Nyt netissä on kansalaisaloite, jolla halutaan kumota laki ulkomailla asuneille suomalaisille tapahtuneista kansaneläkeläisten pakkomuutoista suomeen ja perustulojen menettämisistä?
Tämä nykyhallituksen muuttama laki rikkoo törkeästi ihmisoikeuksia.
EU takaa kaikille vapaan asuma- ja liikkuma oikeuden EU:n alueella, joka on riistetty ulkomailla asuneilta suomen vanhuksilta ja työkyvyttömyyseläkkeellä olevilta, niin että ne, esim. ne, jotka ovat jääneet asumaan ulkomaille, ovat menettäneet heille kuuluvan perustulon, ja taas osa heistä, nälkäpakolaisina ulkomaille muuttaneista, on ollut taloudellisista syistä pakotettu muuttamaan suomeen.
Monella on jäänyt perhe ja läheiset ihmiset, koko rakentamansa elämä ulkomaille.
Heidän arkensa ja elämänsä on särjetty täysin .
Miksi EU antaa tapahtua jäsenmaiden ihmisille tällaista riistoa ja lainvastaista toimintaa?
Uusi kansalaisaloite
Anonyymi-ap
4
719
Vastaukset 4
- Anonyymi00002
suomi rikkoo ihmisoikeuksia syy eläkerosvojen purran ja orpon syytä,
- Anonyymi00003
suomi venäjä helsinki moskova ihmisoikeuksia rikotaan,
- Anonyymi00004
ministerien sopeutus raha loputtava uran loppumisen jälkeen,
- Anonyymi00006
Kansaneläke on tukimuoto, siis jonkin sortin sosiaaliturvaa. Miksi sitä pitäisi ulkomaille maksaa? Ei Ruottikaan enää maksa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65988
- 69732
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40696- 141674
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37645- 72636
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve45622- 43570
Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112525Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19510Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k181509Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18461Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)48453Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto62406- 52383
- 17382
- 42378
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96363Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail81352Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9348