Experience United

Anonyymi-ap

Hei,

Olen tavannut kiinnostavan naisen joka hetken treffailun jälkeen paljasti olevansa mukana experience united-yhteisössä. Onko kokemuksia siitä miten tällaisesta voisi muodostua kestävä suhde/ voiko ylipäätään edes? Hänellä on ollut kuulemma paljon näkemisiä, on osallistunut klubeihin jne.

Lisäksi, hänen XU profiileissaan on maininta ”todennuksia”, näitä tällä naisella oli n. 100. Mitä tuo tarkoittaa? En halua kysyä vielä häneltä itseltään. Haluan ensin selvittää mitä itse haluan.

11

2820

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna mennä! Ota elämä lahjana tehdä mitä haluat. Tutki ja etsi sopivaa. Kokemuksia. Elämällä tätä elämää eletään. Ei istumalla sormi perseessä. Sinä olet selkeästi kiinnistunut jakamaan itseäsi ja kumppaneita. Tee sitä mikä tuntuu sinulta.

Mutta yhtä toivon. Jättäkää normaalit ihmiset rauhaan jotka ei halua tauteja älkääkä leikkikö toisten sydämmillä

Fair play! Love&peace❤️

• Anonyymi

En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.

Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) + tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ihan ymmärtänyt. Minä (ap.) en ole mukana tuolla alustalla ja itselläni ei kiinnostusta liittyä myöskään. Minulla ei ole ollut montaa kumppania vaan olen ollut pitkäaikaisessa suhteessa joten en ymmärrä tuota ”jättäkää normaalit ihmiset rauhaan”.

Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.

Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuleksä oikeasti että jos siellä kännissä paneskellaan ja juhlahumussa kamoissa että onko spärdäri käytössä? Ei varmana ole. Kyllä se selviää vuosienkin päästä mitä kaikkea sait. Ei mitään auta testit eilisestä.

Niin, eikä se kumikaan kummosesti taudeilta suojaa, eikä kaikkia sp. tauteja testata, eikä kaikki taudit näy vaikka testattaisiin, mutta voivat sitten ilmetä tosiaan vaikka vuosien kuluttua, eikä niistä välttis pääse eroon. Kiva kiva.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siellähän ei nimenomaan paneskella kännissä. Alkoholin käyttö tapahtumissa on hyvin vähäistä, valtaosa ei ole juonut mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap kysymykseni kai olikin että toimiiko tällainen muilla eli ns normaali (jota muuten ei ole olemassakaan) tällainen x henkilön välinen suhde vai mitä haasteita voi ilmestyä? En osaa oikein suhtautua tällaiseen eikä minulla ole kokemusta tällaisesta. Pelkään kyllä tauteja jne.

Asia ei toimi jos sinun on tarpeen itseäsi normaalina ja naista jonka olet tavannut jonain muuna kuin normaalina. Tämä jo kertoo asetelmasta jossa pidät itseäsi parempana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja siellähän ei nimenomaan paneskella kännissä. Alkoholin käyttö tapahtumissa on hyvin vähäistä, valtaosa ei ole juonut mitään.

Tämä nyt on taas muunneltua totuutta. Tätä toitotetaan joka puolella mutta kyllähän noissa tapahtumissa viina virtaa. Se on ihan paskapuhetta että tuolla ei alkoholia käytetä.

• Anonyymi00012

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

• Anonyymi

Minä tein huovasta vaimon.

• Anonyymi00010

Tuossa luki kommenttiasi niin oli kohta että naisen XU profiileissa eli monikossa niin onko siellä naisilla sallittu olla useampi profiili kun yksi vain ?... Ihan vain olettan että saa olla yksi profiili vain ja samalla sieltä porukkaa heitetään pihalle ilman kunnon syytä 🤷

• Anonyymi00011

Aloituksestasi päätellen jotenkin toivon, että teillä ei yhteinen matka jatkunut. Tavallisia ihmisiä siinä missä muuallakin tuokin sivusto pitää sisällään. Todennukset ja profiilin kun mainitsit, taidat itsekin olla siellä, joten vähän kannattaisi miettiä puheitaan - mitä teet siellä jos koet ettei se tarjoa sinulle mitään?

Turhaksi käy sanoa, että ei siellä kukaan koskaan x tai, että siellä aina kaikki y. Pakkaan mahtuu monenlaista ihmistä, arvoa ja taustaa. Sivustona xu on vain alusta, joka on luonut mahdollisuuden monenlaisille kohtaamisille ja yhteisöille sen sisällä. Se on siis ihan yksilöstä kiinni, mille "puolelle" xu:ta päätyy tai miten sitä haluaa "harrastaa".

Sivustolla on kaikenlaisia ihmisiä ja yhteisöjä, tapahtumia sekä suhdemuotojen kirjo on valtava. Aivan siitä yksiavioisesta ja monogamisesta naimisiin asti tähtäävästä liukuporras-mallista, siihen joka on siellä vain seksin perässä.

Alkoholinkäyttökin kun täällä mainittiin, niin siihenkin varmasti oma koulukuntansa, mutta omassa yhteisössäni poistetaan liiallisessa humalatilassa olevat pois paikalta, eikä toisaalta alkoholia pääsääntöisesti käytetä (poistamisia on neljässä vuodessa ollut kahdesti). Meillä tosin asiat eivät myöskään liiku pelkän seksin ympärillä, vaan tähän yhteisöön kuuluu samaa mitä kenen tahansa kaveri/ystäväporukan arkeen 🤷🏻‍♀️

terkuin todennuksia yli 500, kavereita toista sataa ja seksikumppaneita matkan varrella seitsemän 🤭

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      131
      3764
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      64
      2649
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      34
      2602
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      76
      2432
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      25
      2291
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      105
      1408
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      630
      1278
    8. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      76
      1104
    9. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      146
      1070
    10. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1056
    Aihe