Oletteko koskaan miettineet että jos nainen torjuu vuoden ajan KAIKKI muut häntä yrittävät miehet paitsi yhden ja jatkaa samalla tavalla 10 vuotta niin n.25v mennessä hänellä on ollut 10 kumppania, 35vuotiaana 20, 45v 30, 55v 40 jne.
Jos nainen hyväksyy vuodessa vaikkapa 5 ehdokasta niin 25vuotiaalla olisi jo ollut n.50, 35v 100, 45v 150, 55v 200 jne…
Miten realistisena pidätte sitä että timmi ja hyvännäköinen nainen torjuu vuosittain kaikki miehet vaikka saa päivittäin tarjouksia eli torjuu vuositasolla satoja miehiä vain siksi että jonkun mielestä se on väärin viehättyä edes muutamasta miehestä per vuosi? On ihan realistista että kuumalla naisella on esim.1-5 miestä per vuosi vaikka torjuisi miten paljon miehiä… ne joita ei ole torjunut ovat luultavimmin hiton kuumia ottaen huomioon minkä määrän ovat torjuneet.
Pidemmät seurustelujaksot voivat toki pienentää tuota vuotuista määrää uskollisien naisten osalta mutta lisäävät monilla ajanmittaan lapsilukua, avioeroja yms.
Moni mies valitsee nainen joka ei ole kovin seksuaalinen. Pitkässä suhteessa se voikin sitten osoittautua ikäväksi asiaksi. Jos miehet pääsisivät yli tuosta bodycount asiasta ja ymmärtäisivät tulleensa juurikin kyseisen naisen valitsemiksi kaikkien torjuntojen keskellä niin miehet osaisivat ehkä ymmärtää että se nainen haluaa nimenomaan hänet vaikka olisikin haluttava muiden silmissä. Moni nainen toki ajattelee sen niin että haluaisi muutakin kuin vain seksihetken kerran vuodessa.
Jos mies harrastaa seksiä joka viikko tai kk uuden naisen kanssa niin voitte laskeskella tuosta mikä sen miehen bodycount on ja montako sydäntä on ehkä murskannut.
Tuli mieleen bodycount asiasta
110
611
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät nämä osaa ajatella tai edes laskea noin pitkälle. Eivät vain tajua, että sellaisen, joka "panee kaikkia vastaantulijoita" bc on ihan jotain muuta kuin 10, 100 tai 1000: kaan.
- Anonyymi
Juurikin näin
- Anonyymi
Aika epärealistinen laskentatapa ja luulisin, että toteutuu aniharvan kohdalla jo sen takia, että suurin osa seurustelee jossain vaiheessa pidempiä pätkiä, monet ovat suhteessa vuosikymmeniä jopa loppuelämän.
Ja siksi toisekseen, bodycount on jokaisen oma asia. Eihän se varsinaisesti suositeltavaa ole vaihdella kumppaneita kuin sukkia jo seksuaaliterveyteen liittyvien riskien vuoksi eli toki järki ja vastuullisuus pitäisi pitää mukana, mutta jos sinkku ihminen harrastaa satunnaista seksiä yhteisymmärryksessä toisen ihmisen kanssa, niin siinä itsessään ei ole mitään pahaa onpa kumppaneita sitten viisi tai viisikymmentä.
Aletheias- Anonyymi
Eivät kaikki löydä sopivia seurustelukumppaneita nopeasti. Harvat miehet haluavat sitoutua. Kumppania etsiessä voi jo helposti tulla täyteen tuo 5 per vuosi vaikka deittailisi parisuhdemielessä. Vaikka seurustelisi muutamia vuosia aina välillä niin tuo luku on silti herkästi korkea. Deittimarkkinat ovat nykyään aika sairaat jonka vuoksi tuo määrä myös voi joillain nousta. Se että joillain käy hyvä tuuri ja tapaavat hyvän kumppanin jonka kanssa ovat vuosia ei tarkoita sitä että se jolla ei yhtä hyvä tuuri ole ollut olisi mitenkään huonompi kuin se seurusteleva.
Jos on normaalipainoinen, ok näköinen ja mukava nainen niin kyllä yrittäjiä on ellei ihan syrjäseudulla asu ja pysy. En ole mikään missi ja silti saan paljon ehdotuksia missä tahansa menenkään. Eri asia onkin sitten se oma valikoivuuteni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki löydä sopivia seurustelukumppaneita nopeasti. Harvat miehet haluavat sitoutua. Kumppania etsiessä voi jo helposti tulla täyteen tuo 5 per vuosi vaikka deittailisi parisuhdemielessä. Vaikka seurustelisi muutamia vuosia aina välillä niin tuo luku on silti herkästi korkea. Deittimarkkinat ovat nykyään aika sairaat jonka vuoksi tuo määrä myös voi joillain nousta. Se että joillain käy hyvä tuuri ja tapaavat hyvän kumppanin jonka kanssa ovat vuosia ei tarkoita sitä että se jolla ei yhtä hyvä tuuri ole ollut olisi mitenkään huonompi kuin se seurusteleva.
Jos on normaalipainoinen, ok näköinen ja mukava nainen niin kyllä yrittäjiä on ellei ihan syrjäseudulla asu ja pysy. En ole mikään missi ja silti saan paljon ehdotuksia missä tahansa menenkään. Eri asia onkin sitten se oma valikoivuuteni.Ei tietenkään sinkku ole yhtään huonompi kuin seurusteleva, etsipä sinkku sitten parisuhdetta, satunnaista seuraa tai ei kumpaakaan näistä. Otin lähinnä kantaa tuohon laskentapaan, ettei se ole kovinkaan realistinen valtaosan kohdalla. Harvalla on 5 eri kumppania vuodessa vuosikymmenten ajan, vaikka toki heitäkin on ja joillain voi olla paljon enemmänkin. Jokaisen oma asia silti.
Sinussa on selvästi jotain taianomaista vetovoimaa, jos saat miehiltä ehdotuksia kaikkialla, mihin menet. Minulla on paljon todella upean näköisiä ystäviä eikä heitä ole lähestytty edes nuorempana esim kaupoissa tai harrastuksissa sen ihmeemmin jotain yksittäisiä lähestymisiä lukuunottamatta. Baareissa, festareilla, satunnaisesti jossain tapahtumissa ja deittiäpeissä kyllä ja muutamia työpaikkaromansseja on, mutta en tunne ketään, joka saisi ehdotteluja kaikkialla. Toivottavasti saat kuitenkin asiallisia lähestymisiä ja pystyt erottamaan jyvät akanoista niin, että löydät mieleistäsi seuraa.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään sinkku ole yhtään huonompi kuin seurusteleva, etsipä sinkku sitten parisuhdetta, satunnaista seuraa tai ei kumpaakaan näistä. Otin lähinnä kantaa tuohon laskentapaan, ettei se ole kovinkaan realistinen valtaosan kohdalla. Harvalla on 5 eri kumppania vuodessa vuosikymmenten ajan, vaikka toki heitäkin on ja joillain voi olla paljon enemmänkin. Jokaisen oma asia silti.
Sinussa on selvästi jotain taianomaista vetovoimaa, jos saat miehiltä ehdotuksia kaikkialla, mihin menet. Minulla on paljon todella upean näköisiä ystäviä eikä heitä ole lähestytty edes nuorempana esim kaupoissa tai harrastuksissa sen ihmeemmin jotain yksittäisiä lähestymisiä lukuunottamatta. Baareissa, festareilla, satunnaisesti jossain tapahtumissa ja deittiäpeissä kyllä ja muutamia työpaikkaromansseja on, mutta en tunne ketään, joka saisi ehdotteluja kaikkialla. Toivottavasti saat kuitenkin asiallisia lähestymisiä ja pystyt erottamaan jyvät akanoista niin, että löydät mieleistäsi seuraa.
AletheiasSivusta totean, että tuo on pitkäkti myös omasta käytöksestä kiinni. Se on selväati enemmän kiinni käytöksestä kuin ulkonäöstä. Enkä tarkoita käytöksellä mitään jatkuvaa flirttiä kaikkilla, vaan joitain ihmisiä yksinkertaisesti on helpompaa lähestyä, he ovat lähestyttävämpiä kuin valtaosa muista. Se huomaa itsestäkin, että ainakin minulla on toisinaan päiviä, jolloin tunnun olevan jotenkin magneettinen ja joskus taas saa olla ihan rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean, että tuo on pitkäkti myös omasta käytöksestä kiinni. Se on selväati enemmän kiinni käytöksestä kuin ulkonäöstä. Enkä tarkoita käytöksellä mitään jatkuvaa flirttiä kaikkilla, vaan joitain ihmisiä yksinkertaisesti on helpompaa lähestyä, he ovat lähestyttävämpiä kuin valtaosa muista. Se huomaa itsestäkin, että ainakin minulla on toisinaan päiviä, jolloin tunnun olevan jotenkin magneettinen ja joskus taas saa olla ihan rauhassa.
Toki asiaan vaikuttaa paljon se, miten lähestyttäväksi ihmiset kenetkin kokevat, mutta varsinaisia seksuaalisia ehdotteluja (ymmärsin, että niistä tässä on kyse) ei ehkä nyt ihan joka paikassa yleisesti tule kuin ilmeisesti joillekin ja se ehkä vaatii jonkinlaista erityistä vetovoimaa. En tiedä, ehkä miehet osaisivat tähän paremmin vastata, mitkä tekijät ovat naisessa niin puoleensavetäviä, että he lähestyvät ehdotuksen kanssa paikasta ja tilanteesta riippumatta.
Minuakin lähestytään paljon kaikenlaisten ihmisten toimesta, esim kysytään ohjeita/apua ja ihmiset alkavat herkästi juttelemaan, mutta en ole nuorempanakaan saanut joka paikassa ehdotteluja miehiltä. Minua on lähestytty miesten toimesta esim. baareissa, opiskelujen ohessa, kuntosalilla, erilaisissa tapahtumissa, työpaikan bileissä, rannalla, numeroa kyselty pikaruokaravintolassa jne mutta ei koskaan joka paikassa missä kuljen. Ei minua kukaan ole yrittänyt iskeä esim lasta koskevissa yhteyksissä, terveyskeskuksissa tai vastaavissa tilanteissa. Olen saanut "rakkauskirjeitä" ja muita ehdotteluja toimiessani asiakaspalvelutöissä nuorempana, mutta nykyisessä työympäristössäni ehdotteluja ei katsottaisi hyvällä.
Mutta ehdottomasti olet oikeassa siinä, että oma käytös kyllä vaikuttaa siihen, miten paljon ihmiset lähestyvät. Omalla kohdallani olen ajatellut lähestymisten johtuvan siitä, että vaikutan "vaarattomalta" ja minulta on ehkä sen takia helppo kysyä vaikka tietä jonnekin, mutta seksuaalisten ehdottelujen taustalla lienee erilaista vetovoimaa.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki asiaan vaikuttaa paljon se, miten lähestyttäväksi ihmiset kenetkin kokevat, mutta varsinaisia seksuaalisia ehdotteluja (ymmärsin, että niistä tässä on kyse) ei ehkä nyt ihan joka paikassa yleisesti tule kuin ilmeisesti joillekin ja se ehkä vaatii jonkinlaista erityistä vetovoimaa. En tiedä, ehkä miehet osaisivat tähän paremmin vastata, mitkä tekijät ovat naisessa niin puoleensavetäviä, että he lähestyvät ehdotuksen kanssa paikasta ja tilanteesta riippumatta.
Minuakin lähestytään paljon kaikenlaisten ihmisten toimesta, esim kysytään ohjeita/apua ja ihmiset alkavat herkästi juttelemaan, mutta en ole nuorempanakaan saanut joka paikassa ehdotteluja miehiltä. Minua on lähestytty miesten toimesta esim. baareissa, opiskelujen ohessa, kuntosalilla, erilaisissa tapahtumissa, työpaikan bileissä, rannalla, numeroa kyselty pikaruokaravintolassa jne mutta ei koskaan joka paikassa missä kuljen. Ei minua kukaan ole yrittänyt iskeä esim lasta koskevissa yhteyksissä, terveyskeskuksissa tai vastaavissa tilanteissa. Olen saanut "rakkauskirjeitä" ja muita ehdotteluja toimiessani asiakaspalvelutöissä nuorempana, mutta nykyisessä työympäristössäni ehdotteluja ei katsottaisi hyvällä.
Mutta ehdottomasti olet oikeassa siinä, että oma käytös kyllä vaikuttaa siihen, miten paljon ihmiset lähestyvät. Omalla kohdallani olen ajatellut lähestymisten johtuvan siitä, että vaikutan "vaarattomalta" ja minulta on ehkä sen takia helppo kysyä vaikka tietä jonnekin, mutta seksuaalisten ehdottelujen taustalla lienee erilaista vetovoimaa.
AletheiasEn tiedä puhuiko aloittajakaan suoraan seksualisesta ehdottelusta. En ainakaan nähnyt hänen käyttävän sanoja seksuaalinen ehdottelu. Valtaosa ihmisistä (miehistäkään) ei myöskään ole niin tökeröitä, että ehdottelisivat suoraan seksuaalisesti, vaikka melko puhtaan seksuaalisesti tarkoittaisivatkin.
Kyllä mulla sellaisia päiviä on ollut elämässäni paljonkin, että jopa bussikuski on ehdotellut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä puhuiko aloittajakaan suoraan seksualisesta ehdottelusta. En ainakaan nähnyt hänen käyttävän sanoja seksuaalinen ehdottelu. Valtaosa ihmisistä (miehistäkään) ei myöskään ole niin tökeröitä, että ehdottelisivat suoraan seksuaalisesti, vaikka melko puhtaan seksuaalisesti tarkoittaisivatkin.
Kyllä mulla sellaisia päiviä on ollut elämässäni paljonkin, että jopa bussikuski on ehdotellut.Ap:lta. Hyvää pohdintaa ja hyviä pointteja teillä. Kiitos niistä. En tosiaan tarkoittanut vain seksuaalista lähestymistä vaan ennemminkin sellaista pilke silmäkulmassa seuraan tai juttusille hakeutuvia jotka lähinnä testaavat vähän kepillä jäätä. Kun heihin törmännyt useammin niin saattavat ehdottaa tapaamista, treffejä tai muuta vaikka olisin vain ystävällinen. Kyllä sanoisin että sitä tapahtuu kaikkialla ainakin minulle. Tässä joitain esimerkkejä: bussikuski ehdotti bussissa minulle että voisimmeko tavata vapaa-ajalla, etäässä kahvilassa vakioasiakas alkoi hakeutua seuraani ja ehdottaa tapaamista, lääkärini johon törmäsin yöelämässä tuli halaamaan minua ja oli kiinnostunut, päiväkodin pihalla lasten isät ovat flirttailleet todella muikeasti, kaupoissa miesasiakkaat seuraa ja koittavat löytää jutun aihetta, naapurit osoittavat kiinnostustaan jne. Olen kyllä varma että tuo mainitsemanne piirre että on helposti lähestyttävä on iso tekijä.
Kaikesta huolimatta olen sinkku. Minuun myös kyllästytään nopeasti kun huomataan että ihan tavallinen ja tylsä ihminen olen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap:lta. Hyvää pohdintaa ja hyviä pointteja teillä. Kiitos niistä. En tosiaan tarkoittanut vain seksuaalista lähestymistä vaan ennemminkin sellaista pilke silmäkulmassa seuraan tai juttusille hakeutuvia jotka lähinnä testaavat vähän kepillä jäätä. Kun heihin törmännyt useammin niin saattavat ehdottaa tapaamista, treffejä tai muuta vaikka olisin vain ystävällinen. Kyllä sanoisin että sitä tapahtuu kaikkialla ainakin minulle. Tässä joitain esimerkkejä: bussikuski ehdotti bussissa minulle että voisimmeko tavata vapaa-ajalla, etäässä kahvilassa vakioasiakas alkoi hakeutua seuraani ja ehdottaa tapaamista, lääkärini johon törmäsin yöelämässä tuli halaamaan minua ja oli kiinnostunut, päiväkodin pihalla lasten isät ovat flirttailleet todella muikeasti, kaupoissa miesasiakkaat seuraa ja koittavat löytää jutun aihetta, naapurit osoittavat kiinnostustaan jne. Olen kyllä varma että tuo mainitsemanne piirre että on helposti lähestyttävä on iso tekijä.
Kaikesta huolimatta olen sinkku. Minuun myös kyllästytään nopeasti kun huomataan että ihan tavallinen ja tylsä ihminen olen."Tässä joitain esimerkkejä: bussikuski ehdotti bussissa minulle että voisimmeko tavata vapaa-ajalla, etäässä kahvilassa vakioasiakas alkoi hakeutua seuraani ja ehdottaa tapaamista, lääkärini johon törmäsin yöelämässä tuli halaamaan minua ja oli kiinnostunut, päiväkodin pihalla lasten isät ovat flirttailleet todella muikeasti, kaupoissa miesasiakkaat seuraa ja koittavat löytää jutun aihetta, naapurit osoittavat kiinnostustaan jne."
Lasketko nämä kaikki sellaisiksi lähestymisiksi, joiden tarkoituksena olisi pelkästään seksi? 😂
En usko että olet nainen. Vain ihminen, joka ei ole ollut tuollaisissa tilanteissa, voi ajatella noin. 🤭
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä puhuiko aloittajakaan suoraan seksualisesta ehdottelusta. En ainakaan nähnyt hänen käyttävän sanoja seksuaalinen ehdottelu. Valtaosa ihmisistä (miehistäkään) ei myöskään ole niin tökeröitä, että ehdottelisivat suoraan seksuaalisesti, vaikka melko puhtaan seksuaalisesti tarkoittaisivatkin.
Kyllä mulla sellaisia päiviä on ollut elämässäni paljonkin, että jopa bussikuski on ehdotellut.Tästä keskustelusta huomaa hyvin, miten eri tavalla ihmiset tilanteet tulkitsevat. Harvoin sitä tosiaan kukaan ihan niin suoraan lähestyy, että ensimmäisessä lauseessa olisi jo ehdotus seksistä (yökerhoissa tuotakin kyllä tapahtunut 😁), mutta se varmaan vaihtelee ihmksestä toiseen, missä menee raja siinä, että onko lähestyminen ylipäätään tulkittavissa seksuaaliseksi/romanttiseksi kiinnostuksesi vai ei. Kaikki flirttikään kun ei sitä ole.
Itse käsitin niin, että tässä keskustelussa nimenomaan kyse on seksuaalisesta ehdottleusta/kanssakäymisestä, kun keskustelun aiheena on bodycount (tylsä termi muuten), mutta pahoittelut, jos tulkitsin jonkun sanoja väärin.
Aletheias
- Anonyymi
En ole. Kymmenen vuoden aikana voi torjuttu kaikki.
- Anonyymi
Eivät kaikki halua elää yksin ja sinkkuina. Torjua voi toki kaikki jos ei mitään halua.
- Anonyymi
Noup, en paneskellut ympäriinsä seurustellessa. Miehiä oli kyllä mistä valita, tosiaan torjuin kaikki paitsi yhden. Eli seitsemän vuotta sinkkuna ja yksi pääsi petiin. Olen kyllä harvinainen, arvaan. Ja olen erittäin seksuaalinen, mies ei pysy mun tahdissa. Oisko jäänyt paljon harrastamatta kun aina haluttaa :D
- Anonyymi
Se on tuo rakkaus siitä jännä, että ei siitä saa oikein mitään irti kenenkään muun kanssa. Jos sattuisi edes niin käymään että jotain urveloa tekisi mieli
- Anonyymi
No onhan se niinkin. Harvinaista on toki se että rakkaus on molemminpuolista.
- Anonyymi
Tuohan tarkoittaisi sitä, että nainen olisi koko elämänsä sinkkuna tai paneskelisi parisuhteenkin aikana vieraita miehiä.
Kun naiset näille miehille antautuvat, niin ne miehet ovat komeita ja kuumia joita myös muut naiset himoitsevat. Ne miehet ovat kellistäneet lukuisia naisia.- Anonyymi
"Kun naiset näille miehille antautuvat, niin ne miehet ovat komeita ja kuumia joita myös muut naiset himoitsevat. Ne miehet ovat kellistäneet lukuisia naisia."
Tuo on hyvin outo kuvitelma, josta en tajua yhtään mistä olette saaneet tuon päähänne. Yksikään tietämäni naistenkaataja ei ole komea. He ovat ulkonäöltään korkeintaan keskinkertaisia, mutta hyvin aktiivisia. Kun tarpeeksi yrittää, niin tuleehan niitä kokemuksiakin. Sitten tiedän muutaman, jotka ovat kuulemna vain niin älyttömän hyviä sängyssä, että heillä siksi on jatkuvaa vipinää.
- Anonyymi
Nainen joka antaa helposti ei ole miehelle mikään "saavutus". Miehen itsetuntoa ei hivele se että pääsi tuon naisen top-100 listalle. Toki tällainen voi paremman puutteessa käydä satunnaispartneriksi, mutta ihmissuhteen rakentaminen on sitten toinen juttu.
- Anonyymi
Eihän mies voi tietää antaako nainen helposti. Jos torjuu satoja ja sitten sille oikeaksi kokemalleen on helppo niin eihän se kerro muuta kuin sen että mies ei ymmärrä naisia.
Lukemani tilaston mukaan, tuo numero on tässä maassa elinikänä keskimäärin 7.
Lisäksi minusta syntyvyyslukujen perusteella tuo näyttää olevan selvässä laskussa.- Anonyymi
En usko että juuri kukaan harrastaisi seksiä avioliiton ulkopuolella jos tuo luku pitäisi paikkaansa. Mieti nyt miehiäkin joilla satoja kumppaneita. Muiden täytyisi olla täysin ilman.
Anonyymi kirjoitti:
En usko että juuri kukaan harrastaisi seksiä avioliiton ulkopuolella jos tuo luku pitäisi paikkaansa. Mieti nyt miehiäkin joilla satoja kumppaneita. Muiden täytyisi olla täysin ilman.
Olet ymmärtänyt tilanteen aivan oikein.
- Anonyymi
Naiset yrittävät alentamalla saada miehet hyväksymään jotain mitä miehet eivät halua.
Mikäli mies ei halua yh-äitiä tai naista jolla on paljon seksisuhteita, niin mies ei halua ja miehellä on oikeus valita kumppaninsa.
Naiset on ymmärtäneet jotain väärin kun naiset kokevat naisten lukuisat seksisuhteet samanlaisena saavutuksena kuin miesten.- Anonyymi
Miehen olisi ymmärrettävä että jos ei ole itse valmis luopumaan esiaviollisesta seksistä tai seksikokeiluistaan naisten kanssa niin tuo on epärealistinen halu mieheltä elleivät keskenään homostele.
- Anonyymi
Avioerot on sitä todennäköisempiä, mitä useampia kumppaneita on ollut. Avioliitosta on tullut myös haitallinen, vaarallinen ja arvoton sopimus, jonka voi rikkoa koska tahansa ilman rangaistusta vain, koska on kyllästynyt. Jossakin välissä tuollainen useita partnereita omannut nainen kyllästyy, ja se on voi,voi, jos on lapsia ja asuntovelkaa. Siinä menee silloin kaikki, kun on tehnyt arvottoman sopimuksen arvottoman partnerin kanssa. Avioliitto on menettänyt merkityksensä, ja vain rakastunut typerys suostuu sellaiseen itselle vahingolliseen sopimukseen. Miehen on parempi hyväksyä että yhteiskunta on tehnyt naisista parisuhdekelvottomia, ja elää elämänsä yksin kulkien omia polkujaan.
- Anonyymi
"Avioerot on sitä todennäköisempiä, mitä useampia kumppaneita on ollut."
Näytähän linkki tuohon tietoon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Avioerot on sitä todennäköisempiä, mitä useampia kumppaneita on ollut."
Näytähän linkki tuohon tietoon.Kysy vaikka tekoälyltä.
AI-yhteenveto
Avioeroluvut yleensä kasvavat henkilön avioliittoa edeltävien seksikumppaneiden määrän myötä. Tutkimukset viittaavat erityisesti siihen, että henkilöillä, joilla ei ole muita aiempia kumppaneita kuin tuleva puoliso, on pienin avioeroriski. Niillä, joilla on 1–8 avioliittoa edeltävää kumppania, on suurempi riski, ja suurin riski liittyy henkilöihin, joilla on yhdeksän tai useampi kumppani, National Institutes of Healthin (NIH) mukaan. Miesten ja naisten avioeroluvuissa ei näytä olevan merkittävää eroa aiempien kumppanien lukumäärän perusteella.
Tässä on yksityiskohtaisempi erittely:
Ei aiempia kumppaneita: Henkilöillä, joilla oli seksisuhde vain tulevan puolisonsa kanssa, on pienin avioeroriski.
Yhdestä kahdeksaan aiempaa kumppania: Tällä ryhmällä on suurempi avioeroriski verrattuna ryhmään, jolla ei ole aiempaa kumppania.
Yhdeksän tai useampi aiempi kumppani: Tällä ryhmällä on suurin avioeroriski.
Tämän korrelaation taustalla olevia syitä tutkitaan vielä, mutta jotkut tutkijat uskovat, että tämä voi johtua siitä, että ihmiset, joilla on todennäköisemmin useita kumppaneita, ovat myös todennäköisemmin avioeron kohteena. Toinen teoria esittää, että useiden kumppaneiden olemassaolo voi muuttaa yksilön asenteita tai käyttäytymistä tavoilla, jotka vaikeuttavat vakaan avioliiton ylläpitämistä.
On tärkeää huomata, että korrelaatio ei ole sama kuin syy-seuraussuhde. Vaikka tiedot osoittavat yhteyden aiempien kumppanien määrän ja avioeroriskin välillä, ne eivät todista, että useampien kumppaneiden olemassaolo aiheuttaisi suoraan avioeroa.
Lisäksi jotkut tutkimukset viittaavat siihen, että jopa parisuhteissa aiempien kumppanien määrä voi vaikuttaa avioliittotyytyväisyyteen, ja erot kumppanien määrässä voivat johtaa alhaisempaan parisuhdetyytyväisyyteen.
- Anonyymi
80% miehistä tappelevat 20% vähiten viehättäviä naisia. Tämä puolestaan on täysin sopusoinnussa sen aiemman tiedon kanssa, jonka mukaan naisista 80% miehistä ei ole hyvännäköisiä ja kiitos hypergamian, naisille kelpaa vain se 10% miehistä, jotka ovat suunnilleen miesmallin tasoa.
Tämä käy järkeen, sillä jopa 90% miehistä ei enää lisäänny, johtuen naisten hypergamiasta.
Vain pieni miesjoukko eli komeimmisto saa seksiä eli seksi on miehille saavutus ja naiset arvostavat pukkeja, koska tykkäävät komeista miesmalleista, joilla on lukuisia panoja vyöllä.- AnonyymiUUSI
Suomessa kyllä 45-vuotiaista miehistä on 30% lapsettomia ja osa heistä on vapaaehtoisesti lapsettomia ja hedelmättömiä. Luku 90% on yliampuva väite, samaa passiivisagressiivista propagandaa kuin muutkin väitteet.
- Anonyymi
Koska seksi on miehille saavutus, naiset luulevat seksin olevan naisillekin saavutus, vaikka eihän se vaadi naisilta yhtään mitään, koska kuka tahansa nainen saa seksiä milloin tahansa.
- Anonyymi
Väärä ajattelutapa. Vaihda sitä vaikka niin, että hyvän seksin saaminen on naiselle saavutus. Eikä se tosiaan tapahdu ihan miten vaan koska vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä ajattelutapa. Vaihda sitä vaikka niin, että hyvän seksin saaminen on naiselle saavutus. Eikä se tosiaan tapahdu ihan miten vaan koska vaan.
Siis todellakin. Hyvä seksi on naiselle harvinaista. Sellaisen saaminen on tottavie saavutus.
- Anonyymi
Hyvä parisuhde jossa on hyvää seksiä on naiselle saavutus. Miehillä usein mielessä vain se seksi. Nainen tähtää yleensä suhteeseen ja mies seksiin. Siinä molemmilla se mitä koittavat saavuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä parisuhde jossa on hyvää seksiä on naiselle saavutus. Miehillä usein mielessä vain se seksi. Nainen tähtää yleensä suhteeseen ja mies seksiin. Siinä molemmilla se mitä koittavat saavuttaa.
Kaikki hyvä seksi on naiselle saavutus ja tavoittelemisen arvoista. Vaikka ymmärän toki, ettei mies sitä tajua, sillä mies tulee aina.
- Anonyymi
wu röökkö tkwwbsö okhia ike biuta eakkuayriha btr bötrröusu errö ib hitaqub'
nyrra buub rtrlukke ettö byjjynaab uknab nurööb owurria vaab najaanaab oarhakkke buub cvuukeönoöö'- Anonyymi
Minustakin se on ihan hullua! Olen samaa mieltä. https://www.youtube.com/watch?v=fCMFgAFIhV0
- Anonyymi
ölä viitsi ajatella edes nuo WRC-ralliautotkin.... ajattelin että nukkumaankin ehkä ja ajattelemaan jotain vaikka ryttöjen kauniita sääriä..
- Anonyymi
..mutta niin illalla elokuva james Erittäin Salainen, hauska.
- Anonyymi
Nainen on se joka valitsee. Naisella on seksuaalinen valta, ja hän käyttää sitä ilman vastuuta. Niinpä se on nainen joka on seksin ja pariutumisen portinvartija, joten naiset ovat omalla hypergamisella nirsoilullaan aiheuttaneet sen, että pariutumista ei enää tapahdu. Nainen oikeasti uskoo, että hän voi olla ihan mitä tahansa, ja on silti ansainnut sen "miehen joka on mies", eli miehen jolla on rahaa, ulkonäköä ja statusta, jotta hän voi elättää naisen kuin lapsen, ja nostaa tämän sosiaalisen kiipijän, jolla itsellään ei ole kykyä miehen saavutuksiin, joita hän himoitsee enemmän kuin miestä itseään - paitsi jos kyseessä on miesmalli (naisten mukaan 80% miehistä ovat rumia/ei-komeita, eli suhteeseen totaalisen kelpaamattomia). Joten, älkää tulko syyttämään miehiä siitä, että he ovat sinkkuja, he kun eivät voi väkisin ottaa naiselta seksiä ja pakottaa rakkautta.
- Anonyymi
Taas väärä ajattelutapa. Kumppanin valinnassa ei ratkaise status, raha ja ulkonäkö.
- Anonyymi
Naiset tähtäävät usein parisuhteeseen ja se ei todellakaan tapahdu sillä että nainen suostuu seksiin joka urvelon kanssa joka vetoaa syntyvyyteen pelkkä seksi mielessä ja ajatuksena heti jo uusi nainen/kokemus kun edellinen on korkattu. Jos miehet tähtäisivät seurusteluun eivätkä seksikokemusten haalimiseen niin syntyvyys voisi noustakin. Totta toki sekin että jos seksiä vonkaa monikin niin kyllä niistä huonoimmat karsitaan ensin samoin kuin miehet eivät välttämättä suostu parisuhteisiin ensimmäisen plösön kanssa. Se on ihan sama kuvio. Ei incel voi tavoitella mitään missiä hetken huvikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset tähtäävät usein parisuhteeseen ja se ei todellakaan tapahdu sillä että nainen suostuu seksiin joka urvelon kanssa joka vetoaa syntyvyyteen pelkkä seksi mielessä ja ajatuksena heti jo uusi nainen/kokemus kun edellinen on korkattu. Jos miehet tähtäisivät seurusteluun eivätkä seksikokemusten haalimiseen niin syntyvyys voisi noustakin. Totta toki sekin että jos seksiä vonkaa monikin niin kyllä niistä huonoimmat karsitaan ensin samoin kuin miehet eivät välttämättä suostu parisuhteisiin ensimmäisen plösön kanssa. Se on ihan sama kuvio. Ei incel voi tavoitella mitään missiä hetken huvikseen.
Kyllä tuo seksipuoli on syytä testata, varsinkin jos tähtää parisuhteeseen. Poikkeuksena toki se, jollei seksi nyt ylipäänsä hirveämmin kiinnosta.
- Anonyymi
blaa blaa osasto heräsi taas
- Anonyymi
Tilaston mukaan naisilla on alle 10 seksikumppania elämänsä aikana.
- Anonyymi
Tuo luku pitää sisällään myös 50-luvulla syntyneet yms eri aikakauden ihmiset jolloin avioliitto oli se juttu!
Nyt jos tehtäisiin saman tapainen tutkimus jossa huomioitaisiin kulttuurin muutokset ja tehtäisiin arvioitu jatkumo eliniän loppuajalle niin uskallan väittää että ettei ole tuo luku. Vapaan seksin aikakauden ennen ja jälkeen ihmisiä ei voi edes verrata toisiinsa. Nykypäivän ihmisillä on kumppaneiden määrä ihan eri kuin esim.60-luvulla. Anonyymi kirjoitti:
Tuo luku pitää sisällään myös 50-luvulla syntyneet yms eri aikakauden ihmiset jolloin avioliitto oli se juttu!
Nyt jos tehtäisiin saman tapainen tutkimus jossa huomioitaisiin kulttuurin muutokset ja tehtäisiin arvioitu jatkumo eliniän loppuajalle niin uskallan väittää että ettei ole tuo luku. Vapaan seksin aikakauden ennen ja jälkeen ihmisiä ei voi edes verrata toisiinsa. Nykypäivän ihmisillä on kumppaneiden määrä ihan eri kuin esim.60-luvulla.60 luvulla oli hippi liike ja paneskeltiin ihan mitä vaan. Nykyään on paljon hillitympää ja paljon muuta tekemistä. On se sitten tietokonepelejä tai jotain perinteisempää, niin on se silti terveellisempää.
- Anonyymi
""Taas väärä ajattelutapa. Kumppanin valinnassa ei ratkaise status, raha ja ulkonäkö""
Nämä ovat juuri ne tekijät, jotka ratkaisevat. Esim. Tinderissä naisten tykkäykset kasaantuvat todella pienelle miesjoukolle. Miehen komea ulkonäkö tuottaa varmasti eniten mätsejä.- Anonyymi
Vain hölmöt ovat Tinderissä
- Anonyymi
Ja silti sinunkin on "pakko" käyttää Tinderiä, vaikka uliset siitä ihan jatkuvalla syötöllä. Oletko jäänyt koukkuun Tinderiin, vai mikä sut siellä pitää?
- Anonyymi
Naiset leuhkivat somessa lukuisilla panoillaan ikään kuin he olisivat jotenkin todella tasokkaita naisia, koska ovat kellistäneet lukuisia miehiä.
Paljon naisia kaataneet miehet ovat tasokkaita, koska komea ulkonäkö. Ilman komeaa ulkonäköä et voi kaataa paljon naisia.- Anonyymi
"Ilman komeaa ulkonäköä et voi kaataa paljon naisia."
Tuo on niin paksua palturia kuin olla ja voi. Yksikään koskaan näkemäni naistenkaataja ei ole ollut komea. Tiedän kyllä muutaman ihan ok näköisen tapauksen, mutta he kirjaimellisesti panevat oikeastaan ihan mitä tahansa. Enkä edes tarkoita tuota edellistä lausetta mitenkään väheksyen tai alentavasti. Enpähän vain oikein käsitä miten jumalaton libido joillain on ja toleranssi. - Anonyymi
Oikeat naiset ovat erikseen kuin "somenaiset", jotka harrastavat panojen keräilyjä. Normaalit naiset tekevät älykkäämpiä juttuja.
- Anonyymi
Niinpä. Ragebating on mm. mainio keino ansaita rahaa.
- Anonyymi
Ei kaikki kaunottaretkaan vamppeja ole ja osa nk. luuskamummoista on kauheita miestennielijöitä.
Jasu- Anonyymi
Todellakin. Lisäksi olen ueamman kerran muutamasta yksilöstä miettinyt, että millä avuilla he pokaavat kaikki ne miehet ja varsinkin kaikki ne hyvännäköiset miehet. Eikä se ole edes pelkästään, että kerran sutastaan, vaan kulkevat aina pidempään siinä kainalossa. En tiedä mikä superhunajapurkki heiltä oikein löytyy. Se on hämmentävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin. Lisäksi olen ueamman kerran muutamasta yksilöstä miettinyt, että millä avuilla he pokaavat kaikki ne miehet ja varsinkin kaikki ne hyvännäköiset miehet. Eikä se ole edes pelkästään, että kerran sutastaan, vaan kulkevat aina pidempään siinä kainalossa. En tiedä mikä superhunajapurkki heiltä oikein löytyy. Se on hämmentävää
Jos miespuolisiin tuttaviin ja sukulaisiin on uskominen, niin naisen luonteenlaatu vaikuttaa. Koetaan verrattain helpoksi lähestyä ja pitää yhtä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos miespuolisiin tuttaviin ja sukulaisiin on uskominen, niin naisen luonteenlaatu vaikuttaa. Koetaan verrattain helpoksi lähestyä ja pitää yhtä.
JasuNäin minäkin sen olettaisin, vaikka en toisaalta suoraan juuri noihin yksilöihin sitä yhdistäisikään. He eivät noin yleisesti ole ihmisinä hirveän helppoja, mutta yksilöistähän se on kiinni minkä kokee helpoksi yhdessäoloksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuollainen ihmettelemäsi hunajapurkin kantaja. Sanoisin että siihen ei ole yhtä vastausta. Se koostuu monista tekijöistä. Sanoisin silti että vaikka olisi 10 komeaa miestä niin se ei välttämättä tarkoita sitä että olisi yhtään hyvää suhdetta jossa olisi rakastettu ja naisena kohdeltu hyvin. Asioilla on puolensa eikä se ruoho ole välttämättä yhtään sen vihreämpää siellä toisella puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuollainen ihmettelemäsi hunajapurkin kantaja. Sanoisin että siihen ei ole yhtä vastausta. Se koostuu monista tekijöistä. Sanoisin silti että vaikka olisi 10 komeaa miestä niin se ei välttämättä tarkoita sitä että olisi yhtään hyvää suhdetta jossa olisi rakastettu ja naisena kohdeltu hyvin. Asioilla on puolensa eikä se ruoho ole välttämättä yhtään sen vihreämpää siellä toisella puolella.
Ikävä kyllä sä et oikein pysty itse tuohon vastaamaan. Eivätpä hekään, joista tuossa puhuin, osaa sitä selittää. Eihän se lopulta sinusta, eikä heistä ole kiinni, vaan niistä miehistä. Heillä tosin ei tietääkseni ole tuollaista ongelmaa, jota kuvaat, joten sinällään tilanteesi ei ole ihan vastaava.
- Anonyymi
Mä sanon vaan kaikille miehille "ei". Olen siis kai palstan ätminkäisten unelmanainen. Toki sanon heillekin "ei".
- Anonyymi
Kiltit tytöt eivät vain kelvanneet panomiehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltit tytöt eivät vain kelvanneet panomiehelle.
Miksi niille sitten pitää hokea "ei"?
- Anonyymi
Bodycountista tulee mieleen hautausurakoitsija, joten ei ole kiinnostava aihe.
M - Anonyymi
haluaisin mennä nukkuaan kun jos jaksaisi valvoa _James-elokuvan Erittäin Salainen, sitten nukkumaankin ajatelllen jotain hauskoja ryrröjä
- Anonyymi
tytötkin voivat kai ajella tuo WRC jotain sajaa kyllä kai
- Anonyymi
Body Count on bändi ja muun miettiminen on turhaa. Yritähän sinäkin elää.
- SheenaSitä paitsi kyseessä on vallan mainio bändi. Omana aikanaan aika voimakkaita kannanottoja etenkin rotukysymyksiin ja ylipäänsä rankasti keskisormea valkoiselle keskiluokalle, sai nauraa kippurassa lyriikoille, vaikka itse sinänsä bändin vinkkelistä juuri tuohon valkoiseen keskiluokkaan kuuluinkin.
- Anonyymi
on kyllä tytööillwkin jorrain niin ralliautojuttuja sasrjoja:
https://www.wrc.com/en/events/wrc-secto-rally-finland-2025 - Anonyymi
Naisten seksuaalinen vapautuminen on johtanut parisuhteiden, perheiden ja lasten vähenemiseen, samalla mielenterveysongelmien nousuun.
- Anonyymi
illalla rtuo elokucs jamws Erittäin Salainen aika hauska.
- Anonyymi
Oliko tässä jokin oletus siitä, etteivät naiset murskaisi miesten sydämiä seksin seurauksena? 🤭
🦄- Anonyymi
Jos sinulla on oletuksena, että aina murkaisivat, niin ei sekään osu oikeaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinulla on oletuksena, että aina murkaisivat, niin ei sekään osu oikeaan.
En minä niin olettanut, enkä niin myöskään kirjoittanut. Väitän vain, etteivät seksin seurauksena syntyvät sydänsurut valitettavasti ole sukupuoleen sidottuja. 🤔
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä niin olettanut, enkä niin myöskään kirjoittanut. Väitän vain, etteivät seksin seurauksena syntyvät sydänsurut valitettavasti ole sukupuoleen sidottuja. 🤔
🦄Missä ihmeessä aloittajakaan tuollaista väitti tai edes vihjasi? Kyllä tuo on nyt ihan oma olettamasi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä ihmeessä aloittajakaan tuollaista väitti tai edes vihjasi? Kyllä tuo on nyt ihan oma olettamasi.
Tässä se vihjataan:
"Jos mies harrastaa seksiä joka viikko tai kk uuden naisen kanssa niin voitte laskeskella tuosta mikä sen miehen bodycount on ja montako sydäntä on ehkä murskannut."
Sydämen murskaamisista puhutaan ainoastaan miesten tekemänä. En tiedä tarkoitettiinko sitä niin, mutta tuossa yllä asia on ilmaistu sukupuolitetusti.
🦄
- Anonyymi
Miehenä sanoisin, että ideaali määrä 30v naiselle on se perinteinen n. 5-7, mielummin alle. Tarkka luku ei sinällään ole merkityksellinen, mutta enemmän se kertoo ihmisestä itsestään kuinka suuri luku on. Kymmenluvut kertovat hyväksynnän hakemisesta, "voimaantumisesta" tai muuten vain levottomasta luonteesta. Jos vielä nämä kymmenluvut ovat syntyneet parisuhteissa, niin se kertoo paljon enemmän parisuhdetaidoista kuin mistään muusta. Kumppaniksi en tälläistä ihmistä haluaisi.
- Anonyymi
"Kymmenluvut kertovat hyväksynnän hakemisesta, "voimaantumisesta" tai muuten vain levottomasta luonteesta"
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä ne sitten kertovat miehellä. En hae vastakkainasettelua, vaan minusta olisi mielenkiintoista tietää, että miesten ja naisten välissä sinusta tässä asiassa eroa. Jollei ole, niin mihin perustat tuon? Jos vaikkapa pitää seksistä ja hakee siitä nautintoa, niin ei kai se nyt ainakaan hyväksynnän hakemisesta kerro? Entä miten tuo liittyy voimaantumiseenkaan tai levottoman luonteeseen? Itse ajattelen tuon olevan pikemmin hedonismia. Joku tykkää herkutella, toinen haluaa nauttia seksistä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kymmenluvut kertovat hyväksynnän hakemisesta, "voimaantumisesta" tai muuten vain levottomasta luonteesta"
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä ne sitten kertovat miehellä. En hae vastakkainasettelua, vaan minusta olisi mielenkiintoista tietää, että miesten ja naisten välissä sinusta tässä asiassa eroa. Jollei ole, niin mihin perustat tuon? Jos vaikkapa pitää seksistä ja hakee siitä nautintoa, niin ei kai se nyt ainakaan hyväksynnän hakemisesta kerro? Entä miten tuo liittyy voimaantumiseenkaan tai levottoman luonteeseen? Itse ajattelen tuon olevan pikemmin hedonismia. Joku tykkää herkutella, toinen haluaa nauttia seksistä.En ota kantaa ton toisen tarkotusperiin. Kirjotan tälleen sivusta, että välillä tuntuu kuin osa ainakin miehistä oikeasti olettaisi, että nainen ei voisi nauttia seksistä ja haluta siitä nautintoa ITSELLEEN. Ikäänkuin seksi tuottaisi nautintoa vain miehille ja nainen voi haluta vain miellyttämisen halusta tai hakeakseen hyväksyntää. Ikäänkuin naisella ei muka voisi olla seksin haluamiselle aivan yhtä "itsekkäitä" syitä kuin miehellä, eli minä ja minun nautintoni. Tuollainen ajattelu on varsin kieroutunutta. Yhtä hyvin voi ajatella, että jos kokkaan omaa lempiruokaani, koska minä nyt satun haluamaan sitä ja sitten joku muukin sattuu tykkäämään siitä, niin sitten yhtäkkiä saankin kummallisia "bonuspisteitä" miellyttämisenhalustani ja minun vaitetäön hakevan hyväksyntää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ota kantaa ton toisen tarkotusperiin. Kirjotan tälleen sivusta, että välillä tuntuu kuin osa ainakin miehistä oikeasti olettaisi, että nainen ei voisi nauttia seksistä ja haluta siitä nautintoa ITSELLEEN. Ikäänkuin seksi tuottaisi nautintoa vain miehille ja nainen voi haluta vain miellyttämisen halusta tai hakeakseen hyväksyntää. Ikäänkuin naisella ei muka voisi olla seksin haluamiselle aivan yhtä "itsekkäitä" syitä kuin miehellä, eli minä ja minun nautintoni. Tuollainen ajattelu on varsin kieroutunutta. Yhtä hyvin voi ajatella, että jos kokkaan omaa lempiruokaani, koska minä nyt satun haluamaan sitä ja sitten joku muukin sattuu tykkäämään siitä, niin sitten yhtäkkiä saankin kummallisia "bonuspisteitä" miellyttämisenhalustani ja minun vaitetäön hakevan hyväksyntää.
Nimenomaan noin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ota kantaa ton toisen tarkotusperiin. Kirjotan tälleen sivusta, että välillä tuntuu kuin osa ainakin miehistä oikeasti olettaisi, että nainen ei voisi nauttia seksistä ja haluta siitä nautintoa ITSELLEEN. Ikäänkuin seksi tuottaisi nautintoa vain miehille ja nainen voi haluta vain miellyttämisen halusta tai hakeakseen hyväksyntää. Ikäänkuin naisella ei muka voisi olla seksin haluamiselle aivan yhtä "itsekkäitä" syitä kuin miehellä, eli minä ja minun nautintoni. Tuollainen ajattelu on varsin kieroutunutta. Yhtä hyvin voi ajatella, että jos kokkaan omaa lempiruokaani, koska minä nyt satun haluamaan sitä ja sitten joku muukin sattuu tykkäämään siitä, niin sitten yhtäkkiä saankin kummallisia "bonuspisteitä" miellyttämisenhalustani ja minun vaitetäön hakevan hyväksyntää.
Kuvailemasi kaltaisia miehiä on:
a) Sinkut-palstalla
b) äärioikeistossa
c) uskonnollisissa piireissä.
Väittäisin, että valtaosa länsimaisista miehistä pitää itsestäänselvyytenä naisen halua ja kykyä seksuaaliseen nautintoon.
🦄 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siis joo, tollanen olo kieltämättä tulee, kun lukee tätä ja tota toista ketjua. Siinähän ei ole mitään ihmeellistä, että nautinnonhalua ylipäänsä moni pitää vähän negatiivisena asiana. Vaikka tosin siinäkin moni on tosi epälooginen. Saako tykätä hyvästä ruoasta tai saako nauttia hyvästä viinistä? Seksi, johon kuitenkin mitä suurimmassa määrin liittyy (tai ainakin pitäisi liittyä) nautinto, yritetään pelkistää pelkkään biologiaan. Mies harrastaa seksiä, koska hänellä on siittämisen tarve. Anteeksi nyt vain, mutta ketä te yritätte huijata herrat? Kyllä se on tasan se hetken nautinto, jota miehet(kin) siitä pääosin hakevat, eikä mikään siittämisen tarve tai siementen levittämisen tarve
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No siis joo, tollanen olo kieltämättä tulee, kun lukee tätä ja tota toista ketjua. Siinähän ei ole mitään ihmeellistä, että nautinnonhalua ylipäänsä moni pitää vähän negatiivisena asiana. Vaikka tosin siinäkin moni on tosi epälooginen. Saako tykätä hyvästä ruoasta tai saako nauttia hyvästä viinistä? Seksi, johon kuitenkin mitä suurimmassa määrin liittyy (tai ainakin pitäisi liittyä) nautinto, yritetään pelkistää pelkkään biologiaan. Mies harrastaa seksiä, koska hänellä on siittämisen tarve. Anteeksi nyt vain, mutta ketä te yritätte huijata herrat? Kyllä se on tasan se hetken nautinto, jota miehet(kin) siitä pääosin hakevat, eikä mikään siittämisen tarve tai siementen levittämisen tarve
Mä mietin tuossa, että suostuisinko missään tilanteessa harrastamaan seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ajattelee naisen harrastavan seksiä miellyttämisenhalusta tai hakeakseen hyväksyntää. Juu, en helvetissä harrastaisi, niin etovalta tuollainen ajattelutapa minusta kuulostaa. Kyllä miehen ajattelutapa pitää olla, että seksi tuottaa nautintoa, myös minulle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mä mietin tuossa, että suostuisinko missään tilanteessa harrastamaan seksiä sellaisen miehen kanssa, joka ajattelee naisen harrastavan seksiä miellyttämisenhalusta tai hakeakseen hyväksyntää. Juu, en helvetissä harrastaisi, niin etovalta tuollainen ajattelutapa minusta kuulostaa. Kyllä miehen ajattelutapa pitää olla, että seksi tuottaa nautintoa, myös minulle.
Niin, sellaisen ihmisen ihmiskuva on paitsi naisvihamielinen myös miesvihamielinen. Lopputulos on ainakin se, ettei mies koe asiakseen olla kiinnostunut naisen nautinnosta.
🦄
Ai että tyttö poltti syömmens mut poika Bristolin.
Eiköhän tässä nyt aika kauan ole eletty aikaa jossa seksi ei toisaalta ole palkinto mutta ei myöskään sitoumus mihinkään enempään. Seksi on vain seksiä ja se on kaikkien tiedossa.- AnonyymiUUSI
Vallankumous taisi tapahtua jo 60-luvulla, kun ehkäisy keksittiin. Vapaus otettiin ilolla vastaan nuorten keskuudessa, ainakin suuressa maailmassa. Miehet kirosivat pakkoliittoja enemmän, vaikka naiset joituivat kärsimään enemmän itse "vahingosta".
Jos nainen on harrastanut seksiä yli 10:n miehen kanssa, lorpahtaa välittömästi olipa kyseessä miten hottis nainen tahansa.
- AnonyymiUUSI
Mistä tiedät kuinka monen miehen kanssa nainen on harrastanut seksiä?
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät kuinka monen miehen kanssa nainen on harrastanut seksiä?
Kysymällä selviää. Mielestäni nämä asiat pitää selvittää, ennen kuin tapailu tai parisuhde etenee seksin tasolle.
Kuten Sheena tuolla totesikin, Body Count on bändi ja se tulee mieleeni aina kun bodycountista puhutaan. Ja hyvä niin, sillä se bodycount mistä tässäkin aloituksessa puhutaan, on aika toissijaista.
- AnonyymiUUSI
Minusta 30 on sellainen luku, joka itselleni aiheuttaisi miehessä kysymysmerkkejä.
En käytä termiä "body count", koska rakastelu on minulle hengellinen kokemus ja käsittää sen vuoksi aina syvempiä tasoja kuin vain fyysisen kehon.
Jos mies olisi sekstaillut yli 30 ihmisen kanssa, pitäisin häntä ei-demiseksuaalina ja siten sopimattomana itselleni. En usko, että kukaan demiseksuaali pystyisi sekä kehittämään tunteita että sekstailemaan elämänsä aikana yli 30 ihmisen kanssa.
Oma lukuni on huomattavasti tuota alhaisempi. Mutta vain kahteen seksikumppaniini en ollut ihastunut.
🦄 - AnonyymiUUSI
Jotkut valitsevat laadun perustuen harvinaisuuteen.
Yleensä silloin taivaanmerkit osuvat myös kohdilleen. - AnonyymiUUSI
""Kirjotan tälleen sivusta, että välillä tuntuu kuin osa ainakin miehistä oikeasti olettaisi, että nainen ei voisi nauttia seksistä ja haluta siitä nautintoa ITSELLEEN.""
Voi varmasti nauttia, mutta minkä naiset pitävät panojaan samanlaisena saavutuksena kuin miesten panoja? Naiset panevat vain komeita miehiä, niin eikö tuo jo tarkoita, että seksi on miehille saavutus?- AnonyymiUUSI
Mitä hittoa joku "saavutus"ylipäänsä liittyy seksiin? Siinä ei ole yhtään mitään saavutusta kenellekään. Kysymys on nautinnosta, eikä mistään saavutuksesta. Vain umpitollo puhuu saavutuksista seksin yhteydessä.
- AnonyymiUUSI
Sitä voi pitää saavutuksena, jos saa partnerinsa todella nauttimaan. Oikeastaan mikään muu seksissä ei voi olla saavutus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hittoa joku "saavutus"ylipäänsä liittyy seksiin? Siinä ei ole yhtään mitään saavutusta kenellekään. Kysymys on nautinnosta, eikä mistään saavutuksesta. Vain umpitollo puhuu saavutuksista seksin yhteydessä.
Aivan näin juuri. Saavutukset ovat aivan jotain muuta kuin seksiä.
- AnonyymiUUSI
Kun naisella on ollut paljon seksikumppaneita, hänen arvonsa laskee ja hänestä tulee kyläpyörä. Kun miehellä on paljon seksikumppaneita, hänestä tulee alfauros.
- AnonyymiUUSI
Tyypillinen ajatusvääristymä.
- AnonyymiUUSI
Tavismiehet eivät voi saavuttaa paljon panoja, vaikka haluaisivat. Jo heidän ulkonäkönsä estää sen.
Vain pieni miesjoukko eli komeimmisto saa paljon seksiä eli miehille seksi on saavutus ja naiset arvostavat näitä miehiä tykkäämällä komeista ja paljon panoja vyöllä olevista miehistä. Naiset näkevät komean miehen muut naiset meriittinä, aivan kuten muutkin miehet, mutta naisille lukuisat panot ei ole mikään saavutus/meriitti, koska se ei vaadi naisilta yhtään mitään. Kuka tahansa nainen saa seksiä.
Tinderissäkin hypergamian takia naisten tykkäykset kasaantuvat huippumiehille jotka kuuluvat siihen parhaaseen 10%:iin.- AnonyymiUUSI
Sinulle se ei kyllä kelpaa mikään. Antoi nainen pimperoa tai ei niin ei ole hyvä. Valivalivali. Koskaan ei mikään ole hyvin.
Luuletko, että kukaan jaksaa kuunnella ainaista valitusta? News flash: Ei jaksa. Kaikille muille paitsi sinulle on varmasti päivänselvää, miksi et naista saa, ja se johtuu tuosta hemmetin vikinästä ja misogyniasta. - AnonyymiUUSI
Pano ei ole saavutus eikä määrä mitenkään tavoiteltavaa. Oletko tolvana?
- AnonyymiUUSI
Olipa mies tai nainen tai hattivatti, arvostan kumppaniksi enemmän ihmistä joka etenee sänkyyn rakkaudesta kuin halusta. Niinpä panopiiat ja petterit sivuutan jättäen kavereiksi, kun minusta halujen perässä juokseminen on liian impulsiivista ja harkitsematonta elämää. Tietää helposti sarjaihastujia ja tauteja kumppanin muodossa. Olen sen nimittäin kokenut oltuani naistenmieheksi osoittaununeitten kanssa, ettei heistä ikinä tule rakastuneita. Ihastuvat helposti ja eroavat yhtä helposti tai pettävät lopulta. Seksin perässä.
Jasu- AnonyymiUUSI
Ja heille rakkaus on pääosin seksiä. Ei sitä mitä minä rakkaudeksi nimitän, aitoa ihmisestä välittämistä ilman seksipakkoa.
Se jo jos ihminen korostaa seksin tärkeäyttä on mulle punainen lippu, kierrä kaukaa.
Jasu
- AnonyymiUUSI
Matemaattisesti heteroista niin naiset kuin miehetkin harrastavat yhden yön seksiä yhtä usein. Miehille yhden illan seksin saaminen on vain suhteellisesti ottaen paljon kovempi saavutus kuin naisille. Jos jollekin miehelle on ehdotettu sitä useimmin, kuin mitä mies itse on ehdottanut naisille, niin kuuluu pieneen marginaaliin. En itsekään kuulu tähän vähemmistöön.
- AnonyymiUUSI
En kiellä etteikö naiset pitäisi komean miehen nappaamista saavutuksena melkein yhtä lailla, kuin miehet seksin saamista, vaikka mies olisikin ollut se aloitteellisempi osapuoli. Mutta jos haluaa kasvattaa seksikumppaniensa määrää, niin naisilla on siihen KESKIMÄÄRIN paljon paremmat saumat yhden yön juttujen kautta.
- AnonyymiUUSI
https://www.youtube.com/watch?v=z1OLBktchfc&t=19m15s
Kuinka ollakaan 100 parnerin nainen ilmoittaa viikko ennen häitä, että hänellä on alhainen libido. Se tarkoittaa, että hänellä on alhainen libido sulhasensa kanssa ja avioliitto on täysin seksitön.- AnonyymiUUSI
Alhainen libido rikkaan tavismiehen kanssa. Toivottavasti avioehto on tehty.
Naisten libido on korkealla kun naiset on onnistuneet naaraamaan komean mallimiehen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427