alitajuntaisesti arvostavat kokemusta sekä miehen komeaa ulkonäköä, vaikka siinä sivussa tulee käytetty mies, niin se ei haittaa.

On ihan sama mitä sinä arvostat. Naiset eivät tarvitse kaltaisiasi miehiä yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Sinunkaltaisesi mies ei ole aviomiesmatskua, joten on yks hailee millainen nainen on sinun mielestäsi vaimomatskua. Kova hinku sinulla tuntuu olevan naimisiin.
        Haaveilla toki voit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et tiedä naisten alitajuisista tai tietoisista arvostamisista yhtään mitään. Et ties edes sitä että jos nainen haluaa kumppanin, hän kiertää kaukaa tuolla tavalla ajattelevat miehet. Siis likaiset miehet jotka vaativat naiselta puhtautta.

• Anonyymi

Seksi ei ole kenellekään saavutus.

• Anonyymi

Seksin saaminen ei ole miehellekään mikään saavutus. Jokainen mieskin saa seksiä koska vaan, kunhan lakkaa nirsoilemasta. Sama pätee myös naisiin. Nainenkaan ei koskaan, ei edes kaunein ja upein nainen, saa ketä tahansa miestä. Nainenkaan ei juuri koskaan saa ketä tahansa miestä, edes seksiin ja nainen, joka muuta väittää, valehtelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunkaltaisesi mies ei ole aviomiesmatskua, joten on yks hailee millainen nainen on sinun mielestäsi vaimomatskua. Kova hinku sinulla tuntuu olevan naimisiin.
        Haaveilla toki voit.

Suututtaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksin saaminen ei ole miehellekään mikään saavutus. Jokainen mieskin saa seksiä koska vaan, kunhan lakkaa nirsoilemasta. Sama pätee myös naisiin. Nainenkaan ei koskaan, ei edes kaunein ja upein nainen, saa ketä tahansa miestä. Nainenkaan ei juuri koskaan saa ketä tahansa miestä, edes seksiin ja nainen, joka muuta väittää, valehtelee.

Kiukuttaako?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukuttaako?

Mikä tässä.pitäisi kiukuttaa? Ei kaikilta ole realiteetit hukassa kuten tuolta joka kuvittelee, etteikö mieskin saisi seksiä aina kun haluaa. Niin se vain tässä maailmassa menee, että jos jotain tosissaan haluaa, niin pitää ottaa se mitä saa, tai olla ilman.

• Anonyymi

Miehet arvostavat puhtautta ja sillä sipuli!

• Anonyymi

Osa arvostaa ja osa ei. Osa ei arvosta ihmeemmin edes fyysistä puhtautta ja sen kyllä.huomaa omastakin hygieniastaan.

• Anonyymi

Ketkä miehet? Typerykset ja shovinistit.

• Anonyymi

Miehet siis haluavat naisen joka ei pidä seksistä. Frigiditeetti olisi se ihanne. Tai aseksuaali.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet siis haluavat naisen joka ei pidä seksistä. Frigiditeetti olisi se ihanne. Tai aseksuaali.

Näin se selvästi ainakin tällä palstalla on. Ei kannata myöhemmin ihmetellä, kun se valittu osoittautuu "pihtariksi". 😁

• Anonyymi

Kun tiedän, että miehille kelpaa vaimoksi prostituoitukin, niin totean, ettei tuo nyt mikään universaali totuus ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se selvästi ainakin tällä palstalla on. Ei kannata myöhemmin ihmetellä, kun se valittu osoittautuu "pihtariksi". 😁

Ei niin, vaan puhdas nainen tarkoittaa koskematonta naista, neitsyttä.

Nainen on siis lähtökohtaisesti puhdas, mutta muuttuu likaiseksi jos mies koskee häneen. Se tarkoittaa että mies on lähtökohtaisesti likainen, eihän hän muuten tahraisi naista pelkällä kosketuksellaan. Miehen läheisyys saastuttaa naisen loppuiäksi. Kun nainen harrastaa seksiä, hän muuttuu heti epäpuhtaaksi ja kuvattovan likaiseksi, yhtä kuvottavan likaiseksi kuin se mies jonka kanssa hän sekstaa.

Kun palstaprinssi kertoo haluavansa puhtaan naisen, niin tietysti hän haluaa naisen pysyvänkin puhtaana. Ei kai suttuinen, sottainen, epäpuhdas, lialta löyhkäävä mies ikinä saastuttaisi omaa neitsytvaimoaan saastaisella kosketuksellaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, vaan puhdas nainen tarkoittaa koskematonta naista, neitsyttä.

Nainen on siis lähtökohtaisesti puhdas, mutta muuttuu likaiseksi jos mies koskee häneen. Se tarkoittaa että mies on lähtökohtaisesti likainen, eihän hän muuten tahraisi naista pelkällä kosketuksellaan. Miehen läheisyys saastuttaa naisen loppuiäksi. Kun nainen harrastaa seksiä, hän muuttuu heti epäpuhtaaksi ja kuvattovan likaiseksi, yhtä kuvottavan likaiseksi kuin se mies jonka kanssa hän sekstaa.

Kun palstaprinssi kertoo haluavansa puhtaan naisen, niin tietysti hän haluaa naisen pysyvänkin puhtaana. Ei kai suttuinen, sottainen, epäpuhdas, lialta löyhkäävä mies ikinä saastuttaisi omaa neitsytvaimoaan saastaisella kosketuksellaan?

Eli juuri kuten sanoin. Etsitte naista, jota ei seksi hirveämmin kiinnosta ja sitten ihmettelette kun seksielämä pian loppuu. Miesten ikuinen dilemma, kun madonna ei olekaan huora.

• Anonyymi

Siinä tapauksessa ”miesten” (=sinun ja kaltaistesi ajasta jälkeen jääneiden palstaprinssien) pitää ennen kaikkea pitää itsensä putipuhtaana. Älkää harrastako seksiä, älkää edes ajatelko sitä, pysykää puhtaina.

• Anonyymi

Naiset luulevat, että seksin saanti on myös naisille saavutus, koska se on sitä miehillekin.

• Anonyymi

Seksin saaminen ei kyllä ole mieheklekään mikään saavutus. Paitsi ehkä muiden miesten silmissä. Jos et siis haaveile miehistä, niin kannattaa haudata tuo ajattelutapa.

• Anonyymi

Emme luule. Se ei ole saavutus kenellekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme luule. Se ei ole saavutus kenellekään.

Et voi edustaa kaikkia miehiä ja puhua kaikkien miesten suulla. Voit puhua vain omasta puolestasi niin hyvässa kuin pahassakin.

• Anonyymi

Tähän pätee mitä naisten logiikasta ja toimintatavoista tiedetään ja mitä siis sanovat ihan asioista tietävät naisetkin, että se mitä nainen haluaa ja sanoo haluavansa ovat kaksi täysin eri asiaa. Pitää katsoa mitä nainen tekee eikä mitä nainen sanoo. Naiset voivat sanoa haluavansa vähän naisten kanssa olleen miehen, mutta se on vale. He eivät vain välttämättä halua tietää niistä. Miksi niitä naisia tuntuu pörräävän enemmän, kun on varattu ja sormus? Naiset haluavat miehen jonka muutkin naiset haluavat. Miehet haluavat naisen jota muut miehet ei ole saaneet. Miehet arvostavat puhtautta ja villisti eläneet naiset alentavat sen arvoa, niin kuin sillä ei olisi merkitystä. Kyllä sillä on.

• Anonyymi

Ja taas yksi kuvittelee, että naiset ovat parvi, joka toimii ja ajattelee samalla tavalla. Vaikka perässäsi juoksisi 100 naista, kun sinulla on sormus, niin vähintään toiset 100 ei juokse silloin perässäsi ja kolmas 100 ei ole sinusta koskaan kiinnostuneita, vaikka tekisit mitä. Jos haluat naisen, joka juoksee varattujen perässä, niin se tietenkin on sinun vapaa valintasi, jolla voi sitten jatkossa olla omat seurauksensa.

Noin yleisesti ottaen, ne jotka niiden varattujen perässä juoksevat sanovat, että varattujen paras ominaisuus on, etteivät he jää roikkumaan..

• Anonyymi

No sinähän sen tiedät miten naiset toimivat kun tunnet läheisesti satoja naisia. Juttelet heidän kanssaan livemaailmassa joka päivä.

En missään ole tavannut niin paljon miehiä jotka tietävät naisista kaiken kuin tällä palstalla.

• Anonyymi

Aloittaja siis kertoo olevansa tavallinen mies, josta ei ole mitään kerrottavaa. Hänellä ei ole mitään ominaisuuksia, tunnusomaisia piirteitä tai persoonallisuutta. Ei harrastuksia, ammattia, luonteenpiirteitä, kiinnostuksen kohteita. Hänen ulkonäöstään ei voi sanoa sitä eikä tätä. Ei myöskään työstään, kavereistaan, elämästään, toiveistaan. Ei kerta kaikkiaan mistään mitään sanottavaa.

Minusta tuo kuulostaa erittäin epätavalliselta.

• Anonyymi

No pitäiskö tänne keskustelupalstalle nyt kertoa koko elämäntarina? olis surullista jos se mahtuis kahteen kappaleeseen.

Oleellista on se, millaisia arvoja sitä itse kukin elämässä arvostaa. Onko tärkeintä rakentaa sellaista pilvilinnaa, että kaikki varmasti näkevät kuinka mahtavasti on menestynyt luis Vuittonin laukuissa Dubaissa ja kesähuviloineen Puumalassa. Vai onko elämässä jotain muitakin arvoja kuin riittävästi botoxia huulissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pitäiskö tänne keskustelupalstalle nyt kertoa koko elämäntarina? olis surullista jos se mahtuis kahteen kappaleeseen.

Oleellista on se, millaisia arvoja sitä itse kukin elämässä arvostaa. Onko tärkeintä rakentaa sellaista pilvilinnaa, että kaikki varmasti näkevät kuinka mahtavasti on menestynyt luis Vuittonin laukuissa Dubaissa ja kesähuviloineen Puumalassa. Vai onko elämässä jotain muitakin arvoja kuin riittävästi botoxia huulissa.

Jos haluaa saada edes puoliksi älyllisiä vastauksia tämänkaltaiseen aloitukseen, niin olisi syytä kertoa itsestään hieman enemmän. "Tavallinen mies" ei yksinkertaisesti kerro yhtään mitään, sillä likipitäen jokainen maailman mies pitää itseään tavallisena, poisluettuna itsekeskeiset narsistit, jotka tosin hekin voivan haluta väittää olevansa tavallisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole kyllä puhunut mitään arvoistasikaan, olet vain selittänyt miten tyhmiä arvoja naisilla on. Ei kukaan ole sanonut haluavansa kuulla koko elämäntarinasi. Kukasn ei ole puhunut mitään Puumalan kesähuvilalle eikä vaatinut sinulta selostusta omaisuudestasi.

Kyse on siitä ette ole kertonut itsestäsi yhtikäs mitään. Et edes lempiruokasi tai silmien väriä.

Päättelen että olet täysin vailla omaa persoonallisuutta. Ehkä et pystyisikään kertomaan muusta kuin siitä mitä omistat. Itsestäsi et pystyisi mitään kertomaan koska sinulla ei ole mitään kerrottavaa. Olet väritön ja hajuton ja vailla omintakeisuutta.

• Anonyymi

Katsokaa miten vähän ihmiset lisääntyvät nykyään ja monet eivät edes jaksa deittailla. Kyllä jossain on epäsuhta. Teidän on ihan turha yrittää alentamalla saada toinen hyväksymään jotain. Ymmärrättekö te, että teidän on turha valittaa asian epäoikeudenmukaisuutta? Asia vaan on näin, että mies joka ottaa paljon poljetun naisen nähdään muiden ja myös näiden puhtaampien naisten keskuudessa narrina.

Siis siinä ei sinänsä ole mitään väärää, mutta sitä ei tarvitse hyväksyä eikä siitä tarvitse tykätä niin kuin sillä ei olisi mitään merkitystä. Miehilla on oikeus valintaan samalla tavalla kuin naisillakin. Valikoima on todella huono nykyään, jos haluaa perhettä perustaa. Minun mielestä teidän naisten pitää vain hyväksyä itse historianne ja tottua pikasuhteisiin tai laskea rimaa ja ottaa joku elättäjä vain. Miksi nainen saa olla valikoiva, mutta mies ei?

• Anonyymi

Mikset puhu puhtaista miehistä?

• Anonyymi

Kuka on kieltänyt miestä olemasta valikoiva?

• Anonyymi

Miksi koulutettu työssäkäyvä nainen etsisi itselleen elättäjää?

• Anonyymi

Sinunkin on ihan turha yrittää saada naisia alentamalla heidät hyväksymään jotain.

• Anonyymi

Mistä naisten historiasta puhut jonka pitää hyväksyä? Entä miesten historia?

• Anonyymi

Miehillä on enemmän luonnollista tarvetta kassien tyhjennykseen ja silittäminen on heidän tehtävänsä luonnossa. Näin kesällä varsinkin panettaa joka päivä ja välillä monta kertaa ja se ei ole samanlaista kuin naisilla jotka lietsovat itsensä johonkin tilaan vaan terveellä miehellä halu tulee yhtä luonnostaan kuin nälkä ja se miltä näytätte puoli alastomina kesällä ei ainakaan helpota asiaa toki ei ole myöskään teidän vikaanne. Miehet on visuaalisia ja kiihottuvat näkemästään.

Naiset haluavat monesti tunne siteen ja asettavat jotain ehtoja ja käyttävät jopa vallan saamiseksi seksiä aseena. On muodostunut muutenkin outo kulttuuri että vaikka on kaksi luonto kappaletta saman arvoista miehen pitäisi maksaa seksistä tai olla velvollinen tekemään kaikkia temppuja johon en ole koskaan suostunut enkä koskaan maksanut. Jotenkin siitä naisen innosta harrastaa kaikkien kanssa seksiä tulee mieleen joku mielenterveydellellinen ongelma eikä ole mitenkään hienoa jos kadulla joka toinen mies morjestaa naiselle ja kiittää viimeisestä.

• Anonyymi

Biologisesti väitteesi ei tutkimusten mukaan pidä lainkaan paikkaansa. Naiset harrastavat ja haluavat seksiä yhtälailla kuin miehetkin.

• Anonyymi

Pitkän selostuksesi pointti tuli selväksi: olet ilmiselvästi surkean huono rakastaja.

• Anonyymi

”Miehet” joutuvat maksamaan seksistä ja ”miehet” kieltäytyvät tyydyttämästä naista sängyssä. Käytät itsestäsi monikko outoa miehet.

Olisit rehellisempi jos puhuisit itsestäsi minä-muodossa kun selvästi tarkoitat itseäsi.

• Anonyymi

Yksikään mies, jonka tiedän maksaneen seksistä, ei ole sellainen jolla olisi ollut mitään tarvetta tai pakkoa maksaa siitä.

• Anonyymi

Miehen ei ole pakkoa hyväksyä kumppanikseen löyhämoraalista naista, varsinkaan jos ajatuksena on perheen perustaminen.

• Anonyymi

”Miehen ole pakkoa hyväksyä kumppanikseen löyhämoraalista naista, varsinkaan jos ajatuksena on perheen perustaminen”

Niinkö? Olen tähän asti luullut ettei miehen tarvitse hyväksyä kumppanikseen minkäänlaista naista jota ei halua. Olen tähän asti kuullut että
        miehet ja naiset saavat itse valita kumppaninsa eikä heitä pakoteta ottamaan sellaista jota eivät halua. Olen luullut että miehet ja naiset voivat myös päättää olla valitsematta ketään.

Nyt kuulen että mies voidaan velvoittaa hyväksymään kumppanikseen nainen jota ei tahdo, kunhan nainen ei ole löyhämoraalinen = seksuaalisesti aktiivinen ja kokenut. Miehen on pakko hyväksyä esimerkiksi rikollinen tai luonnevikainen, kunhan tämä ei ole seksuaalisesti holtiton. Miehen on pakko hyväksyä kumppanikseen frigidi nainen. Jälkimmäinen olisi hyvä vaihtoehto, voisitte suhteessa keskittyä tärkeämpiin asioihin kun seksiä ei olisi ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Miehen ole pakkoa hyväksyä kumppanikseen löyhämoraalista naista, varsinkaan jos ajatuksena on perheen perustaminen”

Niinkö? Olen tähän asti luullut ettei miehen tarvitse hyväksyä kumppanikseen minkäänlaista naista jota ei halua. Olen tähän asti kuullut että
        miehet ja naiset saavat itse valita kumppaninsa eikä heitä pakoteta ottamaan sellaista jota eivät halua. Olen luullut että miehet ja naiset voivat myös päättää olla valitsematta ketään.

Nyt kuulen että mies voidaan velvoittaa hyväksymään kumppanikseen nainen jota ei tahdo, kunhan nainen ei ole löyhämoraalinen = seksuaalisesti aktiivinen ja kokenut. Miehen on pakko hyväksyä esimerkiksi rikollinen tai luonnevikainen, kunhan tämä ei ole seksuaalisesti holtiton. Miehen on pakko hyväksyä kumppanikseen frigidi nainen. Jälkimmäinen olisi hyvä vaihtoehto, voisitte suhteessa keskittyä tärkeämpiin asioihin kun seksiä ei olisi ollenkaan.

Jos tilanne siis on sellainen että mies voidaan pakottaa suhteeseen kenen tahansa naisen kanssa, kunhan tämä ei ole löyhämoraalinen, niin miehille on varmaan pelottavaa joutua tilanteisiin joissa on muunlaisia kuin löyhämorsalisia naisia.

Ajattele jos joku umpihullu, susiruma, kriminaali, ilkeä, rutiköyhä, varasteluun taipuvainen, narkomaani, juoppo, väkivaltainen tai muuten täysin mahdoton nainen, joka ei ole kuitenkaan yhtään löyhämoraalinen eli seksuaalisesti holtiton, osuu kohdalle ja haluaa miehen kanssa parisuhteeseen. Miehen on pakko suostua !

Olen itse nainen ja feministi ja vastustan jyrkästi tätä jyrkästi. En hyväksy että miehet voidaan tuolla tavalla pakottaa suhteeseen naisen kanssa jota he eivät halua. Eihän tuo voi olla oikein!

Minulla on kaksi aikuista poikaa. Täytyykö minun piilottaa heidät jotta heitä ei pakoteta suhteeseen naisen kanssa josta he eivät ole kiinnostuneita? Aion kehottaa heitä hakeutumaan vain löyhämoraalisten naisten läheisyyteen, koska siellä he ovat turvassa! Heitä ei ainakaan pakoteta suhteeseen jos he eivät halua.

Olen todella järkyttynyt tällaisesta miesten oikeuksia polkevasta määräyksestä. Milloin tällainen laki on astunut voimaan?

• Anonyymi

""Biologisesti väitteesi ei tutkimusten mukaan pidä lainkaan paikkaansa. Naiset harrastavat ja haluavat seksiä yhtälailla kuin miehetkin.""

Miesten ja naisten seksuaalisen halun määrässä on suuria eroja. Suurimmillaan erot ovat 30–39-vuotiailla. – Kokonaiskuvasta kertoo ehkä parhaiten, että kuusikymppiset miehet haluavat seksiä useammin kuin yksikään naisikäryhmä, tiivistää sukupuolten eroja Väestöliiton tutkija.

Tulosten mukaan vähän yli joka toisessa parisuhteessa mies oli seksiä useammin haluava puoliso ja nainen vastaavasti noin 15 prosentissa suhteista. Noin 30 prosentissa parisuhteista puolisot halusivat seksiä yhtä usein. Miesten ja naisten vastaukset parisuhteista sopivat keskenään hyvin yhteen. Miehet pitivät itseään vähän useammin seksiä enemmän haluavana osapuolena kuin naiset vastaavasti omia kumppaneitaan.

Suomalaisissa parisuhteissa halujen tasatahtisuus on siten epätyypillistä. Halujen ollessa epätasapainossa, useammin haluava oli 3–4 kertaa useammin mies kuin nainen. Tämä sukupuolten ero oli suunnilleen yhtä suuri kaikissa ikäryhmissä. Ainoa poikkeus tästä olivat parikymppiset naiset, jotka raportoivat muita useammin molemminpuolisesta halusta. Nämä olivat tavallisesti korkeintaan pari vuotta kestäneitä suhteita.

• Anonyymi

Se, että parisuhteessa seksihalut eivät mene yksiin liity siihen, että ero olisi seksin tarve sukupuolten välillä. Jos menee yksiin henkilön kanssa, joka jo alunperin on kovin epäsuhtainen, niin ei se ero suhteen edetessä ainakaan tasoitu. Lisäksi suhteen mahdolliset ristiriidat heijastuvat suoraan haluun harrastaa seksiä kumppanin kanssa. Sen sijaan esimerkiksi itsetyydytyksen määrässä miehet ja naiset ovat hyvin tasoissa. Parisuhteessakin moni valitsee itsetyydytyksen ennen parisuhdeksiä, monista eri syistä.

• Anonyymi

Kaikenlaisten itsetyydytysvälineiden valtava suosio naisten parissa johtuu sinusta siitä, että naiset eivät halua seksiä?

• Anonyymi

Sellaista se on, kun parisuhdeseksi on epätyydyttävää. Ei kukaan normaali ihminen jaksa jatkuvasti "antautua" paskaan seksiin. Se, että naista ei innosta huono seksi ei automaattisesti tarkoita, etteikö samaa naista innostaisi hyvä seksi. Tietysti heitäkin on, joita seksi ei ylipäänsä kiinnosta, mutta se ei ole hirveän yleistä.

• Anonyymi

Syynä siihen että naisten seksihalut iän myötä vähenevät on naisten löyhä moraali. He haluavat iän myötä yhä enemmän seksiä vaikka eivät edes nauti siitä. Syynä on se että he ovat pahoja ihmisiä. Onneksi miehet ovat hyviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syynä siihen että naisten seksihalut iän myötä vähenevät on naisten löyhä moraali. He haluavat iän myötä yhä enemmän seksiä vaikka eivät edes nauti siitä. Syynä on se että he ovat pahoja ihmisiä. Onneksi miehet ovat hyviä.

Onpa outo kirjoitus. Kyllä vanhempi nainen nauttii seksistä, kun löytää sellaisen miehen joka kiinnostaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa outo kirjoitus. Kyllä vanhempi nainen nauttii seksistä, kun löytää sellaisen miehen joka kiinnostaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Ja miehen ominaistuoksulla on paljon merkitystä joillekin naisille. Silloin seksiä tekee mieli usein!

• Anonyymi

• Anonyymi

Mistähän löytäisi auton mikä ei maksa mitään, kuluta mitään, ei tarvitse korjata ja tuottaa ainoastaan mielihyvää, vastaus on selvä, ei mistään.

• Anonyymi

” Mistähän löytäisi auton mikä ei maksa mitään, kuluta mitään, ei tarvitse korjata ja tuottaa ainoastaan mielihyvää, ”

. Ilmeisesti olet etsinyt kuumeisesti sellaista autoa. Sinun täytyy olla mies, koska kukaan nainen ei edes etsisi sellaista aitoa. Naisille on päivänselvää ettei sellaisia ole edes olemassa.

” vastaus on selvä, ei mistään. ”

Olet siis lopultakin tajunnut miten asia on. Olet tullut oikeaan lopputulokseen: et valitettavasti löydä sellaista autoa mistään.

Vaikka saisit auton ilmaiseksi esim. perintönä, niin joudut kuitenkin maksamaan bensat, autoverot, vakuutusmaksut, huollot ja katsastusmaksut. Jos perimäsi omaisuuden arvo on alle 20 000€, et maksa sentään perintöveroa.

Minä ostin auton omilla palkkarahoillani ja käteisellä. Se todellakin kuluttaa mutta minulla on rahaa maksaa bensat, autoverot sun muut kulut. Olenhan koulutettu työssä käyvä nainen enkä äidin kotona olisivat sohvaperuna. Korjaukset ja huollot hoidatan ammattimiehelle hyvässä tutussa korjaamossa. Vaihdatan siellä myös renkaat.

Auto tuottaa myös mielihyvää, ja lisäksi se on käytännöllinen hankinta. Käytän sitä sekä työ- että vapaa-ajan kulkuneuvona. Pääsen autollani minne tahdon milloin tahdon, en ole riippuvainen julkisista enkä tarvitse ketään kuskiksi koska ajan itse.

Selitys: olen nainen. Naiset ovat tottuneet itse hoitamaan asiansa. Naiset ovat myös realisteja. Naiset eivät rupea etsimään ilmaista autoa josta ei olekunuja. Naiset tietävät ettei sellaisia ole.

Sinä varmaan tarvitsisit vaimon hoitamaan myös auton hankintaan ja huoltoon liittyvät asiat, kun ne tuottavat sinulle noin suuria ongelmia.

Kosi jotain tuttua kivaa sinkkunaista.

• Anonyymi

Onko ap:lle löytynyt ketään mieluisaa naista? :) Ja voisiko nimenomaan ap itse vastata, ei joku sivullinen, kiitos. Vai seuraakohan ap tätä aloittamaansa keskustelua enää?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      294
      11486
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7096
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      103
      5875
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5229
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4341
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4149
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3581
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3574
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      81
      3157
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3095
    Aihe