siitä ei ollut epäselvyyttä ja aivan ihana nainen ja ihanin mitä olen koskaan tavannut mutta samalla se oli myös pahin painajainen. Tipuin korkealta. Edellisen suhteen traumat ja omat ajatuksesi tuhosi suhteemme niin että lopulta ahdistuit minusta ja seurastani vaikka en ollut tehnyt mitään väärää. Itseasiassa meillä meni hyvin. Kaikki oli oman mielikuvituksesi tuotetta ja luuloja jotka kumpusi menneestä ja katastrofiajattelustasi. Rakensit minusta omilla ajatuksillasi päässä kauhukuvan ja siitä ei käyty koskaan mitään dialogia eli en voinut puolustautua millään tavalla ja näyttää vääräksi asioita joita luulit tapahtuvan. En pystynyt kilpailemaan ajatuksiasi vastaan.
Rakastin sinua ja satutin itseni todella pahasti kun erottiin ja olin itsetuhoinen.
Kesti kauan ennenkuin pääsin taas jaloilleni. Eikä auttanut tilannetta että sinä hiljenit kokonaan. Ihan kuin olisit kuollut. Ei mitään kunnolista loppukeskustelua tms vain hiljaisuutta. Jäin yksin nuolemaan haavojani omien ajatuksieni kanssa. Elämä on epäreilua.
Olit sielunkumppanini
Anonyymi-ap
5
790
Vastaukset
- Anonyymi
kiitti ,enää en ihmettele kohtaloasi
- Anonyymi
” Rakastin sinua ja satutin itseni todella pahasti kun erottiin ja olin itsetuhoinen.” Ja oliko tämä nainen itse tietoinen suhteenne alkamisesta ja lopulta sen loppumisesta? Hehe
- Anonyymi
Oli siis naisen kanssa olimme yhdessä ei minkään mielikuvitusystävän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli siis naisen kanssa olimme yhdessä ei minkään mielikuvitusystävän
Niinpä tietenkin palstaäijä..,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45947