Hei,
Olen tavannut kiinnostavan naisen joka hetken treffailun jälkeen paljasti olevansa mukana experience united-yhteisössä. Onko kokemuksia siitä miten tällaisesta voisi muodostua kestävä suhde/ voiko ylipäätään edes? Hänellä on ollut kuulemma paljon näkemisiä, on osallistunut klubeihin jne.
Lisäksi, hänen XU profiileissaan on maininta ”todennuksia”, näitä tällä naisella oli n. 100. Mitä tuo tarkoittaa? En halua kysyä vielä häneltä itseltään. Haluan ensin selvittää mitä itse haluan.
Experience United
4
179
Vastaukset
- Anonyymi
Anna mennä! Ota elämä lahjana tehdä mitä haluat. Tutki ja etsi sopivaa. Kokemuksia. Elämällä tätä elämää eletään. Ei istumalla sormi perseessä. Sinä olet selkeästi kiinnistunut jakamaan itseäsi ja kumppaneita. Tee sitä mikä tuntuu sinulta.
Mutta yhtä toivon. Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan jotka ei halua tauteja älkääkä leikkikö toisten sydämmillä
Fair play! Love&peace❤️- Anonyymi
En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.
Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) + tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.
Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.
Niin, eikä se kumikaan kummosesti taudeilta suojaa, eikä kaikkia sp. tauteja testata, eikä kaikki taudit näy vaikka testattaisiin, mutta voivat sitten ilmetä tosiaan vaikka vuosien kuluttua, eikä niistä välttis pääse eroon. Kiva kiva.
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29411486
- 1447096
- 1035875
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425229- 524341
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304149On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323581- 613574
- 813157
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223095