Suomessa tulee räikeästi ilmi, että suomessa kansalaiset on oleet ja ovat edelleen ariarvoisessa asemassa. Kun on saamelainen, koltta tai tämä kaltainen henkilö joka on rekisteröity jompaan kumpaan porukkaan saa yleensä halutessaan suomen valtiolta avustuksena rahaa tai suoraan rahanarvoista muuta mm. maaomaisuutta, tai rahaa hankkiakseen pyyntivälineita, kulkuneuvoja jne.. Tätä oikeutta ei ole eikä tule olemaan ainakaan näillä näkyvin tavallisella suomalaisella työtätekevällä kansalaisella joka maksaa tuloistaan säännöllisesti verot. Yhteiskunta itse aiheuttaa eripuraa ja epäsopaua kansalaisten välille asettamalla kansalaiset eriarvoiseen asemaan.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Na ei se helppoa ole elää avustuksilla. Joutuu
Kerjäämään avustuksia. Siinä kova homma.älä kajehi. - Anonyymi
Se on vain korruptioyhteiskuntaa, joillekin annetaan rahallisia oikeuksia eli ostetaan poliittista valtaa omille puolueen kannattajille.
Ja ilman valehtelua ja korruptiota ei ole valtaa joka ei pysy käsissä ellei noin tee.
Hyvänä esimerkkinä lehdistötuet! Kansaa manipuloidaan ja aivopestään lehdistön
avulla poliittisesti.
Kaikkiin tuohon liittyy myös "vihreän veran salaisuus" eli oikeustoimet kansalaisiin kohdistuen voivat olla mitä tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557