Experience United

Anonyymi-ap

Hei,

Olen tavannut kiinnostavan naisen joka hetken treffailun jälkeen paljasti olevansa mukana experience united-yhteisössä. Onko kokemuksia siitä miten tällaisesta voisi muodostua kestävä suhde/ voiko ylipäätään edes? Hänellä on ollut kuulemma paljon näkemisiä, on osallistunut klubeihin jne.

Lisäksi, hänen XU profiileissaan on maininta ”todennuksia”, näitä tällä naisella oli n. 100. Mitä tuo tarkoittaa? En halua kysyä vielä häneltä itseltään. Haluan ensin selvittää mitä itse haluan.

12

3633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna mennä! Ota elämä lahjana tehdä mitä haluat. Tutki ja etsi sopivaa. Kokemuksia. Elämällä tätä elämää eletään. Ei istumalla sormi perseessä. Sinä olet selkeästi kiinnistunut jakamaan itseäsi ja kumppaneita. Tee sitä mikä tuntuu sinulta.

      Mutta yhtä toivon. Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan jotka ei halua tauteja älkääkä leikkikö toisten sydämmillä

      Fair play! Love&peace❤️

      • Anonyymi

        En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.

        Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) + tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.

        Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.

        Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.

        Niin, eikä se kumikaan kummosesti taudeilta suojaa, eikä kaikkia sp. tauteja testata, eikä kaikki taudit näy vaikka testattaisiin, mutta voivat sitten ilmetä tosiaan vaikka vuosien kuluttua, eikä niistä välttis pääse eroon. Kiva kiva.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.

        Ja siellähän ei nimenomaan paneskella kännissä. Alkoholin käyttö tapahtumissa on hyvin vähäistä, valtaosa ei ole juonut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.

        Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.

        Asia ei toimi jos sinun on tarpeen itseäsi normaalina ja naista jonka olet tavannut jonain muuna kuin normaalina. Tämä jo kertoo asetelmasta jossa pidät itseäsi parempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siellähän ei nimenomaan paneskella kännissä. Alkoholin käyttö tapahtumissa on hyvin vähäistä, valtaosa ei ole juonut mitään.

        Tämä nyt on taas muunneltua totuutta. Tätä toitotetaan joka puolella mutta kyllähän noissa tapahtumissa viina virtaa. Se on ihan paskapuhetta että tuolla ei alkoholia käytetä.


      • Anonyymi00012

        Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


    • Anonyymi

      Minä tein huovasta vaimon.

    • Anonyymi00010

      Tuossa luki kommenttiasi niin oli kohta että naisen XU profiileissa eli monikossa niin onko siellä naisilla sallittu olla useampi profiili kun yksi vain ?... Ihan vain olettan että saa olla yksi profiili vain ja samalla sieltä porukkaa heitetään pihalle ilman kunnon syytä 🤷

    • Anonyymi00011

      Aloituksestasi päätellen jotenkin toivon, että teillä ei yhteinen matka jatkunut. Tavallisia ihmisiä siinä missä muuallakin tuokin sivusto pitää sisällään. Todennukset ja profiilin kun mainitsit, taidat itsekin olla siellä, joten vähän kannattaisi miettiä puheitaan - mitä teet siellä jos koet ettei se tarjoa sinulle mitään?

      Turhaksi käy sanoa, että ei siellä kukaan koskaan x tai, että siellä aina kaikki y. Pakkaan mahtuu monenlaista ihmistä, arvoa ja taustaa. Sivustona xu on vain alusta, joka on luonut mahdollisuuden monenlaisille kohtaamisille ja yhteisöille sen sisällä. Se on siis ihan yksilöstä kiinni, mille "puolelle" xu:ta päätyy tai miten sitä haluaa "harrastaa".

      Sivustolla on kaikenlaisia ihmisiä ja yhteisöjä, tapahtumia sekä suhdemuotojen kirjo on valtava. Aivan siitä yksiavioisesta ja monogamisesta naimisiin asti tähtäävästä liukuporras-mallista, siihen joka on siellä vain seksin perässä.

      Alkoholinkäyttökin kun täällä mainittiin, niin siihenkin varmasti oma koulukuntansa, mutta omassa yhteisössäni poistetaan liiallisessa humalatilassa olevat pois paikalta, eikä toisaalta alkoholia pääsääntöisesti käytetä (poistamisia on neljässä vuodessa ollut kahdesti). Meillä tosin asiat eivät myöskään liiku pelkän seksin ympärillä, vaan tähän yhteisöön kuuluu samaa mitä kenen tahansa kaveri/ystäväporukan arkeen 🤷🏻‍♀️

      terkuin todennuksia yli 500, kavereita toista sataa ja seksikumppaneita matkan varrella seitsemän 🤭

      • Anonyymi00014

        Lähtökohtaisesti tuonne on kyllä eksynyt aika heikolla mielenterveydellä varustettuja henkilöitä ja toisaalta myös iso joukko pelkästään seksiä haluavia joille jonkintasoinen hyväksikäyttökään ei ole mikään ongelma.
        Itse sivustohan on pelkkää rahastusta ja iso osa tapaamisista jne. sovitaan ihan muissa kanavissa kuin tuolla.
        Jos jonkun tapaat joka tuolla on jäsenenä, varsinkin naisen, niin kannattaa nyt ensalkuun varmistaa mitkä hänen ajatukset ovat jatkosta. Tuolla kun "kehopositiivisuus", eli siis puolittainen aivopesu sillä tähtäimellä että ns. irtoo, on sääntö. Ja tuohon ajautuneet naiset näkevät tuon paikan suorastaan paratiisina eivätkä edes pysty irtautumaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe