Leppeän lämmin kesäyö, pimenee jo kuitenkin. Hiillos valmistuu pikkuhiljaa ja suupielissä alkaa tuntua merkkejä Pavlovin koira-reaktiosta. Maltilliset kaksi Huilun tuhtia pääruokana.
M
Hyvä aika grillailla
15
198
Vastaukset
- Anonyymi
No niin! Nyt kuulostaa hyvältä. Paras makkarakin vielä.
- Anonyymi
Nääh...tein vain pyttarin ehtoolla. Se saap piisata nyt
- Anonyymi
hyvä kun viilenee vähän sää kun täällä ei ole tullut vettäkään ollenkaan
joillain nuorisolla on kai ollut hauskaa hoitaa kaupungin puutarhajuttuja, ihan hyvän näköistäkin tehtyä, jotkin oikeat puuytarhurit kai käyvät vähän siistimässä lopuksi jotain.
Ozzy-kappaleista niin joku N.I.B ... look in to my eye you'll see who I am, my name is Lucifer, please take my hand.- Anonyymi
Hellehullujen mielestä ei vettä kukaan kaipaa, ainostaan yli +30 asteen paahdetta pilveetömältä taivaalta.
Sitten hellehullut valittaa, jos ei ole kaupassa marjoja myytävänä, eivät tajua, että luonto tarvitsee vettä, ei tällaista kuivuutta.
- Anonyymi
Näillä helteillä yö on ainoa aika jolloin voi grillata tikahtumatta.
Kuumalla säällä ei jaksa edes syödä. Ei ole oikein ruokahalua. Vasta illalla, kun viilenee, maistuu taas sapuska. 😅
Täytyy kuitenkin olla varovainen, ettei ahmi itseään liian täyteen ja ruokakoomaan. Tulee huono olo ja se pilaa hyvät yöunet.
Kyllä grillimakkara hyvää on, siihen päälle vielä Turun Sinappia (väkevää, punakorkkista). Nam! 😋- Anonyymi
Salosen pimeäpullo on sinappiaatelia. Turkulaisista väkevä on parempaa kuin mieto, mutta keskikastiin jäävät kumpikin.
Tuntuu, että tänäänkin voi olla grillausyö 🤤
M
- Anonyymi
raööoaitpka kppj lim kpööaom tytäöö' kpli sem tyyppinen 4vetpomem kpli--- WTC
- Anonyymi
en muist milloin seureaava vanha hauska bons elokuyva rulee neloswella kai
- Anonyymi
Lapissa on grillailtu kun metsät palaa.
- Anonyymi
Jätä se koira rauhaan, miksi jaksat?
- Anonyymi
Persujen kansallisromattinen ruoka on grillattu koira tyyliin ...
- Anonyymi
Klo 22.30 lähdin pyöräilemään, hiljaista oli tiellä, missä ihmiset ovat.
Ai niin alkoi ilma viilentymään ja kaikki hellehullut menee tietenkin kotiin, kun heille on liian kylmää ja päivällä kuumimpaan aikaan ovat ulkona, minä taas en.
Klo 23.30 alkoi jo hämärtämään, oli ilmassa jo syksyn tuntua ja paikoittain oli viileitä kohtia matkalla, jossa tuntui mukavan vilpoisalta.
Onneksi tulee syksy, alkaa ilman viilenemään ja piinaava kuumuus poistuu.
Ei päivällä pysty minnekään mennä, on aivan liian tukalan kuumaa ja aurongon paiste polttaa... - Anonyymi
mutta niin coi tehdä maitopurkeista jotain litran kokooisia jääpalikoita..
- Anonyymi
Persut grillailee ...
Persujen pitäisi noudatta kunnioittaen suomalaista ruokavaliota ja syödä näin kesäisin kesäkeittoa. Mikä teitä persuja oikein jurppii kun grillailette sianläskikylkeä ettekä nauti Suomen suloisesta kesästä ah´niin ihanine pitkine iltoineen. Onko kesä aivan pakko pilata teidän pahalle haiseville besniinillä sytytettujen rillimaqqaroitten hajuun.
Perkeleen Persut kun pilasitte jälleen yhden kesän. Muistitte toivottavasti kuitenkin röhistä kaljapäissänne nuorisolle kuin ihania he ovat jotta eiköhän mentäisi tuonne heinälatoon ( röh-röh ) Suur-Suomea siittämään ...
Mä en oo sitten mikään matu jotta mikset voi muka muhun yhtyä näin ihanana kesäiltana kun rillimaqqaraa sekä viinakin on tarjolla ... Enx mää muka oo tarpeex hyvä sulle vaikka oon koko kesäillan ajan vonkanut ja sää annat nyt sitten pakit. Sää kuulut vain yksin mulle sillä mä oon niin päättänyt. Kyllä nuoriso on pilalle hemmoteltu kun tämmöinen läskiäijä ei saa pillua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401558- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437