Joko täällä on keskusteltu tästä yhdestä kaikkien aikojen suomalaisesta juoksusuorituksesta?
Ei ole kukaan suomalainen mies vielä juossut 12 h noin kovaa. Miesten SE on Juuso Simpasen 148,64 km.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Satu_Lipi%C3%A4inen
Satu Lipiäinen 12 h juoksu naisten ME 153,6 km. Kovempi kuin miesten SE.
12
362
Vastaukset
- Anonyymi
On kova suoritus. Onko Satu osallistunut NUTS 300 kisaan?
- Anonyymi
Kova laji tuo ultrajuoksu.
- Anonyymi
Lipiäinen juossut 12h lujempaa kuin Simpanen. Onko noloa. Seppo tarvitsee Sadun valmentajakseen. Koulutuksen puolesta osaisi valmentaa järkiperusteisesti.
- Anonyymi
Akkavalta pistääpi sepin takaisin ruotuun.
- Anonyymi
miulta mennyt ohi.
Koska tämä juoksu oli?- Anonyymi
Kokkolassa 2023.
https://www.yleisurheilu.fi/uutinen/satu-lipiainen-rikkoi-12-tunnin-juoksun-men/
- Anonyymi
Yllämainitut kaikki turhanjuoksijoita, hakivatko edes maitopussia sekatavarakaupasta. Tai saavuttanut arvokisamitalia.
- Anonyymi
Milloin Simpanen rikkoo tuon?
- Anonyymi
Ronkainen yrittänyt jo monesti. Tulos dnf.
- Anonyymi
Mikähän on hänen aiempi urheilutaustansa ennen ultrajuoksua?
- Anonyymi
Tyttöjen eri ikäluokissa Lipiäinen (o.s. Kähkönen) on saavuttanut SM-kilpailuiden mitaleita 800 ja 1500 metrin ratajuoksuissa, estejuoksussa, maantiejuoksussa ja seiväshypyssä.
- Anonyymi
Lipiäinen on koulutukseltaan tekniikan tohtori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512