Veden juonnista kyllä, muttei toiseksi tärkeimmästä nimittäin riittävästä kuidun saannista. Mm. https://www.s-kaupat.fi/tuote/urtekram-luomu-gluteeniton-hirssihiutale-400g/5765228122037
https://www.s-kaupat.fi/tuote/myllarin-luomu-ruisjauho-1-kg/6417721072010
https://www.s-kaupat.fi/tuote/krannin-tila-1kg-ohrasuurimo-rikottu/6430061690072
https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-gluteeniton-kaurajauho-500-g/6415715104136
https://www.s-kaupat.fi/tuote/salliselta-psyllium-gluteeniton-100g/6436501057351
Laihduttajat ei juurikaan puhu kuiduista
26
212
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ihmeessä syöt jauhoja? Missä on muut kuidun lähteet esim . vihannekset, juurekset, marjat ja hedelmät,palkokasvit ,pähkinät ja siemenet.
Kuitua saa helposti esim kaurapuurosta ja neljänviljanpuurosta, täysjyväpastasta ja -riisistä.
Eikö noi ole herkullisempia kuin syödä jotain kaurajauhoa ja ruisjauhoa. Mutta jos tykkää syödä jauhoja niin mikäs siinä.- Anonyymi
Minä tykkään jauhoista herkullista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään jauhoista herkullista.
Selvä ja suosittelet sitä muillekin päivittäiseen käyttöön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä ja suosittelet sitä muillekin päivittäiseen käyttöön.
No ihan varmasti!
- Anonyymi
Pudottaessani painoani nopeasto täydellisellä 0-hiilarikuurilla tydytin suoleni toimnnan apteekista ostamallani granulaatilla jokahyytelöityi sisikunnassa ja piti suoliston toiminnassa.
Olet täydellisen oikeassa tuossa kuitujutussa.
Toinen asia joka pyrkii unohtumaan on parjatun lihan ( valkuainen, proteiini ) ominaisuus. Se prosessoituu hitaasti energiaksi ja ylläpitää kylläisyyden tunnetta pitempään kuin varsinkaan nopeat hiilarit. - Anonyymi
Siitä veden juonnista oikein ällöttää kuunnella Töissäkin eräät kittasivat vettä , muka laihduttivat. Liiasta veden juonnista voi saada hyponatermin ja se on vakava asia, silloin on sotkettu suola tasapaino verestä ja seuraukset ovat kamalat , sitä sanotaan vesimyrkytykseksi. Siis vettä juodaan ainoastaan kun on jano, niin on ihmisen keho rakennettu . Ja kuolema on kun hukkuminen .
Aikuiset ihmiset saattaavat vetää laihduttaessaan vettä naamaansa kolmekin litraa .
Ja vaikka infoa on siitäkin joka puolella saatavissa niin siltikin ovat pimennossa nämä asiat.
Keho tiedoittaa ihmiselle milloin on jano, nälkä tai vessaan meno . Eikä sen pitäisi olla päivän selvä asia
Ja ne jotka laihduttaa ovat vuosi kausia laihduttaneet ja kun heitä tapaa vuosian jälkeen niin aina vaan puhuvat dieteistä . Taitaa olla tapa elää .- Anonyymi
Nyt on ollut monta viikkoa putkeen hellettä ja silloin pitää juoda vettä vaikka olis sisällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on ollut monta viikkoa putkeen hellettä ja silloin pitää juoda vettä vaikka olis sisällä.
1 - 2 litraa vettä tai limua rahi maitoa päivässä riittää, loput ruuasta. Jos on sairas tai atleetti, voi tarvita 3 litraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1 - 2 litraa vettä tai limua rahi maitoa päivässä riittää, loput ruuasta. Jos on sairas tai atleetti, voi tarvita 3 litraa.
Olet oikeassa. Jos helteen johdosta kittaa koko ajan vettä, veri laimenee liikaa. Maallikoilla on jatkuvasti tästä asiasta väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sinulla ei ole hikoilua helteellä fyysisessä työssä niin sinulle riittää 1-2 litraa vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa. Jos helteen johdosta kittaa koko ajan vettä, veri laimenee liikaa. Maallikoilla on jatkuvasti tästä asiasta väärinkäsityksiä.
Tiesitkö että nestettä poistuu hikoilun myötä? saanko kysyä oletko hikoillut näiden helteiden aikana niin ettet ole juonut vettä sen takia että nestettä haihtuu hikoilun kautta. Kaikki ei makaa rannalla ottamassa aurinkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sinulla ei ole hikoilua helteellä fyysisessä työssä niin sinulle riittää 1-2 litraa vettä.
Miti yritit sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miti yritit sanoa?
Jos sinä et hikoile helteellä niin sinun ei tarvitse juoda enempää . Hikoilun seurauksena menetään nesteitä kehosta. Jos sinä vaan istua möllötät niin et varmaan hikoile paitaa märäksi samalla tavalla kun teet jotain fyysistä. Pitääkö vääntää rautalangasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä et hikoile helteellä niin sinun ei tarvitse juoda enempää . Hikoilun seurauksena menetään nesteitä kehosta. Jos sinä vaan istua möllötät niin et varmaan hikoile paitaa märäksi samalla tavalla kun teet jotain fyysistä. Pitääkö vääntää rautalangasta.
Väännä vaan siitä langasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väännä vaan siitä langasta.
Oliko teillä tukihenkilön kanssa hyvä sessio?
- Anonyymi
Tänne kirjoittelee paljon ihmisiä, joilla ajatustoiminnot eivät ole vahvinta osa-aluetta.
- Anonyymi
Kyllä kehitysvammaisilla ja henkisesti vajaillakin tulee olla oikeus tuoda mielipiteensä laihdutuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kehitysvammaisilla ja henkisesti vajaillakin tulee olla oikeus tuoda mielipiteensä laihdutuksesta.
En tarkoittanut kehitysvammaisia vaan yleensä tavallisia ihmisiä jotka ajattelevat sekavasti.
- AnonyymiUUSI
Naisvihaaja on havaittu täälläkin jättämässä pissamerkkejään.
- AnonyymiUUSI
Jos tarkoitat tuota yhtä jonkun lähettämää aiempaa viestiä, niin siinä pilkattiin epäsuorasti (ja mielestäni erittäin typerästi) kehitysvammaisia (eikä naissukupuolta).
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarkoitat tuota yhtä jonkun lähettämää aiempaa viestiä, niin siinä pilkattiin epäsuorasti (ja mielestäni erittäin typerästi) kehitysvammaisia (eikä naissukupuolta).
En tarkoittanut, mutta voi olla sekin totta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut, mutta voi olla sekin totta.
Olen iloinen, että mielestäsi ei ole oikein ottaa kehitysvammaisuutta esimerkiksi sananvapaudesta. Kyseessä on mielestäni varsin mauton lause. Silti minua moititaan täällä vääristyneestä oikeudentunnosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen iloinen, että mielestäsi ei ole oikein ottaa kehitysvammaisuutta esimerkiksi sananvapaudesta. Kyseessä on mielestäni varsin mauton lause. Silti minua moititaan täällä vääristyneestä oikeudentunnosta.
Oletko siis se foorumilla tunnettu naisvihaaja?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko siis se foorumilla tunnettu naisvihaaja?
En jaa taipumustasi. Selvästikin olet etsinyt toista naisvihaaja yhteisiä leikkejänne varten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En jaa taipumustasi. Selvästikin olet etsinyt toista naisvihaaja yhteisiä leikkejänne varten.
Aa, sinulla siis oli se sessio tukihenkilösi kanssa. Teitä nepsyjä on vaikea erottaa toisistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aa, sinulla siis oli se sessio tukihenkilösi kanssa. Teitä nepsyjä on vaikea erottaa toisistaan.
Juu minä olen 16-vuotias nepsy, jolla on oma tukihenkilö. Tapasin hänet juuri. Koulu alkaa huomenna. Olen hyvä filosofiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927