Noniin apinalauma ilman aivoja varastellee nyt satamissa minultakin 2000e vene varastettu ja sama poppoo näyttää olevan raktoreiden perässä. Viininpunainen ritiläauto. Eivät tosin hoksanneet että jäivät jo melkein rysän päältä kiinni. No sehän kannattaa ansakamppeita viedä saattaa romani tai pyörä käydä yöllä muistuttamassa
Verkko kiristyy
5
349
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkästään näitten simpanssien toiminta tuo huonoa mainetta paikkakunnalle ja hankaloittaa liiketoimiani niin etäällä ja lähikunnissakin. Kohta pellolaisten pitää jo maksaa että kelpaavat jonnekkin.
- Anonyymi
Olkaa valppaina mökkiläiset,.Laittakaa valvonta kamera mökille.yöt pimenee.Alkaa pitkäkyntisten urakointi aika lähestyy.Tässä yks yö niin outoja soutajia liikkeellä kun olin mökillä.ja katsastit mitä rompetta mökkien pihoilla näky,ei ne kalastajia ollut,aivan outoa porukkaa.
- Anonyymi
Minkälainen vene?
- Anonyymi
Taulukauppiaat ajelee mönkkäreil käy katsastaa kiinteistöt etukäteen myöhemmin alkaa toiminta LT Kilpiset pakut kerää potit teiden varsilta
- Anonyymi
Tuskinpa tauluista voi käydä kauppaa jos niitä antaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923528
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442907Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202107- 1152055
- 621974