Hei,
Olen tavannut kiinnostavan naisen joka hetken treffailun jälkeen paljasti olevansa mukana experience united-yhteisössä. Onko kokemuksia siitä miten tällaisesta voisi muodostua kestävä suhde/ voiko ylipäätään edes? Hänellä on ollut kuulemma paljon näkemisiä, on osallistunut klubeihin jne.
Lisäksi, hänen XU profiileissaan on maininta ”todennuksia”, näitä tällä naisella oli n. 100. Mitä tuo tarkoittaa? En halua kysyä vielä häneltä itseltään. Haluan ensin selvittää mitä itse haluan.
Experience United
7
811
Vastaukset
- Anonyymi
Anna mennä! Ota elämä lahjana tehdä mitä haluat. Tutki ja etsi sopivaa. Kokemuksia. Elämällä tätä elämää eletään. Ei istumalla sormi perseessä. Sinä olet selkeästi kiinnistunut jakamaan itseäsi ja kumppaneita. Tee sitä mikä tuntuu sinulta.
Mutta yhtä toivon. Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan jotka ei halua tauteja älkääkä leikkikö toisten sydämmillä
Fair play! Love&peace❤️- Anonyymi
En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.
Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) + tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.
Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.
Niin, eikä se kumikaan kummosesti taudeilta suojaa, eikä kaikkia sp. tauteja testata, eikä kaikki taudit näy vaikka testattaisiin, mutta voivat sitten ilmetä tosiaan vaikka vuosien kuluttua, eikä niistä välttis pääse eroon. Kiva kiva.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.
Ja siellähän ei nimenomaan paneskella kännissä. Alkoholin käyttö tapahtumissa on hyvin vähäistä, valtaosa ei ole juonut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.Asia ei toimi jos sinun on tarpeen itseäsi normaalina ja naista jonka olet tavannut jonain muuna kuin normaalina. Tämä jo kertoo asetelmasta jossa pidät itseäsi parempana.
- Anonyymi
Minä tein huovasta vaimon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352176
- 841293
- 561268
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...341199- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31711
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20551