Mikä vittu siinä matkailussa on niin tärkeää että se lukee joka ikisen naisen deittiprofiilissa?
Matkailu??
17
345
Vastaukset
- Anonyymi
Ettei jalkoihin tule pyörimään, joku persuluuseri, joka pelkää ulkomaita ja vierasmaalaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Jaahas taas on joku työtön vihervassari herännyt päiväunilta vihaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan realismia tuo on poliittisesta kannasta riippumatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas ja työtön psrsuluuseri saa pontta yleismaailmallisen vihakampanjaansa. Sivusta huomionkipeille märsääjälle
- Anonyymi
Nuorena tuli matkusteltua tosi paljon. Nyt vanhempana ei turistirysät kiinnosta eikä likaiset hikiset etelän kohteet.
Mutta joo, suosittelen kyllä matkustelemaan nuorena (= 18 - 40v) sillä kyllä se avartaa maailman katsomusta ja ajattelutapaa sekä saa muistelemista sitten vanhempana- Anonyymi
Lukemalla ym medialla saa samat tiedot ja paljon paremmatkin kun ne matkat tahtoo olla sellaisia että turistirysissä ollaan toisten ulkomaalaisten turistien kanssa. Jää se todellinen kulttuuri näkemättä. Mullistavat asiat mitä ihmiset siellä näkee sivuutettaisiin kotimaassa mitättömänä paskana mutta kun ne tapahtuu ulkomailla ne onkin mullistavia ihmeitä. Matkustamisella ja sivistyneisyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukemalla ym medialla saa samat tiedot ja paljon paremmatkin kun ne matkat tahtoo olla sellaisia että turistirysissä ollaan toisten ulkomaalaisten turistien kanssa. Jää se todellinen kulttuuri näkemättä. Mullistavat asiat mitä ihmiset siellä näkee sivuutettaisiin kotimaassa mitättömänä paskana mutta kun ne tapahtuu ulkomailla ne onkin mullistavia ihmeitä. Matkustamisella ja sivistyneisyydellä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Eli sulle riittää myös, että luet keittokirjaa. Ruokanasi voit sitten aina syödä pelkkää näkkileipää voilla.
- Anonyymi
Jos jostakin pitää, niin eikö se ole syytä mainita? Luulisi olevan suurempi ongelma, jos tuollaiset jätetään mainitsematta ja tulee sitten yllätyksenä. Kumman koet ongelmallisemmaksi, sen jos sinun odotetan aina matkustavan mukana, vai sen jos nainen totea, että eipä se mitään, menen sitten yksin?
Itse koen matkustelun matkustamisen vuoksi lähinnä rasittavaksi. Matkalaukkuelämä ei ole minua varten. Moni ymmärtääkseni matkustele päästäkseen irti niistä arkikuvioista. Itse taas mielummin järjestän arkeni sellaiseksi, että minun ei tarvitse päästä irti siitä. Toisaalta en minäkään matkustamisesta kieltäydy. Se vain tapahtuu kohdallani hyvin keveällä tavaramäärällä ja kohteisiin, joissa ei pyöritä rannoilla.- Anonyymi
Se on lähinnä yllättävää kun se lukee lähes kaikissa profiileissa. Matkustelu on ok mutta ei se mikään maailman tärkein asia voi olla. Ne joilla lukee matkustelu niin saan heistä sellaisen kuvan että eivät pysy paikallaan lainkaan vaan ovat aina haluamassa matkalle johonkin. Jos rakastat jotain ihmistä ja haluat olla hänen kanssaan niin sillä ympäristöllä ei ole kovinkaan paljon merkitystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on lähinnä yllättävää kun se lukee lähes kaikissa profiileissa. Matkustelu on ok mutta ei se mikään maailman tärkein asia voi olla. Ne joilla lukee matkustelu niin saan heistä sellaisen kuvan että eivät pysy paikallaan lainkaan vaan ovat aina haluamassa matkalle johonkin. Jos rakastat jotain ihmistä ja haluat olla hänen kanssaan niin sillä ympäristöllä ei ole kovinkaan paljon merkitystä
Kerro sinä sitten, mitkä ne maailman tärkeimmät asiat ovat, jotka sinun mielestäsi voisi mainita?
"Jos rakastat jotain ihmistä ja haluat olla hänen kanssaan niin sillä ympäristöllä ei ole kovinkaan paljon merkitystä" Lauseesi on kyllä romanttinen höpötys, TOTTA KAI ympäristöllä on merkitystä siis missä asuu, missä on ja millaista siellä on jne.jne. ei se rakkaus mihinkään häviä mutta ei se myöskään poista ongelmia, jos esim. haluaa reppumatkustella ja toinen ei halua; pitäisikö toisen sitten jättää nuo kuviot pois vai pitäisikö toisen ottaa nuo kuviot osaksi elämää ja parisuhdetta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen päättää itse mikä hänelle on tärkeää. Ei sitä kukaan muu määritä. Se minkä kuvan sinä jostakin saat, kertoo aina eniten sinusta itsestäsi, ei siitä toisesta.
Ympäristöllä on todella paljon merkitystä, vaikka tössä on varmasti suuria yksilökohtaisia eroja. Jos itse en todella viihdy jossain, niin silloin on ihan sama kuinka paljon rakastan. Minä en siihen ympäristöön halua ja jos toinen pyrkii minut sinne pakottamaan, niin ei hänkään selvästi minun hyvinvoinnistani välitä. Olen tässä elämässä ihan tarpeeksi yrittänyt oppia viihtymään ja tiedän jo milloin se ei tule onnistumaan.
- Anonyymi
Jos he vaikka haluaisi seuraa jonkun muun laisesta miehestä, kuin sellaisesta tyypillisestä sohvaperunasta? Siis varmasti on myös naisia, jotka tykkää sohvaperunasta, esimerkiksi hieman isompikokoiset naiset ehkä, ei siinä mitään. Mutta katseletko siis itse vääränlaisia profiileja?
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä ja onko tosiaankin pakko omistaa koiria, useitakin. Lemmikkinä tietysti ja välillä harrastuskin mielessä mutta ei minulla ole kyllä mitään hinkua tutustua johonkin kenneliin siinä sivussa
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä ja onko tosiaankin pakko omistaa autoja, useitakin. Lellikkinä tietysti ja välillä harrastuskin mielessä mutta ei minulla ole kyllä mitään hinkua tutustua johonkin autokorjaamoon siinä sivussa
- Anonyymi
Itse aikanaan, kun minulla vielä koira oli, hankin niitä koirien oman hyvinvoinnin vuoksi kaksi. En kuitenkaan ole kotona 24/7, eikä laumaeläimelle (koiralle) tee kauhean hyvää joutua olemaan silloin ihan yksinään.
- Anonyymi
Aika laajasti sanottu silti
- Anonyymi
Kyllä sen sais miehetkin profiiliinsa laittaa jos matkaintoinen on. Itselleni käynyt niin että yhteyttä on ottaneet sellaiset miehet joiden profiilissa ei mitään mainintaa matkailusta ja sitten lähes ensimmäisenä ovat kyselemässä espanjan, thaikkujen ym matkasta ja kun sanon että ei kiinnosta ulkomaat niin juttu loppuu alkuunsa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106