Viinaa kaikille - hallituksen ministerit olivat olleet ympäri päissään yleisellä paikalla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-sari-multala-silminnahden-paihtyneena-ruisrock-videolla-paikalla-myos-paaministeri-orpo/9199522
On siinä meillä ministerit. Potkut pitäis antaa.
H a l l i t u s
20
288
Vastaukset
- Anonyymi
Heillä on tietysti oikeus olla ihmisiä, siinä kuin sinullakin. Koitappa ahdasmielinen ja juoruja levittelevä miettiä tätä.
- Anonyymi
Kyllä sitä voi olla ihminen selvinkin päin. Kannatan potkuja hallitukselle ja vastustan viinan kotiin kuljetusta. Jos ministeri on niin päissään ettei pääse itse kauppaan niin olkoon ilman viinaa.
- Anonyymi
Eihän normi duunarikaan saa olla työajalla kännissä. Miten ministerillä voi olla sellainen oikeus?
Känni-Ministeri Multalan oli Turun Kaupungin kutsuvieraana Ruisrockissa ja hänen lomansa alkoi vasta Ruisrockin jälkeisenä maanantaina. Hän oli siis kännäämässä työajalla edustustehtävässä veronmaksajien rahoilla.
Nyt kun normi duunarin irtisanomissuojaakin ollaan heikentämässä, niin ministeri Multala pitäisi heti erottaa. Irtisanomisen syy voi olla vaikka "humalasta johtuva alisuoriutuminen".
- Anonyymi
Voi voi
- Anonyymi
ei viina paha muttakuinkahan moni niistä on kokaiinipäisään ympäri vuoden,
- Anonyymi
Ministerit ja kansanedustajat pitäisi töihin tullessa aina puhalluttaa. Päätökset ovat olleet sitä luokkaa, että niitä kaikkia tuskin on selvin päin tehty.
- Anonyymi
myös huumepikatesti kokaiini rehottaa,
- Anonyymi
Ei ne lähde heillä on hurja manaatti, kuulu diktatuuri piireihin.
- Anonyymi
Hävettää todella paljon. Suomen ministerit turpa täynnä. Hyvää mainosta Suomelle.
Ette te ilmaisia vip lippuja ansaitse koska Ette kykene juhlimaan sivistyneesti.
Antakaan nuorille työttömille vip lippunne!!!!- Anonyymi
Ei ne mitään ilmaislippuja ollut vaan veronmaksajien (Turun Kaupungin) maksama känni-ilta yli 200000€ vuosipalkkaa nauttiville ministereille.
Tästä tietenkin nautittiin täysin rinnoin vetämällä pelti kunnolla kiinni ja sitten kameran eteen ympäri päissään tukka silmillä sekoilemaan. Hieosti te vedätte! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne mitään ilmaislippuja ollut vaan veronmaksajien (Turun Kaupungin) maksama känni-ilta yli 200000€ vuosipalkkaa nauttiville ministereille.
Tästä tietenkin nautittiin täysin rinnoin vetämällä pelti kunnolla kiinni ja sitten kameran eteen ympäri päissään tukka silmillä sekoilemaan. Hieosti te vedätte!Loppuu lahjat Orpoltakin kun Purra uhkaa leikata yritystukia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä tietenkin nautittiin täysin rinnoin vetämällä pelti kunnolla kiinni ja sitten kameran eteen ympäri päissään tukka silmillä sekoilemaan. Hieosti te vedätte!Loppuu lahjat Orpoltakin kun Purra uhkaa leikata yritystukia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Turhaan itket jos et osaa juoda toope,vassut niin onnettomia luusereita.
- Anonyymi
Ministerit ovat töissä 24/7. Mikäli eivät ole lomalla.
Työaikana pitää olla selvinpäin🤔
Ministereille tarvii tehdä huumetestit 😃
Ruisrockin aikaan kuulemma alueen jätevesien huumejäämäpitoisuudet nousee📈😬 - Anonyymi
linnan juhlista löytyhuumejäämiä kokelia
- Anonyymi
Olikohan jauhojengi paikalla vai olivatko ruotsinlaivalla tai Italiassa?
- Anonyymi
Eipä kuitenkaan pyöriny huumeporukoissa, niin kuin osa edellisen kauden ministereistä.
- Anonyymi
Kuka niistä pyöri huumeporukoissa? Ketä ne huumeporukan jäsenet olivat?
- Anonyymi
Saattopa hyvinki pyöriä. Ei noista sekakäyttäjistä aina saa selvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356131
- 574366
- 592831
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282738Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241381- 291218
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151