Ylipaino naiset

Anonyymi-ap

Kävin kesällä Tallinnassa niin kuin moni muu käy kesällä lomalla. Pisti merkille suomalisten naisten ylipaino. Tein mielenkiintoisen tilaston ja katsoin ohikulkevia suomalaisia.
10: stä .8 reippaasti ylipainoista 1 rajoilla ja yksi normaali painoinen. Huh, nyt ois aika tehdä jotain asialle. Nyt varmaan saan aikaiseksi hirveän huudon mutta ei se kivalta näytä vierestä katsottuna kuin äiti 2 lapsen kanssa lonkero kädessä, tatuointeja pitkin poikin ja +100kg .

4

411

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hirveitä porsaita, Eivätkä edes älyä hävetä, Millainen ämmä tarpeessa oleva noita hylkeitä jynssää.

• Anonyymi

Tein aivan saman huomion ollessani Tallinassa viime viikolla. Järkyttävää katseltavaa, lähes kaikki ylipainoisia ja pukeutumistyyli ala-arvoista.
      En tarkoita että kaikkien tulisi olla hoikkia, treenattuja ja muotitietoisia mutta rajansa kaikella. Ja minä olen itse nainen.

• Anonyymi

No mut fiksut ymmärtävät mitä kuormaa Yhteiskunta joutuu kantaan näiden takia,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      363
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      43
      513
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe