Tein pienen tutkimuksen ja havaitsin seuraavan yhtäläisyyden: moni nainen, jolla on lapsia, on mitä ilmeisemmin saanut kikulia. Sen sijaan moni mies, joka on saanut kikulia, ei ole kuitenkaan saanut lapsia. Mistä moinen eroavaisuus johtuu?
Palstan viisaimmille pähkinä purtavaksi
16
316
Vastaukset
- Anonyymi
Vai että tutkimus
- Anonyymi
No sinä sentään innostuit taas jostain syystä palstaäijän kekeilystä hohhoijaa
- Anonyymi
Vaikuttaisko kantokyvyn puute asiaan
- Anonyymi
Mimmosia olisi peräaukosta syntyneet lapset. Siinä seuraava pähkinä. 😑
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuRuskeita, ruskeitapa hyvinkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskeita, ruskeitapa hyvinkin!
Palstasröjasun ja jonkun jämäpatsinellen keskustelu jatkuu näköjään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuAp purkoon pähkinöitään asian tiimoilta ihan itse 😁
- Anonyymi
Mahtaa olla pähkinä.
- Anonyymi
No mutta ap oletko miettinyt vielä ihmeellisempää asiaa, nimittäin sitä että edes moni nainen joka on saanut kikulia ei ole saanut lapsia? Tai jos nainen olisi tullut raskaaksi jokaisesta yhdynnästä niin montako lasta per nainen olisi?
- Anonyymi
En mä mieti noin monimutkaisia asioita 😔 sitä varten maailmassa on paaaljon viisaampia ihmisiä kuin minä 😌
- Anonyymi
Aika moni mies on isä tietämättäänkin. Naisseikkailujen hedelmiä.
Jasu- Anonyymi
And that’s the hope bro?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
And that’s the hope bro?
Miksi mä kellekkään sellaista toivoisin?
Jasu
- Anonyymi
Jotta asia olisi vielä monimutksisempi, niin on sellaisiakin naisia, joilla on lapsia ja jotka ovat saaneet, mutta noilla asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
- Anonyymi
Vielä monimutkaisemnaksi menee, kun lisäämme yhtälöön naiset, jotka eivät ole koskaan saaneet ja joilla silti on lapsia 🤯. Voimme siis todeta, että naisilla, jotka ovat saaneet kikkulia, joko on tai ei ole lapsia ja naiset, joilla on lapsia, joka ovat tai eivät ole saaneet kikkulia.
Voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia, ei ole lapsia. Ei ku hei, ei siitäkään voi olla varma 🤔. Okei, voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia ei ole lapsia sen kikkulin saamisen seurauksena. Näin ainakin jos pidättäydymme miettimästä mahdollista ihmisen puuttumista tarinamme henkilöiden sukupuoliin. Anonyymi kirjoitti:
Vielä monimutkaisemnaksi menee, kun lisäämme yhtälöön naiset, jotka eivät ole koskaan saaneet ja joilla silti on lapsia 🤯. Voimme siis todeta, että naisilla, jotka ovat saaneet kikkulia, joko on tai ei ole lapsia ja naiset, joilla on lapsia, joka ovat tai eivät ole saaneet kikkulia.
Voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia, ei ole lapsia. Ei ku hei, ei siitäkään voi olla varma 🤔. Okei, voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia ei ole lapsia sen kikkulin saamisen seurauksena. Näin ainakin jos pidättäydymme miettimästä mahdollista ihmisen puuttumista tarinamme henkilöiden sukupuoliin.Entäs muunsukupuoliset? Siis minulle ei ole olemassa kuin kaksi sukupuolta, naaras ja uros, mutta olen kuullut legendaa muun sukupuolisista. Mitä lie tarkoittanee. :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175