Onko kukaan päivittänyt, onnistuuko päivitys helposti tavalliselta tallaajalta?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kai olet lukenut, että se ei onnistu läheskään kaikkiin vanhoihin koneisiin.
- Anonyymi
Kone kyllä ilmoittaa, että sen voi päivittää.
- Anonyymi
Kyllä se on uuden hankinta ,ei auta. Sama ongelma ja missähän olisi lähin asiantunteva myyjä.
- Anonyymi
Joskus kauan sitten kävin verkkokaupassa.com, myyjä oli nuorehko mies joka ei ollut oikein kinostunut käymään koneen läpi ja opettaan käyttöä. Sanoin ystävällisesti ei se mitään valitsen jonkun toisen kertoon koneesta (oli tapleti Samsung). Siihen sama myyjä havahtui alkaen esitellä taplettia, teki sen aika perusteellisesti ja hyvin. Ja lopulta ostin sen, en olisi ostanut jos ei olisi opetettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kauan sitten kävin verkkokaupassa.com, myyjä oli nuorehko mies joka ei ollut oikein kinostunut käymään koneen läpi ja opettaan käyttöä. Sanoin ystävällisesti ei se mitään valitsen jonkun toisen kertoon koneesta (oli tapleti Samsung). Siihen sama myyjä havahtui alkaen esitellä taplettia, teki sen aika perusteellisesti ja hyvin. Ja lopulta ostin sen, en olisi ostanut jos ei olisi opetettu.
En ole varma tuleeko Samsung toimiin noidet uutisoitujen muutosten jälkeen, pian sen näkee?
Jotenki käsittänyt Samsungilla olisi eri toiminnat?
Noin yleinsä se on ihan tuurista kiinni laitteet kun valitsee kaupassa, voi hyvinki tulla toisin mutoksia. Oli jossain jopa tulostimissa jotka mennessä rikki eivät olekkaan rikki vaikka lopettanut tulostamisen, maailmalta jostain löytyy jokin pieni juttu jolla nollaavat tulostimen ja taas toimii?
- Anonyymi
Ei muuta kuin painat enteriä. Kone hoitaa loput
- Anonyymi
Laittaa Linuxin vanhalle koneelle. ElementOS ainakin on helppo asentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540