Jos sattuu semmonen fiilis tulemaan, että lähen kaverin luona käymään kylässä.
En kyllä ala ÄIJÄLLE SOITTELEMAAN TÖIHIN JA VINKUMAAN, että minä en pääse edes kaverin luo kylään.
Ehkä on PAREMPI, että MINÄ TAPOJEN MUKAAN HOITELEN ITSE HOMMAT!
Kyllähän se tiedossa on jo, että KAUNIIT NAISET SOITTAVAT MINUN ÄIJÄLLE TÖIHIN JA SANOVAT, ETTÄ : VITTU ÄMMÄS ON KÄYNYT TÄÄLLÄ!
EN OLE KYLLÄ VARMA, ETTÄ KUMPAA MINÄ VOISIN KÄYTTÄÄ KUUMALIIMAA VAI MAGNEETTI MAALIA, KOSKA MOLEMMAT OVAT MINUSTA YHTÄ HYVIÄ VAIHTOEHTOJA.
Pitää kaivaa tuo KUUMA-LIIMA PISTOOLI tuolta romujen seasta.
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Tein ruokaa ja sain telepatia viestin äijältä ja hän ilmoitti minulle tapojensa mukaan, että : TEE IHAN MITÄ VAAN, MUTTA ET TEE RIKOSILMOITUSTA NIIN PÄRJÄÄT FACEBOOK KUNNIANLOUKKAUSTEN KANSSA PALJON PAREMMIN!
OPPIVAT AINAKIN HAKEMAAN FACEBOOK KUNNIOITA JA VARSINKIN JOS MINÄ OLEN KUNNIOITTANUT HEITÄ JA POISTUNUT FACEBOOKISTA, KOSKA SE OLI KUNNIANLOUKKAUS OLLA FACEBOOKISSA!
EI FACEBOOKILAISETKAAN KUNNIOITA MITÄÄN KYLILLÄ.
KUULEMMA KULKEVAT NIIN, KUN KYLÄ ROSVOT KAUPOISSA. EN MINÄ OLE NÄHNYT VAAN ERÄS TUTTU KERTOI, ETTÄ HE LÄHTEVÄT KAUPASTA AIKA VAUHDILLA NIIN EIVÄT VOI EDES KYSYÄ, ETTÄ : OLENKO MINÄKIN LOUKANNUT SINUN KUNNIAA?
KYLLÄ HE SAAVAT KYSYÄ JOIDEN KANSSA OLEN OLLUT TUON JÄLKEEN TEKEMISSÄ JA EIVÄT OLE FACEBOOKISSA.
EI MINUN OLE PAKKO TODISTAA JOS EN KOE HÄNTÄ MINUN KAVERIKSI.
HÄN SAA MONTA TONNIA JA MINÄ SAAN 100€, KUN TODISTAN…- Anonyymi
Kaikki jotka EI OLLEET FACEBOOKISSA ENNEN 3.3. 2025 JA LIITTYIVÄT TUON JÄLKEEN PITÄÄ TURPANSA KIINNI SUOMESSA, KOSKA ME EI SAADA PUUTTUA SUOMEN ASIOIHIN SEURAAVAAN 5 VUOTEEN, KOSKA KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO VANHENEE 5 VUODESSA!
En minä ole vielä ratkonut miten täältä pääsee oikein ylös.
Se on totta, että kyseessä on IHMISOIKEUS RIKOS ja ALKUPERÄISKANSA ELI SAAMELAISET OVAT SYYLLISTYNEET MYÖS SIIHEN.
Minä sentään yritin komentaa OMIA LAPSIA AIKOINAAN FACEBOOKISTA POIS NIIN HEISTÄKIN TULI IHMISOIKEUS RIKOLLISIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka EI OLLEET FACEBOOKISSA ENNEN 3.3. 2025 JA LIITTYIVÄT TUON JÄLKEEN PITÄÄ TURPANSA KIINNI SUOMESSA, KOSKA ME EI SAADA PUUTTUA SUOMEN ASIOIHIN SEURAAVAAN 5 VUOTEEN, KOSKA KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO VANHENEE 5 VUODESSA!
En minä ole vielä ratkonut miten täältä pääsee oikein ylös.
Se on totta, että kyseessä on IHMISOIKEUS RIKOS ja ALKUPERÄISKANSA ELI SAAMELAISET OVAT SYYLLISTYNEET MYÖS SIIHEN.
Minä sentään yritin komentaa OMIA LAPSIA AIKOINAAN FACEBOOKISTA POIS NIIN HEISTÄKIN TULI IHMISOIKEUS RIKOLLISIA.HE OVAT ALOITTANEET SODAN JOILLA ON ASEET.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HE OVAT ALOITTANEET SODAN JOILLA ON ASEET.
Minä sentään yritin FACEBOOKISSA ilmoittaa, että : EI NATOA TÄHÄN SOTKUUN ENÄÄN, KOSKA EI TÄTÄ SOTKUA SELVITÄ EDES ERKKIKÄÄN VAAN SOTKEE VAIN LISÄÄ!
- Anonyymi
Olen liimannut vehkeen REITEEN kiinni. Ei heilu NIIN pahasti enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230