Lihava sinkkunainen selaa miesten profiileita ja sanoo: "Tämä on vaalea, se ei sytytä minua. Tämä olisi hyvä mutta lyhyt, se on 2.5cm alle vaatimustasoni".
Kohtaus on siis todellisuudesta, jostain tv -ohjelmasta missä lihava nainen yrittää löytää miestä itselleen.
Parinvalinnan todellisuus
73
521
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan noita tapauksia. En ole lihava, ruma enkä noin nirso. Lähinnä toivon että on sopusuhtainen, hiukset päässä ja hampaat suussa. Silti vaikea löytää miehiä joita kiinnostaa muukin kuin ”kertasukellus” kosteikkoon.
- Anonyymi
Laskisit vaatimuksiasi niin löytäisit sellaisiakin miehiä joita kiinnostaa muukin kuin se "kertasukellus"..
Jos miehellä on useita naisia kierroksessa, niin sinun pitää olla todella hyvä ja kaunis saadaksesi miehen vain itsellesi. - Anonyymi
Mihin tarvitse useampia miehiä? Taitaa kosteikossa olla vipinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskisit vaatimuksiasi niin löytäisit sellaisiakin miehiä joita kiinnostaa muukin kuin se "kertasukellus"..
Jos miehellä on useita naisia kierroksessa, niin sinun pitää olla todella hyvä ja kaunis saadaksesi miehen vain itsellesi.Uskallan väittää olevani. Ei auta asiaan.
- AnonyymiUUSI
Jos siellä kosteikossa on jo ollut koko maailma kylässä, niin tasokkaammat miehet suosivat yksityisempiä kosteikkoja kuten matkailussakin. On massaturismikohteita ja on premiumkohteita.
Noi telkkariohjelmat nyt on aina tollasia. koitetaan väkisinkin herättää sellasta pahennusta.
Mielellään kattelis sellasia sopusuhtaisia pareja. Ja yleensä ovat saman kaliiberin ihmiset toisensa löytäneet. Varmaan johtuu ihan siitä, että harvemmin sellaset sohvalla viihtyvät hirveen liikkuvia ihmisiä etsii ja päin vastoi.- Anonyymi
Joo, seon niin ikävää kun teeveessä näytetään todelisuutta. Ei sitä saisi näyttää. Pitäis olla vaan mukavia juttuja.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, seon niin ikävää kun teeveessä näytetään todelisuutta. Ei sitä saisi näyttää. Pitäis olla vaan mukavia juttuja.
Mutta tolta ruotsin svt telkkarista tulee hienoja kulttuuriohjelmia. Niitä mä katon. En mitään tlc ihmissuhde ja lihavuusohjelmia.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mutta tolta ruotsin svt telkkarista tulee hienoja kulttuuriohjelmia. Niitä mä katon. En mitään tlc ihmissuhde ja lihavuusohjelmia.
joo, pitää se olla vähintäänkin suomenruotsalaista sivistysohjelmaa, jossei ihan ruotsinruotsalaista sivistystä, ei niitä kouluja olla ihan turhan päiten käyty vuosikausia.
ohjelmat pitää olla meidän sivistyksen tasoisia, ei mitään rahvaan juttuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin Fazer sensuroi lakupaperit, mutta nyt laittoi lihavan sellaisen mättämään jäätelöä, orjuuttaakseen.
- Anonyymi
Sokeat kanaset eivät jyviä löydä
- Anonyymi
Sokia kanakin löytää jyvän, ku laittaa kilolinssit päähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokia kanakin löytää jyvän, ku laittaa kilolinssit päähän.
Ei se riitä että näkee jotain kun ymmärrys siitä mitä on löytänyt puuttuu 😄
- Anonyymi
Mitä väliä näöllä on jos on kananaivot.
- Anonyymi
Niin? Saa olla lihava ja saa olla nirso. Ei kaikkien tarvitse miellyttää kaikkia. Jos löytyy edes yksi tarpeeksi pitkä ja kiinnostava joka tykkää juuri tästä lihavasta naisesta, niin hyvä heille. Muihinhan tuo ei vaikuta mitenkään.
Mä en edes jaksaisi katsella tuollaisia ohjelmia....
xLiner - Anonyymi
oletko hikinen lusmu-peteri tummine hiuksineen vai oletko kuuma vaaleaverinren isdommalla pippelilläkin heh.
..hikinen tummaverinen lusmulli.
Tänään on taaskin valkoisten päivä Thorin päivä, ukkosjumalan päivä vasaroineen.
Vasaran päivä, torstai:
https://www.northernvikingjewelry.com/Thorin-Vasara - Anonyymi
Muistuttaisin nk. tosi tv ohjelmista, että ne on käsikirjoitettuja ja tahallaan karrikoituja. Älä usko kaikkea, vaikka siinä lukee tosi. 😅
En toki yhtään epäile sitäkään, ettei joku olekkin ihan uivelo vaatimuksissaan, tyyliin viivotin ja haistaja ja rasvaprosentti ja vaaka mittarit mukana parinhaussa. 🤣
Ihmisillä on kaikenlausia ongelmia ja fiksaatiouta, mutta katsele itse jotain muuta kun niitä jos et itsekin ole fiksaatiossa niihin.
Jasu - Anonyymi
Niin. Mitä sitten?
- Anonyymi
Mutta niin kauneus on katsojan silmässä, kuin on lempivärikin tai niin lempiruokakin.
- Anonyymi
Juu, ap taitaa olla näitä läskiviha-tyyppejä. Muistutan kuitenkin, että ne läskit ei laihduta vihamielisen asenteen myötä, vaan ainoastaan kannustavalla asenteella, jos ylipäätäån haluavat laihdiäuttaa (mikä on jokaisen oma asia). ☝️
- Anonyymi
laihduttaa perk*le.
- AnonyymiUUSI
Miksi kenenkään tarvitsisi kannustaa ketään laihtumaan?
Hoida läskisi itse. Ei sinua kukaan kannustanut lihomaankaan!
- Anonyymi
Tuosta tulee mieleen se nainen, joka kertoi lehdessä oleensa elämänäsä aikana aina vain muutaman kuukauden mittaisissa parisuhteissa. Hän ei laskenut niitä edes suhteiksi, vaan hän kokee olevansa "ikisinkku".
Nyt hän lehtiartikkelin mukaan aikoo kuitenkin ryhdistäytyä, ja hän aikoo etsiä miestä "aktiivisesti", koska hän ei ole omasta mielestään näin aiemmin tehnyt. Tavoitteena sanotulla naisella on löytää koko (loppu)elämän kestävä suhde.
No, mitäpä nainen nyt sitten tekee?
Hän ei aio TIETENKÄÄN muuttaa niitä kriteereitä, millä valitsee tulevan elämänkumppaninsa, vaan jatkaa kuulemma samalla tavalla kuin tähänkin asti. Hän vain kertoo kriteerinsä julkisesti koko kansalle ja toivoo, että täky tarttuu syöttiin.
Sillä lailla, uskooko joku, että sanottu nainen onnistuu??- Anonyymi
Tuo on just sitä todellisuutta, sitä ei saisi tuoda julki eikä sanoa ääneen, vaikka se on kirjaimellisesti totta.
- Anonyymi
Ja sinua ahdistaa se, että se "lihava sinkkunainen" ei valitse sinua. Kuitenkin koet tarpeelliseksi haukkua häntä lihavaksi
- Anonyymi
No joo, jätetään se lihavuus siitä pois niin muuten asia on ok?
Siinä ohjelmassa oli tehty numero nimenomaan sen naisen lihavuudesta, se oli jotain lähemmäs 200kg painoinen, siis sairaalloisen ylipainoinen. En nyt tarkoittanut kiinnittää huomiota siihen lihavuuteen, vaan siihen että miesehdokas oli 2.5cm LIIAN LYHYT! Ihan täysin huolimatta sen naisen painosta, tuo on mielestäni aikamoista.
Ja tuo nainen oli amerikkalainen käsittääkseni, ainakin englantia puhui. Joten en yhtä hetkeäkään odota tai oleta että se minua ikinä valitsisi, enkä minä edes sitäpaitsi huolisi sitä! Eikä nyt johdu siitä painosta, vaan siitä että se akka on aivan kauhea muuten kaikin tavoin. Se ylipaino on pienin ongelma siinä. - Anonyymi
Voiko lihavaa haukkua lihavaksi? Voiko vasenkätistä haukkua vasenkätiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko lihavaa haukkua lihavaksi? Voiko vasenkätistä haukkua vasenkätiseksi?
Toki voi. Lihava on puhtaasti haukkumasana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, jätetään se lihavuus siitä pois niin muuten asia on ok?
Siinä ohjelmassa oli tehty numero nimenomaan sen naisen lihavuudesta, se oli jotain lähemmäs 200kg painoinen, siis sairaalloisen ylipainoinen. En nyt tarkoittanut kiinnittää huomiota siihen lihavuuteen, vaan siihen että miesehdokas oli 2.5cm LIIAN LYHYT! Ihan täysin huolimatta sen naisen painosta, tuo on mielestäni aikamoista.
Ja tuo nainen oli amerikkalainen käsittääkseni, ainakin englantia puhui. Joten en yhtä hetkeäkään odota tai oleta että se minua ikinä valitsisi, enkä minä edes sitäpaitsi huolisi sitä! Eikä nyt johdu siitä painosta, vaan siitä että se akka on aivan kauhea muuten kaikin tavoin. Se ylipaino on pienin ongelma siinä.Ylipäänsä ... miksi vinkua kenenkään sellaisen valintojen perään, joka ei itseä kiinnosta? Sellainen on ihan naurettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten totuus voi olla haukkumasana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäänsä ... miksi vinkua kenenkään sellaisen valintojen perään, joka ei itseä kiinnosta? Sellainen on ihan naurettavaa.
Siis minulle on ihan sama mitä se läski nainen tekee tai ei tee. Mutta että mitä tuo kertoo sen älyn tasosta, se tässä on oleellista. Ja just tuota samaa tekee muutkin naiset, ei ole yksittäistapaus. Otapa itse mitasta se 2.5cm ja katso paljonko se on, et sellaista eroa pysty huomaamaan siitä ihmisestä mitenkään ilman mittanauhaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten totuus voi olla haukkumasana?
Koska sana on nimenomaan haukkumasana. Ei tämä nyt ihan rakettitiedettä ole. Tai no otan toki osaa, jos sanavarastosi on noin suppea ja perustuu haukkumasanoille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis minulle on ihan sama mitä se läski nainen tekee tai ei tee. Mutta että mitä tuo kertoo sen älyn tasosta, se tässä on oleellista. Ja just tuota samaa tekee muutkin naiset, ei ole yksittäistapaus. Otapa itse mitasta se 2.5cm ja katso paljonko se on, et sellaista eroa pysty huomaamaan siitä ihmisestä mitenkään ilman mittanauhaa.
Mitä ylipäänsä kertoo älyn tasosta se, että hän on osallistunut johonkin tuollaiseen? Tosin myöskään se, että tuollaista katselee, ei myöskään kerro mitään hyvää älyn tasosta. Saati sitten se, että perustaa käsityksensä maailmasta johonkin ohjelmaformaatteihin.
P.S. Minä pidän lyhyisyä miehistä. Minulle on siis ihan turhaa vinkua tuota senttiongelmaasi. Lyhyiden miesten suuri vika tosin on, että he tuoppaavat usein vinkumaan korkokengistäni ja juu se 2,5 senttiä on heille usein hyvin oleellista ja jopa pienempikin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohjelma on suunnattu juuri sinulle, kun noin syvällisesti siihen suhtaudut ja sinuun kolahtaa sieluun asti. Tajuathan kuitenkin, että ohjelma on tehty puhtaasti rahantekomielessä, jossa sinä olet kuluttaja ja maksaja ja voittojen tuottaja kaiken takana oleville firmoille. Markkinatalous vain nyt toimii niin, että tuotetaan tavaraa, josta ihmiset haluavat maksaa, tavalla tai toisella.
Mitähän tämä kertoo sinun älyn tasosta? Oletko koskaan miettinyt? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laiha, hoikka, normaalipainoinen ja lihava ovat ihan normaaleja adjektiiveja, eivät haukkumasanoja.
Taidat olla joku vitun valkoinen neekeri väittäessäsi noin?
Läski on haukkumasana. Ja taidat olla punkero.
- Anonyymi
Samahan se on kuin inisevä incel kertoo, että muuten toi bejonkke tai muu maailmantähti ois hyvä, mutta nenä on liian vino
Oli kyseessä sitten minkä kokoinen tai näköinen henkilö, niin jokainen saa hakea kumppaniaan tietyin kriteerein.
Sekin voi olla, et loppupeleissä, kun vaan kohtaat sen sopivan kumppanin, niin jotkin kriteerit voi hyvin vaikka heittää romukoppaan😜 en usko, että ihan kaikki osuu kerralla.
Toki aina kannattaa kohdata irl, siitä sitä vasta huomaa voiko jonkin kriteerin pyyhkiä listaltaan pois.- Anonyymi
Näinhän se just menee, jos ei ole ihan ehdottoman jäykkä ehdoissaan. Voi hyvin joustaa jostain ei niin absoluuttisen tärkeästä. Kuten vaikka ulkonäkö.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se just menee, jos ei ole ihan ehdottoman jäykkä ehdoissaan. Voi hyvin joustaa jostain ei niin absoluuttisen tärkeästä. Kuten vaikka ulkonäkö.
JasuTäällä monissa keskusteluissa on hyvin tullut havaittua miten tärkeänä pidetään juurikin ulkonäköä. Ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötkitä jos on parisuhde mielessä.
Ulkonäkö ei ole se kaikkein tärkein. Sisin ratkaisee, silloin toinen on kaunis semmoisena kuin on.🥰- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Täällä monissa keskusteluissa on hyvin tullut havaittua miten tärkeänä pidetään juurikin ulkonäköä. Ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötkitä jos on parisuhde mielessä.
Ulkonäkö ei ole se kaikkein tärkein. Sisin ratkaisee, silloin toinen on kaunis semmoisena kuin on.🥰Nimenomaan niin ja samaa mieltä 100%.🥰
Jasu - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Täällä monissa keskusteluissa on hyvin tullut havaittua miten tärkeänä pidetään juurikin ulkonäköä. Ei sillä ulkonäöllä pitkälle pötkitä jos on parisuhde mielessä.
Ulkonäkö ei ole se kaikkein tärkein. Sisin ratkaisee, silloin toinen on kaunis semmoisena kuin on.🥰no tuo on ihan vaan haaveilijan haaveiluja.
kyllä se on se ulkonäkö mikä merkitsee, ei paljon muu.
tai menestys ja varakkuus nyt tietysti merkitsee paljonkin. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole se kaikkein tärkein. Sisin ratkaisee, silloin toinen on kaunis semmoisena kuin on.🥰Tietenkin sisin ratkaisee loput mutta alkukarsinta kyllä menee ulkonäön mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tuo on ihan vaan haaveilijan haaveiluja.
kyllä se on se ulkonäkö mikä merkitsee, ei paljon muu.
tai menestys ja varakkuus nyt tietysti merkitsee paljonkin.En allekirjoita tuota. Nytkin vieressäni kulkee hyvin hintelä ja pieni mies. Kaukana varakkaasta. Eikä hän tehnyt ulkonäöllään minuun vaikutusta, vaan käytöksellään. Eli hän on sisäisesti hyvin kaunis, hauska, toiset huomioonottava, sosiaalisesti fiksu, voisin myös kuvailla häntä kiltiksi. Eli aivan ihana tapaus.🥰
Se miltä näytät on aika yhdentekevää loppupeleissä ja oikeesti uskokaa tämä🙏 Anonyymi kirjoitti:
En allekirjoita tuota. Nytkin vieressäni kulkee hyvin hintelä ja pieni mies. Kaukana varakkaasta. Eikä hän tehnyt ulkonäöllään minuun vaikutusta, vaan käytöksellään. Eli hän on sisäisesti hyvin kaunis, hauska, toiset huomioonottava, sosiaalisesti fiksu, voisin myös kuvailla häntä kiltiksi. Eli aivan ihana tapaus.🥰
Se miltä näytät on aika yhdentekevää loppupeleissä ja oikeesti uskokaa tämä🙏Jaaha tässä näköjään logattiin mut ulos.. mut siis tuo oli mun kommentti👆🏻
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin sisin ratkaisee loput mutta alkukarsinta kyllä menee ulkonäön mukaan.
Jollain pitää saada herätettyä se huomio. Se voi olla myös profiiliteksti mikä tekee vaikutuksen. Kuvatkin on vaan kuvia.🤔 pakko sen toisen on olla katseenkestävä ei se silti tarkoita että pitäisi olla komea/kaunis…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En allekirjoita tuota. Nytkin vieressäni kulkee hyvin hintelä ja pieni mies. Kaukana varakkaasta. Eikä hän tehnyt ulkonäöllään minuun vaikutusta, vaan käytöksellään. Eli hän on sisäisesti hyvin kaunis, hauska, toiset huomioonottava, sosiaalisesti fiksu, voisin myös kuvailla häntä kiltiksi. Eli aivan ihana tapaus.🥰
Se miltä näytät on aika yhdentekevää loppupeleissä ja oikeesti uskokaa tämä🙏Jaaha, taas jännämiehiä syrjitään, eikö tämä koskaan lopu...kiltit ja kunnolliset vievät kaikki nenän edestä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se miltä näytät on aika yhdentekevää loppupeleissä ja oikeesti uskokaa tämä🙏Ihana lukea, että olet löytänyt ihanan miehen. Onnellinen. ❤️🤗
Nämä on kivoja "uutisia" lukea. ☺️
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se miltä näytät on aika yhdentekevää loppupeleissä ja oikeesti uskokaa tämä🙏Iso lihava nainen ja laiha pikkumies... tuota olen nähnyt usein ennenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Iso lihava nainen ja laiha pikkumies... tuota olen nähnyt usein ennenkin.
Näkeehän sitä päivittäin, jos ihmisten ilmoilla liikkuu. Haaveilija nyt tosin ei ole lihava, mutta lihavat ihmiset löytää vierelleen myös niitä ohkaisia.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, taas jännämiehiä syrjitään, eikö tämä koskaan lopu...kiltit ja kunnolliset vievät kaikki nenän edestä 😁
Eikös se ole täällä yleensä toiste päin et kiltit ei kelpaa🤔
Anonyymi kirjoitti:
Ihana lukea, että olet löytänyt ihanan miehen. Onnellinen. ❤️🤗
Nämä on kivoja "uutisia" lukea. ☺️
Jasu🥰 Itsekin pidän enemmän kaikesta positiivisesta. Negatiivisuutta on niin paljon nykyisin tällä alustalla.. 😬
Anonyymi kirjoitti:
Näkeehän sitä päivittäin, jos ihmisten ilmoilla liikkuu. Haaveilija nyt tosin ei ole lihava, mutta lihavat ihmiset löytää vierelleen myös niitä ohkaisia.
JasuJuu, en lihava ole, mutta sanotaan, että musta ja kumppanista olen se rasvaisempi versio, muuten ollaan kyllä molemmat hyvin siroja noin niinku muuten. 😁
- AnonyymiUUSI
Haaveilija39 kirjoitti:
Eikös se ole täällä yleensä toiste päin et kiltit ei kelpaa🤔
Niin niin, mutta kun täällä kuuluu nostaa meteli joka aiheesta niin minähän nostin.
Ruikutirui tasapuolisesti 😄 Anonyymi kirjoitti:
Niin niin, mutta kun täällä kuuluu nostaa meteli joka aiheesta niin minähän nostin.
Ruikutirui tasapuolisesti 😄No joo se on ihan sama mitä sanoo, niin aina se tosiaan on täällä väärin🙃😅
- AnonyymiUUSI
Haaveilija39 kirjoitti:
🥰 Itsekin pidän enemmän kaikesta positiivisesta. Negatiivisuutta on niin paljon nykyisin tällä alustalla.. 😬
Kyllä vaan. Negaa on liikaa maailmassa ylipäänsä. 😓
Onneksi tämmöiset kivat jutut pyyhkii niitä negoja mennessään sujuvasti. 🤗
Jasu - AnonyymiUUSI
Haaveilija39 kirjoitti:
Juu, en lihava ole, mutta sanotaan, että musta ja kumppanista olen se rasvaisempi versio, muuten ollaan kyllä molemmat hyvin siroja noin niinku muuten. 😁
No sä olet nainen, naisessa sitä rasvaa luonnostaan on enempi. Olet minusta sopusuhtainen, kun oon kuvasikin nähnyt jossain. 😅
Jasu
- Anonyymi
Mitähän väliä sillä lihavuudella on jos miestä hakee? Hakeehan pieni kulliset ja taitamattomatkin naista.
- AnonyymiUUSI
Ensinnäkin jo puutun tuohon, että puhut todellisuudesta ja ohjelmasta samassa lauseessa. Jotkut televisiossa näytetyt treffiohjelmat eivät juurikaan ole kovin todellisia. Niitä dramatisoidaan ja toisaalta sinne osallistuva ei ole ehkä se tasapainoisin ihminen, vaan pikkuisen on jo mentävä jonnekin henkisen kypsyyden rajaseuduille, että suostuu lähtemään johonkin vastaavaan ohjelmaformaattiin mukaan.
Ja mikäpä onkaan "kutkuttavinta" sinne materiaaliksi, kuin kuvaamasi tilanne. Se tuntuu ainakin uppoavan kuin kuuma veitsi voihin sinulle. - AnonyymiUUSI
Jokainenhan saa etsiä juuri sen näköistä ja kokoista kumppania kuin tahtoo. Se on sitten eri asia, miten fiksua on rajata ihmisiä ulkopuolelle esim. pelkän pituuden perusteella, mutta sellaista tapahtuu. Monet ovat yllättävän pinnallisia kumppanin etsinnässä. Kaikkiin meihin kumppanin ulkonäkö vaikuttaa jollain tasolla. Kumppanin täytyy olla omaan silmään miellyttävä, mutta se voi tarkoittaa käytännössä mitä vain.
Nettideittailu on muutenkin äärimmäisen pinnallinen tapa tutustua toisiin sinkkuihin. Siellä swaipataan käytännössä kuvien perusteella. Itse kyllä luen tekstitkin, sillä en pysty muodostamaan mielipidettä miehestä pelkän kuvan ja etunimen perusteella. En ole kovinkaan hyvä nettideittailija, mutta ajattelin antaa sille vielä mahdollisuuden.. Ehkä tulen katumaan, mutta eipä sitä oikein muuallakaan mukaviin miehiin törmää. Ei töissä, ei harrastuksissa tms Ja jos törmää, niin he ovat aina varattuja. Käyn harvoin missään baareissa tai iltahuvituksissa ja jos käyn, olemme yleensä jossain ruokapaikassa tai terassilla ja kotona aikaisin. Eikä näköjään kotoakaan kukaan tule hakemaan 😅
AletheiasTuli vaan tästä mieleen. Että jos puolisoista toinen ois vaikka kaks kertaa painavampi, niin se ei oo välttämättä pelkästään ulkonäköjuttu. Vaan siinä voi olla jo elintavoissakin niin paljon eroja etteivät sovi yhteen.
- AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Tuli vaan tästä mieleen. Että jos puolisoista toinen ois vaikka kaks kertaa painavampi, niin se ei oo välttämättä pelkästään ulkonäköjuttu. Vaan siinä voi olla jo elintavoissakin niin paljon eroja etteivät sovi yhteen.
Tämä riippuu paljon yksilöistä, mitä kukakin arvostaa ja mikä kenellekin on tärkeää. Tiedän pariskuntia, jotka ovat ulkoisesti hyvinkin erilaisia eikä se näytä heitä haittaavan. Toisille on tärkeää, että elämäntyyli on samankaltainen kumppaneiden välillä, kun taas toisille sillä ei ole niin suurta merkitystä.
Henkilökohtaisesti ajattelen, että kumppanin elämäntyylillä on merkitystä. Ei kumppanin tarvitse elää kuten minä, mutta arvostan esim terveyttä ja toivoisin, että mies tekisi samoin. Se ei tarkoita mitään tiukkoja dieettejä, kurinalaista treenaamista tms vaan ihan tavallista, riittävän aktiivista arkea ja esim sitä, ettei tupakointi tai päihteet kuulu arkeen. En ole absolutisti enkä sellaista vaadi kumppaniltakaan, mutta arvostan tervehenkistä suhtautumista itsestään huolehtimiseen.
Aletheias - AnonyymiUUSI
JeroP kirjoitti:
Tuli vaan tästä mieleen. Että jos puolisoista toinen ois vaikka kaks kertaa painavampi, niin se ei oo välttämättä pelkästään ulkonäköjuttu. Vaan siinä voi olla jo elintavoissakin niin paljon eroja etteivät sovi yhteen.
Tuo on totta. Vaikka sopisi muuten yhteen, fyysinen kanssakäyminen hankaloituu, jos toinen painaa tuplasti sen mitä toinen.
- Sheena
- AnonyymiUUSI
Nainen voi hyvin olla nirsompi. Tosiasia on että ottajia löytyy. Miehenä pitää olla jo tyytyväinen jos naiset ylipäätään ovat aloitteellisia. Tämä on äärimmäisen harvinaista. Mies ei saa olla nirso, ellei ole rikas tai ehdotonta top-tasoa ulkonäöltään.
Kyllä saa olla. Näin jälkikäteen sanoen. Jos ois tän kaiken menettänyt väärän suhteen takia. Niin täytyy sanoa, että loppujen lopuks asiat on hyvin. Hankkikaa hyvä suhde tai sitten ei ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Älä ikinä usko mitä kuulet ja udko vain puolety siitä mitä näet.
- AnonyymiUUSI
Jyrkimpiä toisten kiloista lienevät ne, jotka ovat syystä tai toisesta itse laistuneet muutamaksi kiloa.
Niin julmaa ja jyrkkää tekstiä olen kuullut.
Sitten olen miettinyt, että mikä se oikea ongelma on?
Vilma- AnonyymiUUSI
....ovat laihtuneet muutamakyt kiloa...
Oikolukija sietää eliminoinnin.
- AnonyymiUUSI
Kylläpä tässä keskustelussa erittäin kiivaasti muutama feministi puollustaa jotain heille täysin tuntematonta lihavaa naista, vain koska se on nainen ja lihava, niin sen täytyy myös olla feministi...
- AnonyymiUUSI
Tuollaiset tv-ohjelmat on kaikkea muuta kuin todellisuutta.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Miksi olet sivustoilla jossa mielestäsi lihavat naiset hakee kumppania itselleen. Hae kumppanisi aidossa elämässä ja jos et saa niin mikähän sinussa on vikana?😳🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Jokainen saa vaatia mitä haluaa. Eri asia sitten onko oikeutta valittaa, jos ei löydy ketään.
- AnonyymiUUSI
Upea lihava elämäni
Hengenvaarallisesti lihava
90 Päivää morsiamena
Ja tuollaista paskaa naiset katsovat televisiosta..... - AnonyymiUUSI
Päälle ei pääse, sivulta ei yletä ja alle ei uskalla mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323987- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111541- 771187
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281119- 601094
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261037Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä391015Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67960