Jos kaikella elävällä on alku.
Voiko sellaisen oletuksen hyväksyä tieteelliseksi, luonn laiksi, että olevalla on alku, niin kuin Big Bang on universumimme alku.
Humanoidille siten olisi ollut alku ja bioelämälle maapallolla olisi ollut kosminen alku.
Kysytään, että voiko maapallo olla itse alku?
Olemmeko kaiken alku?
Jos emme ole elämän alku, elämä ei ole syntynyt ensimmäiseksi maapallolla, silloin sillä on alkupiste, missä se on syntynyt avaruudessa.
Jos elämä ei ole syntynyt maapallolla, silloin elämä saattaa kulkeutua jonkun logiikan mukaan paikasta toiseen avaruudessa.
Sama ajatus kun elämä maapallolla syntyi Afrikassa ja kulkeutui joka paikkaan.
Onko maapallo sama kuin Afrikka tai avaruuden Afrikka on jossakin muualla avaruudessa?
Maapallo riittävä olemaan alku?
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Entä jos elämän alku on korkeammassa aikaulottuvuudessa?
- Anonyymi
Väittäisin, että maailmankaikkeus on ollut ikuisesti olemassa. Sitä olen pohtinut, että voiko sellaisesta, jossa ei ole tunteita, niin tulla jotain jossa on tunteet. Mielestäni ei, joten maailmankaikkeus on kai ollut ikuisesti olemassa. Se tekee jotenkin muutenkin järkeä mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070