Ensi lauantaina lavatsnssit Tsiuttsjoella klo 20. Soittaa hevosmiesten rytmiorkesteri. Solistina A. Leevooo and kisurat.
Lavatanssit Tsiuttsjoells
17
578
Vastaukset
- Anonyymi
Unohdit Angelin huutajat ja Seurun trokarit,kovia Lynx bändejä bändejä molemmat.
- Anonyymi
Ikäraja 20-70v
- Anonyymi
Minä en pääse tuonne, koska minun HENKINEN ikä on AINA SWEET SIXTEEN.
Se on varmaan syy miksi olen loukannut kunnioita FACEBOOKISSA, koska FOSSIILIT EIVÄT SUVAITSE HENKISESTI NUORIA!
- Anonyymi
Isojen poikien laulujen tahdissa oletteko nähneet haarussuutarin kirnuiitan kimpussa
- Anonyymi
Hilmahimokas haltioituuneena ihastelee tautista irastasta kullikallea ja tussutuulikki laulaa ilman vaatteita lavalla orgasmiosmo takaapäin hoilottaen tuulikkion minun naiseni se riisuu ensin vaatteet ja sitten vasta naijjaan läslilempi nauttii jaskajokusesta
- Anonyymi
Ollinkurjuus seuraa sivusta ja innostuu taimitarhan tussukarvoituksesta
- Anonyymi
Illan päätteeksi valitaan mr hoomo.
- Anonyymi
otti, petti ja jätti ovat myös osallistuneet mutta jätti huomasi olevansa hetero ja ihastui isotissiseen huumorikukkaan ja lähtivät oitis viettämään moottoripyörällä äkäslompolon riemuliiteriin pelkäsi että rattojallu vie häneltä huumorikukan isotissisen ja pyysi pitämään kiinni tiukemmin kyydissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otti, petti ja jätti ovat myös osallistuneet mutta jätti huomasi olevansa hetero ja ihastui isotissiseen huumorikukkaan ja lähtivät oitis viettämään moottoripyörällä äkäslompolon riemuliiteriin pelkäsi että rattojallu vie häneltä huumorikukan isotissisen ja pyysi pitämään kiinni tiukemmin kyydissä
Osmoorgasmi tanssi anaisensa kanssa anainen hyräili korvaan olen yhden miehen nainen sen yhden miehen vain jolta kerran sain ihanan seksiorgasmin johon mies tokaisi olen plyboi minut luoja kuvakseen leipoi ja tanssitti kaikki naiset casanovatyyliinsä ja anainen jäi seisomaan seinäruusuksi pettyneenä, kaikki miehet kun ei ole niin vain saatavissa pyöräili ruostuneella kyläpyörällä kotiinsa itkemään kurjaa tanssireissuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osmoorgasmi tanssi anaisensa kanssa anainen hyräili korvaan olen yhden miehen nainen sen yhden miehen vain jolta kerran sain ihanan seksiorgasmin johon mies tokaisi olen plyboi minut luoja kuvakseen leipoi ja tanssitti kaikki naiset casanovatyyliinsä ja anainen jäi seisomaan seinäruusuksi pettyneenä, kaikki miehet kun ei ole niin vain saatavissa pyöräili ruostuneella kyläpyörällä kotiinsa itkemään kurjaa tanssireissuaan.
Tuskin kukaan anainen kaipaa tuollaisia höpötät turhaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rasputin
- Anonyymi
Valitan myös vuoden porovaras.
- Anonyymi
Feat,Sevetin roffit.
- Anonyymi
Biologinen mummoko
- Anonyymi
Snud Tiina rokkaa Leevoo strippaa
- Anonyymi
Jättäkää pedofiilit nuoret naiset turmelematta olkaa ikäistenne seurassa
- Anonyymi
Taitaa olla arvottomien lavatanssit synti ja saasta leuiuu ilmassa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706504
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283078- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431211