gootti-fani?????

gootti-fani

voiko gootti-faneja olla olemassa??? jos on niin minä ainakin oon on aina kiva seurata teitä kaupungilla...tai no useimpia.tulin juuri tampereelta ja siellä vilisi gootteja... olisi tehnyt miele mennä yhelt tyypilt kysymään nimmaria! oli se niin mahatavan näköinen! haluaisin silti tietä enemmän gooteista kuin vaattet ja musan... esim; oletteko romanttisia(luulen ainakin niin)?
onko rituaaleja?tai jotain erityistä?
itse en voi olla gootti koska hän luule teitä saatanan palvojiksi!(ettehän oo sitä?)
hhhän ei tykkää goottien musasta eikä vaatteista... inhottaa olla kaupungilla äitin kanssa koska se koko ajan morkkaa gootteja esim:"kato mitkä kuteet tuoll on" tai joain sinne päin....
toivon silti että voin olla gootti-fani.

38

6030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tota...

      Rituaaleja? Mistäköhän sä tuon idean sait?

    • hevari

      Gootithan on ihan tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin. Ne vaan pukeutuu eri tavalla ja kuuntelee goottirockia. Rituaaleja?!?! Pitäskö niiden juoda jotain verta vai?! Ehkä veren juominen on vähän enemmän satanistista. Ainakin minun mielestä. Goottius ei edellytä saatanan palvomista (on tietysti myös gootteja jotka palvoo).

      • Eräs toinen hevari

        Ennemminkin tuo veren juominen liittyy mielestäni saatanan palvontaan.
        Satanismi ei ole lähellekään sama asia kuin saatanan palvonta. Satanisti on oman itsensä jumala.


      • hevari
        Eräs toinen hevari kirjoitti:

        Ennemminkin tuo veren juominen liittyy mielestäni saatanan palvontaan.
        Satanismi ei ole lähellekään sama asia kuin saatanan palvonta. Satanisti on oman itsensä jumala.

        Satanistit ja saatanan palvojat on joka tapaukses tyhmiä... Mä tiedän tyyppejä, jotka juo verta, eikä ne oo palvojia eikä satanisteja.


      • neiti
        hevari kirjoitti:

        Satanistit ja saatanan palvojat on joka tapaukses tyhmiä... Mä tiedän tyyppejä, jotka juo verta, eikä ne oo palvojia eikä satanisteja.

        Minusta satanistit ovat pikemminkin käytännöllisiä ja hyväksyvät elämän isot ja pienet vittumaisuudet, saatananpalvojista en sitten sano mitään.


      • hevari
        neiti kirjoitti:

        Minusta satanistit ovat pikemminkin käytännöllisiä ja hyväksyvät elämän isot ja pienet vittumaisuudet, saatananpalvojista en sitten sano mitään.

        En tunne yhtään satanistia henkilökohtaisesti, joten pyydän hartaasti anteeksi jos oon loukannu jotakuta...
        Kysynpä nyt kysymyksen sinulta, neiti (ja muiltaki): Olisitko mielummin satanisti vai saatanan palvoja?


      • Le Pacco
        hevari kirjoitti:

        En tunne yhtään satanistia henkilökohtaisesti, joten pyydän hartaasti anteeksi jos oon loukannu jotakuta...
        Kysynpä nyt kysymyksen sinulta, neiti (ja muiltaki): Olisitko mielummin satanisti vai saatanan palvoja?

        Saatananpalvonta vaatisi uskomista satuolentoon nimeltä Saatana, satanismi ei. En rupeaisi myöskään ilkeän haltiatarkummin palvojaksi, vaikka sillä on sentään enemmän tyyliä! XD


      • gootti-fani
        Le Pacco kirjoitti:

        Saatananpalvonta vaatisi uskomista satuolentoon nimeltä Saatana, satanismi ei. En rupeaisi myöskään ilkeän haltiatarkummin palvojaksi, vaikka sillä on sentään enemmän tyyliä! XD

        en tarkoittanut loukata ketään toll rituaali-jutull...en tiennyt siitä silloin mutta nyt ainakin tiedän...kiitos... mut kysyisin viel sitä et mitä radio asemaa gootit kuuntelevat? ois kiva tietää ja jos tiedätte niin mikä asema oulussa?
        ja mitä kirjoja luette? vinkkejä!


      • hevari
        gootti-fani kirjoitti:

        en tarkoittanut loukata ketään toll rituaali-jutull...en tiennyt siitä silloin mutta nyt ainakin tiedän...kiitos... mut kysyisin viel sitä et mitä radio asemaa gootit kuuntelevat? ois kiva tietää ja jos tiedätte niin mikä asema oulussa?
        ja mitä kirjoja luette? vinkkejä!

        Gootit joita mä tunnen, lukee vaan pakosta. Jos ne lukee niin kauhukirjoja. RadioCityn pitäis kuulua Oulun alueella. Tai mä asun lähel Ouluu...


      • satunnainen kulkija
        gootti-fani kirjoitti:

        en tarkoittanut loukata ketään toll rituaali-jutull...en tiennyt siitä silloin mutta nyt ainakin tiedän...kiitos... mut kysyisin viel sitä et mitä radio asemaa gootit kuuntelevat? ois kiva tietää ja jos tiedätte niin mikä asema oulussa?
        ja mitä kirjoja luette? vinkkejä!

        Jos haluaat perehtyä enemmän gootti-tyyliin ja sen tyylisiin ihmisiin niin googleta vaikka ennemmin gootti aiheita kuin että seuraat tätä palstaa. =) tää nyt on juupas eipäs juupas eipäs palsta. Ja Tampereella me gootit ollan kauniita =D


      • gootti-fani
        satunnainen kulkija kirjoitti:

        Jos haluaat perehtyä enemmän gootti-tyyliin ja sen tyylisiin ihmisiin niin googleta vaikka ennemmin gootti aiheita kuin että seuraat tätä palstaa. =) tää nyt on juupas eipäs juupas eipäs palsta. Ja Tampereella me gootit ollan kauniita =D

        oletko tampereelta? satuitko olemaan kaupugnilla vaaime torstaina?????sillä TYTÖLLÄ oli tosi hieno korsetti(tai ainakin mä niin luulen) ja tosi hieno hame....jos tajuat!


      • To-Drown-A-Rose
        gootti-fani kirjoitti:

        oletko tampereelta? satuitko olemaan kaupugnilla vaaime torstaina?????sillä TYTÖLLÄ oli tosi hieno korsetti(tai ainakin mä niin luulen) ja tosi hieno hame....jos tajuat!

        ..reps:D mistä näitä sikiää.
        No, huvinsa kullakin.


      • neiti
        hevari kirjoitti:

        En tunne yhtään satanistia henkilökohtaisesti, joten pyydän hartaasti anteeksi jos oon loukannu jotakuta...
        Kysynpä nyt kysymyksen sinulta, neiti (ja muiltaki): Olisitko mielummin satanisti vai saatanan palvoja?

        Minusta satuolentoon turvautuminen on heikkoutta, kaikissa uskonnoissa.


      • satunnainen kulkija
        gootti-fani kirjoitti:

        oletko tampereelta? satuitko olemaan kaupugnilla vaaime torstaina?????sillä TYTÖLLÄ oli tosi hieno korsetti(tai ainakin mä niin luulen) ja tosi hieno hame....jos tajuat!

        olin itseasissa...*pohtii mitä oli päällä*


      • kekk
        gootti-fani kirjoitti:

        en tarkoittanut loukata ketään toll rituaali-jutull...en tiennyt siitä silloin mutta nyt ainakin tiedän...kiitos... mut kysyisin viel sitä et mitä radio asemaa gootit kuuntelevat? ois kiva tietää ja jos tiedätte niin mikä asema oulussa?
        ja mitä kirjoja luette? vinkkejä!

        (Trolli? Ehkä, mutta vastataan silti.)

        Gooteilla ei kai ole mitään erityista radioasemaa, mutta internetradioista ainakin nää on jossain määrin goottien suosiossa:
        http://deathrock.com:9998/
        http://www.radioubik.net/
        http://www.thisiscorrosion.com/
        http://status.gothmetal.net/cool.htm
        (Nuo kaksi ekaa ovat minusta parhaita)

        Kirjailijoista taas Edgar Allan Poe ja H.P. Lovecraft ovat monien goottien suosiossa. Niitten kirjoja löytyy varmasti kirjastosta. Isommista kirjastoista saattaa löytyä myös goottimusiikkia. Kato josko siellä olis vaikka jotain seuraavien bändien levyjä:

        Siouxsie & the Banshees
        Joy Division
        The Cure
        Bauhaus
        The Sisters of Mercy

        Niin ja jos tykkäät noin kovasti katella gootteja niin mm. tuolla olis semmosia:
        http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=459
        http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=804388

        Tuokin on ihan kiva sivusto: http://www.kapsi.fi/~lichgate/

        Anteeksi kaikki stereotyyppiset käsitykset. ;)


      • gootti-fani
        kekk kirjoitti:

        (Trolli? Ehkä, mutta vastataan silti.)

        Gooteilla ei kai ole mitään erityista radioasemaa, mutta internetradioista ainakin nää on jossain määrin goottien suosiossa:
        http://deathrock.com:9998/
        http://www.radioubik.net/
        http://www.thisiscorrosion.com/
        http://status.gothmetal.net/cool.htm
        (Nuo kaksi ekaa ovat minusta parhaita)

        Kirjailijoista taas Edgar Allan Poe ja H.P. Lovecraft ovat monien goottien suosiossa. Niitten kirjoja löytyy varmasti kirjastosta. Isommista kirjastoista saattaa löytyä myös goottimusiikkia. Kato josko siellä olis vaikka jotain seuraavien bändien levyjä:

        Siouxsie & the Banshees
        Joy Division
        The Cure
        Bauhaus
        The Sisters of Mercy

        Niin ja jos tykkäät noin kovasti katella gootteja niin mm. tuolla olis semmosia:
        http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=459
        http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=804388

        Tuokin on ihan kiva sivusto: http://www.kapsi.fi/~lichgate/

        Anteeksi kaikki stereotyyppiset käsitykset. ;)

        kiitos tosi paljopn noista!!! laittakaa muutkin kaikkia juttuja lisää!!! jooko?kiitos kekk! voisiko noita kirjailijoita ja bändejä saada lisää???


      • Freddy G
        hevari kirjoitti:

        Satanistit ja saatanan palvojat on joka tapaukses tyhmiä... Mä tiedän tyyppejä, jotka juo verta, eikä ne oo palvojia eikä satanisteja.

        no jos joku juo verta niin sillä on kyllä vikaa päässä....NI


      • Roger the Shrubber
        Freddy G kirjoitti:

        no jos joku juo verta niin sillä on kyllä vikaa päässä....NI

        Are you saying Ni to that old woman?


      • Bring me a Shrubbery..
        Roger the Shrubber kirjoitti:

        Are you saying Ni to that old woman?

        Toi oli hyvä!


      • Abhorrence

        Totanoin.. Satanismi, saatananpalvonta ja antikristus on täysin eri asioita.. Toi veren juominen menisi ehkä saatananpalvontaan tai antikristukseen, en tiedä.


    • Hevi^^Kimma

      Mäkin..! ;)..! itse en oikein uskalla ruveta gootiksi.. mutta käytän mustia vaatteita ja mulla on niitti koru Wyö ja mustaa kajaalia.. se riittää mulle..
      Mutta oikeesti miekin haluisin käydä pyytää nimmarii..! Siis jotkut on sit hienon näkösiä OIKEESTi..!! :D

      • pretty.hate.machine

        Itse aloitin Stephen Kingin lukemisen 11-vuotiaana. Suosittelen myös Neil Gaimanin ja Anne Ricen kirjoja.


      • gootti-fani

        oletko oihan oikeesti muka gootti-fani?????
        mitähän musaa kuuntelet(näen kyllä nimimerkkis...).
        miksi et uskalla olla gootti....?
        tuskinpa sun vanhemmat inhoaa gootteja niinkuin mun!!! mut kai sitä kaikki......


      • Rade
        gootti-fani kirjoitti:

        oletko oihan oikeesti muka gootti-fani?????
        mitähän musaa kuuntelet(näen kyllä nimimerkkis...).
        miksi et uskalla olla gootti....?
        tuskinpa sun vanhemmat inhoaa gootteja niinkuin mun!!! mut kai sitä kaikki......

        Gootithan on oikeasti suurimmaksi osaksi hienoja ihmisiä. Järkevimmät tyypit ketä oon saanut kunnian tuntea on gootteja. Itsellä ei ole rahaa/aikaa mitenkään ulkoisesti näyttää kyseisen alakulttuurin edustajalta, mutta muuten kyllä vähän sinne päin suuntaudun, mutta haluan välttää liiallista lokeroitumista.


      • Hevi-Kimma
        gootti-fani kirjoitti:

        oletko oihan oikeesti muka gootti-fani?????
        mitähän musaa kuuntelet(näen kyllä nimimerkkis...).
        miksi et uskalla olla gootti....?
        tuskinpa sun vanhemmat inhoaa gootteja niinkuin mun!!! mut kai sitä kaikki......

        mulla ei oo enää äitiä ku se kuoli, mutt en mä oikein tiiä miksi en uskalla olla gootti. kun meidän koulussa ei mm. edes ole hevareita, kun kaikki on semmosia hoppari tyylisiä.. :/


      • gootti-fani
        Hevi-Kimma kirjoitti:

        mulla ei oo enää äitiä ku se kuoli, mutt en mä oikein tiiä miksi en uskalla olla gootti. kun meidän koulussa ei mm. edes ole hevareita, kun kaikki on semmosia hoppari tyylisiä.. :/

        anteeksi...en tiennyt et sun äiti on kuollut....
        olen pahoillani...mut sen sanon et ole oma itsess....sama juttu on mulla koulussa ja olen yrittänyt olla oma itteni enkä välitä muiden mielipiteistä... ja yleensä gooteista pidetään...
        joten pää pystyyn ja ople oma ittes!!


      • Pöllö
        Hevi-Kimma kirjoitti:

        mulla ei oo enää äitiä ku se kuoli, mutt en mä oikein tiiä miksi en uskalla olla gootti. kun meidän koulussa ei mm. edes ole hevareita, kun kaikki on semmosia hoppari tyylisiä.. :/

        Hehe, usko pois että on muillakin ollut tuo ongelma. Paskaa niskaan pukeutumisen ja muiden ahdasmielisyyden takia.

        Ei täälläpäinkään oikeastaan ole muita kuin hoppareita, mutta luojan kiitos on helsinki.
        Porukassa viihtyy paremmin, mutta älä luulekkaan että pääsisit ihan ilman mitään kritiikkiä tai paskanjauhantaa jos jööttityylisesti ajattelit pukeutua.


    • Minä

      No OLOLO LOLOLOL OLOLO LOLOLOL OLOLO

    • dying bride

      älkää nyt ihmeessä välittäkö siitä, miltä muut näyttää. olin entisessä koulussani varmaan ainoo rokkihevipunkkigootti-ihminen ja se oli mun tunnusmerkkini. nyt menin uuteen kouluun ja siellä samanhenkisiä on pilvinpimein. se ei oo oikeestaan kovin kivaa, koska enää mä en ole se erilainen. mulla ei oo enää tunnusmerkkiä. eikä mun tyyliä huomata siellä enää mitenkään. on kivempaa olla erilainen samanlaisten joukossa, kuin erilainen erilaisten joukossa, jos ymmärsitte, mitä tarkoitan.

    • pimeän kulkia

      gooti-fani!!!
      gootit ei oo mitään saatanan palvojia mä en ainakaan oo eikä mun kavarit ja miks et muka itekkin vois olla gootti ei äiti päätä sun kuteist vai päättääkö mäkin laitoin äitille luun kurkkuun siinä asiassa.....
      p.s. Gootti.faneja ei voi olla olemassa jos luulee jotain väärin

    • satan my master

      voi ihan hyvin pitää gooteista ja niiden tyylistä

      samanlaisia ihmisiä me ollaa niinkuin muutkin

      heh

    • goottityttö-90

      kyllä voi olla goottifani. toi yleinen käsitys että gootit on saatananpalvojia ottaa päähän.
      me ei olla saatananpalvojia(tosin jotkut gootit on myös saatananpalvojia). ja goottius mun mielestä on paljon muutakin kun sitä mitä kuuntelee ja miten pukeutuu...(eikä kaikki gootit pukeudu goottityylisesti eikä kuuntele goottimusiikkia) goottius on se ajattelutapa ja sillee... esim jotkut palvoo kuolemaa. miä olen gooti ja kuuntelen radiokanavista yleX:ää ja joskus voicea ja novaa.. riippuen mitä sieltä tulee. joillakin gooteilla on rituaaleja... mä en vielä sellasia harrasta koska asun vielä kotona ja miun vanhemmat ei tiedä että olen gootti... mutta yks asia muakin vielä askarruttaa (vaikka olen gootti) että onko goottius syntiä jumalan silmissä.(uskon jumalaan joo) joten jos joku tietävä lukee tän ni vastatkaa

      • dark lady

        kuules tyttöseni se ei ole syntiä. jos sitä ei syntiluettelossa lue.


    • dark lady

      hei mä olen niin sanotusti "gootti" Mutta saatanan palvojaksikin mua kutsutaan sillä no öh tulen perus uskovaisesta perheestä. ( Mutta en itse usko enää ollenkaan ja harrastan spiritismiä, maalausta, lukemista, fantasiaa ja elokuvia.) Kyllä vain minulla on rituaaleja joita pimeässä tykkään harrastaa.

      (Hautausmailla kävely ja kynttilä rituaalit) jep vertakin on tultu juotua "siis ihmis verta" eläimen verta en salli (olen vegaani se on luonnon uhraus)
      joskus kuljetan sitä verta mukana jos tulee "jano" No sitten spiritismiin kuuluu kynttilät ja ouja lauta (henkien kanssa komminikointi kiehtoo minua.) Ja minä seuraan joitain kultteja esim. kärmeen veljeskunta (se on suosikkini). Löytyy nimellä googlesta brotherhood of snake.

      Lempi juhla vuodesta on tietysti halloween ja kuoleman päivä (se on meksikolainen juhla) Ne ovat ainoat päivät kun voin mennä kauppaan ja keskustaankin sellaisena kuin olen vapaa ajallani eli aika pelottava. käytän paljon tekoverta ja oikeastaan juuri rakastankin säikytellä/järkyttää muita tyylilläni. Lempi elokuva hamoni on aina ollut 1.voldemort, 2. hornan sarvi, Ja noh en muutenkaan enää jaksa uskoa että meidät on luonut joku joka on on ollut ja aina ollut.... (uskon avaruus oliohinkin olen siis aika taika uskoinen kun uskon joka ikiseen taika uskoon.)

      Voitte pitää mua sekona mut hei se on teidän valintanne mut mä oon mitkä oon ja rakastan sitä. Ps. olen kuitenkin vasta 19v

      • paluu reaalimaailmaa

        Vai että ihan 19v. Juttujen perusteella olisi voinut luulla, että 13v. Ilmeisesti olet ikäiseksesi aika tyhmä? Se, että uskot kaikenmaailman höpölöpö ja teet typeriä asioita uskomustesi perusteella tekee sinusta ianoastaan typerän ja säälittävän friikin.


      • dark lady
        paluu reaalimaailmaa kirjoitti:

        Vai että ihan 19v. Juttujen perusteella olisi voinut luulla, että 13v. Ilmeisesti olet ikäiseksesi aika tyhmä? Se, että uskot kaikenmaailman höpölöpö ja teet typeriä asioita uskomustesi perusteella tekee sinusta ianoastaan typerän ja säälittävän friikin.

        No kerroppas mikä on sinun mielestäsi höpön löpöä.


      • paluu reaalimaailmaa
        dark lady kirjoitti:

        No kerroppas mikä on sinun mielestäsi höpön löpöä.

        Höpölöpöä ja typeriä asioita viestistäsi poimittuna:

        -saatananpalvonta
        -spiritismi
        -rituaalit, joita pimeässä tykkäät harrastaa
        -hautausmaalla kävely, koska se on niin "goottia"
        -kynttilärituaalit
        -veren juominen
        -tekoveren juominen
        -uhraaminen ja uhrilahjat
        -ouija-lauta
        -henkien kanssa kommunikointi
        -kultit
        -halloweenin ja kuolleiden päivän pitäminen jonain muuna kuin halpaan rihkamaan hukutettuna lasten ja lapsenmielisten juhlapäivänä
        -pakkomielle järkyttää muita omalla tyylillään, a.k.a. huomion kerjuu
        -usko siihen, että suosikkielokuvahahmojesi synkkyys on todiste jostain
        -usko siihen, että sisimmässäsi on jokin salaperäinen synkkyys jota kukaan muu ei koe tai ymmärrä (paitsi toinen kaltaisesi tosigootti)
        -koko homman asettaminen vastakkain kristinuskon kanssa, vaikka molemmat ovat toisistaan erillisiä asiota
        -usko avaruusolioihin
        -taikausko

        Siinäpä niitä. Goottius ei ole sitä, että uskoo valikoituihin satuihin. Ymmärrän kyllä, että kovin nuorille ihmisille on tärkeä tuntea kuuluvansa johonkin ryhmään ja sitten sitä tuodaan esille naurettavuuteen asti. Jos oikeasti olet 19-vuotias, minusta voisit ihan oikeasti hieman miettiä noita yllä listaamiani asioita ajan ja järjen kera.

        Tervesin vanhempi, töissäkäyvä gootti, joka ei voisi vähempää välittää höpölöpöstä ja jolle riittää perusmustat kuteet ja hyvä musa.


    • kyllä höpönlöpöä

      Mä voin vastata ainakin, sä olet tyhmä =) Anteeks että loukkasin luultavasti murkku ikäisen kuvitelmia goottiudesta. Sää nyt selostit ihan pelkkää paskaa tossa jutussas.. ei siinä mitään jos joku harrasteleekin kyseisiä asioita mutta sinä se selostit niin tunteella että meni uskottavuus tossa toisen kappaleen alussa.

      Loput meni sitten sun jos tulee "jano" kohdassas.. itteltäskö vai naapurilta sitä verta pöllit? Halloweeni (kauppojen keksimä kulutus juhla) voit mennä ulos oma itsenäsi, siinä kohtaa jo nauroin yksisteni ja luettelin sanoja jotka olis täällä tähdillä merkittynä=).

      Jos yrittää puhua paskaa niin kannattaa harjoitella.. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe