Naiset mistä te löysitte itsellenne miehen?

Anonyymi-ap

Mistä te naiset olette löytäneet itsellenne irl miehen?

Kysyn tätä, koska mietin että mistä minun kannattaisi vastaavanlaisesti lähteä omaa elämänkumppania irl etsimään? 🤔

En juo tai polta ja en oikein viihdy yöelämässä. Työskentelen naisvaltaisella alalla. Minun harrastukset on yksilölajeja.

Toivon tähän vain naisten vastauksia, jonka takia olen kysymyksenkin suunnannut nimenomaan naisille.

15

213

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Hän on ystäväni miehen miehen ystävän, ystävän ystävä. Tavattiin sattumalta kun liikuttiin samoissa piireissä. Näin yksikertaista.

• Anonyymi
      UUSI

No ihan ensin sun on syytä selvittää itelles millasen miehen olet valmis ottamaan elämääsi tohvelisankarin vai miehen jolla on omakintahto mutta koska harrastat yksilölajeja lähtisin siitä että olet nainen joka viihtyy parhaiten yksin

• Anonyymi
        UUSI

Sanoisin, että sellaisen 30-38 vuotiaan raittiin, savuttoman introvertti miehen, joka olisi myös liikunnallinen kuten minä ja viihtyisi myös omissa oloissaan ettei olisi kokoajan minun hameenhelmassa kiinni.

On mukavaa tehdä asioita yksikseen ja on myös mukavaa tehdä asioita yhdessä oikeanlaisen ihmisen kanssa. :)

Saatko kiinni mitä yritän selittää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin, että sellaisen 30-38 vuotiaan raittiin, savuttoman introvertti miehen, joka olisi myös liikunnallinen kuten minä ja viihtyisi myös omissa oloissaan ettei olisi kokoajan minun hameenhelmassa kiinni.

On mukavaa tehdä asioita yksikseen ja on myös mukavaa tehdä asioita yhdessä oikeanlaisen ihmisen kanssa. :)

Saatko kiinni mitä yritän selittää?

No eihän tuommoisia ole kuin saduissa 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tälleen sivusta kysäisen, että mikä tuossa yhdistelmässä on se mahdottomuus. Itsellenikin kelpaisi tuollainen kuvatun kaltainen mies ja jäinkin tosiaan ihmettelemään, että mikä tuossa on "liikaa vaadittu"?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että minkälaisia miehiä sitten on olemassa sinun mielestä, jos tuollaisia miehiä mistä minä haaveilen niin on vain saduissa?

En kysy tätä mitenkään solvatakseni tjt, minua vain aidosti kiinnostaa kuulla että mitä mieltä sinä olet ja haluaisin ymmärtää sinun maailmankatsomusta tässä asiassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että minkälaisia miehiä sitten on olemassa sinun mielestä, jos tuollaisia miehiä mistä minä haaveilen niin on vain saduissa?

En kysy tätä mitenkään solvatakseni tjt, minua vain aidosti kiinnostaa kuulla että mitä mieltä sinä olet ja haluaisin ymmärtää sinun maailmankatsomusta tässä asiassa.

Pitkässä ja epäterveessä suhteessa ollessani, on mielikuvani varmasti vääristynyt siitä, millainen normaali parisuhde voisi olla. Tuo satujen mies on sellainen josta haaveilin, kun minua satutettiin yhä uudelleen ja uudelleen. Niin, ihan arkiset ja tavalliset asiat on ollut minulle vain unelmaa. Sain kuulla paljon mitättömyydestäni, joten se, että voisin olla tavallisen, normaalin parisuhteen ansainnut, on minulle outo ja uusi asia. Ja kuinka reipasta olen esittänyt, vuosikaudet, vaikka olisin halunnut huutaa kaiken tuskan ulos. Feikki, joku sanoisi. Ei, minä uskottelin vain itselleni ja kaikille, että olen vahva ja kestän. Täytyi olla vahva, jotta pystyin suojelemaan itseni lisäksi myös muita. Enää en halua esittää vaan tahdon löytää kadotetun, arvokkaan itseni uudelleen. En aina osaa sanoittaa tunteitani, koska niitä käytettiin julmasti minua vastaan. Mutta opettelen sitäkin kyllä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkässä ja epäterveessä suhteessa ollessani, on mielikuvani varmasti vääristynyt siitä, millainen normaali parisuhde voisi olla. Tuo satujen mies on sellainen josta haaveilin, kun minua satutettiin yhä uudelleen ja uudelleen. Niin, ihan arkiset ja tavalliset asiat on ollut minulle vain unelmaa. Sain kuulla paljon mitättömyydestäni, joten se, että voisin olla tavallisen, normaalin parisuhteen ansainnut, on minulle outo ja uusi asia. Ja kuinka reipasta olen esittänyt, vuosikaudet, vaikka olisin halunnut huutaa kaiken tuskan ulos. Feikki, joku sanoisi. Ei, minä uskottelin vain itselleni ja kaikille, että olen vahva ja kestän. Täytyi olla vahva, jotta pystyin suojelemaan itseni lisäksi myös muita. Enää en halua esittää vaan tahdon löytää kadotetun, arvokkaan itseni uudelleen. En aina osaa sanoittaa tunteitani, koska niitä käytettiin julmasti minua vastaan. Mutta opettelen sitäkin kyllä.

Nyt kun sinä kerroit tämän niin minä ymmärrän tuon sinun näkemyksen heti paljon paremmin ja sen että kunnollinen mies voi tuntua sinusta tässä hetkessä pelkältä sadulta, kun sinulla on itsellä tuollainen satutetuksi tuleminen taustalla. :(

Ikävää kuulla, että sinä olet saanut kokea tuollaista mitä kenenkään ei pitäisi joutua missään olosuhteissa kokemaan, etenkään parisuhteessa missä sen toisen ihmisen edessä sinun pitäisi pystyä olemaan haavoittuvainen ja pystyä luottamaan siihen että se toinen rakastaa sinua juuri sellaisenaan kuin sinä olet, eikä käytä sinun tunteita sinua vastaan.

Toivon, että saat käsiteltyä kaikki ne kauheat kokemukset ja löydät vielä sen arvokkaan itsesi, joka olit ennen sitä satuttavaa ja vahingoittavaa parisuhdetta ja löydät itsesi vielä entistäkin vahvempana ja parempana versiona itsestäsi.

Hyvin sinä sanoitit tuon sinun kommentin, kun kirjoitit vain sen mitä ajattelit. Se oli hyvää tekstiä, joka oli helppo ymmärtää. :)

• Anonyymi
      UUSI

Aiemmin tavattiin yökerhossa. Nykyään varmaan Tinder.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata tapailla ketään kun siitä voi tulla puheita että on kyläpyörä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata tapailla ketään kun siitä voi tulla puheita että on kyläpyörä.

Miten minä sitten löydän itselleni elämänkumppanin, jos en voi tapailla ketään?

Ja miten se että käy miehen kanssa vaikka kahvilla ja jutustelee niitä näitä saa naiselle aikaiseksi sen että saa kyläpyörän maineen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten minä sitten löydän itselleni elämänkumppanin, jos en voi tapailla ketään?

Ja miten se että käy miehen kanssa vaikka kahvilla ja jutustelee niitä näitä saa naiselle aikaiseksi sen että saa kyläpyörän maineen?

Tietäjät ja juorukellot tietää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietäjät ja juorukellot tietää

"Miten minä sitten löydän itselleni elämänkumppanin, jos en voi tapailla ketään?"

Saisinko tuohon vielä vastauksen?

• Anonyymi
      UUSI

Eräästä mmorpg:stä.

• Anonyymi
      UUSI

Eli työskentelet naisvaltaisella alalla, mutta ei kai asiakkaat ole myös naisia kaikki? Vai onko työssäsi ehdottoman kiellettyä lähestyä asiakasta romanttisessa mielessä? Itse löysin oman mieheni asiakkaiden joukosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13