Ikävän lievitykseen

🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimmat koirat ohjelmasta. Jo se alku on niin hauska, että nauroin ääneen. Siinä alussa on kuvia pulskista koirista, joiden silmien yli on vedetty mustat viivat, ettei niitä tunnistettaisi. Koirat näyttävät hassuilta kun viiva peittää pelkät silmät. Eihän koiria edes silmistä tunnisteta.

Ruotsin lihavimmat koirat areenassa:
https://areena.yle.fi/1-4424798

23

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikki maus- kyllä tämäkin on palstasedän luoma hahmonen

• Helle vienyt sulta viimeisenkin järjenhivenen! En ole sinun palstasetäsi, enkä edes setä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Helle vienyt sulta viimeisenkin järjenhivenen! En ole sinun palstasetäsi, enkä edes setä.

Kerro palstasetä vielä kerran et tussit ja tissut löytyy tuu vaikka kahtomaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ne löytyy kyllä mutta sua en halua nähdä. Mun tutut osaa käyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan ole kovin häävit sedällä kumpaisetkaan.

• Anonyymi

Minun mielestä tuo on eläimen kaltoinkohtelua ja välinpitämättömyyttä kun syöttää eläimen todella paljon ylipainoiseksi. Surettaa joskus kun näkee esim lyhytjalkaisia koiria jotka ovat todella lihavia ja yrittävät köpötellä lenkillä.

• Koira lihoo vain siitä kun omistaja antaa liikaa ruokaa. Niitten trveys tosiaan kärsii liiasta painosta. Nuo koirien omistajat heltyivät siihen, kun koira kerjäsi ruokaa. Koirat kyllä oppivat äkkiä millä konstin saa itselleen namipalan. Ihmisten ruoat eivät edes ole kaikki terveellisiä. Koirat pois keittiöstä kun tehdään tai syödään ruokaa.

Luulisi maalaisjärjen jo sanovan jotain kun koira ei viitsi kävellä vaan sitä pitää kuljettaa vaunuissa. Ei minua sellaiset asiat siinä ohjelmassa naurattaneet.

• Anonyymi

Minä pidän kissa ohjelmista eniten.

• Kissatkin on kivoja. Niitäkin mulla on ollut. Undulaatteja, kilpikonna ja hiirikin.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kissatkin on kivoja. Niitäkin mulla on ollut. Undulaatteja, kilpikonna ja hiirikin.

Minulla ollut kaneja.☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla ollut kaneja.☺️

Unohdin mainita kanit. Niitä meillä oli yksi kesä. Myös lammas ja pässi sekä varis on tuttuja hoidettavia. Naapurin lehmät haettiin lypsylle iltaisin metsästä

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Unohdin mainita kanit. Niitä meillä oli yksi kesä. Myös lammas ja pässi sekä varis on tuttuja hoidettavia. Naapurin lehmät haettiin lypsylle iltaisin metsästä

Tuttua hommaa lehmien haku.😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ollut kaneja.☺️

Juu niin onkin sulla palstasetä ollut pupuja🐇🐇🐇🐰🐇

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sua vaan palstasetä ei kukaan tuu lypsämään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sua vaan palstasetä ei kukaan tuu lypsämään.

Sulla taitaa olla auringonpistos, kun noin sekoilet palstalla. Miten noi sun aivopierut liittyy ikävään?

• Anonyymi

Kissakuiskaaja on hyvän mielen ohjelma! Suosittelen!

• Anonyymi

Mikäs se sellainen on.

• Kissakuiskaajaa olen katsonut. Se on hyvä ohjelma. Samoin koirakuiskaaja Cesar Millan youtubessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäs se sellainen on.

Se tulee aamuvirkuille arkisin TLC kanavalta Kissakuiskaaja
        ma 04.08. klo 06.40 - 07.30

https://www.telsu.fi/kissakuiskaaja

Englantilainen nimi my cat from hell.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta.☺️

• Anonyymi

Tirsk 🤣🤣🤣

• P.S Unohdin laittaa, että noissa puhe on englantia, eikä ole tekstitystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe