Tähän taloyhtiöön on muuttanut sellainen ihminen. Ihan OK kun naamatusten jutellaan.
Huvitti yksi kerta aamukahvia hörpätessäni, katsahdin ulos. Kyseinen entinen linnakundi meni liivit päällä pyörävarastoon. Hetken päästä tuli ulos ja lähti uljaasti ajamaan moposkootterilla kauppareissuaan.
Toki myös kypärä oli päässä, mutta se ei ollut mikään umpikypärä! Tosi kova jätkä.🤣
>simiti<
Nyt oli Hells Angels hangaround tyypillä asennetta
5
196
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et mennyt vinoilemaan hänelle tästä näkymästä? Ei tainnut uskallus riittää siihen? Heh!
- Anonyymi
Helvetin enkelit on mörköjä tyyppejä, jollei satu yhtään omaamaan huumorintajua. Tuohan oli minusta hyvää huumoria. 😅👍
Jasu- Anonyymi
No itse tunnen muutamia, jotka noissa piireissä pyörii ja siksi oli minusta aika negatiivinen ilmaisu toisesta. Ihmisiä hekin ovat. Mielikuvia on kaikilla, puolesta taikka vastaan. Yhtä lailla joku voi näin apn lailla sanoa jostain, joka jollain tavalla ärsyttää, siksi koin itse eri tavalla. Heh!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itse tunnen muutamia, jotka noissa piireissä pyörii ja siksi oli minusta aika negatiivinen ilmaisu toisesta. Ihmisiä hekin ovat. Mielikuvia on kaikilla, puolesta taikka vastaan. Yhtä lailla joku voi näin apn lailla sanoa jostain, joka jollain tavalla ärsyttää, siksi koin itse eri tavalla. Heh!
Nojuu, minusta se mies oli ehkä se jolla huumori kukki. Helvetin henkseli ja skootteri. Ei kai tosikko vääntäytyisi muulle kuin Harrikalle? 😄
Ja ei kaikesta itseen osuvastakaan huumorista passaa suuttua. Tai itse suhtaudun niin, että mulle saa nauraa, mun itsetunto kestää sen. En koe alemmuutta vaikka joku yrittisi kyykyttääkin tarkoituksella. Riittävän vahva luonne ei muitten mölinöihin muserru. On sitä kuule treenattu, mutta mitään muuta et voi kun vahvistaa itseäsi. Muut on edelleen mitä on.
Jasu
- Anonyymi
Toivoin niin tuon "pyörävarastoon" kohdalla, että setä olisi tempaissut sieltä pinkin Jopon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759