Mistä te naiset olette löytäneet itsellenne irl miehen?
Kysyn tätä, koska mietin että mistä minun kannattaisi vastaavanlaisesti lähteä omaa elämänkumppania irl etsimään? 🤔
En juo tai polta ja en oikein viihdy yöelämässä. Työskentelen naisvaltaisella alalla. Minun harrastukset on yksilölajeja.
Toivon tähän vain naisten vastauksia, jonka takia olen kysymyksenkin suunnannut nimenomaan naisille.
Naiset mistä te löysitte itsellenne miehen?
58
608
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on ystäväni miehen miehen ystävän, ystävän ystävä. Tavattiin sattumalta kun liikuttiin samoissa piireissä. Näin yksikertaista.
- Anonyymi
Gay baarista mene ettiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gay baarista mene ettiin!
Hän on hetero niin kuin kaikki muutkin tuossa tietääkseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on hetero niin kuin kaikki muutkin tuossa tietääkseni.
Oisko toi gay-heitto johtunut tuosta sekavasta ketjusta: ”miehen miehen…”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoija vain vastasi minun kysymykseen, että miten löysi oman miehensä ja kyseinen kommentti ei ollut minun mielestä mitenkään sekava vaan hyvinkin selkeää luettavaa.
Mikäli asia ei vielä tullut selväksi niin minä olen ihan hetero nainen, joka etsii miestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitetaan sitten näin ystäväni Terttu seurusteli Askon kanssa joka oli Jorin kaveri mieheni Esko oli myös tuon Jorin kaveri . Menin Tertun & Askon kanssa Jorin luo ja siellä tapasin Eskon. Nimet on muutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitetaan sitten näin ystäväni Terttu seurusteli Askon kanssa joka oli Jorin kaveri mieheni Esko oli myös tuon Jorin kaveri . Menin Tertun & Askon kanssa Jorin luo ja siellä tapasin Eskon. Nimet on muutettu.
Kyllä minä ainakin heti ymmärsin sinun aikaisemman kommentin ilman mitään epäselvyyttä asiasta.
Taisi tuo asiattoman kommentin kirjoittaja vain pyrkiä tahallaan provosoimaan sinua, kun väitti että sinun kommentti olisi muka ollut sekavaa luettavaa, vaikka ei ollut kun kyllä siitä sai sen selville että mitä sillä ajettiin takaa.
- Anonyymi
No ihan ensin sun on syytä selvittää itelles millasen miehen olet valmis ottamaan elämääsi tohvelisankarin vai miehen jolla on omakintahto mutta koska harrastat yksilölajeja lähtisin siitä että olet nainen joka viihtyy parhaiten yksin
- Anonyymi
Sanoisin, että sellaisen 30-38 vuotiaan raittiin, savuttoman introvertti miehen, joka olisi myös liikunnallinen kuten minä ja viihtyisi myös omissa oloissaan ettei olisi kokoajan minun hameenhelmassa kiinni.
On mukavaa tehdä asioita yksikseen ja on myös mukavaa tehdä asioita yhdessä oikeanlaisen ihmisen kanssa. :)
Saatko kiinni mitä yritän selittää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että sellaisen 30-38 vuotiaan raittiin, savuttoman introvertti miehen, joka olisi myös liikunnallinen kuten minä ja viihtyisi myös omissa oloissaan ettei olisi kokoajan minun hameenhelmassa kiinni.
On mukavaa tehdä asioita yksikseen ja on myös mukavaa tehdä asioita yhdessä oikeanlaisen ihmisen kanssa. :)
Saatko kiinni mitä yritän selittää?No eihän tuommoisia ole kuin saduissa 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän tuommoisia ole kuin saduissa 😏
Tälleen sivusta kysäisen, että mikä tuossa yhdistelmässä on se mahdottomuus. Itsellenikin kelpaisi tuollainen kuvatun kaltainen mies ja jäinkin tosiaan ihmettelemään, että mikä tuossa on "liikaa vaadittu"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän tuommoisia ole kuin saduissa 😏
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että minkälaisia miehiä sitten on olemassa sinun mielestä, jos tuollaisia miehiä mistä minä haaveilen niin on vain saduissa?
En kysy tätä mitenkään solvatakseni tjt, minua vain aidosti kiinnostaa kuulla että mitä mieltä sinä olet ja haluaisin ymmärtää sinun maailmankatsomusta tässä asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että minkälaisia miehiä sitten on olemassa sinun mielestä, jos tuollaisia miehiä mistä minä haaveilen niin on vain saduissa?
En kysy tätä mitenkään solvatakseni tjt, minua vain aidosti kiinnostaa kuulla että mitä mieltä sinä olet ja haluaisin ymmärtää sinun maailmankatsomusta tässä asiassa.Pitkässä ja epäterveessä suhteessa ollessani, on mielikuvani varmasti vääristynyt siitä, millainen normaali parisuhde voisi olla. Tuo satujen mies on sellainen josta haaveilin, kun minua satutettiin yhä uudelleen ja uudelleen. Niin, ihan arkiset ja tavalliset asiat on ollut minulle vain unelmaa. Sain kuulla paljon mitättömyydestäni, joten se, että voisin olla tavallisen, normaalin parisuhteen ansainnut, on minulle outo ja uusi asia. Ja kuinka reipasta olen esittänyt, vuosikaudet, vaikka olisin halunnut huutaa kaiken tuskan ulos. Feikki, joku sanoisi. Ei, minä uskottelin vain itselleni ja kaikille, että olen vahva ja kestän. Täytyi olla vahva, jotta pystyin suojelemaan itseni lisäksi myös muita. Enää en halua esittää vaan tahdon löytää kadotetun, arvokkaan itseni uudelleen. En aina osaa sanoittaa tunteitani, koska niitä käytettiin julmasti minua vastaan. Mutta opettelen sitäkin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkässä ja epäterveessä suhteessa ollessani, on mielikuvani varmasti vääristynyt siitä, millainen normaali parisuhde voisi olla. Tuo satujen mies on sellainen josta haaveilin, kun minua satutettiin yhä uudelleen ja uudelleen. Niin, ihan arkiset ja tavalliset asiat on ollut minulle vain unelmaa. Sain kuulla paljon mitättömyydestäni, joten se, että voisin olla tavallisen, normaalin parisuhteen ansainnut, on minulle outo ja uusi asia. Ja kuinka reipasta olen esittänyt, vuosikaudet, vaikka olisin halunnut huutaa kaiken tuskan ulos. Feikki, joku sanoisi. Ei, minä uskottelin vain itselleni ja kaikille, että olen vahva ja kestän. Täytyi olla vahva, jotta pystyin suojelemaan itseni lisäksi myös muita. Enää en halua esittää vaan tahdon löytää kadotetun, arvokkaan itseni uudelleen. En aina osaa sanoittaa tunteitani, koska niitä käytettiin julmasti minua vastaan. Mutta opettelen sitäkin kyllä.
Nyt kun sinä kerroit tämän niin minä ymmärrän tuon sinun näkemyksen heti paljon paremmin ja sen että kunnollinen mies voi tuntua sinusta tässä hetkessä pelkältä sadulta, kun sinulla on itsellä tuollainen satutetuksi tuleminen taustalla. :(
Ikävää kuulla, että sinä olet saanut kokea tuollaista mitä kenenkään ei pitäisi joutua missään olosuhteissa kokemaan, etenkään parisuhteessa missä sen toisen ihmisen edessä sinun pitäisi pystyä olemaan haavoittuvainen ja pystyä luottamaan siihen että se toinen rakastaa sinua juuri sellaisenaan kuin sinä olet, eikä käytä sinun tunteita sinua vastaan.
Toivon, että saat käsiteltyä kaikki ne kauheat kokemukset ja löydät vielä sen arvokkaan itsesi, joka olit ennen sitä satuttavaa ja vahingoittavaa parisuhdetta ja löydät itsesi vielä entistäkin vahvempana ja parempana versiona itsestäsi.
Hyvin sinä sanoitit tuon sinun kommentin, kun kirjoitit vain sen mitä ajattelit. Se oli hyvää tekstiä, joka oli helppo ymmärtää. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun sinä kerroit tämän niin minä ymmärrän tuon sinun näkemyksen heti paljon paremmin ja sen että kunnollinen mies voi tuntua sinusta tässä hetkessä pelkältä sadulta, kun sinulla on itsellä tuollainen satutetuksi tuleminen taustalla. :(
Ikävää kuulla, että sinä olet saanut kokea tuollaista mitä kenenkään ei pitäisi joutua missään olosuhteissa kokemaan, etenkään parisuhteessa missä sen toisen ihmisen edessä sinun pitäisi pystyä olemaan haavoittuvainen ja pystyä luottamaan siihen että se toinen rakastaa sinua juuri sellaisenaan kuin sinä olet, eikä käytä sinun tunteita sinua vastaan.
Toivon, että saat käsiteltyä kaikki ne kauheat kokemukset ja löydät vielä sen arvokkaan itsesi, joka olit ennen sitä satuttavaa ja vahingoittavaa parisuhdetta ja löydät itsesi vielä entistäkin vahvempana ja parempana versiona itsestäsi.
Hyvin sinä sanoitit tuon sinun kommentin, kun kirjoitit vain sen mitä ajattelit. Se oli hyvää tekstiä, joka oli helppo ymmärtää. :)Kiitos 🙂 Ensiaskel voimaantumiseen on jo tehty 👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🙂 Ensiaskel voimaantumiseen on jo tehty 👍🏻
Hyvä, olen tosi iloinen sinun puolesta. 🙂
Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti saat sinun elämänkuntoon ja sen myötä itsellesi onnellisen elämän, jokainen kun ansaitsee saada elää onnellista elämää.☺ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, olen tosi iloinen sinun puolesta. 🙂
Kaikkea hyvää sinulle ja toivottavasti saat sinun elämänkuntoon ja sen myötä itsellesi onnellisen elämän, jokainen kun ansaitsee saada elää onnellista elämää.☺Niin ansaitsee 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko kiinni mitä yritän selittää?Salli mun nauraa vai,että hameenhelmassa.?Et taida usein pukee hametta ylle,sillä olet mieheke!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salli mun nauraa vai,että hameenhelmassa.?Et taida usein pukee hametta ylle,sillä olet mieheke!
Mikähän logiikka tuossakin oletuksessa on. Itsekin haluaisin tuollaisen aiemmin kuvatun kaltaisen miehen ja hame on päällä nytkin. Miten hameet tähän asiaan liittyvät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän logiikka tuossakin oletuksessa on. Itsekin haluaisin tuollaisen aiemmin kuvatun kaltaisen miehen ja hame on päällä nytkin. Miten hameet tähän asiaan liittyvät?
Se on sanonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salli mun nauraa vai,että hameenhelmassa.?Et taida usein pukee hametta ylle,sillä olet mieheke!
Se on sanonta.
Ja totta, en pue useinkaan hametta päälle koska suosin enemmän housuja, koska naiset ovat saaneet niitä käyttää 1900 luvulta lähtien, mutta miestä minusta ei kyllä saa tekemälläkään.
Mihin pyrit tällä että sanot naisia miehiksi?
- Anonyymi
Aiemmin tavattiin yökerhossa. Nykyään varmaan Tinder.
- Anonyymi
Ei kannata tapailla ketään kun siitä voi tulla puheita että on kyläpyörä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata tapailla ketään kun siitä voi tulla puheita että on kyläpyörä.
Miten minä sitten löydän itselleni elämänkumppanin, jos en voi tapailla ketään?
Ja miten se että käy miehen kanssa vaikka kahvilla ja jutustelee niitä näitä saa naiselle aikaiseksi sen että saa kyläpyörän maineen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minä sitten löydän itselleni elämänkumppanin, jos en voi tapailla ketään?
Ja miten se että käy miehen kanssa vaikka kahvilla ja jutustelee niitä näitä saa naiselle aikaiseksi sen että saa kyläpyörän maineen?Tietäjät ja juorukellot tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäjät ja juorukellot tietää
"Miten minä sitten löydän itselleni elämänkumppanin, jos en voi tapailla ketään?"
Saisinko tuohon vielä vastauksen? - Anonyymi
Tinder on todella huono. 75% naisia. Hyvät miehet hukkuu sinne eikä saa osumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäjät ja juorukellot tietää
Minä asun tällä hetkellä kaupungissa, jossa on semmoset 200 000 ihmistä, joten minä olen aika vakuuttunut siitä että näin suuressa kaupungissa tuskin ketään kiinnostaa yhden naisen mahdolliset kahvistelut. :D
- Anonyymi
Eräästä mmorpg:stä.
- Anonyymi
Eli työskentelet naisvaltaisella alalla, mutta ei kai asiakkaat ole myös naisia kaikki? Vai onko työssäsi ehdottoman kiellettyä lähestyä asiakasta romanttisessa mielessä? Itse löysin oman mieheni asiakkaiden joukosta.
- Anonyymi
Minun "työminä" on niin sininen, että silloin kun minä olen töissä niin minä keskityn 100%:senttisesti pelkästään työntekoon vain.
Hyvä silti, jos joku toinen on onnistunut löytämään itselleen työn myötä elämänkumppanin.
- Anonyymi
Ongelma on se että näihin introverttimiehiin ei törmää kuin vahingossa. Jossain facebook datingissa voi olla jokunen kuten minä mutta baareista tms paikoista heitä ei löydä. He viettävät onnellisena hyvää elämää itsekseen käyvät töissä harrastelevat yms ja heillä ei ole pakonomaista tarvetta olla kenenkään kanssa. Toki kaipaavat kuten itsekkin sitä jotain spesiaali tyyppiä mutta näyttä siltä ettei sellaista ole olemassa. Olen jo pariin otteeseen luullut sellaisen löytäväni mutta olen ollut väärässä. Joka kerta deittailun jälkeen olen tajunnut miksi on parempi olla yksin.
- Anonyymi
Toinen ongelma näiden löytämisessä on se että vaikka tapaisit he eivät pidä mitään isoa meteliä itsestään tai yritä tehdä vaikutusta vaan he ovat omia itsejään eikä se tarkoita sitä että he eivät tietäisi olevansa hyviä jossain tai ettei heillä olisi itseluottamusta. He eivät vaan koe tarvetta että pitäisi möykätä ja esittää kaikenlaista.
- Anonyymi
Heitän tähän ensimmäiseksi tiedon, että valtaosa itse tuntemistani introverteista sinkkumiehistä kyllä kaipaa parisuhdetta ihan todella. He eivät elele ihan noin auvoista omaa elämäänsä kuin kuvasit. Se kuitenkin pitää paikkansa, että eivät he tee asialle yhtään mitään, eli heitä on oikeasti vaikea löytää kuin sattumalta.
Toisena kerron, että tasan samat asiat pätevät introvertteihin sinkkunaisiin. Eivät he löydy yhtään sen enempää tuolta tyrkyltä, eivätkä ole missään aktiivisesti etsimässä. Heihin törmää vain sattumalta. Ketjussa ei etsitty naisia, joten tämä nyt ei varsinaisesti liittynyt ketjun aiheeseen. Kerron tämän siksi, että palstalla näkyy henkilöitä, jotka eivät mitä ilmeisimmin tajua, että introvertteja naisia onvedes olemassa. He kuvittelevat kaikkien naisten olecan ekstrovertteja jotka lentelevät tuolla ulkona ja liikkuvat piireissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitän tähän ensimmäiseksi tiedon, että valtaosa itse tuntemistani introverteista sinkkumiehistä kyllä kaipaa parisuhdetta ihan todella. He eivät elele ihan noin auvoista omaa elämäänsä kuin kuvasit. Se kuitenkin pitää paikkansa, että eivät he tee asialle yhtään mitään, eli heitä on oikeasti vaikea löytää kuin sattumalta.
Toisena kerron, että tasan samat asiat pätevät introvertteihin sinkkunaisiin. Eivät he löydy yhtään sen enempää tuolta tyrkyltä, eivätkä ole missään aktiivisesti etsimässä. Heihin törmää vain sattumalta. Ketjussa ei etsitty naisia, joten tämä nyt ei varsinaisesti liittynyt ketjun aiheeseen. Kerron tämän siksi, että palstalla näkyy henkilöitä, jotka eivät mitä ilmeisimmin tajua, että introvertteja naisia onvedes olemassa. He kuvittelevat kaikkien naisten olecan ekstrovertteja jotka lentelevät tuolla ulkona ja liikkuvat piireissä."Heitän tähän ensimmäiseksi tiedon, että valtaosa itse tuntemistani introverteista sinkkumiehistä kyllä kaipaa parisuhdetta ihan todella."
Oletko sitten rohkaissut heitä etsimään itselleen parisuhdetta, jos he kaipaavat sitä?
"Heitän tähän ensimmäiseksi tiedon, että valtaosa itse tuntemistani introverteista sinkkumiehistä kyllä kaipaa parisuhdetta ihan todella."
Mitä tarkoitat tällä? Minun mielestä jokaisen ihmisen elämänlaatu on hyvin pitkälti kiinni siitä, että mitä se ihminen tekee oman elämänlaatunsa eteen. Minun elämän laatu on hyvinpitkälti tällainen kuin mitä se on, koska minä olen kovalla työllä tehnyt siitä tällaisen.
"Toisena kerron, että tasan samat asiat pätevät introvertteihin sinkkunaisiin. Eivät he löydy yhtään sen enempää tuolta tyrkyltä, eivätkä ole missään aktiivisesti etsimässä."
Ei pidä paikkaansa, koska tässä on heti yksi introvertti nainen, joka etsii itselleen aktiivisesti miestä, vaikka en kyllä suoranaisesti mitenkään itseäni tyrkytäkkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Heitän tähän ensimmäiseksi tiedon, että valtaosa itse tuntemistani introverteista sinkkumiehistä kyllä kaipaa parisuhdetta ihan todella."
Oletko sitten rohkaissut heitä etsimään itselleen parisuhdetta, jos he kaipaavat sitä?
Mitä tarkoitat tällä? Minun mielestä jokaisen ihmisen elämänlaatu on hyvin pitkälti kiinni siitä, että mitä se ihminen tekee oman elämänlaatunsa eteen. Minun elämän laatu on hyvinpitkälti tällainen kuin mitä se on, koska minä olen kovalla työllä tehnyt siitä tällaisen.
"Toisena kerron, että tasan samat asiat pätevät introvertteihin sinkkunaisiin. Eivät he löydy yhtään sen enempää tuolta tyrkyltä, eivätkä ole missään aktiivisesti etsimässä."
Ei pidä paikkaansa, koska tässä on heti yksi introvertti nainen, joka etsii itselleen aktiivisesti miestä, vaikka en kyllä suoranaisesti mitenkään itseäni tyrkytäkkään.Ihan ensimmäisenä pitää kysyä, että miksi oletat minun olevan mikään heidän luotettunsa tai että olisi millään tavalla minun paikkani lähteä heitä rohkaisemaan? Eivät kaikki ihmisten väliset keskustelut ole kahdenkesken käytyjä tai kaikki sanotut asiat erityisesti juuri minulle tarkoitettuja.
Tietysti on ihmisen ihan oma tehtävä ja homma miettiä oma elämänlatuaan. Kenen muun homma se voisi olla? Kuka muu sille asialle muka edes voi aidosti mitään tehdä? Eikähän se, että ihmisellä ei ole parisuhdetta tarkoita, että hänen elämänlaatunsa olisi automaattisesti huono. Ei silloinkaan, vaikka hän haluaisi parisuhteen. Eivät nuo mitenkään suoraan korreloi keskenään.
Missä sanoin, että kukaan introvertti ei ole? Sosiaalisiakin intovertteja on olemassa, myös miehissä. Tunnenkin sellaisia. Eivät introvertit naiset silti massoittain yhtään sen enempää tyrkyllä ole kuin miehetkään. Eikä heitä yhtään sen yleisemmin mistään tyrkyltä löydä kuin miehiäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä pitää kysyä, että miksi oletat minun olevan mikään heidän luotettunsa tai että olisi millään tavalla minun paikkani lähteä heitä rohkaisemaan? Eivät kaikki ihmisten väliset keskustelut ole kahdenkesken käytyjä tai kaikki sanotut asiat erityisesti juuri minulle tarkoitettuja.
Tietysti on ihmisen ihan oma tehtävä ja homma miettiä oma elämänlatuaan. Kenen muun homma se voisi olla? Kuka muu sille asialle muka edes voi aidosti mitään tehdä? Eikähän se, että ihmisellä ei ole parisuhdetta tarkoita, että hänen elämänlaatunsa olisi automaattisesti huono. Ei silloinkaan, vaikka hän haluaisi parisuhteen. Eivät nuo mitenkään suoraan korreloi keskenään.
Missä sanoin, että kukaan introvertti ei ole? Sosiaalisiakin intovertteja on olemassa, myös miehissä. Tunnenkin sellaisia. Eivät introvertit naiset silti massoittain yhtään sen enempää tyrkyllä ole kuin miehetkään. Eikä heitä yhtään sen yleisemmin mistään tyrkyltä löydä kuin miehiäkään.Kunhan kysyin vain. :D En sanonut missään kohtaa, että sinun pitäisi olla heitä rohkaissut, kysyin vain että oletko rohkaissut. Sinä vedit aivan oman johtopäätöksen pelkästä kysymyksestä vain, jonka perusteella päättelit että minä olisin sanonut jotain sellaista mitä minä en todellisuudessa sanonut. Suosittelen sinua lukemaan minun kommentin uudelleen ja yritä olla tällä kertaa vetämättä liian pikaisia johtopäätöksiä jookosta?
"He eivät elele ihan noin auvoista omaa elämäänsä kuin kuvasit."
Mitä tarkoitit tuolla?
"Tietysti on ihmisen ihan oma tehtävä ja homma miettiä oma elämänlatuaan. Kenen muun homma se voisi olla? Kuka muu sille asialle muka edes voi aidosti mitään tehdä? Eikähän se, että ihmisellä ei ole parisuhdetta tarkoita, että hänen elämänlaatunsa olisi automaattisesti huono."
Hyvä, että meillä on tästä asiasta samankaltainen näkemys.
"Eikähän se, että ihmisellä ei ole parisuhdetta tarkoita, että hänen elämänlaatunsa olisi automaattisesti huono. Ei silloinkaan, vaikka hän haluaisi parisuhteen. Eivät nuo mitenkään suoraan korreloi keskenään."
En ole missään kohtaa väittänyt, että elämänlaatu olisi siinä kohtaa huono, jos ihminen elää sinkkuna. Minäkin elän sinkkuna tällä hetkellä ja minun elämänlaatu ei ole minun mielestä millään tavoin huonoa vaan riittävän hyvää minulle.
"Toisena kerron, että tasan samat asiat pätevät introvertteihin sinkkunaisiin. Eivät he löydy yhtään sen enempää tuolta tyrkyltä, eivätkä ole missään aktiivisesti etsimässä. "
Tuossa siteeraus sinun tekstin kohtaan, jossa puhut introverteista kuin introvertit eivät etsisi seuraa tyyliin ollenkaan tai sellaisen vaikutelman minä ainakin sain tuosta sinun tekstistäsi.
Voisitko selittää tätä tarkemmin? Internetissä, kun on se riski että tulee väärintulkintoja, kun ei pääse näkemään toista hänen puhessaan ja ei kuule äänenpainoa eikä näe kehonkieltäkään, joka auttaisi siinä että pystyy tulkitsemaan toista ihmistä paremmin.
" Eivät introvertit naiset silti massoittain yhtään sen enempää tyrkyllä ole kuin miehetkään. Eikä heitä yhtään sen yleisemmin mistään tyrkyltä löydä kuin miehiäkään."
Mitä tarkoitat "tyrkyllä olemisella"? Miten sinä määrittelet sen? Onko aivan normaali seuranhaku "tyrkyllä olemista"? En ymmärrä tällaista termiä, koska sen perusteella mitä minä olen maailma ja ihmisten parinmuodostusta sivusta katsellut niin ihmiset ovat löytäneet itselleen seuraa kaikkein parhaiten siten, että ovat avautuneet ja antaneet mahdollisuuden jollekkin ihanalle naiselle/miehelle löytää nimenomaan heidät.
Tämä termi "tyrkyllä oleminen" kuulostaa minun korvaan tosi pahalta ja halventavalta termiltä, joka antaa normaalille seuranhaulle todella negatiivisen säväyksen ylleen, aivan kuin se olisi jotain sellaista mitä pitäisi kaikin mahdollisin keinoin välttää.
Miehiä/naisia tuskin tullaan kotoa kenenkään toimesta hakemaan, joten paras mahdollinen tapa löytää itselleen elämänkumppani on se, että lähtee rohkeasti sellaista itselleen etsimään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan kysyin vain. :D En sanonut missään kohtaa, että sinun pitäisi olla heitä rohkaissut, kysyin vain että oletko rohkaissut. Sinä vedit aivan oman johtopäätöksen pelkästä kysymyksestä vain, jonka perusteella päättelit että minä olisin sanonut jotain sellaista mitä minä en todellisuudessa sanonut. Suosittelen sinua lukemaan minun kommentin uudelleen ja yritä olla tällä kertaa vetämättä liian pikaisia johtopäätöksiä jookosta?
"He eivät elele ihan noin auvoista omaa elämäänsä kuin kuvasit."
Mitä tarkoitit tuolla?
"Tietysti on ihmisen ihan oma tehtävä ja homma miettiä oma elämänlatuaan. Kenen muun homma se voisi olla? Kuka muu sille asialle muka edes voi aidosti mitään tehdä? Eikähän se, että ihmisellä ei ole parisuhdetta tarkoita, että hänen elämänlaatunsa olisi automaattisesti huono."
Hyvä, että meillä on tästä asiasta samankaltainen näkemys.
"Eikähän se, että ihmisellä ei ole parisuhdetta tarkoita, että hänen elämänlaatunsa olisi automaattisesti huono. Ei silloinkaan, vaikka hän haluaisi parisuhteen. Eivät nuo mitenkään suoraan korreloi keskenään."
En ole missään kohtaa väittänyt, että elämänlaatu olisi siinä kohtaa huono, jos ihminen elää sinkkuna. Minäkin elän sinkkuna tällä hetkellä ja minun elämänlaatu ei ole minun mielestä millään tavoin huonoa vaan riittävän hyvää minulle.
"Toisena kerron, että tasan samat asiat pätevät introvertteihin sinkkunaisiin. Eivät he löydy yhtään sen enempää tuolta tyrkyltä, eivätkä ole missään aktiivisesti etsimässä. "
Tuossa siteeraus sinun tekstin kohtaan, jossa puhut introverteista kuin introvertit eivät etsisi seuraa tyyliin ollenkaan tai sellaisen vaikutelman minä ainakin sain tuosta sinun tekstistäsi.
Voisitko selittää tätä tarkemmin? Internetissä, kun on se riski että tulee väärintulkintoja, kun ei pääse näkemään toista hänen puhessaan ja ei kuule äänenpainoa eikä näe kehonkieltäkään, joka auttaisi siinä että pystyy tulkitsemaan toista ihmistä paremmin.
" Eivät introvertit naiset silti massoittain yhtään sen enempää tyrkyllä ole kuin miehetkään. Eikä heitä yhtään sen yleisemmin mistään tyrkyltä löydä kuin miehiäkään."
Mitä tarkoitat "tyrkyllä olemisella"? Miten sinä määrittelet sen? Onko aivan normaali seuranhaku "tyrkyllä olemista"? En ymmärrä tällaista termiä, koska sen perusteella mitä minä olen maailma ja ihmisten parinmuodostusta sivusta katsellut niin ihmiset ovat löytäneet itselleen seuraa kaikkein parhaiten siten, että ovat avautuneet ja antaneet mahdollisuuden jollekkin ihanalle naiselle/miehelle löytää nimenomaan heidät.
Tämä termi "tyrkyllä oleminen" kuulostaa minun korvaan tosi pahalta ja halventavalta termiltä, joka antaa normaalille seuranhaulle todella negatiivisen säväyksen ylleen, aivan kuin se olisi jotain sellaista mitä pitäisi kaikin mahdollisin keinoin välttää.
Miehiä/naisia tuskin tullaan kotoa kenenkään toimesta hakemaan, joten paras mahdollinen tapa löytää itselleen elämänkumppani on se, että lähtee rohkeasti sellaista itselleen etsimään.Mikä ihmeen hyökkäysmoodi sulla on päällä? Olenko nyt jotenkin loukannut juuri sinua henkilökohtaisesti, kun on tarve kirjoittaa noin tökerösti? Rehellisesti sanoen en oikeastaan viitsi selittää sinulle mitään, kun vaikutat nyt vain hakevan tyhjänpäiväistä konfliktia itsestäänselvyyksistä. Ainoa, jonka selitän on, että minulle "tyrkyllä oleminen" ei ole millään tavalla loukkaavaa, vaikka se nyt näyttää saaneen sinut vetämään herneen nenääsi. Minulle tyrkyllä oleminen on sitä, että on näkyvillä jossain mistä monet seuraa hakevat, deittipalveluissa tai vaikka sitten baareissa tai jotain. Jos kulkee vain työn, kodin ja mahdollisesti suht epäsosiaalisten harrastusten välillä, niin eipä sieltä kukaan helposti bongaa. Siellä harvemmin on kenellekään tyrkyllä ja tarjolla napata. Että ihan turhaan vedit nyt tuosta herneen nenukkaasi. Hyvää illan jatkoa sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen hyökkäysmoodi sulla on päällä? Olenko nyt jotenkin loukannut juuri sinua henkilökohtaisesti, kun on tarve kirjoittaa noin tökerösti? Rehellisesti sanoen en oikeastaan viitsi selittää sinulle mitään, kun vaikutat nyt vain hakevan tyhjänpäiväistä konfliktia itsestäänselvyyksistä. Ainoa, jonka selitän on, että minulle "tyrkyllä oleminen" ei ole millään tavalla loukkaavaa, vaikka se nyt näyttää saaneen sinut vetämään herneen nenääsi. Minulle tyrkyllä oleminen on sitä, että on näkyvillä jossain mistä monet seuraa hakevat, deittipalveluissa tai vaikka sitten baareissa tai jotain. Jos kulkee vain työn, kodin ja mahdollisesti suht epäsosiaalisten harrastusten välillä, niin eipä sieltä kukaan helposti bongaa. Siellä harvemmin on kenellekään tyrkyllä ja tarjolla napata. Että ihan turhaan vedit nyt tuosta herneen nenukkaasi. Hyvää illan jatkoa sinne.
"Mikä ihmeen hyökkäysmoodi sulla on päällä? Olenko nyt jotenkin loukannut juuri sinua henkilökohtaisesti, kun on tarve kirjoittaa noin tökerösti?"
Mitä "tökeröä" tuossa oli? Tuo hymynaamako? Olisiko sitten pitänyt laittaa joku vihanaama? 😅
"Rehellisesti sanoen en oikeastaan viitsi selittää sinulle mitään, kun vaikutat nyt vain hakevan tyhjänpäiväistä konfliktia itsestäänselvyyksistä."
En hae mitään "konfliktia" vaan ymmärrystä, koska kuten sinulle jo aikaisemmin selitin niin täällä internetissä on suuri riski, että tulee väärinymmärretyksi, koska ei näe toisen ihmisen kasvonilmeitä, ei kuule äänen painoa ja ei näe se toisen ihmisen kehonkieltä vaan ymmärrys perustuu yksinomaa siihen että miten se toinen sanoittaa itseään sen oman tekstinsä kautta yms. Joten saatan kysyä joidenkin mielestä "tyhmiä kysymyksiäkin", koska en halua vetää omia johtopäätöksiä vaan haluan aidosti ymmärtää ja tulla ymmärretyksi. En tunne sinua ja en tiedä sinusta mitään, joten minä kysyn sen sijaan että arvailisin.
"Ainoa, jonka selitän on, että minulle "tyrkyllä oleminen" ei ole millään tavalla loukkaavaa,"
Taas sinä vedit liian pikaisen johtopäätöksen, kun minä vain ja ainoastaan kysyin sinulta, että mitä sinä tarkoitat tyrkyllä olemisella ja mikä on sinun henkilökohtainen määritelmäsi tyrkyllä olemisesta.
"En ymmärrä tällaista termiä" Eikö tuo osa minun kommentista antanut sinulle mitään osviittaa siitä, että en aivan ymmärtänyt sinua ja sitä mitä ajat takaa käyttämällä tuota "tyrkyllä" termiä?
"Minulle tyrkyllä oleminen on sitä, että on näkyvillä jossain mistä monet seuraa hakevat, deittipalveluissa tai vaikka sitten baareissa tai jotain. "
Kiitos, kun selvensit tätä sinun omaa henkilökohtaista käsitystäsi tästä asiasta.
Minä kerron nyt sinulle minun oman henkilökohtaisen käsityksen siitä, että mitä "tyrkyllä" oleminen tarkoittaa minulle henkilökohtaisesti. Minua paljon vanhemmat sukupolvet ovat käyttäneet kyseistä termiä lähinnä halventavana terminä ja sellaisena, että nainen/mies jotenkin yli paljon "tyrkyttää" omaa seuraansa ja suorastaan tuputtaa sitä, sekä pakkautuu toisten seuraa, pahimmillaan jopa sellaistenkin jotka ovat osoittaneet että eivät ole kiinnostuneita kyseisen ihmisen seurasta, eivätkä halua kyseistä ihmistä seuraansa. Minä en käyttäisi kyseistä termiä, mutta kykenen aikuisena ihmisenä ymmärtämään sen, että joku toinen voi käsittää kyseisen sanan jollain muulla tavalla ja jollakin toisella ei mahdollisesti ole sanalle samanlaista negatiivista tunnelatausta kuin mitä minulla on.
"Jos kulkee vain työn, kodin ja mahdollisesti suht epäsosiaalisten harrastusten välillä, niin eipä sieltä kukaan helposti bongaa. "
Luitko minun keskustelunavauksen? Erityisesti tämän kohdan:
"Mistä te naiset olette löytäneet itsellenne irl miehen?
Kysyn tätä, koska mietin että mistä minun kannattaisi vastaavanlaisesti lähteä omaa elämänkumppania irl etsimään? 🤔"
Irl on lyhenne sanoista "in real life" eli minä kysyn, että mistä naiset jotka ovat löytäneet itselleen elämänkumppanin suoraan suomeksi suomennettuna "oikeassa elämässä" ja missä paikoissa kannattaisi käydä, että löytäisi itselleen miehen "oikeassa elämässä" eli toisinsanoen minä tiedostan sen että en voi löytää miestä minun yksilöharrastusten tai työnparista, joka on naisvaltaisella alalla, koska työkaverit ovat naisia ja minä en heteronaisena etsi naista. Koen olevani vähän pihalla niin sanotusti siitä, että missä sellaiset miehet, jotka ovat iältään 30-38 vuotiaita viihtyvät tätä nykyään kaikkein parhaiten ja missä heitä voisi tavata, jonka takia turvauduin toisten naisten tietämykseen, joiden uskoin/uskon tietävän asian paremmin.
"Että ihan turhaan vedit nyt tuosta herneen nenukkaasi."
En vetänyt "hernettä nenukkaan", kuten sinä tämän asian sanoitit. Olisin kylläkin ollut halukas jatkamaan keskustelua ja tavoittelemaan aitoa vuorovaikutusta ja ymmärrystä. Surullista, että sinä ymmärsit minun kirjoituksen väärin ja jotenkin loukkaavana, koska minä en missään nimessä pyrkinyt olemaan loukkaava.
"Hyvää illan jatkoa sinne."
Kiitos samoin sinullekkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, koska tässä on heti yksi introvertti nainen, joka etsii itselleen aktiivisesti miestä, vaikka en kyllä suoranaisesti mitenkään itseäni tyrkytäkkään.Ajattelisin itse näin intorverttinä ja auvoisaa elämää yksinkin viettävänä että jos haluaa jotain sen eteen tehdään jotain. En tiedä onko erään tuolla kuvailemat introvertit todella introja vai vaan saamattomia ihmisiä ujoja pelokkaita ja arkoja nämä on siis ihan eri asioita jotka sotketaan keskenään. Introvertit on usein päin vastoin haluttua keskusteluseuraa koska osaavat keskustelun säännöt ei puhu päälle ja aidosti kuuntelee myös toista eikä ala kertoa yhtäkkiä kesken jotain omaa tarinaansa jota pitää itse maailman tärkeimpänä ja luulee että kaikki muutkin pitää. Introvertti miettii ennenkuin sanoo ja hän huomaa paljon asioita joita toiset ei huomaa ja on monesti tunneälykäs. Keskustelut tosin vaikka ne on kivoja ja sosiaalisuus kuormittaa häntä hän ei saa voimaa niistä kuten ekstro vaan väsyy. Ekstron tunnusmerkki on jatkuva lätinä ja päteminen ja se että yrittää dominoida ja kaikki wc käynnitkin on hänen mielestään sosiaalisia tapahtumia. Nämä sekoitetaan monesti hyvään itseluottamukseen. Arka ja ujo ekstovertti voi vaikuttaa introvertilta mutta ei sitä ole vaan hän on pelokas arka ja ujo ja todennäköisesti saamaton.
Jos haluaa jotain pitää tehdä asioita sen eteen jollain tavalla. Ylipäätänsä jos on kiinnostunut esim naisista se kiinnostus naisiin on niin voimakas että väkisinkin menet juttelemaan niille jotain ja jos sellaisen saat sohvalle viereesi etkä tee viikkoihin mitään nainen lähtee menemään kuten eräässä ylen dokumentissa "Syrjään jäänyt sydän"
Istuttiin sohvalla monta kuukautta olisi pitänyt vissiin tehdä jotain. Totta helvetissä olisi pitänyt. Mä olisin heti ekana iltana ainakin pusun antanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelisin itse näin intorverttinä ja auvoisaa elämää yksinkin viettävänä että jos haluaa jotain sen eteen tehdään jotain. En tiedä onko erään tuolla kuvailemat introvertit todella introja vai vaan saamattomia ihmisiä ujoja pelokkaita ja arkoja nämä on siis ihan eri asioita jotka sotketaan keskenään. Introvertit on usein päin vastoin haluttua keskusteluseuraa koska osaavat keskustelun säännöt ei puhu päälle ja aidosti kuuntelee myös toista eikä ala kertoa yhtäkkiä kesken jotain omaa tarinaansa jota pitää itse maailman tärkeimpänä ja luulee että kaikki muutkin pitää. Introvertti miettii ennenkuin sanoo ja hän huomaa paljon asioita joita toiset ei huomaa ja on monesti tunneälykäs. Keskustelut tosin vaikka ne on kivoja ja sosiaalisuus kuormittaa häntä hän ei saa voimaa niistä kuten ekstro vaan väsyy. Ekstron tunnusmerkki on jatkuva lätinä ja päteminen ja se että yrittää dominoida ja kaikki wc käynnitkin on hänen mielestään sosiaalisia tapahtumia. Nämä sekoitetaan monesti hyvään itseluottamukseen. Arka ja ujo ekstovertti voi vaikuttaa introvertilta mutta ei sitä ole vaan hän on pelokas arka ja ujo ja todennäköisesti saamaton.
Jos haluaa jotain pitää tehdä asioita sen eteen jollain tavalla. Ylipäätänsä jos on kiinnostunut esim naisista se kiinnostus naisiin on niin voimakas että väkisinkin menet juttelemaan niille jotain ja jos sellaisen saat sohvalle viereesi etkä tee viikkoihin mitään nainen lähtee menemään kuten eräässä ylen dokumentissa "Syrjään jäänyt sydän"
Istuttiin sohvalla monta kuukautta olisi pitänyt vissiin tehdä jotain. Totta helvetissä olisi pitänyt. Mä olisin heti ekana iltana ainakin pusun antanut."En tiedä onko erään tuolla kuvailemat introvertit todella introja vai vaan saamattomia ihmisiä ujoja pelokkaita ja arkoja nämä on siis ihan eri asioita jotka sotketaan keskenään Introvertit on usein päin vastoin haluttua keskusteluseuraa koska osaavat keskustelun säännöt ei puhu päälle ja aidosti kuuntelee myös toista eikä ala kertoa yhtäkkiä kesken jotain omaa tarinaansa jota pitää itse maailman tärkeimpänä ja luulee että kaikki muutkin pitää. Introvertti miettii ennenkuin sanoo ja hän huomaa paljon asioita joita toiset ei huomaa ja on monesti tunneälykäs."
Totta. Tosi usein ihmiset eivät tunnu ymmärtävän, että vaikka introvertit ovat sisäänpäin suuntautuvia ihmisiä niin se ei tee silti introvertista sosiaalisesta kyvytöntä ihmistä vaan pelkästään ihmisen, jonka tunteet ovat sisäänpänkääntyneitä ja todellisuudessa introvertti antaa vain tilaa toiselle ilmaista omia tunteitaan ja kiinnittää niihin huomiota, kuten sinä hyvin asian ilmaisitkin.
"Keskustelut tosin vaikka ne on kivoja ja sosiaalisuus kuormittaa häntä hän ei saa voimaa niistä kuten ekstro vaan väsyy."
Tämäkin on kyllä niin totta.
- Anonyymi
Bydin ohjaamosta
- Anonyymi
Vain Bydin haltija palkitaan
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä sinun kommentilla? Mikä tämä "bydi" on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tällä sinun kommentilla? Mikä tämä "bydi" on?
Kiinalainen sähköauto, sanan käytölle en löydä muuta yhteyttä tässä kuin se että se maistuu käyttäjän suussa hyvältä ja tuo huulet suukkomaisesti törölleen lausuttaessa 😗 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalainen sähköauto, sanan käytölle en löydä muuta yhteyttä tässä kuin se että se maistuu käyttäjän suussa hyvältä ja tuo huulet suukkomaisesti törölleen lausuttaessa 😗 😄
-sivusta siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:'3 Heh, no hupinsa kai kullakin. Kai se voi olla jonkun mielestä hauskaa sanoa ääneen että "Bydil".
Itse suosin enemmän perus volkkaria. 💪🏻
- Anonyymi
Jos ap olisi ajatellut yhtään, hän olisi kysynyt: ”Mitä voin tehdä että mies ihastuisi minuun?”
Yleispätevä vastaus tuohon kysymykseen on: a) laihduta alle BMI 20 arvon, b) pukeudu järkyttävän lyhyeen minihameeseen ja sandaalikorkkareihin koipireidet ja varpit paljaina – ei rysäpöksyjä tms., c) ryhdy viettämään systemaattisesti aikaa paikoissa joissa on paljon miehiä jotka ovat sinua 20-40 vuotta vanhempia, d) käyttäydy feminiinin naisellisesti ja anna sinulle flirttaileville ihanille miehille seksuaalista rohkaisua.- Anonyymi
"Jos ap olisi ajatellut yhtään, hän olisi kysynyt: ”Mitä voin tehdä että mies ihastuisi minuun?"
En koe tarvitsevani neuvoja siihen, että miten saisin miehen ihastumaan minuun.
"Yleispätevä vastaus tuohon kysymykseen on: a) laihduta alle BMI 20 arvon, b) pukeudu järkyttävän lyhyeen minihameeseen ja sandaalikorkkareihin koipireidet ja varpit paljaina – ei rysäpöksyjä tms., c) ryhdy viettämään systemaattisesti aikaa paikoissa joissa on paljon miehiä jotka ovat sinua 20-40 vuotta vanhempia, "
Minä en kiinnostu sellaisista miehistä, joiden parinvalintakriteerit naisille ovat reilu alipaino, paljastava pukeutuminen ja se että nainen on reilusti itseä nuorempi.
" käyttäydy feminiinin naisellisesti ja anna sinulle flirttaileville ihanille miehille seksuaalista rohkaisua."
Ei, en tee missään olosuhteissa noin. En oikein jaksa uskoa, että tuolla tavalla muodostetaan loppuelämän kestäviä parisuhteita, jotka perustuvat molemminpuoliselle kunnioitukselle ja rakkaudelle. - Anonyymi
Yleispätevä vastaus tuohon kysymykseen on: a) laihduta alle BMI 20 arvon
Eli sinun mielestäsi naisen pitäisi siis olla vähintään lievästi alipainoinen tai pahimmillaan merkittävästi alipainoinen ennen kuin mies kiinnostuu hänestä?
"Merkittävä alipaino 15 – 17,9
Lievä alipaino 18 – 18,9"
https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri
"b) pukeudu järkyttävän lyhyeen minihameeseen ja sandaalikorkkareihin koipireidet ja varpit paljaina – ei rysäpöksyjä tms., "
Milläköhän perusteella?
"ryhdy viettämään systemaattisesti aikaa paikoissa joissa on paljon miehiä jotka ovat sinua 20-40 vuotta vanhempia,"
Miksi?
"d) käyttäydy feminiinin naisellisesti ja anna sinulle flirttaileville ihanille miehille seksuaalista rohkaisua."
Aika kapoinen käsitys sinulla on kyllä siitä, että mitä naisellisuus on sinun mielestäsi, jos ihminen voi olla naisellinen pelkästään tuota sinun käytösmallia mukaillen. - Anonyymi
Ihan tälleen sivusta kysyn, että miksi minä haluaisin miehen, jonka voi saada tuolla tyylillä? Ei liene hirveän järkevää "metsästää" sellaista seuraa, jota kohtaan ei tunne minkäänlaista arvostusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tälleen sivusta kysyn, että miksi minä haluaisin miehen, jonka voi saada tuolla tyylillä? Ei liene hirveän järkevää "metsästää" sellaista seuraa, jota kohtaan ei tunne minkäänlaista arvostusta?
Minulla heräsi suoraan sanottuna aivan samanlaiset ajatukset kuin sinulla, kun luin tuon kommentin.🤔
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130