Burkat kielletty jo monissa Euroopan maissa
Purran saaman palauteryöpyn mukana oli runsaasti kiukkuisia viestejä etenkin muslimimiehiltä, joiden mielestä suomalaisena naisena Purra ei tiedä burkista ja niqabeista mitään eikä niistä pitäisi siksi puhua eikä sanoa ylipäätänsä mitään.
– Riittäisiköhän kuitenkin syyksi se, että tämä maa on Suomi, olen suomalainen nainen ja Suomeen ei moinen alistusmenetelmä kuulu? Kaiken lisäksi olen poliitikko, ja voin totta vie ottaa kantaa tällaisiin asioihin. Kyse on ei vähimmässä määrin siitä, millaiseksi maaksi Suomi on kehittymässä, Purra vastaa arvostelijoilleen.
suomen uutiset
Purran saaman palauteryöpyn mukana oli runsaasti kiukkuisia viestejä
11
151
Vastaukset
- Anonyymi
Luuletko tosiaan että kumartelemme muukalaisia ?
No emme !- Anonyymi
Pia Kauma kertoo samasta asiasta-kokoomus
- Anonyymi
muslimimiehetkö niitä käyttää kun he kerran suuttuivat?
- Anonyymi
vittu siinä suuttukoon
ei kiinnosta yhtään
aina voi palata syntymä- Onnelaan.- Anonyymi
Muista äänestää ps
Vihervassarit kumartaa islampojille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista äänestää ps
Vihervassarit kumartaa islampojilleEn ikinä äänestä valehtelioita.
Purra olkoon kuka tahansa niin hänellä ei ole oikeutta puuttua kenenkään pukeutumiseen. Eikä yhdelläkään meistä.
Suomalaiset narsistit sais opetella suvaitsevaisuutta.
Tätäkö teidän sivistys on, pelkkää ilkeilyä muita uskontoja kohtaan.
Tuota rasisti paskaa kehtaattekin kirjoitella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä äänestä valehtelioita.
Purra olkoon kuka tahansa niin hänellä ei ole oikeutta puuttua kenenkään pukeutumiseen. Eikä yhdelläkään meistä.
Suomalaiset narsistit sais opetella suvaitsevaisuutta.
Tätäkö teidän sivistys on, pelkkää ilkeilyä muita uskontoja kohtaan.
Tuota rasisti paskaa kehtaattekin kirjoitella.Joka alistaa ei ymmärrä sen kieltämistä
Syntymävika
- Anonyymi
Purran saaman palauteryöpyn mukana oli runsaasti kiukkuisia viestejä etenkin muslimimiehiltä
kylpäpäät reagoi välittömästi - Anonyymi
Kkk
- Anonyymi
Purran saaman palauteryöpyn mukana oli runsaasti kiukkuisia viestejä etenkin muslimimiehiltä, joiden mielestä suomalaisena naisena Purra ei tiedä burkista ja niqabeista mitään eikä niistä pitäisi siksi puhua eikä sanoa ylipäätänsä mitään.
mrrrr-persereikä uskonto yrittää ottaa valtaa - Anonyymi
Muslimimiehet pois suomesta kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2481813Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2081213Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 62865
- 51826
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126780