Ei mitään köpöttelyä enää vaan vauhdin hurmaa ja kunnollista juoksua. 1500m tavisurheilijalle paras juoksumatka kunnon testaamiseen tasosta riippumatta. Maratonit sopii vain harvoille.
Veteraanien kannattaisi juosta 1500m ei maratonia
16
226
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Ei mitään titaanien taistoa 100km dnf:ää poluilla. Sen sijaan rentoa rallattelua 1500m.
- Anonyymi
3x juoksua viikossa. Nopeusharjoitus, intervallit, kevyt pitkis. Lisäksi 2-3x voimaharjoitusta.
- Anonyymi
Rentoa höpöttelyä mavereenien lomassa
Perjantaina alkon kautta ja kunnolla kirkasta viikonvaihteessa.
- Anonyymi
Veteraanien kannattaisi kertoa sotatarinoita kapakoissa.
- Anonyymi
Usassa veteraanit jäävät palveluksesta 35v.
- Anonyymi
Koskahan dnf-polkukävelyt loppuu? Eikö kannattaisi ensin vähän kehittää kondista, että pystyy juoksemaan poluilla. Ylämäet käveltäkööt, mutta muuten.
- Anonyymi
Miulla tavo alle 10
- Anonyymi
Veteraanien kannattaa painottaa jalkakyykkyä, maastavetoa sekä penkkipunnerrusta, siis voimatasoja.
Juoksua max kahdesti viikossa, jos pää ja nivelet kestävät.- Anonyymi
Juoksun iskutus pilaa polvet ja akillesjänteet. Neulaspolkuja kannattaa suosia, marjaämpärin kanssa luontoon kirmaamaan.
- Anonyymi
Maratoni vuodessa, puokkeja keväällä ja loppusyksystä. Talvella hiihtoa. Pyöräily ympärivuotiseksi lähiliikuntamuodoksi. Pidemmälle kuin postilootalle.
- Anonyymi
1500 m juostaan kaikki piipussa. No, niinhän sotaveteraanit kertoivat juosseensa rintamallakin.
- Anonyymi
Vasalan enkka meni keposesti, kun t32n antoi valmennusta.
- Anonyymi
Lenkkeilymielessä kaikki turhanjuoksut eli alle 10 km on vain ajanhukkaa.
- Anonyymi
Koitappa vetää tonnivitonen alle 5 min. Hämmästyt kuormaa.
- Anonyymi
Siinä taas yksi nylkkyapina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä taas yksi nylkkyapina.
Mutta ei maailman ainoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945422
- 564171
- 322365
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282198Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201148T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431041- 221038