Tulostaso on niin surkea että se on lähennä yleisurheilun häpäisyä. Miesten kuulassa pukataan finaalissa 13 metrisiä. Joku umpiläski voittaa 18 metrisellä. Me heitettiin känniss'ä tuollaisia Pirkolan kentällä nuorina. Kaikissa muissakin sama taso. Naisten keihäässä selostajat huuta kuin hyenaat kun joku heittää tuurilla 58 metriä mikä sekin on umpisurkeaa
Kalevan kisat eivät ole urheilua
9
173
Vastaukset
- Anonyymi
Sysmässä heitellään kepillisiä 105 m sahtipäissään, ilman peukkua, jota Pirkkolassa jo esiteineillä.
- Anonyymi
Minun serkkuni heitti rautakankea 25 m ilman vauhtia ja 10 oluen humalassa
- Anonyymi
Aikoinaan suomi oli urheilun johtavia maita
- Anonyymi
Esim. miesten kolmiloikassa taitaa Kalevan kisojen kärkituloksetkin olla metrin jäljessä jopa Euroopan huipputuloksia!?
- Anonyymi
Ihme uhooja, jäikö ränni päälle ?
- Anonyymi
Miesten kuulan taso suomessa on kyllä tosiaan kehno kun maailmalla työnnetään 4 metriä pidemmälle,muutenkaan näistä kisoista ei kovin paljon ranking-pisteitä kenellekään tullut
- Anonyymi
Hyvät kisat, kiitos hiihtoseuralle
- Anonyymi
ööö
- Anonyymi
Onneksi yleisurheilu on YLE:n hallussa pääosin,olisi karmeaa jos tulisi mainoksia viitisen minuuttia aina vartin välein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 1165886
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465377Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323475- 603149
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252671- 272432
- 432380
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132080On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na162020