Kävin kesällä Tallinnassa niin kuin moni muu käy kesällä lomalla. Pisti merkille suomalisten naisten ylipaino. Tein mielenkiintoisen tilaston ja katsoin ohikulkevia suomalaisia.
10: stä .8 reippaasti ylipainoista 1 rajoilla ja yksi normaali painoinen. Huh, nyt ois aika tehdä jotain asialle. Nyt varmaan saan aikaiseksi hirveän huudon mutta ei se kivalta näytä vierestä katsottuna kuin äiti 2 lapsen kanssa lonkero kädessä, tatuointeja pitkin poikin ja +100kg .
Ylipaino naiset
Anonyymi-ap
3
298
Vastaukset
- Anonyymi
Hirveitä porsaita, Eivätkä edes älyä hävetä, Millainen ämmä tarpeessa oleva noita hylkeitä jynssää.
- Anonyymi
Tein aivan saman huomion ollessani Tallinassa viime viikolla. Järkyttävää katseltavaa, lähes kaikki ylipainoisia ja pukeutumistyyli ala-arvoista.
En tarkoita että kaikkien tulisi olla hoikkia, treenattuja ja muotitietoisia mutta rajansa kaikella. Ja minä olen itse nainen. - Anonyymi
No mut fiksut ymmärtävät mitä kuormaa Yhteiskunta joutuu kantaan näiden takia,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334159Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit392369Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151416- 481169
- 781087
- 59953
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921