Mulla meni jo yks viikko ja nyt alkoi toinen. Ton ekan viikon olin kyllä joka päivä torilla ja vesipuistossa. Mutta ei siellä taaskaan ketään näkyny. Ja vesipuistossa meni suihkukaivokin rikki. Ei pelkästään silleen pikkusen, vaan se oikeen halkes koko allas. No nyt mä otan iisimmin. On vähän pakko aatella itseensä, vaikka itsekeskeisyys tietyllä tavalla ärsyttää. Mutta on pitkä talvi edessä, niin nyt teen vaan omia hommia. Mites teillä?
Ootteks te muut lomilla?
57
454
Vastaukset
- Anonyymi
Minä vain hengailen elon mukana. Toki tiedän, että joillakin voi olla huonompi ennuste. Se ei ole kivaa.
>simiti< Lomani alkoi tänään. Ja aion todellakin olla ihan itsekeskeinen ja viettää lomaa lomana maailman parhaan tyypin kanssa.. heh.
Jero, himmaa sinäkin hetkeksi, ei kellään pitäisi olla kiire lomalla. Mutra ehkäpä hektisyys on sun juttusi, jotakkn mistä nautit..Joo rauhallisesti otetaan, en tänäänkään käyny muualla kun kaatopaikalla. Kyllä se tästä ja loppuviikolla ruotsiin.
Juu joskus kannattaa olla vähän itsekeskeinenkin, jaksaa sitten paremmin.
- Anonyymi
helppoa hommaa jos ei ihmisiä näy
itsellä niin noniin jutut.... kysy vaikka tirtokonrrn vääöyläajurilta... mikähän DMA väyläö oliai vapaana.. DMA controller tämä on ja nopea numero 7Jaa, mutta mulla kun just piti näkyä ihmisiä. Tai no ehkä kuitenkin parempi näin. Ei aina jaksa olla niin "kiva"
Ensi viikolla alkaa.
Pari kertaa pitää varmaan kuitenkin käydä työmaalla palavereissa ja muutama koulutus on luvassa noihin poliitisiin luottamustoimiin.
Muuten otan aika rauhallisesti; liikuntaa ja lepoa sekä hyvää ruokaa. Kotimaan matkailua ja sukulointia ja sitten levänneenä aikanaan takaisin työmaalle.Hieno homma että loma alkaa sullakin. Jaa on palavereja lomallakin. No eipä meilläkään koko firmaa pysty laittaa lomien ajaksi kiinni.
Otan mäkin liikuntaa ja lepoa. Syömisen jätän vähemmälle, niin ku aina. Työmaalle on hienoo palata sitten sormet täynnä virtaa.
Ei nyt lomaan silleen liity, mutta ruotsin telkkarissa urheilu uutisissa yllättäen alkoi kuuluu ralli englantia ja mä katoin, niin Juha kankkunenhan siinä. Aika vanhentmtunu jo, en meinannut tunnistaa.
- Anonyymi
Sairaslomalla olen, työkyvyttömäksi todettu. Ei oikein jalat toimi selän takia.
Mietin tyttöjä jotka hyppäsi katolta Jätkäsaaressa, miten raskas päätös heiltä.
JasuOh no, selkähommat on ikäviä. En oikein niitä aiemmin ees tajunnu, kun vasta sitten kun onnistuin murtaa ton oman selkärangan.
Surullinen toi Jätkäsaari. En oikein ymmärrä, kun ei päättäjät tajua panostaa tohon nuorempaan ikäluokkaan. Kun ne sijoitukset sinne saadaan kyllä korkoineen takas. Eikä kaikki panostus tarvis ees rahaa, kun oltas me kaikki vaan mukavampia toisillemme. Ihmeen kiireelliseksi ja ikäviksi ihmiset muuttunu nykyään. Eikä ymmärrä kun rahan perässä juosta. Sekun on oikeestaan ainoo tehtävä ihmisellä turvata tulevien sukupolvien elinolot.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Oh no, selkähommat on ikäviä. En oikein niitä aiemmin ees tajunnu, kun vasta sitten kun onnistuin murtaa ton oman selkärangan.
Surullinen toi Jätkäsaari. En oikein ymmärrä, kun ei päättäjät tajua panostaa tohon nuorempaan ikäluokkaan. Kun ne sijoitukset sinne saadaan kyllä korkoineen takas. Eikä kaikki panostus tarvis ees rahaa, kun oltas me kaikki vaan mukavampia toisillemme. Ihmeen kiireelliseksi ja ikäviksi ihmiset muuttunu nykyään. Eikä ymmärrä kun rahan perässä juosta. Sekun on oikeestaan ainoo tehtävä ihmisellä turvata tulevien sukupolvien elinolot.Nuorisoon panostetaan enemmän kuin ikinä, etenkin yhteiskunta. Kyllä se on nuorten vanhemmat, lähiaikuiset ja muut nuoret, joiden pitäisi panostaa enemmän todelliseen elämään.
- Sheena - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Oh no, selkähommat on ikäviä. En oikein niitä aiemmin ees tajunnu, kun vasta sitten kun onnistuin murtaa ton oman selkärangan.
Surullinen toi Jätkäsaari. En oikein ymmärrä, kun ei päättäjät tajua panostaa tohon nuorempaan ikäluokkaan. Kun ne sijoitukset sinne saadaan kyllä korkoineen takas. Eikä kaikki panostus tarvis ees rahaa, kun oltas me kaikki vaan mukavampia toisillemme. Ihmeen kiireelliseksi ja ikäviksi ihmiset muuttunu nykyään. Eikä ymmärrä kun rahan perässä juosta. Sekun on oikeestaan ainoo tehtävä ihmisellä turvata tulevien sukupolvien elinolot.Juu, kestää ikuisuuden päästä magneettikuviin. 10 kk jo menny kipujen kanssa ja nyt jo jalat alkaa reistaa, katoaa voimat eikä meinaa kyetä kävelee.
Kai ne oottaa, että tulee joku pysyvä vaurio.
Juu, mikä lie likkojen motiivin alkusyy tuohon. Aivopesu vai epätoivo.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorisoon panostetaan enemmän kuin ikinä, etenkin yhteiskunta. Kyllä se on nuorten vanhemmat, lähiaikuiset ja muut nuoret, joiden pitäisi panostaa enemmän todelliseen elämään.
- SheenaSinä mummo et tiedä nykypäivästä enää yhtään mitään.
Annetaanko mahdollisuus esimerkiksi ilmaisiin uimaopintoihin ettei olisi enää hukkuvia lapsia?
Otetaan pois eläkelläisiltä se etu uimahalleihin, tai puolitetaan se etu, niin saadaan uimakykyinen nuoriso. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä mummo et tiedä nykypäivästä enää yhtään mitään.
Annetaanko mahdollisuus esimerkiksi ilmaisiin uimaopintoihin ettei olisi enää hukkuvia lapsia?
Otetaan pois eläkelläisiltä se etu uimahalleihin, tai puolitetaan se etu, niin saadaan uimakykyinen nuoriso.Kyse ei ole lasten uimataidon puutteesta, vaan vanhempien huolettomuuden ja vastuuttomuuden lisääntymisestä. Ei nähdä vaaroja missään. Enemmän kuin uimaan lasta täytyy ohjata veden vaaroista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kestää ikuisuuden päästä magneettikuviin. 10 kk jo menny kipujen kanssa ja nyt jo jalat alkaa reistaa, katoaa voimat eikä meinaa kyetä kävelee.
Kai ne oottaa, että tulee joku pysyvä vaurio.
Juu, mikä lie likkojen motiivin alkusyy tuohon. Aivopesu vai epätoivo.
Jasu"Aivopesu vai epätoivo."
Ehkei kumpikaan, vaan ajallemme tyypillinen "olemme kuolemattomia" oire. Tuossa oli varmaan tarkoitus hypätä, joutua sairaalaan, jolloin saa paljon myönteistä huomiota ja jatkaa sitten elämää paremmalta pohjalta. - Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Surullinen toi Jätkäsaari. En oikein ymmärrä, kun ei päättäjät tajua panostaa tohon nuorempaan ikäluokkaan. Kun ne sijoitukset sinne saadaan kyllä korkoineen takas. Eikä kaikki panostus tarvis ees rahaa, kun oltas me kaikki vaan mukavampia toisillemme. Ihmeen kiireelliseksi ja ikäviksi ihmiset muuttunu nykyään. Eikä ymmärrä kun rahan perässä juosta. Sekun on oikeestaan ainoo tehtävä ihmisellä turvata tulevien sukupolvien elinolot.Tyttärillä oli oikein hyvät elinolot, niihin oli panostettu. Kaikki ikävät asiat eivät johdu yhteiskunnan panostamattomuudesta.
Anonyymi kirjoitti:
Nuorisoon panostetaan enemmän kuin ikinä, etenkin yhteiskunta. Kyllä se on nuorten vanhemmat, lähiaikuiset ja muut nuoret, joiden pitäisi panostaa enemmän todelliseen elämään.
- SheenaNoista lähiaikuisista oon samaa mieltä. Mulla itellä oli tosi hyvä kummitäti tai oikeestaan kakskin. Sitten mä olin myös ite, en nyt nimettynä kummina mutta samalla tapaa lähiaikuisena. Että ois tärkeetä, että vanhempien lisäks ois muitakin aikuisia. Kun opettajilla, valmentajilla ym ohjaajilla kuitenkin on monia siinä valvottavana.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Noista lähiaikuisista oon samaa mieltä. Mulla itellä oli tosi hyvä kummitäti tai oikeestaan kakskin. Sitten mä olin myös ite, en nyt nimettynä kummina mutta samalla tapaa lähiaikuisena. Että ois tärkeetä, että vanhempien lisäks ois muitakin aikuisia. Kun opettajilla, valmentajilla ym ohjaajilla kuitenkin on monia siinä valvottavana.
Toivoisi myös nuorille enemmän järkeä päähän. Tuokin olisi jäänyt tapahtumatta, jos edes toinen olisi kyseenalaistanut hyppäämisen.
- Anonyymi
"Sairaslomalla olen, työkyvyttömäksi todettu. Ei oikein jalat toimi selän takia.
Jasu"
Tuo oli ikävää kuultavaa, mutta tsemppiä sinne! :) :( Mutta osaat ehkä olla välillä ainakin onnellinen, vaikka on paljon vaivoja ja elämä ei täysillä hymyile.
Itse kävin lomalla Stadissa. Sunnuntaina vierailin HJK:n jalkapallomatsissa. Kuuden jälkeen illalla stadionin lämpötilaksi ilmoitettiin 27 astetta. Nyt on lämmintä, joten se saattaa auttaa osittain ainakin joihinkin vaivoihisi?
FHL eli UTR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sairaslomalla olen, työkyvyttömäksi todettu. Ei oikein jalat toimi selän takia.
Jasu"
Tuo oli ikävää kuultavaa, mutta tsemppiä sinne! :) :( Mutta osaat ehkä olla välillä ainakin onnellinen, vaikka on paljon vaivoja ja elämä ei täysillä hymyile.
Itse kävin lomalla Stadissa. Sunnuntaina vierailin HJK:n jalkapallomatsissa. Kuuden jälkeen illalla stadionin lämpötilaksi ilmoitettiin 27 astetta. Nyt on lämmintä, joten se saattaa auttaa osittain ainakin joihinkin vaivoihisi?
FHL eli UTRMinä olen onnellinen pohjimmiltani aina, sillä mulla on asiat niiltä osin hyvin mihin itse oon voinut vaikuttaa. Terveys nyt ainoa mikä sooloilee yritänpä mitä vaan sen suhteen. Eli se sanelee ehdot, minä nöyrryn. Mutten luovuta. 🙂
Olen ikäni potenut millon mitäkin kipuja, joten olen jo tottunutkin niihin vaikken niitten tuomiin rajoitteisiin millään aina halua vääntyä. Tavallaan tottunut ettei elämä ole helppoa, mutta yrittäen saavuttaa enemmän, kuin luovuttaen.
Hitsin kuumaa, huh huh. Liika kuumakaan hyvästä ole, verenpainetautiselle. Mutta auringonvalo ja ulkoilu piristää mieltä. 😊
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Aivopesu vai epätoivo."
Ehkei kumpikaan, vaan ajallemme tyypillinen "olemme kuolemattomia" oire. Tuossa oli varmaan tarkoitus hypätä, joutua sairaalaan, jolloin saa paljon myönteistä huomiota ja jatkaa sitten elämää paremmalta pohjalta.Se voi olla tuotakin kyllä. Mutta tavallaan sekin on aivopesun tulosta. Ja yritystä aivopestä sääliin muita tekemällä jotain noin hölmöä.
Ihminen joka luulee olevansa kuolematon on sairastunut harhaan. Illuusioon. Ja nykyaika ruokkii tuota kyllä mitä ihmeellisemmin trikein. Todellisuudentaju on monessa kohtaa ihmisiltä hukkunut, sen oon huomannut kyllä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla tuotakin kyllä. Mutta tavallaan sekin on aivopesun tulosta. Ja yritystä aivopestä sääliin muita tekemällä jotain noin hölmöä.
Ihminen joka luulee olevansa kuolematon on sairastunut harhaan. Illuusioon. Ja nykyaika ruokkii tuota kyllä mitä ihmeellisemmin trikein. Todellisuudentaju on monessa kohtaa ihmisiltä hukkunut, sen oon huomannut kyllä.
JasuMjoo. Välttämättä ei aivopesulla mitään tekemistä tuon "kuolemattomuuden" kanssa. Joillain ihmisillä on vain niin kapea elinpiiri ja tavallaan turhan yksinkertainen. Siinä tulee helposti kärpäsestä härkänen ja todellisuus jää kovin ahtaaksi/ahdistavaksi.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo. Välttämättä ei aivopesulla mitään tekemistä tuon "kuolemattomuuden" kanssa. Joillain ihmisillä on vain niin kapea elinpiiri ja tavallaan turhan yksinkertainen. Siinä tulee helposti kärpäsestä härkänen ja todellisuus jää kovin ahtaaksi/ahdistavaksi.
- SheenaEhkä pikemminkin noin, kyllä.
Jasu
- Anonyymi
Lomalla joo. Nukun, himmailen ja teen pieniä matkoja. Ensimmäinen himmailupäivä.. vähän jo tylsistyy, kiva 😆
- Sheena - Anonyymi
Lomalla ollaan 😎 Reissusta toipumassa parhaillaan eli hyvin laiskaa menoa. Juuri sitä mitä kaipaan 🤗 Tänään ohjelmassa ei ole ollut eikä ole muuta kuin terassilla kirjan lukemista, ruoanlaittoa ja iltalenkki vielä tulossa. Muuten en tee mitään.
Aletheias- Anonyymi
No sitä varten se loma onkin että otetaan niin rennosti kun mahdollista. Mielen pitää myös saada levätä eli ei liikaa tekemistä, matkailua, sukulaisten luona kyläilyjä ym. ym. vaan just ihan vaan relax ja hyvää rentoa olemista.
Sama myös JeroP:lle ja kaikille muillekin. Ihan vaan nauttikaa ja ihanaa kun ei oo kylmä tai sada kaatamalla joka lomapäivä. 😊☀️🎯🎸🎨🍷🍧🍇🌺🍀 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitä varten se loma onkin että otetaan niin rennosti kun mahdollista. Mielen pitää myös saada levätä eli ei liikaa tekemistä, matkailua, sukulaisten luona kyläilyjä ym. ym. vaan just ihan vaan relax ja hyvää rentoa olemista.
Sama myös JeroP:lle ja kaikille muillekin. Ihan vaan nauttikaa ja ihanaa kun ei oo kylmä tai sada kaatamalla joka lomapäivä. 😊☀️🎯🎸🎨🍷🍧🍇🌺🍀Näin on, lomalla täytyy antaa sekä mielen että kehon levätä. Mitä se sitten kenellekin tarkoittaa. Minä pidän myös reissaamisesta, se on henkisesti virkistävää, kun pääsee normaalikuvoista hetkeksi irti, mutta liika on liikaa siinäkin. Kaipaan myös päiviä, kun ei tarvitse tehdä mitään erityisempää, saa vain olla ja nauttia olostaan 🤗
Ja tässä lämmöstä nautin ehdottomasti! Omalla terassilla on ihana olla ja rannalla viihdyn mainiosti näillä keleillä 🌞
Aletheias Anonyymi kirjoitti:
Näin on, lomalla täytyy antaa sekä mielen että kehon levätä. Mitä se sitten kenellekin tarkoittaa. Minä pidän myös reissaamisesta, se on henkisesti virkistävää, kun pääsee normaalikuvoista hetkeksi irti, mutta liika on liikaa siinäkin. Kaipaan myös päiviä, kun ei tarvitse tehdä mitään erityisempää, saa vain olla ja nauttia olostaan 🤗
Ja tässä lämmöstä nautin ehdottomasti! Omalla terassilla on ihana olla ja rannalla viihdyn mainiosti näillä keleillä 🌞
AletheiasTää lämpö tässä onkin parasta. Osu kyllä tänä vuonna oikeeseen kohtaan. Olinkin jo alkukesästä hermona, kun luulin ettei kesää tuu ollenkaan. No kesä vaatteet jäi ostamatta, mutta jääkööt, menee se noilla viimevuotisillakin. Ympäristölle plussaa kun kulutus vähenee.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Tää lämpö tässä onkin parasta. Osu kyllä tänä vuonna oikeeseen kohtaan. Olinkin jo alkukesästä hermona, kun luulin ettei kesää tuu ollenkaan. No kesä vaatteet jäi ostamatta, mutta jääkööt, menee se noilla viimevuotisillakin. Ympäristölle plussaa kun kulutus vähenee.
Lämpö on kyllä ihanaa silloin, kun ei tarvitse tehdä mitään rankkaa fyysistä 😁 Tänään olin vain rannalla ja lilluin vedessä, se on paras tapa viettää näitä helteitä 🌞 Iltalenkki sen sijaan oli liikaa, iski kauhea kuumuuskohtaus kun oli 45min treenannut. Taidan pitää treenitauon helteiden ajan 😊
Aletheias
- Anonyymi
Hypääjät jooh kuin Jätkäsaaren tytöt, niin jossain uima hyppy jutusta voisi hypätä, jotta mössähdä asfalttiiin ja kuole, sitten.
Veteen hyppää, mutta niin vesikin voi olla kovaa jos korkealta tulee, hyppäää.. - Anonyymi
jotenkinmieleen että jos poraat reikiäkinin johonkin 316Ti- teräkseen ei kestä terä porakoneessakaan opaqljoa pitäisi olla kobolttine4n jotta.
- Anonyymi
nygt 29,6 iölp 2+ 8 mpom asteoya-
poleasto uyälärr''lom rip rip li moom k'tl'saafrem jyuåå''k'kitit lim oy kiirolom åot'oso saiyyaaalom ,asemyimroys--- - Anonyymi
Serbia Part 2 ulostettiin äsken. Näitä tulee ehkä keskimäärin kerran kuussa tuolta liettualaiselta. https://www.youtube.com/watch?v=WjJflKzeei8 . Mä tiiän että pidät tuollaisista videoista. Train hoppingia. Tein sen Elämämkoulu-aloituksen tässä äskettäin. Tässä linkki siihenkin. https://keskustelu.suomi24.fi/t/19020035/quotelamamkouluquot .
Osan lomasta jo pitänyt ja osa on vielä edessäpäin 🌞
Joo mäkin oon pitänyt usein kahdessa osassa, niin ei mee turhan nopeesti. Nyt on pitkästä aikaan kolme viikko putkeen.
Kiva että oot tullu kommentoimaan. Ei oo pitkään nähtykään.JeroP kirjoitti:
Joo mäkin oon pitänyt usein kahdessa osassa, niin ei mee turhan nopeesti. Nyt on pitkästä aikaan kolme viikko putkeen.
Kiva että oot tullu kommentoimaan. Ei oo pitkään nähtykään.Joo en ole täällä aikaani viettänyt, kun olen keskittynyt seurusteluun palstan ulkopuolella. ☺️
- Anonyymi
Eka loma viikko ja voiko loma paremmin alkaa ☀️😎👒
mutta mihin sinkkumies 50v. menee Pirkanmaalla 🕺
SinkkunainenJuu hienoja ilmoja. Pirkanmaasta en tiedä. Viis vuotta tuli siellä pyörittyä. Meni aikalailla töiden merkeissä aika siellä, ei juuri lomailtu.
- Anonyymi
Loma oli kesäkuu. Viikko kämpillä, viikko äidin luona, 2 viikkoa taasen kämpillä. Ihan hyvin meni. Ei tarvinnut ketään ylimääräistä ihmistä tavata. Yksin olin koko ajan paitsi tietty kun kävin äidin luona. Rattoisa loma. Töissä on nyt kiva olla kun siellä kunnon ilmastointi ja huomattavasti siedettävämmät olot kuin kämpillä.
IkisinkkuerakkoM1977Jaa, mun mielestä taas ilmastointi ikävä. Kun toi kauppakeskuskin kuin jääkelläri. Täyty lähtee äkkiä pois. Kun on näihin lämpöihin nyt tottunu. Mutta täällä samoin äitillä pitäny aika paljon käydä.
- Anonyymi
jos laittaa vaikka skuuttiin portablena jotain kuorma-autonkin äänitorvia, sähkööisiä tulee ääni niistä kovakin ääni. voi
- Anonyymi
Itse olen ns. aina lomalla. Se on kyllä paha yhtälö että ei ole mitään kiintopistettä elämässä ja rahaa on kenties liikaakin. Voisin helposti juoda itseni hetkessä vaikka hengiltä mutta on mulla sentään sen verran itehillintää etten ole sitä tehnyt ainakaan vielä.
KilttiMies89Se onkin huono kun ei oo kiintopistettä. Mä ite oon sitä mieltä että TYÖ on se kiintopiste, siis koulutus ja TYÖ. Siks kun oon niitä pitkään selvitelly ja mulle toi TYÖ ja ammattitaito kirja on muodostunut eräänlaiseksi raamatuksi. Mutta ei mun höpinöitä kannata aina tosissaan ottaa. Nää uskon asiat on eri ihmisillä erilailla. Globalisaatio uskonto murentaa taas näitä mun omia uskomuksia koulutuksesta ja työstä.
- Anonyymi
Olen lopulliselle lomalla. Jäin lomalle huhtikuussa jo koska en ollut pitänyt kesälomia 3 vuoteen koska tuurasin korona aikana sairaita työntekijöitä kauan. Loma loppu kesäkuun lopussa, sitten olin 8 päivää töissä ja alkoi taas loma ja työsopimukseni loppuu 1 elokuuta. Eivät antaneet uutta työsopimusta joten veikkaan että olen lopullisella lomalla kun 50 vuotiaana tuskin töitä saa kovin helposti.
Se on surullista sulla kun työ loppuu. Mäkin luulin että mulla työ loppus juhannuksena, mutta eipä loppunut ja näillä näkymin jatkuu. Mutta rakennusalalla ollaankin töissä vaan toistaiseksi. Ton juhannuksen olin merkinnyt kalenteriin jo vuosia sitten. Pari päivämäärää mulla siellä.
- Anonyymi
tytöt voivat olla voimakkaitakin.... itseäni c ieläkin masentaa vähän truo jätkäsaaren tyttöjen hyppyäysjuttukin, että pystyisikö itse jotrnkin autrtamaan...
- Anonyymi
tosi haecoin mwnee noira rallijutrtuja träällä, joskus menee kyllä autojaki
koska ei liity heridän reittrihin dinändä- Anonyymi
Mä pidän näistä randomeista jutuista muiden tekstien seassa ;). Kirjoitusvirheistä huolimatta tekstistä saa selvää. Etappien välissä kun ralliautot kulkevat liikenteessä niin niillä on varmaan samat liikennesäännöt kuin siviiliautoilijoillakin. Yleisillä teillä nyt ainakin. Syrjäteillä ne loogisesti ajateltuna kulkevat jotta välttävät mahdollisia kolareita.
Ei ihan vielä ehdi lomailemaan, mutta ei tässä pitkään enää mene, jokunen viikonpätkylä enää.
Ei ole kummempia suunnitelmia, joitain hajatuksia pienestä vaihtelusta, mutta aika ison osan lomasta vietän itselleni maailman parhaassa seurassa eli ihan ittekseni. Tai no kissaa pukkaa mukaan, mutta se on elimellinen osa "itseä" nykyisin. Jotain laiskanpulskeaa neppailua on edessä neljä tai viisi viikkoa, miten nyt sitten lopuksi päätän.Mä luulin että sä oot niin innokas ettet lomia malta pitää. Mutta hyvähän se on. Mulla meni aikoinaan viis vuotta ilman lomia, lukuunottamatta muutamia hajapäiviä. Ja sitten kun puolivahingossa yllättäen sain täyden kesäloman. Niin oli aika hölmö tunnelma, että mitäs nyt tekis.
JeroP kirjoitti:
Mä luulin että sä oot niin innokas ettet lomia malta pitää. Mutta hyvähän se on. Mulla meni aikoinaan viis vuotta ilman lomia, lukuunottamatta muutamia hajapäiviä. Ja sitten kun puolivahingossa yllättäen sain täyden kesäloman. Niin oli aika hölmö tunnelma, että mitäs nyt tekis.
Pelko pois, kyllä mä aina olen lomistani huolen pitänyt, mitä nyt välissä meni kymmenisen vuotta ettei työpuhelinta uskaltanut (älynnyt...) jättää pois lomillakaan. Mutta Siperia opettaa, loppuu leijuminen ja jalat tapaavat taas maankamaran.
- Anonyymi
niin joslomilla vaikka jossain mökeillä, aika alkoikin kulumaan nopeastikin huomaamattomastikin...
- Anonyymi
minulla on kaikenlaisia harrasteita aina mökillä, aika kuluu.
,ol'j'm t''öö'å'om aölaa tiplom kitti WRC Rally Finland... jotenkin kyllästyttävääkin nuo autot taaas eivät aja tätä väylää jotkut joskus...Virtaliittymäkin mökillä usein aika pieni, laittaa vaikka jotain isoa hitsikonetta ja metsäpalovaara.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833258
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342595- 612238
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702179Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512141Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1092096Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191887- 611864
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191673- 841597