Yhden illan seurasta

Mie oon tos miettiny, että mikä siinä on että ihmiset päätyy muka niiden hirveiden mörssereitten kanssa vällyjen väliin (ihan vahingos).

Mutta vaikka mukava vahingossa niin mites perkule ne kumminki pystyy muuten ne ei kiinnostavat käännyttämään tarpeen tullen hyvinkin helposti.

Elikkäs jos pystyy helposti sanoo ei itseään miellyttävälle "ei kiitti/**ttu sä et saa mitään/painu sinä ..." Niin miten helvatassa sitte muka päätyy sen mörsserin viereen?

Kumminki ei mikään vaan tapahdu niinku jotku yrittää tuot selitellä, aina jossain vaiheessa tulee se kohta missä valitaan että ny mä riisun ton ja nain tota.

Känni on täysin vitun huono selitys. Niinku jollai tuol profiilis lukee "känni selittää huonon panon, mutta ei sitä miksi olet sen henkilön valinnut"

0

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

        https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
        Maailman menoa
        225
        3295
      2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

        Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
        Haapavesi
        20
        2306
      3. Toivon vain

        Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
        Ikävä
        4
        1229
      4. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

        Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
        Maailman menoa
        34
        1195
      5. Miten sua nyt

        Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
        Ikävä
        77
        1125
      6. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

        Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
        Tanssii tähtien kanssa
        29
        1112
      7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

        Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
        Suomussalmi
        21
        1075
      8. Kuka on tämä henkilö

        jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
        Kotimaiset julkkisjuorut
        104
        992
      9. Minä näen sinut

        Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
        Ikävä
        27
        895
      10. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

        Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
        Tampere
        68
        883
      Aihe