Paljonko maksatte tuloveroa?

Anonyymi-ap

Itse maksan eläkkeestäni pitkästi toista tonnia/kk. Onneksi oikeistopaskamme jätti eläkeläiset jälleen tuloveron alennuksen ulkopuolelle.

Lisäksi vammanaama oikeistopelle-hallitus teki kiireisesti kateusleikkurin eläkkeisiin. Sitä se on, kun ei tajuta valtiontaloudesta yhtään mitään.
Edelleenkään valtio ei maksa työeläkkeitä kuin yrittäjille, jotka sössivät oman eläkekassansa.

Tätä se oikeiston lyhytnäköinen oman perseen ajattelu on, kun ei tulevaisuutta osata ajatella ja kuvitellaan olevansa kuolemattomia.

Jos äänestää nykyisiä hallituspuolueita, niin täytyy olla joko sosiopaatti, tai muuten vain aivopesty nassekakara.
Pensa, pensa, pensa, mamu, mamu, mamu, ööööööhhhh örinää ja räksytystä.

KD on nassepuolue ja kannattaa kansanmurhaa. Myös RKP:lle kansanmurha käy, kunhan se tehdään kahdella kielellä.
Kok nyt on vain suurpääoman etujen ajaja, ei tavallisen yrittäjän asialla. Persut nyt ovat ihan pihalla kaikesta.

Tämä nykyinen kauhukabinetti tuhoaa koko Suomen hyvinvoinnin ja on tehnyt ylimääräisiä menoja pitkälle tulevaisuuteen ja ensi hallituksen kaudelle, jolloin seuraava hallitus saa syyt niskoilleen ja oikeistojuntit hurraa.

>simiti<

11

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarpeeksi.
      Siksipä olen röyhkeä vaativainen saada sitä vastaan julkisia palveluita.
      Julkinen palvelu työllistää. Työlliset maksavat kans veroja ja maksavat elämisensä itse.
      Kannatan ehdottomasti julkisia maksullisiakin palveluita, koska ne työnantajina ovat yhteiskunnan parhaat voimapilarit.
      Nyt kun on poistettu hyvinvointialueilta ihmisiä, heidän elättämiseen ja tukemiseen rahaa toisaalta eli liitoilta, Kelalta ja sossusta. Ei mitään j ä r k e ä!
      Päin vastoin.
      Hyvinvointialurita olisi pitänyt tukea, mutta niin, että valvotaan rahan käyttö ->
      Sisäisiä tarkastajia!
      Vilma

• Anonyymi

Hyvinvointi tulevaisuudessa on pienten ikäluokkien harteiia. Ne eivät kestä aloittajan ahneuden ja itsekkyyden ylläpitoa.

• Anonyymi

Pienituloisia eläkeläisiä ei jätetty ilman veronalennuksia, hyvätuloisilta eläkeläisiltä verotusta nostettiin. Onnitttelut jos kuulut heihin.

"Edelleenkään valtio ei maksa työeläkkeitä kuin yrittäjille, jotka sössivät oman eläkekassansa."

Tuohan ei tietysti pidä paikkaansa. Yrittäjiä on syrjitty varsin tasapuolisesti aikojen alusta asti.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä se pitää paikkaansa. Yrittäjät ja maajussit maksoivat liian pieniä eläkemaksuja tuloihinsa nähden.
        Rahat loppuivat ja valtio joutuu nyt tukemaan niiden eläkekassoja verorahoilla.

Minun eläkkeessä ei ole senttiäkään verorahaa. Duunarien eläkeyhtiöillä on enemmän varallisuutta, kuin Suomen valtion budjetti.

Yrittäjiä ei ole syrjitty yhtään mitenkään, mutta oikeistolaiseen tapaan uhriutuminen on valtavaa. Voitot ovat omaa ansiota ja tappiot muiden vika?

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se pitää paikkaansa. Yrittäjät ja maajussit maksoivat liian pieniä eläkemaksuja tuloihinsa nähden.
        Rahat loppuivat ja valtio joutuu nyt tukemaan niiden eläkekassoja verorahoilla.

Minun eläkkeessä ei ole senttiäkään verorahaa. Duunarien eläkeyhtiöillä on enemmän varallisuutta, kuin Suomen valtion budjetti.

Yrittäjiä ei ole syrjitty yhtään mitenkään, mutta oikeistolaiseen tapaan uhriutuminen on valtavaa. Voitot ovat omaa ansiota ja tappiot muiden vika?

>simiti<

Mua on aina ihmetyttänyt, kun missään ei kerrota Melasta tai myel:istä.
        Ihmettelen oikein kovasti.
        Saavatko sen lisäksi Kelalta?
        Vilma

• Anonyymi

Game over.

• Anonyymi

Jotta eläkeläinen joutuu maksamaan veroa yli tonnin kuussa, pitää eläke olla yli 3500e/kk ja käteen jää sen 2500e/kk. Viiden tonnin tuloa olisi pitänyt saada (nykykertymällä) pyöreästi 30 vuotta, jotta saisi 3500e/kk eläkkeen.

Jos elää tavallista pröystäilemätöntä elämää, eikä kannata eläketuloillaan alkon bisnestä tai laitonta huumekauppaa, tai hassaa rahojaan elämänhallinanan ongelmiin, summalla kyllä tulee ihan ok toimeen.

• Anonyymi
        UUSI

Työkyvyttömyyseläke lasketaan siten, että olisi ollut vanhuuseläkeikään saakka töissä. Itse en kerinnyt olla kuin 18 vuotta töissä. Sain palkkaa noin 4000€/kk.
        5 vuoden eläkkeellä olon jälkeen siihen tuli ylimääräinen 10% korotus, johtuen nuoresta iästäni.

>simiti<

• Anonyymi

KAIKKI ON LIKAA

• Anonyymi
      UUSI

montako euroa sukusi maksaa pääomaveroa?

.. tästäkin Ozzyn niin artistien jutuista niin ei niin vakavasti kaikkia kannattaisi ottauin varmaan jotkin helluntailaisetkin...

• Anonyymi
      UUSI

pitää kuunnella Ossin musiikkwja hänen kunniakseen.

Mutta niin jooh hittioa käteni no olen kyllä tilannut lääkärille aijan jo, kestää vaan jorta pääsee, ei enää nukkumista estävää kipua ole, jotta oksikodonia tarvitsisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe