Palstan viisaimmille pähkinä purtavaksi

Anonyymi-ap

Tein pienen tutkimuksen ja havaitsin seuraavan yhtäläisyyden: moni nainen, jolla on lapsia, on mitä ilmeisemmin saanut kikulia. Sen sijaan moni mies, joka on saanut kikulia, ei ole kuitenkaan saanut lapsia. Mistä moinen eroavaisuus johtuu?

16

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai että tutkimus

• Anonyymi

No sinä sentään innostuit taas jostain syystä palstaäijän kekeilystä hohhoijaa

• Anonyymi

Vaikuttaisko kantokyvyn puute asiaan

• Anonyymi

Mimmosia olisi peräaukosta syntyneet lapset. Siinä seuraava pähkinä. 😑

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ruskeita, ruskeitapa hyvinkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruskeita, ruskeitapa hyvinkin!

Palstasröjasun ja jonkun jämäpatsinellen keskustelu jatkuu näköjään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ap purkoon pähkinöitään asian tiimoilta ihan itse 😁

• Anonyymi

Mahtaa olla pähkinä.

• Anonyymi

No mutta ap oletko miettinyt vielä ihmeellisempää asiaa, nimittäin sitä että edes moni nainen joka on saanut kikulia ei ole saanut lapsia? Tai jos nainen olisi tullut raskaaksi jokaisesta yhdynnästä niin montako lasta per nainen olisi?

• Anonyymi

En mä mieti noin monimutkaisia asioita 😔 sitä varten maailmassa on paaaljon viisaampia ihmisiä kuin minä 😌

• Anonyymi

Aika moni mies on isä tietämättäänkin. Naisseikkailujen hedelmiä.

Jasu

• Anonyymi

And that’s the hope bro?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

And that’s the hope bro?

Miksi mä kellekkään sellaista toivoisin?

Jasu

• Anonyymi

Jotta asia olisi vielä monimutksisempi, niin on sellaisiakin naisia, joilla on lapsia ja jotka ovat saaneet, mutta noilla asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään.

• Anonyymi

Vielä monimutkaisemnaksi menee, kun lisäämme yhtälöön naiset, jotka eivät ole koskaan saaneet ja joilla silti on lapsia 🤯. Voimme siis todeta, että naisilla, jotka ovat saaneet kikkulia, joko on tai ei ole lapsia ja naiset, joilla on lapsia, joka ovat tai eivät ole saaneet kikkulia.

Voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia, ei ole lapsia. Ei ku hei, ei siitäkään voi olla varma 🤔. Okei, voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia ei ole lapsia sen kikkulin saamisen seurauksena. Näin ainakin jos pidättäydymme miettimästä mahdollista ihmisen puuttumista tarinamme henkilöiden sukupuoliin.

• Anonyymi kirjoitti:

Vielä monimutkaisemnaksi menee, kun lisäämme yhtälöön naiset, jotka eivät ole koskaan saaneet ja joilla silti on lapsia 🤯. Voimme siis todeta, että naisilla, jotka ovat saaneet kikkulia, joko on tai ei ole lapsia ja naiset, joilla on lapsia, joka ovat tai eivät ole saaneet kikkulia.

Voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia, ei ole lapsia. Ei ku hei, ei siitäkään voi olla varma 🤔. Okei, voimme olla varmoja vain siitä, että miehillä, jotka ovat saaneet kikkulia ei ole lapsia sen kikkulin saamisen seurauksena. Näin ainakin jos pidättäydymme miettimästä mahdollista ihmisen puuttumista tarinamme henkilöiden sukupuoliin.

Entäs muunsukupuoliset? Siis minulle ei ole olemassa kuin kaksi sukupuolta, naaras ja uros, mutta olen kuullut legendaa muun sukupuolisista. Mitä lie tarkoittanee. :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2992
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2631
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      102
      2258
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2094
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1893
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1188
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1175
    Aihe