alle 15 asteen. Sisällä on vieläkin 24 astetta, vaikka ikkunat ja ovi on sepposenselällään.
En ole nukkunut kovinkaan hyvin helteillä, mikä lieneenkin hyvinkin yleinen ongelma.
Ulkona sataa ja on viileää. Ihanaa. Odotan jo syksyn lehtien rahinoita ja kuulaita päiviä. Kesä ei ole vielä ihan ohi, joten syssyä saa vielä vartoa.
Suurimmalla osalla on jo arki edessä, mutta minä vielä lomailen pari viikkoa. Olen todella iloinen kun kesä alkaa taas taittumaan syksyyn, on ollut hyvin erikoinen kesä. Alkukesä oli kylmä, tuulinen ja sateinen. Loppukesä tukalan kuumaa.
Sitähän se nyt sitten on tämän ilmastonmuutoksen kanssa. Pitää sopeutua, sillä se on kuin lumipalloefekti, eikä sitä voi pysäyttää.
No tämä on nyt vain tälläistä väsynyttä horinaa joutavista. Olin vain niin iloinen kun ilma viileni ja tuli sade.
Jee.. vihdoinkin lämpötila putoaa yölläkin
13
139
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Täällä on lämpötila vielä 18. Kun ennusteen vilkaisin, niin ei näytä putoavankaan vielä tänä yönä tuon alemmaksi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pitääpä tarkistaa minunkin tuo oman paikkakuntani ennuste vielä.
Noh.. niin se on mennyt muuttumaan..+ 18 tännekin luvattuna yöksi.
- AnonyymiUUSI
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. niin se on mennyt muuttumaan.. 18 tännekin luvattuna yöksi.
Ensi yölle näyttää kuitenkin paljon viileämpää, jos se lohduttaa.
Pää hikoilee niin, että tyyny on ihan märkä. Kolme kertaa yössä pitää tyynyä käännellä niin, että kuivempi puoli on kasvoja päin. Väliin panen vielä talouspaperia.
Aamulla tyyny on molemmin puolin märkä. Ihan kuin joku olisi yöllä pissinyt siihen.- AnonyymiUUSI
No hyi 😅 Tuollainen tyyny täytyy nostaa pihdeillä johonkin kuivumaan. Miehet ovat ihme hikoilijoita. Johan tuolla hikoilutahdilla luulisi aamulla näkevänsä kuiviin näivettyneen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No hyi 😅 Tuollainen tyyny täytyy nostaa pihdeillä johonkin kuivumaan. Miehet ovat ihme hikoilijoita. Johan tuolla hikoilutahdilla luulisi aamulla näkevänsä kuiviin näivettyneen
Naiset hikoileekin alakautta
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaisiko löytyä miehille jotain antiperspiranttia, jota voisi hieroa päänahkaan.🤔
Jos olisin kalju saattaisin sellaista kokeilla.
Naisethan hierovat hiuksiinsa kaikenlaista tököttiä. Joskus vaimon hiukset ovat tahmeat kuin hattara. Koostumuskin oli samankaltainen.
- AnonyymiUUSI
Tykkään kesästä...oli se mitä oli, mut rakastan syksyä. 🙂
Tälläisen "kesän" jälkeen syksyyn voi rakastuu..😃
Mutta syksy ei mieti mikä oli kesä...🙂
Syksy, talvi, kevät ja kesä tulee aina. 🙂 - AnonyymiUUSI
Näissä olosuhteissa on mukava olla kalju. Ei sen tarvitse idenfitioitua mihinkään perusjunttiryhmään.
>simiti<- AnonyymiUUSI
parturoin Philipsin hiustensyöjällä 30mm, en viitsinyt lyhemmäksi, alkoi olemaankin jo MAcGyver tai Mick Jagger -tyyli joka ärsyttää ja kutittaa liian pitkät hiukset.
Lisäksi kuulee huonosti jos hiukset ovat korvien päällä.
- AnonyymiUUSI
Täällä ei vielä mene 15 asteeseen yöllä, nyt 16,4 aqstetta, sisä on 23,0.
Yöllä satoi. Nautin viileästä aamusta. Mukavampi olla.
Minulle sopii tämä +19C astetta huomattavasti paremmin kuin tappohelteet.
Kupissa Earl Gray teetä. Kippis! 🫖🍵
Yst.terv.: aamuvirkku t.t. 😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981