Mitä ajattelisit, jos naapurin mukiinmenevä menevä nainen soittaisi ovikelloasi klo 21.05 ja hänellä olisi pieni sievä pussukka ja hän tarjoutuisi puhdistamaan kasvosi kosmetiikallaan?
Puhdistus, läpsyttely ja yövoide.
Vilma
Miten olisi vastasatu miehelle
13
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan muistat käyttää muotoilua läpsyttely, niin eiköhän se gubbe-vilma riitä
- Anonyymi
Jos läpsyttelyä saan mä lähden mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos läpsyttelyä saan mä lähden mukaan
Puhdistus aiheuttaisi kasvojen höyrytyksen ja aineilla syväpuhdistuksen
Sitten jotain kenties alkoholipitoista litkua, millä pyyhkäistään kasvot, jotta huokoset supistuvat.
Jotain tehotippoja voi nyt myös laittaa kasvoille.
Sitten rasvataan naama.
Jotta ihovoide imeytyy huokosiin, pitää sitä somasti taputella, läpsytellä ja poskilihasten veri lähtee kiertämään.
Vilma
Jos enteitä tuollaisesta olisi ollut aiemmin, niin en avaisi ovea ja jos tulisi yllätyksenä niin käskisin menemään nukkamaan päänsä selväksi.
- Anonyymi
9:48
Ei nukuta, koska olen lähesstreittari.
Vilma
- Anonyymi
Tokaisisin että EI OSTETA MITÄÄN! ja pamauttaisin oven kiinni. Sinne jäisi pusseinensa.
- Anonyymi
En ole koskaan kaupustellut mitään ovilla. Älä pelkää.
Vilma
- Anonyymi
Mikä koira tähän on haudattuna? Kukaan ei ota minuun yhteyttä ellei halua jotain. Lompakko tulisi ainakin piilottaa ennenkuin laskee sisään.
- Anonyymi
Ei oo mitään haudattua.
Koirat on kivoja, kunhan ne on toisten ja hyvin kasvatettuja ja sisäsiistejä ja turkki hoidettu, ilman punkkeja.
Vilma
- Anonyymi
Mitä minä mukiinmenevällä kun kotona on jo saavin vaativa, poljen sitä ja kasvohoidot tuleekin sitten kylkiäisinä rääh rääh rääh!
- Anonyymi
Kannattaisiko siirtyä minimalismiin?
Vilma
- Anonyymi
Jos kerran on mukiin menevä nainen, toivottaisin tervetulleeksi ja tarjoaisin näkäräiset jotain paremmasta aineesta.
M- Anonyymi
17:32
Kyllä kahvi ja pulla ois paree.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1391560- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437