Onko pari vuotta riittävä ystävyyden keston aika?
Mikä on mielestänne riittävä aika olla ystäviä yhdessä?
Millä tavoin te lopetatte ystävyyssuhteen, äänekkäästi tai hiljaisesti?
Paljonko mielestänne pitää antaa aikaa hyvälle ystävyydelle?
7
281
Vastaukset 7
- Anonyymi
No ei se mikään ystävyys silloin ole. 🙂 kuka miettii aikaa ystävyyden lopettamiselle.
- Anonyymi
Hyvä ystävyys tai paras ystävyys jatkuu viimeiseen hengen vetoon asti. Paras ystävyys on luottamusta, mielipiteiden vaihtoa, tuntemuksien julki tuomista, auttamista, tukemista ja turvan luomista. Hyvä henkistä, reilua puolin ja toisin.
- Anonyymi
Siis etsitkö sä nyt syytä ystävyyden lopettamiseen? Siihenhän ei tarvitse mitään, kyllä ihminen saa seuransa valita aivan vapaasti.
- Anonyymi
Mutta ette te mitään ystäviä ole ollutkaan jos toisesta eroon pitää päästä.
- Anonyymi
Ystävyys joka loppuu ei ole koskaan alkanutkaan.
- Anonyymi
Niinpä, vaikka hakkaisi ja elävältä polttaisi niin ystävä on oltava!! Jos lähdet, olet se petturi, muista tämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711767- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.198852- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo207654On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 59525
- 55517
- 36494
- 24469
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398