Kävin kesällä Tallinnassa niin kuin moni muu käy kesällä lomalla. Pisti merkille suomalisten naisten ylipaino. Tein mielenkiintoisen tilaston ja katsoin ohikulkevia suomalaisia.
10: stä .8 reippaasti ylipainoista 1 rajoilla ja yksi normaali painoinen. Huh, nyt ois aika tehdä jotain asialle. Nyt varmaan saan aikaiseksi hirveän huudon mutta ei se kivalta näytä vierestä katsottuna kuin äiti 2 lapsen kanssa lonkero kädessä, tatuointeja pitkin poikin ja +100kg .
Ylipaino naiset
Anonyymi-ap
4
410
Vastaukset 4
- Anonyymi
Hirveitä porsaita, Eivätkä edes älyä hävetä, Millainen ämmä tarpeessa oleva noita hylkeitä jynssää.
- Anonyymi
Tein aivan saman huomion ollessani Tallinassa viime viikolla. Järkyttävää katseltavaa, lähes kaikki ylipainoisia ja pukeutumistyyli ala-arvoista.
En tarkoita että kaikkien tulisi olla hoikkia, treenattuja ja muotitietoisia mutta rajansa kaikella. Ja minä olen itse nainen. - Anonyymi
No mut fiksut ymmärtävät mitä kuormaa Yhteiskunta joutuu kantaan näiden takia,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011075Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni65917- 77898
- 71775
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40705- 44617
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34607- 51569
- 42541