Enään 27,5 astetta. Ihan kolealta tuntuu.
>simiti<
Nyt laski lämpötila
19
182
Vastaukset
Koleeta on. Ja mä vielä menetin tän viimesen viikon. Kun olin Ruotsissa, eikä siellä ollut kun 20-25 päivisin. Niin ei ollut kiva. No onneks sain sentäs ne kaks viikkoo nauttia lämmöstä, mutta ei kai se liika ois ollu vaadittu, että ees kolme viikkoo vuodessa ois hellettä. Kun kuitenkin niitä pakkasviikkoja tulee oleen enemmän. Mutta pakko tonne ruotsiin oli mennä, kun en nyt tässä Hämeenlinnassa viitti koko kesää olla.
- Anonyymi
Sä jaksat kyllä aina valittaa talvesta ja jostain pikkupakkasista kun nykyään ei enää edes talvella kylmä ole. Sun pitää muuttaa pois Suomesta Thaimaahan tai jonnekin missä on aina lämmintä. Siinä sulle ratkaisu noihin valituksiin. No onpas ollut kyllä Ruotsissa jos 25 astetta. Ehkä pitäis miettiä välillä mistä valittaa elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Sä jaksat kyllä aina valittaa talvesta ja jostain pikkupakkasista kun nykyään ei enää edes talvella kylmä ole. Sun pitää muuttaa pois Suomesta Thaimaahan tai jonnekin missä on aina lämmintä. Siinä sulle ratkaisu noihin valituksiin. No onpas ollut kyllä Ruotsissa jos 25 astetta. Ehkä pitäis miettiä välillä mistä valittaa elämässä.
Mutta onhan se vähän outoo, jos lämmöstä valitetaan, kun se on kuitenkin ihmiselle hyväksi. Ja talvesta voikin vähän valittaa kun se on terveydelle haitaksi.
Valittaahan täällä ihmiset seksinkin puutetta, vaikka se ei nyt loppujen lopuksi oo mikään puute. Thaimaa on niille jotka sitä seksiä hakee.- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mutta onhan se vähän outoo, jos lämmöstä valitetaan, kun se on kuitenkin ihmiselle hyväksi. Ja talvesta voikin vähän valittaa kun se on terveydelle haitaksi.
Valittaahan täällä ihmiset seksinkin puutetta, vaikka se ei nyt loppujen lopuksi oo mikään puute. Thaimaa on niille jotka sitä seksiä hakee.Ai helle ei ole vaarallista, voi kun se voi olla vanhuksille ja sairaille ja jopa perusterveille vaarallista ja aiheuttaa myös kuolemia. Etenkin vanhuksille jotka ei juo tarpeeksi ja sydän pettää kun yli 30 astetta ollut kohta kk päivät. Ei talvella ihmisiä sään vuoksi Suomessa kyllä kuole. Ja kuka mistään seksistä tässä nyt puhui. Nyt Jerop mieti vähän mitä oikein selität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joidenkin kodit voivat myös olla todella tukalan kuumia jossa myös voi tulla lämpöhalvauksia ja uupumusta etenkin taas vanhuksilla ja pitkäaikaissairailla. Talvella sentään sisällä kotona on kaikilla ihan ok oltavat jos sähköt maksettu niin lämpöä riittää. Ei ole pakko mennä ulos pakkasella mutta kesällä hellettä ei pääse välttämättä pakoon mihinkään.
Anonyymi kirjoitti:
Ai helle ei ole vaarallista, voi kun se voi olla vanhuksille ja sairaille ja jopa perusterveille vaarallista ja aiheuttaa myös kuolemia. Etenkin vanhuksille jotka ei juo tarpeeksi ja sydän pettää kun yli 30 astetta ollut kohta kk päivät. Ei talvella ihmisiä sään vuoksi Suomessa kyllä kuole. Ja kuka mistään seksistä tässä nyt puhui. Nyt Jerop mieti vähän mitä oikein selität.
No johan nyt. Ensin ihmetellään kun mä en puhu seksistä ja nyt ihmetellään kun puhun?
Ja sitten jos puhutaan mun ikäluokassa eli yli 50v, niin käytännössä voi kuolla ihan millon vaan. Ei se välttämättä mistään johdu. Se sydän vaan pysähtyy.Anonyymi kirjoitti:
Ja joidenkin kodit voivat myös olla todella tukalan kuumia jossa myös voi tulla lämpöhalvauksia ja uupumusta etenkin taas vanhuksilla ja pitkäaikaissairailla. Talvella sentään sisällä kotona on kaikilla ihan ok oltavat jos sähköt maksettu niin lämpöä riittää. Ei ole pakko mennä ulos pakkasella mutta kesällä hellettä ei pääse välttämättä pakoon mihinkään.
Tähän asuntojen kuumuuteen mä oonkin täällä jo monta kertaa suositellut tiilitaloa. Eihän sitä muutoin oiskaan käytetty satoja vuosia materiaalina, ellei se ois niin hyvä. Älkää ostako niitä betonikämppiä. Suomessa kerrostalot on vielä niin matalia, ettei tiilirakentamiseen oo käytännössä mitään estettä. Kannattas pistää stoppi noiden vanhojen talojen purkamiselle, ei ne oo niin energiatehottomia kuin väitetään. Noi energiatodistukset kun ei perustu käytännön kulutukseen vaan laskelmiin.
- Anonyymi
Nyt on sopiva kesäsää. 🙂👍
Ei yhtään lämpöisempää.
Jasu - Anonyymi
Nyt läskin lämpötila 35,7 astetta, kuten aina "terveenä" ollessa.
- Anonyymi
+22 on oikeastaan ihanteellinen lämpötila itselleni. Se on kaukana suomalaisten eniten rakastamasta +13 asteesta. 13 astetta on olosuhde missä on vaikeaa vaatettaa itsensä oikein. 13 on ihan ok syyskuussa.
- Anonyymi
20 astetta oli iltalenkin aikana. Melkein viileä verrattuna edellisiin lenkkeihin, mutta hiki tuli silti. Hyvä niin, erikoista olisikin jollei yhtään lenkillä hikoilisi.
Aletheias- Anonyymi
Itselläni iltalenkillä on -20 sopiva. Se riippuu ihmisestä.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni iltalenkillä on -20 sopiva. Se riippuu ihmisestä.
>simiti<Ai kamala, tuohan on jo arktinen lämpötila. Noissa asteissa minä teen treekini kuntosalilla.
Riippuu tosiaan paljon ohmksestä, toiset nauttivatjäätävistä asteista kun toiset viihtyvät lämpimämmässä. Minä viihdyn lämpimässä, mutta mieluiten treenaan ulkona n 10-15 asteessa.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kamala, tuohan on jo arktinen lämpötila. Noissa asteissa minä teen treekini kuntosalilla.
Riippuu tosiaan paljon ohmksestä, toiset nauttivatjäätävistä asteista kun toiset viihtyvät lämpimämmässä. Minä viihdyn lämpimässä, mutta mieluiten treenaan ulkona n 10-15 asteessa.
AletheiasKunnon pyörälenkki 20 asteen pakkasessa on mahtia.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon pyörälenkki 20 asteen pakkasessa on mahtia.
>simiti<Nenä ja posket jäätyy tuollaisissa lukemissa pyöräillessä. Ja reidet. Muistan, miten aikoinaan kun ratsastin, niin reidet jäätyivät hepan selässä aina ensimmäisenä.
Olipa muuten järkyttävän paljon kirjoitusvirheitä edellisessä kommentissani. Puhelin korjaa kaikkea turhaa ihan päin prinkkalaa, mutta todelliset virheet se näköjään jättää. Hassua.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nenä ja posket jäätyy tuollaisissa lukemissa pyöräillessä. Ja reidet. Muistan, miten aikoinaan kun ratsastin, niin reidet jäätyivät hepan selässä aina ensimmäisenä.
Olipa muuten järkyttävän paljon kirjoitusvirheitä edellisessä kommentissani. Puhelin korjaa kaikkea turhaa ihan päin prinkkalaa, mutta todelliset virheet se näköjään jättää. Hassua.
AletheiasNooh. Aikoinaan tytär kouluratsasti mun piti aina taluttaa heppaa. Sitten samalla harrasti Sin moo do hapkidoa. Hirmu kiire oli kun piti käydä ruokaostoksillakin.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nenä ja posket jäätyy tuollaisissa lukemissa pyöräillessä. Ja reidet. Muistan, miten aikoinaan kun ratsastin, niin reidet jäätyivät hepan selässä aina ensimmäisenä.
AletheiasMulla jäätyy posket noin - 12 asteessa jos juoksentelen siinä säässä. Samoin viikset jäätyvät ja musta tulee kuuraparta.
- Anonyymi
Tuo on liioittelua.
- Anonyymi
Kerrostalokämpäs viikkotolkulla suunnilleen toi. Ei todellakaan tunnu kolealta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149