Mistäs sellaisia tavallisia keski-ikäisiä naisia vaan löytyis, joita kiinnostas ihan tavallinen heteromies? Tuntuu, että kaikki tavallinen on jotenkin liian arkista monelle naisolettamalle. Ettehän ole alkaneet nirsoilemaan liikaa?
Voisin deittailla heti, jos löytäisin ihanan naisen
63
338
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Aivan ensimmäiseksi pitää aloittaa siitä, että mikä on sinun määritelmäsi " tavallisesta keski-ikäisestä naisesta"?
Kaikilla ihmisillä, kun on niin erillaiset määritelmät asioista.
Suosittelisin etsimään naista mahdollisten harrastusten tai yhteisten mielenkiinnonkohteiden parista, jotka sinua kiinnostavat ja jotka voisivat myös kiinnostaa kyseistä naisoletettua. Baarikin on kuulemma hyvä paikka lähestyä naisia, jos sattuu baarissa käymistä harrastamaan ja uskaltaa mennä juttelemaan itseä kiinnostaville naisille jotka osoittavat mielenkiintoa takaisin sinua kohtaan.
Onnea sinulle sen oikean etsintään. :) Kyllä te aivan tavalliset heteromiehet kiinnostatte edelleen naisia, harvat ihmiset vain jotka olisivat toisilleen potenttiaalisia kumppaniehdokkaita tuntuvat nykypäivänä enää kohtaavan, mutta toivon että tässä sinun tapauksessa käy toisin ja sinä löydät itsellesi hyvän elämänkumppanin.- AnonyymiUUSI
Ja toisaalta millainen on tavallinen heteromies, jonka suhteen ei saisi nirsoilla?
Tulee tuollaisesta varttuneemmasta, tavallisesta heteromiehestä mieleen ehkä sellainen kalsareissa sohvalla jääkiekkoa tapittava Homer Simpson -tyylinen kaveri, jolla on toinen käsi siellä kalsareissa ja toisessa kädessä kaljatölkki.
- Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisaalta millainen on tavallinen heteromies, jonka suhteen ei saisi nirsoilla?
Tulee tuollaisesta varttuneemmasta, tavallisesta heteromiehestä mieleen ehkä sellainen kalsareissa sohvalla jääkiekkoa tapittava Homer Simpson -tyylinen kaveri, jolla on toinen käsi siellä kalsareissa ja toisessa kädessä kaljatölkki.
- SivustaTuo on hyvä kysymys, että minkälainen sitten on se "tavallinen heteromies", kun meillä jokaisella on varmasti siitä aivan omanlainen määritelmämme.
Minkälainen "tavallinen heteromies" on teidän mielestä on? Ja minkälainen on "tavallinen heteronainen" ?
Kiinnostaa kuulla ihmisten erillaisia ajatuksia. :)
- AnonyymiUUSI
Mulle kelpais taasen persoonallisen mukava 🙂
- AnonyymiUUSI
Mä en tie en ole edes keskittyny tavallisiin kunnon naisiin kun ei nekään ole osannu itestään muuta tarjota kun pillua tai ulkonäköään mielummin keskittyny niihin helposti antaviin pienempi todennäköisyys että mä olen se joka semmosen rikkoo joku on rikkonu jo ajat si toki se on samalla muokannu mun tottumuksia mu ei voi minkään semmottista se elämä on sitä en tie si kuinka helposti niiltä on kukaan onnistunu saamaan mun jälkeen ei hirviästi ole kiinnostanu miksi nähdä turhaa vaivaa mun kohdalla nainen yleensä poikkeuksetta vaatii enemmän kun mihin itse pystyy 🤷 kuinka tyhmä pitää olla että antaa itsestään enemmän kun mitä itse toiselta saa si kun ei mikään muu toimi ny yrittävät vie kiristää ben there don that periaate silti en ole itse alentunu kiristämään ei o tarvinnu
- AnonyymiUUSI
Ihminen joka on jo rikottu rikkoutuu uudelleen entistä herkemmin joten aika julmaa
- AnonyymiUUSI
Oletan sinun kirjoitustyylin perusteella, että et taida olla ap vaan joku sivullinen kommentoija?
Miksi et keskity tavallisiin naisiin? Oletko etsinyt itsellesi elämänkumppaniksi naista, jonka luonne ei selkeästi ole ollut yhteen sopiva sinun luonteesi kanssa, jos sinusta tuntuu että tavallisilla naisilla ei ole ollut sinulle ulkonäön tms lisäksi muuta tarjottavaa?
Jospa etsisit jatkossa itsellesi tavallista naista harrastuksien ja yhteisten mielenkiinnonkohteiden ääreltä niin saattaisit yllättyä positiivisesti sen suhteen miten paljon jollain naisella, jonka luonne on yhteen sopiva sinun luonteen kanssa voisikaan olla tarjottavanaan sinulle. Samankaltaisiin ihmisiin tutustuminen luontuu vain niin paljon paremmin kuin vastaavanlaisesti ihmisiin tutustuminen, joilla on aivan päinvastaiset elämänarvot yms.
Toivottavasti olet sentään ollut rehellinen noille ihmisille, joista kerrot vain saaneesi hetken huumaa ja kertonut suoraan, että mitä heistä olet etsinyt. Se ei ole sen rikotun ihmisen vika, jos elämä on kohdellut kaltoin ja toiset ihmiset. - AnonyymiUUSI
* "Been there, done that."
- AnonyymiUUSI
Ei naisia kiinnosta tavalliset miehet.
Minä en ole ikinä pettänyt. Olen vain kerran seurustellut 10 v pitkässä suhteessa. Rehelliset ei saa tyttöystävää ja pettäjät saa, näin olen vaan huomannut. Jos minä kerron, että en petä niin tuskin kukaan nainen uskoo. Vaikka mies pettäää niin naiset seurustelee silti sellaisten kanssa, koska he ovat komeita ja rikkaita.- AnonyymiUUSI
Minkälainen mies sinä sitten olet? Mitä harrastuksia sinulla on? Minkä ikäinen sinä olet? Kuinka pitkä sinä olet? Mistä sinä olet kotoisin? Juotko tai poltatko? Minkäväriset silmät sinulla on? Oletko töissä vai työtön? Mitä sinä toivot sinun elämältä? Onko sinulla lapsia?
Oletko etsinyt naista harrastusten tai sinua kiinnostavien asioiden parista?
Tuo kun sinä kerrot itsestäsi vain, että sinä olet "tavallinen mies" niin ei anna paljoa tarttumapintaa, jonka perusteella sinusta saisi jonkunlaisen mielikuvan ihmisenä ja siitä, että minkälaista naista sinä olet etsimässä.
Olet varmasti tosi mukava ihminen ja olisi hyvä, jos tulisit vähän ulos kuorestasi ja kertoisit jotain itsestäsi niin löytäisit todennäköisemmin jonkun naisen joka voisi kiinnostua juuri sinusta. :) - AnonyymiUUSI
Huora on sellainen joka maksua tai muuta etuutta vastaan suostuu miehen kanssa sänkyyn tai jopa parisuhteeseen. Nyt jokainen nainen voi sitten miettiä että millainen on se oma arvomaailma. Jos se mies ei itsessään kiinnosta kun luonne ja ulkonäkö ei riitä niin sitten olet huora joka hakee yhtä asiakasta josta on taloudellista hyötyä sinulle. Rahalla ja omaisuudella tms ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Rakkauden kanssa vain se ihminen kiinnostaa, ei se onko hän pukeutunut armanin pukuun vai jätesäkkiin. - AnonyymiUUSI
Katsos kun ne pettäjätkin sanovat, etteivät petä, niin tuo ei vain kerta kaikkiaan kerro sinusta mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huora on sellainen joka maksua tai muuta etuutta vastaan suostuu miehen kanssa sänkyyn tai jopa parisuhteeseen. Nyt jokainen nainen voi sitten miettiä että millainen on se oma arvomaailma. Jos se mies ei itsessään kiinnosta kun luonne ja ulkonäkö ei riitä niin sitten olet huora joka hakee yhtä asiakasta josta on taloudellista hyötyä sinulle. Rahalla ja omaisuudella tms ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Rakkauden kanssa vain se ihminen kiinnostaa, ei se onko hän pukeutunut armanin pukuun vai jätesäkkiin.Erh okei? :D
Mitä tarkoitat tällä sinun kommentilla?
Onko sinun mielestä se, että jos ihminen rohkaisee toista ihmistä joka on selkeästi vähän sulkeutuneen oloinen avautumaan ja kertomaan itsestään jotenkin huono asia? 🤔
"Tavallinen mies" kun on määritelmänä aika suppea ja ei kerro ihmisestä mitään sellaista, jonka perusteella tähän kyseiseen ihmiseen voisi lähteä tutustumaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkauden kanssa vain se ihminen kiinnostaa, ei se onko hän pukeutunut armanin pukuun vai jätesäkkiin.Samoin miehelle voisi sanoa, että rakkauden kanssa vain se ihminen kiinnostaa, ei se ikä, ulkonäkö, paino tms. Muuten mies on mikä? Huoripukki?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun ne pettäjätkin sanovat, etteivät petä, niin tuo ei vain kerta kaikkiaan kerro sinusta mitään.
Totta.
Pitäisi vähän enemmän avautua, jos haluaa itselleen löytää sellaisen naisen, joka kiinnostuu aidosti miehestä tämän luonteen takia, eikä vain esimerkiksi ulkonäön tai varallisuuden takia. Jos jättää kertomatta itsestään ja sulkeutuu vain niin silloin on minun mielestä suuri riski sille, että vain hyvin pinnalliset ihmiset kiinnostuvat esimerkiksi sen komean ulkonäön tai paksun lompakon takia, kun on vähän vaikeaa tutustua ihmiseen joka ei kerro itsestään mitään.
Syvällisen ihmissuhteen löytäminen vaatii avautumista ja sitä, että oppii tuntemaan sen toisen ja se toinen oppii tuntemaan sinut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Pitäisi vähän enemmän avautua, jos haluaa itselleen löytää sellaisen naisen, joka kiinnostuu aidosti miehestä tämän luonteen takia, eikä vain esimerkiksi ulkonäön tai varallisuuden takia. Jos jättää kertomatta itsestään ja sulkeutuu vain niin silloin on minun mielestä suuri riski sille, että vain hyvin pinnalliset ihmiset kiinnostuvat esimerkiksi sen komean ulkonäön tai paksun lompakon takia, kun on vähän vaikeaa tutustua ihmiseen joka ei kerro itsestään mitään.
Syvällisen ihmissuhteen löytäminen vaatii avautumista ja sitä, että oppii tuntemaan sen toisen ja se toinen oppii tuntemaan sinut.Niin, ja voihan tuo olla että joku nainen voisi ajatella, että kun on yhtä suuri riski miehen olla esim. tuollainen epäluotettava pettäjä oli hän sitten köyhä tai rikas, niin sellaisen miehen meininkiä on kivampi katsella kartanossa kuin vuokrayksiössä.
- AnonyymiUUSI
Se ettei ole pettänyt ei ole sinänsä mikään hyve. Se on cain yhden tietyn aiheen puuttumista. . Yhtä hyvin voisi ihastella itseään ettei ole ikinä varastanut naisystävänsä rahoja tai ollut tätä kohtaan väkivaltainen.
Hyvän miehen tai naisen tunnustaa muustakin kuin siitä ettei hän petä, lyö tai varasta. Nuo ovat pelkkiä negaatioita, ei-tekemisiä. Niiden pitäisi ola itsestäänselvyyksiä eikä erityisiä ansioita.
Entä ne tekemiset? Siis mitä positiivisia piirteitä sinussa on? Oletko ystävällinen, huomaavainen, kuunteleva, hauska, huomioiva, älykäs?
Ja muuten. Pettäminen ei ole läheskään pahinta mitä toiselle voi parisuhteessa tehdä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ja voihan tuo olla että joku nainen voisi ajatella, että kun on yhtä suuri riski miehen olla esim. tuollainen epäluotettava pettäjä oli hän sitten köyhä tai rikas, niin sellaisen miehen meininkiä on kivampi katsella kartanossa kuin vuokrayksiössä.
Miten kartanossa pettämisen katsominen olisi muka yhtään sen mukavampaa? 😅 Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin miehelle voisi sanoa, että rakkauden kanssa vain se ihminen kiinnostaa, ei se ikä, ulkonäkö, paino tms. Muuten mies on mikä? Huoripukki?
Ilmeisesti ulkonäkö, harrastukset, paino, pituus ja muut normaalit asiat eivät saisi kiinnostaa naista vaan pitäisi sattumanvaraisesti bongata kadulta tyyliin ensimmäinen sopivan ikäinen mies, joka haluaa pariutua meidän kanssa ja pariutua sitten hänen kanssaan. :'3
Samaan aikaan miehet saavat olla valikoivia naisten suhteen ja testata kiinnostusta lähettämällä flirttejä joihin naisen on pakko vastata, koska muuten nainen on liian valikoiva. Suosikkeihin lisätään sitten ne sekunda laadun naiset, joille laitetaan viestiä jos jaksetaan ja niiden on odoteltava kiltisti, että joku suosikkeihin lisännyt mies vaivautuu viestiä laittamaan sen jälkeen jos on saanut ensin pakit muilta naisilta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten kartanossa pettämisen katsominen olisi muka yhtään sen mukavampaa? 😅 Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta?
Jos saa tasinkona muutaman miljoonan niin kyllähän se voi vähän mielialaa nostaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos saa tasinkona muutaman miljoonan niin kyllähän se voi vähän mielialaa nostaa.
Onko sinulla sitten siitäkin lajista oma kohtaista kokemusta?
Miten minusta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että sinä täällä vain trollailet ja haukut naisia, koska sinulla on joku trauma jota projisoit naisiin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla sitten siitäkin lajista oma kohtaista kokemusta?
Miten minusta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että sinä täällä vain trollailet ja haukut naisia, koska sinulla on joku trauma jota projisoit naisiin?Et vain pysty lopettamaan ylimielisyyksissä lauottuja argumentum ad hominemeja ja vielä jossain halluissa näemmä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksipä se ei muka olisi siedettävämpää. Kyllähän muutkin rikokset kuitataan uhrille vahingonkorvauksilla. Ei pettäminen edes ole pahinta mitä toiselle voi tehdä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et vain pysty lopettamaan ylimielisyyksissä lauottuja argumentum ad hominemeja ja vielä jossain halluissa näemmä.
Kyllä, asialliset kommentit ne on kaikkein ylimielisimmällä asenteella kirjoitettuja, hyvä sinä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, asialliset kommentit ne on kaikkein ylimielisimmällä asenteella kirjoitettuja, hyvä sinä!
Kyllä, epäasialliset, joka tuli jo edellä ilmi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, epäasialliset, joka tuli jo edellä ilmi.
Mitäköhän "asiattomia" kommentteja minä olen tänne sinun mielestä kirjoittanut? Etkö erota kommentoija toisistaan vaan luulet, että kaikki kommentoijat ovat yksi ja sama kommentoija? Täällä on kuules useampi kommentoija jotka ainakin minä erotan kommentointi tyylistä, toisin kuin sinä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäköhän "asiattomia" kommentteja minä olen tänne sinun mielestä kirjoittanut? Etkö erota kommentoija toisistaan vaan luulet, että kaikki kommentoijat ovat yksi ja sama kommentoija? Täällä on kuules useampi kommentoija jotka ainakin minä erotan kommentointi tyylistä, toisin kuin sinä.
Ei taida "palstasankari" osata vastata tähän näin, kun tuli niin pitkä hiljaisuus.
- AnonyymiUUSI
Ensimmäisenä on pakko kysyä, että millainenkohan tämä "tavallinen heteromies" nyt sitten on? Tuo kuvaus kun ei kerro juuri mitään.
- AnonyymiUUSI
Tämäpä juuri. Tiedän hyvin monta omien sanojensa mukaan "tavallista miestä", mutta kukaan heistä ei ole keskenään samanlainen. Itseasiassa en ole varma onko olemassa yhtään ainoa tekijää, joka yhdistäisi heitä kaikkia, paitsi tuo sukypuoli.
- AnonyymiUUSI
""Se ettei ole pettänyt ei ole sinänsä mikään hyve. Se on cain yhden tietyn aiheen puuttumista. . Yhtä hyvin voisi ihastella itseään ettei ole ikinä varastanut naisystävänsä rahoja tai ollut tätä kohtaan väkivaltainen.""
Mitä helvettiä mä just luin? Oletko joku sekoboltsi kun käännät nuo asiat päälaelleen hyveeksi? Hakeudu hyvä ihminen hoitoon ja vähän äkkiä..- AnonyymiUUSI
Taitaa olla niin, että täällä on yksi kommentoija, joka trollailee enemmänkin näitä keskusteluja joissa esittää tämän samantapaisia kommentteja ja pyrkii jostain tuntemattomaksi jääneestä syystä ja oikein massahaukkumaan kaikkia naisia. 🤔
Ei kannata reagoida niihin kommentteihin niin trolli ei saa haluamatansa huomiota. Itse olen lopettanut kyseisen trollin kommenttien huomioimisen, kun huomasin tämän kaavan kyseisen henkilön kommenteissa.😅 - AnonyymiUUSI
Eli siis pettäminen on hyve? Varastaminen on hyve? Ja väkivaltaisuus naista kohtaan on hyve?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla niin, että täällä on yksi kommentoija, joka trollailee enemmänkin näitä keskusteluja joissa esittää tämän samantapaisia kommentteja ja pyrkii jostain tuntemattomaksi jääneestä syystä ja oikein massahaukkumaan kaikkia naisia. 🤔
Ei kannata reagoida niihin kommentteihin niin trolli ei saa haluamatansa huomiota. Itse olen lopettanut kyseisen trollin kommenttien huomioimisen, kun huomasin tämän kaavan kyseisen henkilön kommenteissa.😅Ennen kuin alat puhumaan trollaamisesta, niin yritä sisäistää kuka trollailee ja ketä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuin alat puhumaan trollaamisesta, niin yritä sisäistää kuka trollailee ja ketä.
On tainnut ihan luetun ymmärtäminenkin jäädä tyypeiltä sisäistämättä.
- AnonyymiUUSI
Tavallaan kyllä. Uskollisuuden pitäisi olla oletusarvo, jollei muuta sovita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuin alat puhumaan trollaamisesta, niin yritä sisäistää kuka trollailee ja ketä.
Kyllä se on aika selvää, että se on tämä samainen sankari joka haukkuu useammassa keskustelussa naisia mitä mielikuvituksellisellisimmilla nimillä ja aivan asiallisiin kommentteihinkin kyseinen henkilö vastaa asiattomasti.
Ihme että ylläpito ei ole vielä puuttunut tämän sankarin toimintaan, mutta eiköhän se vielä puutu kun riittävän moni ilmiantaa kyseisen sankarin kommentit sääntöjen vastaisina. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis pettäminen on hyve? Varastaminen on hyve? Ja väkivaltaisuus naista kohtaan on hyve?
Kukas tämmöstä on sinun mielestä väittänyt, että varastaminen ja pahoinpitely olisivat jollain tavoin hyväksyttävää toimintaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on aika selvää, että se on tämä samainen sankari joka haukkuu useammassa keskustelussa naisia mitä mielikuvituksellisellisimmilla nimillä ja aivan asiallisiin kommentteihinkin kyseinen henkilö vastaa asiattomasti.
Ihme että ylläpito ei ole vielä puuttunut tämän sankarin toimintaan, mutta eiköhän se vielä puutu kun riittävän moni ilmiantaa kyseisen sankarin kommentit sääntöjen vastaisina.IP osoitekkin voidaan jäljittää ja toivottavasti se bannataankin vielä, ei ole mukavaa kun saa asiallisiin kommentteihin, joiden muotoilemiseen ja sanoittamiseen on käyttänyt kosolti aikaa asiattomia vastauksia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukas tämmöstä on sinun mielestä väittänyt, että varastaminen ja pahoinpitely olisivat jollain tavoin hyväksyttävää toimintaa?
Joku kirjoitti tähän ketjuun "Se ettei ole pettänyt ei ole sinänsä mikään hyve. Se on vain yhden tietyn aiheen puuttumista. Yhtä hyvin voisi ihastella itseään ettei ole ikinä varastanut naisystävänsä rahoja tai ollut tätä kohtaan väkivaltainen."
- AnonyymiUUSI
""Kyllä se on aika selvää, että se on tämä samainen sankari joka haukkuu useammassa keskustelussa naisia mitä mielikuvituksellisellisimmilla nimillä ja aivan asiallisiin kommentteihinkin kyseinen henkilö vastaa asiattomasti.""
Se on jännä miten metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Eikö olekin? Ensinäkin, tuo "sankari" ei ole haukkunut naisia vaan kertonut naisten toimintatavoista tilastotietoon ja omakohtaisiin kokemuksiin perustuen ja kun se ei miehistä palstaprinssi nimitystä käyttävää miellytä, niin alkaa haukkuminen ja kirjoitusten vääristely mikä on juuri trollaamista.- AnonyymiUUSI
Kyllä, metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan ja tämä minun reaktio on suoranainen reaktio tämän "palstaprinssin" toimintaan (käytän tätä nimitystä, koska miten muutenkaan minä henkilöisin anonyymin kommentoijan?) Saa ehdottaa toista nimitystä, jos tuo "palstaprinssi" nimitys menee sinulla noin tunteisiin että vedät sen seuraamuksena kokonaisen hernepalkokasvin juurineen sieraimiisi ja revit vielä pelihousutkin kaupanpäälle. ;) Toivottavasti ne pelihousut eivät olleet kalliinlaiset, ettei tullut suurta taloudellista menetystä hermojen menettämisen takia. Revi ensikerralla, vaikka talouspaperirulla niin ei tule konkurssia. Suosittelen myös kehittämään omanarvontuntoa ja resilienssiä, koska niissä sinulla näyttäisi olevan kehittämisen varaa kun reagoit noin tunteella ja vieläpä anonyymin kirjoittajan kommentteihin. x'D
Eli et selkeästikkään ole lukenut tämän kommentoijan kommentteja, kun sinun vastauksesi on tuo.
Naisten toiminnasta tuskin on olemassa tilastotietoja, ei ainakaan sellaisia kuin mitä tämän "palstaprinssin" mukaan on. 🤣
Jos me naiset olemme muka vain rahan perässä ja sen vuoksi kunniattomia niin mitä te miehet sitten olette? Naisilla on kaikki tämä "valta" teihin miehiin, koska te miehet olette niin riippuvaisia naisista ja tästä aiheesta on oikein erillinen video: https://www.youtube.com/watch?v=M0a1IcODxPc katso ja itke.
Me naiset pärjäämme paljon paremmin sinkkuina, kuin mitä te miehet. Tästä syystä varmaan naisia kehutaankin "paremman sukupuolen" edustajiksi. Meillä on parempi omanarvontunto ja korkeampi resilienssi, kuin teillä miehillä, mikä näkyy kaikista teidän tunteella kirjoitetuista kommenteista. Minä lähinnä huvitun vain teidän kommenteista, jotka on olevinaan provosoivia ja joiden olisi tarkoitus saada minussa aikaiseksi jonkunlainen tunteellinen reaktio, kuten suuttumus. :'3 Ei onnistu, minä olen hyvä vänkäämään ja en suutu noin vähästä mistä joku mies olisi vetänyt jo kunnon kilarit. Naureskelen täällä vain itsekseni vedet silmissä. 🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan ja tämä minun reaktio on suoranainen reaktio tämän "palstaprinssin" toimintaan (käytän tätä nimitystä, koska miten muutenkaan minä henkilöisin anonyymin kommentoijan?) Saa ehdottaa toista nimitystä, jos tuo "palstaprinssi" nimitys menee sinulla noin tunteisiin että vedät sen seuraamuksena kokonaisen hernepalkokasvin juurineen sieraimiisi ja revit vielä pelihousutkin kaupanpäälle. ;) Toivottavasti ne pelihousut eivät olleet kalliinlaiset, ettei tullut suurta taloudellista menetystä hermojen menettämisen takia. Revi ensikerralla, vaikka talouspaperirulla niin ei tule konkurssia. Suosittelen myös kehittämään omanarvontuntoa ja resilienssiä, koska niissä sinulla näyttäisi olevan kehittämisen varaa kun reagoit noin tunteella ja vieläpä anonyymin kirjoittajan kommentteihin. x'D
Eli et selkeästikkään ole lukenut tämän kommentoijan kommentteja, kun sinun vastauksesi on tuo.
Naisten toiminnasta tuskin on olemassa tilastotietoja, ei ainakaan sellaisia kuin mitä tämän "palstaprinssin" mukaan on. 🤣
Jos me naiset olemme muka vain rahan perässä ja sen vuoksi kunniattomia niin mitä te miehet sitten olette? Naisilla on kaikki tämä "valta" teihin miehiin, koska te miehet olette niin riippuvaisia naisista ja tästä aiheesta on oikein erillinen video: https://www.youtube.com/watch?v=M0a1IcODxPc katso ja itke.
Me naiset pärjäämme paljon paremmin sinkkuina, kuin mitä te miehet. Tästä syystä varmaan naisia kehutaankin "paremman sukupuolen" edustajiksi. Meillä on parempi omanarvontunto ja korkeampi resilienssi, kuin teillä miehillä, mikä näkyy kaikista teidän tunteella kirjoitetuista kommenteista. Minä lähinnä huvitun vain teidän kommenteista, jotka on olevinaan provosoivia ja joiden olisi tarkoitus saada minussa aikaiseksi jonkunlainen tunteellinen reaktio, kuten suuttumus. :'3 Ei onnistu, minä olen hyvä vänkäämään ja en suutu noin vähästä mistä joku mies olisi vetänyt jo kunnon kilarit. Naureskelen täällä vain itsekseni vedet silmissä. 🤣Ei mene tunteisiin.
Ihmetyttää tuo uhriutuminen kun syyllistät muita vaikka itse teet ihan samaa🤦♂️🤣 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene tunteisiin.
Ihmetyttää tuo uhriutuminen kun syyllistät muita vaikka itse teet ihan samaa🤦♂️🤣Ootko aivan varma? Mulla kun alkoi aivan selkeästi täällä soimaan Anna Hanskin tunteisiin biisi niin ajattelin, että sulla meni varmaan tunteisiin, kun minua alkoi lähinnä huvittamaan vain. 🤣
Suosittelen harjoittelemaan tuota argumentointia, kun ei näytä sinulta sellainen asia oikein luonnistuvan. Erityisesti näin internetin ihmeellisessä maailmassa on tärkeää osata ilmaista itseään, kun on olemassa suuri riski että tulee väärinymmärretyksi, jos ei osaa ilmaista itseään sanallisesti ymmärrettävästi.
Missäköhän minä tätä paljon puhuttua uhriutumista olen sinun mielestäsi harjoittanut? Edelleenkin huomautan, että täällä on useampi kommentoija, joten sinä et voi mitenkään tietää että mikä noista kaikista anonyymeista kommenteista on nimenomaan minun kirjoittama Hastings.
- AnonyymiUUSI
Ei nirsoilla. Missä vaikutat ?
- AnonyymiUUSI
Kun miehet avaavat vaikka ketjun, jossa kertovat miten Tinder tykkäykset kasaantuvat pienelle miesjoukolle eli siis komeimmistolle ja ketju täyttyy sitten kymmenistä palstaprinssi viesteistä ja siitä millaisia palstaprinssit ovat, niin kysy hiljaa itseltäsi kuka trollailee ja ketä..
- AnonyymiUUSI
Ole hyvä ja osoita kommentti, jossa minä olen todistettavasti maininnut sanallakaan sanan "palstaprinssi"?
Älä hauku minua sen takia, että jotkut toiset naiset ovat käyttäneet "palstaprinssi" nimitystä, kuten minäkään en syyttele sinua toisten miesten kirjoittamista kommenteista.
Pystytkö keskusteleman asioista aidosti vuorovaikutuksellisesti vai käytkö taistoon liskoaivot tulessa ja valmiina haukkumaan kaikki lyttyyn? Nekin jotka eivät ole mitenkään sanoneet sinulle pahasti vain sen takia, että joku on mahdollisesti sanonut jotain sellaista, josta sinä olet pahoittanut mielesi? Ja kenties ottanut yleisesti ei kenellekkään suunnatun kommentin henkilökohtaisesti vaikka kyseinen kommentti ei olisikaan suunnattu sinulle? Ei edes epäsuoranaisesti saatipa sitten suoranaisesti?
Kun puhuin, että täällä suomi24:ssä on joku trollaamaan erikoistunut mies niin en puhunut sinusta vaan eräästä miehestä, jonka olen nähnyt kirjoittavan äärimmäisen misogyynisia kommentteja, jotka alentavat kaikkien naisten arvoa ja sellainen on ala-arvoista toimintaa.
- AnonyymiUUSI
Aloittajana menisin suviseuroille tai johonkin missä on konservatiivisia naisia joille perhearvot on tärkeitä.
Niille tietysti voi olla ongelma mikäli ap ei halua omia lapsia. - AnonyymiUUSI
Minkä ikäinen olet ja missä päin asut?
terv. tavallinen nainen, joka haluaisi tapailla tavallista miestä ilman spesiaaliharrastuksia tai muuta gourmeeta- AnonyymiUUSI
Etpä uskaltanut vastata.
- AnonyymiUUSI
"Miesten riippuvuus naisista"
Naiset ei ole riippuvaisia miehistä, koska pieni miesjoukko eli komeimmistoon kuuluvat miehet siittävät monia naisia. Naiset siis jakavat mielellään samat miehet kun taas miehet kokevat toisen miehen lapset taakkana. Tämä tosiasia kerrottiin väestötutkijan toimesta samassa puheenaihe podcastissa, jonka tuo eräs jo linkitti.
Sitten lapsettomat ja vielä lapsia haluavat naiset oikein korostavat kuinka pärjäävät ilman miestä, mutta 40-vuotiaana se juna on jo melkein mennyt🚂🚂🚂- AnonyymiUUSI
Se, että sinä olet seksiriippuvainen ei tarkoita, että muutkin ihmiset olisivat.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne syyt on kuule jossain aivan muualla miksi naiset eivät ole riippuvaisia teistä miehistä, mutta jos se palstasankarin päivän pelastaa niin sovitaan että sinä olet oikeassa, ettei tarvi sitten mennä hiekkalaatikolle mököttämään.
Ikävää tuottaa pettymys, mutta todella moni nainen on saanut vielä 40 vuotiaanakin lapsia. ;'3 Ei taida tuo biologian tuntemus vissiin kuulua sinun henkilökohtaisiin vahvuuksiin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne syyt on kuule jossain aivan muualla miksi naiset eivät ole riippuvaisia teistä miehistä, mutta jos se palstasankarin päivän pelastaa niin sovitaan että sinä olet oikeassa, ettei tarvi sitten mennä hiekkalaatikolle mököttämään.
Ikävää tuottaa pettymys, mutta todella moni nainen on saanut vielä 40 vuotiaanakin lapsia. ;'3 Ei taida tuo biologian tuntemus vissiin kuulua sinun henkilökohtaisiin vahvuuksiin?"Ikävää tuottaa pettymys, mutta todella moni nainen on saanut vielä 40 vuotiaanakin lapsia."
Omassa lähisuvussani lapsia on saatu vielä yli 50:kin. Että juu ei uskalla edes harkita ehkäisyn lopettamista vielä vuosikausiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Ikävää tuottaa pettymys, mutta todella moni nainen on saanut vielä 40 vuotiaanakin lapsia."
Omassa lähisuvussani lapsia on saatu vielä yli 50:kin. Että juu ei uskalla edes harkita ehkäisyn lopettamista vielä vuosikausiin.Todennäköisyys, että 40v nainen tulee vielä paksuksi? Todennäköisyys, että nainen löytää sen oikean kun ei ole sitä vielä 40v mennessä löytänyt, vaikka ottajia olisi ollut? Todennäköisyys, että parisuhde kestää, että nelivitosena ei olla yh-äitinä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisyys, että 40v nainen tulee vielä paksuksi? Todennäköisyys, että nainen löytää sen oikean kun ei ole sitä vielä 40v mennessä löytänyt, vaikka ottajia olisi ollut? Todennäköisyys, että parisuhde kestää, että nelivitosena ei olla yh-äitinä?
Todennäköisyys riippuu pitkälti omista geeneistä. Omassa suvussani on ihan tavallista saada lapsia yli nelikymppisenä. Sinä et kenenkään ottajista tiedä tuon taivaallista. Todennäköisyys on ihan sama kuin parikymppisenäkin, oikeastaan hieman parempi, kun kyse on jo aikuisiksi kasvaneista ihmisistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todennäköisyys, että 40v nainen tulee vielä paksuksi? Todennäköisyys, että nainen löytää sen oikean kun ei ole sitä vielä 40v mennessä löytänyt, vaikka ottajia olisi ollut? Todennäköisyys, että parisuhde kestää, että nelivitosena ei olla yh-äitinä?
Ja sen lapsen voi tehdä itsekseenkin, jos nimenomaan lasta haluaa.
- AnonyymiUUSI
Yleensä naapurikunnassa on paremmat.
- AnonyymiUUSI
"Tutkimus paljastaa, miksi lapsihaaveet ja todellisuus eivät kohtaa: lapsia yritetään saada myöhäisemmällä iällä eikä sopivaa kumppania löydy."
Mallimiestä ei siis löydy ja mallimiehillä on jo lapsia ja mallimiehet ovat vetäneet piuhat poikki. Olisi raskasta maksaa elareita useammasta lapsesta. - AnonyymiUUSI
Minua kiinnostaa tavallinen heteromies, olen itse tavallinen heteronainen. Minä en nirsoile, koska minusta arkiset asiat ovat hyviä asioita. Se on ainoa ns. vaatimus että pidän erityisen paljon lyhyistä tummatukkaisista miehistä, ikäluokkaa yli 50v.
- AnonyymiUUSI
""Ja sen lapsen voi tehdä itsekseenkin, jos nimenomaan lasta haluaa.""
Tottakai voi vaan kuin moni niin tekee? Se on kokonaan toinen juttu ja sehän ei sinua kiinnosta. Sen sinä sivuutat mielellään. - AnonyymiUUSI
Sehän on hienoa jos nainen vielä 40-vuotiaana roikkuu junan ovessa, vaikka juna se vaan puskuttaa.
Minulle eräs mieskaverini sanoi, että olemme pudonneet junasta kun olemme 36-vuotiaina lapsettomia. - AnonyymiUUSI
Lähde ap Ukrainaan tai yritä tutustua Suomessa Ukrainalaisiin, konservatiivisiin ja perinteisiä perhearvoja kannattaviin Ukrainattariin. Ovat kauniita ja kun tulet töistä, niin pöytä on koreana, kuten kuuluukin.
Tämä kaveri etsii sinkkumiehiä mukaan ”treffimatkalle” Ukrainaan.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011347428.html- AnonyymiUUSI
Liekö pridearvot levinneet jo Ukrainaan?
Suomessa naiset ovat ainakin täysin rinnoin pridearvojen pauloissa ja kai opettavat poikalapsiaan tyttöilemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402967- 652364
- 1742314
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171385
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 131208
- 221201