Jos sattuu semmonen fiilis tulemaan, että lähen kaverin luona käymään kylässä.
En kyllä ala ÄIJÄLLE SOITTELEMAAN TÖIHIN JA VINKUMAAN, että minä en pääse edes kaverin luo kylään.
Ehkä on PAREMPI, että MINÄ TAPOJEN MUKAAN HOITELEN ITSE HOMMAT!
Kyllähän se tiedossa on jo, että KAUNIIT NAISET SOITTAVAT MINUN ÄIJÄLLE TÖIHIN JA SANOVAT, ETTÄ : VITTU ÄMMÄS ON KÄYNYT TÄÄLLÄ!
EN OLE KYLLÄ VARMA, ETTÄ KUMPAA MINÄ VOISIN KÄYTTÄÄ KUUMALIIMAA VAI MAGNEETTI MAALIA, KOSKA MOLEMMAT OVAT MINUSTA YHTÄ HYVIÄ VAIHTOEHTOJA.
Pitää kaivaa tuo KUUMA-LIIMA PISTOOLI tuolta romujen seasta.
5
215
Vastaukset
- Anonyymi
Tein ruokaa ja sain telepatia viestin äijältä ja hän ilmoitti minulle tapojensa mukaan, että : TEE IHAN MITÄ VAAN, MUTTA ET TEE RIKOSILMOITUSTA NIIN PÄRJÄÄT FACEBOOK KUNNIANLOUKKAUSTEN KANSSA PALJON PAREMMIN!
OPPIVAT AINAKIN HAKEMAAN FACEBOOK KUNNIOITA JA VARSINKIN JOS MINÄ OLEN KUNNIOITTANUT HEITÄ JA POISTUNUT FACEBOOKISTA, KOSKA SE OLI KUNNIANLOUKKAUS OLLA FACEBOOKISSA!
EI FACEBOOKILAISETKAAN KUNNIOITA MITÄÄN KYLILLÄ.
KUULEMMA KULKEVAT NIIN, KUN KYLÄ ROSVOT KAUPOISSA. EN MINÄ OLE NÄHNYT VAAN ERÄS TUTTU KERTOI, ETTÄ HE LÄHTEVÄT KAUPASTA AIKA VAUHDILLA NIIN EIVÄT VOI EDES KYSYÄ, ETTÄ : OLENKO MINÄKIN LOUKANNUT SINUN KUNNIAA?
KYLLÄ HE SAAVAT KYSYÄ JOIDEN KANSSA OLEN OLLUT TUON JÄLKEEN TEKEMISSÄ JA EIVÄT OLE FACEBOOKISSA.
EI MINUN OLE PAKKO TODISTAA JOS EN KOE HÄNTÄ MINUN KAVERIKSI.
HÄN SAA MONTA TONNIA JA MINÄ SAAN 100€, KUN TODISTAN…- Anonyymi
Kaikki jotka EI OLLEET FACEBOOKISSA ENNEN 3.3. 2025 JA LIITTYIVÄT TUON JÄLKEEN PITÄÄ TURPANSA KIINNI SUOMESSA, KOSKA ME EI SAADA PUUTTUA SUOMEN ASIOIHIN SEURAAVAAN 5 VUOTEEN, KOSKA KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO VANHENEE 5 VUODESSA!
En minä ole vielä ratkonut miten täältä pääsee oikein ylös.
Se on totta, että kyseessä on IHMISOIKEUS RIKOS ja ALKUPERÄISKANSA ELI SAAMELAISET OVAT SYYLLISTYNEET MYÖS SIIHEN.
Minä sentään yritin komentaa OMIA LAPSIA AIKOINAAN FACEBOOKISTA POIS NIIN HEISTÄKIN TULI IHMISOIKEUS RIKOLLISIA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka EI OLLEET FACEBOOKISSA ENNEN 3.3. 2025 JA LIITTYIVÄT TUON JÄLKEEN PITÄÄ TURPANSA KIINNI SUOMESSA, KOSKA ME EI SAADA PUUTTUA SUOMEN ASIOIHIN SEURAAVAAN 5 VUOTEEN, KOSKA KUNNIANLOUKKAUS TUOMIO VANHENEE 5 VUODESSA!
En minä ole vielä ratkonut miten täältä pääsee oikein ylös.
Se on totta, että kyseessä on IHMISOIKEUS RIKOS ja ALKUPERÄISKANSA ELI SAAMELAISET OVAT SYYLLISTYNEET MYÖS SIIHEN.
Minä sentään yritin komentaa OMIA LAPSIA AIKOINAAN FACEBOOKISTA POIS NIIN HEISTÄKIN TULI IHMISOIKEUS RIKOLLISIA.HE OVAT ALOITTANEET SODAN JOILLA ON ASEET.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HE OVAT ALOITTANEET SODAN JOILLA ON ASEET.
Minä sentään yritin FACEBOOKISSA ilmoittaa, että : EI NATOA TÄHÄN SOTKUUN ENÄÄN, KOSKA EI TÄTÄ SOTKUA SELVITÄ EDES ERKKIKÄÄN VAAN SOTKEE VAIN LISÄÄ!
- Anonyymi
Olen liimannut vehkeen REITEEN kiinni. Ei heilu NIIN pahasti enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?742791Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282527Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472271Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122044Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1101529- 1671383
- 521062
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa281034IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15836Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110824