"Uutisjuttuja" taas iltarozkalehdessä.
Ja pitikö mennä antamaan perrssetttä ählylle? Turha sitten itkeä jälkikäteen...
Mies kuvasi salaa Saraa seksin aikana
9
215
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan yhtälailla suomalaiset tekee tota
- Anonyymi
Tumma tukka sillä A F. lläkin, vaikka suomea puhui. Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
No, eihän se sitten haittaa. Ihan turhasta valittaa...!
- Anonyymi
ÄLÄ YRITÄ SUVAKKI TOTA IHAN YHTÄLAILLA SUOMALAISET PASKAA. KYLLÄ NE ON AHMEDIT JOTKA TÄÄLLÄ KUVAA JA RAISKAA JA SEN TODISTAA TILASTOTKIN.
- Anonyymi
Näyttää videota varmasti kavereilleen...
- Anonyymi
Koko ählyukkojen suku ja heimo tapittaa tuijottaa näitä videoita.
- Anonyymi
Täytyy sanoa,että kiitän Luojaa,että selvisin hengissä,kun olin suhteessa 4vuotta arabimiehen kanssa. Suhteen hyviä puolia: mies maksoi kaiken,osti lahjoja,antoi rahaa. Onneksi emme asuneet yhdessä. Oli helpompi erota. Suhteen huonoja puolia: erittäin mustasukkainen, välillä todella tyly ja tympeä. Kulttuurierot jne. Mutta hyvä näin,mitään sen kummempaa ei sattunut pahaa hänen kanssaan,henkisesti oli vaan välillä raskasta,mutta ei ollut väkivaltaa .
- Anonyymi
SEN SIITÄ SAA KUN ÄHLYN KANSSA VÄHÄN SEUKKAA IHAN TURHAAN ITKET SÄÄLIÄ EI TIPU.
- Anonyymi
Minun mielipide on, että nämä kuvaksesta nilllittävät naikkoset näyttävät aina juuri sellaisilta moccakikkelin lutkuttajilta..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283