Kerrostalossa pienessä asunnossa asuu hamstraaja. Kotinsa on täynnä kirpputoreilta ja roskiksista tuotua tavaraa, Lattialla ei juuri kävelytilaa. Siellä on myös kissoja, kissanpissin haju leijailee rappukäytävään varsinkin näin kuumana kesänä. Parveke on kuin jätelava täynnä romua, ehkä joku huomauttanut koska lyöty matalaksi ja koittaa piilottaa. Näkyyhän ne.
Aikamoinen paloturvallisuusriski, tupakoiko sitä en tiedä.
Mihin tästä voisi ilmoittaa vai voiko hänelle kukaan mitään.
Hamstraaja
35
345
Vastaukset
- Anonyymi
Mie en kestä. Taloyhtiö määrää mitä asunnoissa saa pitää. Mie oon asukas
- Anonyymi
Valtava palokuorma on oikeasti riski. Myöskään parvekkeita ei sais käyttää varastoina ja mättää niitä lattiasta kattoon täyteen.
Älä sinä edellinen kommentoija viitsi vetää joka asiaan mukaan tuota kulunutta mie oon asukas tai mie en jaksa mölinää. Ja pliis, hanki elämä.- Anonyymi
Taloyhtiön hallitus päättää talossa. Asukas on vain käyttöoikeuden haltija!
- Anonyymi
se oh huume pöpi airnb läinen
- Anonyymi
Sosiaalitoimeen voit olla yhteydessä, sieltä käsin selvitetään onko asukas mielenterveys ongelmallinen ja johtuuko tämä epänormaali asuinmuoto sairaudesta.
- Anonyymi
Hyvinkin tämä asukas on menettänyt elämänsä hallinnan traumaattisen elämäntapahtuman myötä.Ja jos näin niin, tulee varmaan olemaan jälkeenpäin tyytyväinen siitä avusta mitä yhteiskunta voi hänelle tarjota.
- Anonyymi
Mie näin, että naapuri kantoi kaupasta kaikkea roinaa asuntoonsa, on kirpputorilta ehkä ostanut. Mie luulen, ettei se tarvitse sitä kaikkea tavaraa, sen kun vain ostelee kaikkea tarpeetonta. Taloyhtiön puututtava asiaan! Pitääkö tämä vielä kerran rautalangasta teille vääntää: Jos omistat asunto-osakeyhtiön osakkeita, niin sinulla on vain hallintaoikeus asuntoosi, mutta et omista sitä asuntoa, vaan taloyhtiö omistaa sen! Laittomuutta ei voi hyväksyä eikä kaavan vastaista toimintaa! Mie oon asukas, ylväs ja uljas, enkä horju pilkkaajien edessä!
- Anonyymi
Tuo sun vääntäminen vaikuttaa jo sairaalta. Junttaat jatkuvasti samaa tekstiä. Pitäisikö sun tarkistuttaa lääkityksesi?
- Anonyymi
tämä aloittaja selvästi trrorisoi sitä ,ilmeisesti ei ole saanut siltä sexi huumeita yms..ja nyt kostaa..kerrostalo hullu kyttääjä..hyvin näköjään tietää eli käynyt siellä asunnossa sisälläkin eli kateus paistaa yms..hulluus.
- Anonyymi
joo se valittaja kyttäilee postiluukuista asuntoihin sisää ja ehdottellee lapsille hirveitä asioita
- Anonyymi
mie näin , mie luulen,, kyllä sie oot ite se hullu , sulle se lähtö tullee ookos joku raiskaaja yms. sekopää..
- Anonyymi
Mie oon asukas enkä mikään sekopää! Mie vaadin vain oikeutta, että turistit eivät metelöi yöllä rapussa. Mie oon asukas enkä hyväksy, että Rovaniemen keskustasta tehdää
Tämä on vanhusten seniorikaupunki, jossa elämäntyön tehneet saavat nauttia iltaruskosta, kun aurinko laskee Ounasvaaran taakse. Juokaleet voivat mennä Leville riehumaan, Rovaniemellä on oikeus KOTIRAUHAAN tajuatko sitä edes JUOPOT J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie oon asukas enkä mikään sekopää! Mie vaadin vain oikeutta, että turistit eivät metelöi yöllä rapussa. Mie oon asukas enkä hyväksy, että Rovaniemen keskustasta tehdää
Tämä on vanhusten seniorikaupunki, jossa elämäntyön tehneet saavat nauttia iltaruskosta, kun aurinko laskee Ounasvaaran taakse. Juokaleet voivat mennä Leville riehumaan, Rovaniemellä on oikeus KOTIRAUHAAN tajuatko sitä edes JUOPOT Jkyllä hullu oot ei se aurinko laske ounasvaaran taakse pöpi oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vanhusten seniorikaupunki, jossa elämäntyön tehneet saavat nauttia iltaruskosta, kun aurinko laskee Ounasvaaran taakse. Juokaleet voivat mennä Leville riehumaan, Rovaniemellä on oikeus KOTIRAUHAAN tajuatko sitä edes JUOPOT JMene hoitoon.
- Anonyymi
Jos joku varastoi tavarat partsille,ei se ole oikein,siitä pitää ilmoittaa vaan talon omistavalle,ja asiat hoituu.
- Anonyymi
Täällä Rovaniemellä ei juopot häiriköi juurikaan ketään,kurinalaisia ja fiksuja ne on.Jos joku tykkää olla humalassa,antaa puolestani olla.Ei ne minua ainakaan häiritse yhtään.Mulla on oma elämä.Suorastaan halveksin noita -Mie olen asuks-tyyppejä,..tun kyylät,hankkikaa elämä ja lopettakaa tuo toisten elämän vahtiminen.Teillä on liian pienet elämät,sillä siisti.Ja vaikka omistatte osakkeensa,te ette idiootit ole yhtään muita ylempänä.
- Anonyymi
Mikä nyt meni noin tunteisiin? Tuliko uhkasakko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nyt meni noin tunteisiin? Tuliko uhkasakko?
Lyhytvuokraus loppuu tajuatko taloyhtiö voi kieltää, juopot hotelli ei ole koti, EN ole ostanut asuntoa hotellista Rovaniemi ei ole Levi, menkää juokaleet juomaan Leville, tänne ei tarvitse tulle ette osaa juoda viiniä sivistyneesti kuten hienostp kalja kossu juopot , oman asunnon omistajan ei tarvitse sietää SALAHOTELLIA pitääkö vääntää sulle rauta langasata MENE AA- KERHOON !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyhytvuokraus loppuu tajuatko taloyhtiö voi kieltää, juopot hotelli ei ole koti, EN ole ostanut asuntoa hotellista Rovaniemi ei ole Levi, menkää juokaleet juomaan Leville, tänne ei tarvitse tulle ette osaa juoda viiniä sivistyneesti kuten hienostp kalja kossu juopot , oman asunnon omistajan ei tarvitse sietää SALAHOTELLIA pitääkö vääntää sulle rauta langasata MENE AA- KERHOON !!
Minä kyllä tajuan mutta ei tuo, joka kehottaa jatkuvasti lopettamaan "kyttäämisen". Laiton on laitonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kyllä tajuan mutta ei tuo, joka kehottaa jatkuvasti lopettamaan "kyttäämisen". Laiton on laitonta.
Taloyhtiössä hallitus päättää, ei yksittäinen asukas, mutta ei mene perille idiooteille! Laiton asuntovuokraus ja salahotellit kielletään, EI ARMOA VAAN OIKEUTTA! MIE OON ASUKAS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä olet vetänyt? Mitä päihdettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ymmärrä lopettaa ajoissa tuota ulinaasi.
- Anonyymi
huume hampille tuli häätö
- Anonyymi
Totta on, että ovellansa olen kerran käynyt ja säikähdin näkemääni. Muutoin ihan harmiton ihminen, saman talon asukas. Jäin vain miettimään sitä tavaran määrää ja sotkua siellä. Normaalilta se ei näyttänyt eikä sitä olekaan, tiedän, mutta itse en ainakaan kehtaa sekaantua tai puuttua.
Siellä on varmasti luteita ja täitä, voiko ne levitä sieltä muualle.
Pelottaa ja hiukan ahdistaa ajatus.- Anonyymi
Miten sie oven läpi näet , onko sulla röngten katse , ja mikä on normaalia ja mikä ei siekö senkin päätät.
- Anonyymi
Huoli ilmoitus sellaosista jotka vaarantaa muun talon turvallisuuden.
- Anonyymi
Huoliilmoitus sosiaalitoimeen henkilöstä jonka kokee menettäneen elämänhallinnan, ei todellakaan ole kyttäämistä baan vastuunkantoa lähimmäisestä.Näitä ilmoituksia pitäisi tehdä vähäisestäkin epäillystä esim. jos epäilee yksilön fyysisen hyvinvoinnin olevan uhattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huoliilmoitus sosiaalitoimeen henkilöstä jonka kokee menettäneen elämänhallinnan, ei todellakaan ole kyttäämistä baan vastuunkantoa lähimmäisestä.Näitä ilmoituksia pitäisi tehdä vähäisestäkin epäillystä esim. jos epäilee yksilön fyysisen hyvinvoinnin olevan uhattuna.
Onpa Rovaniemellä ihmiset sairaita. Mikä se sinutkin sairastutti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa Rovaniemellä ihmiset sairaita. Mikä se sinutkin sairastutti?
Corona-virus, vaikka mie oon asukas.
Jouluna järjestetään taas mielenosoitus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Corona-virus, vaikka mie oon asukas.
Jouluna järjestetään taas mielenosoitus.Se on korona ei corona. Millä kadulla asut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on korona ei corona. Millä kadulla asut?
Esitän, että Rovaniemen vaakunaan lisätään lause "MIE OON ASUKAS" ja pidetään kaikki Rovaniemen tosi asukkaat juhla, jossa lauletaan laulu:
Mie oon asukas, viisas ja hyvä
Asumisviihtyvyys on lisääntyvä
Kun turistit käsketään Leville täältä
Toivotaan häipymään hyvällä säällä
(kertosäe)
Tämä on meidän kotimme
EI MIKÄÄN SALAHOTELLI! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitän, että Rovaniemen vaakunaan lisätään lause "MIE OON ASUKAS" ja pidetään kaikki Rovaniemen tosi asukkaat juhla, jossa lauletaan laulu:
(kertosäe)
Tämä on meidän kotimme
EI MIKÄÄN SALAHOTELLI!Oletko Kemijärveltä kotoisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(kertosäe)
Tämä on meidän kotimme
EI MIKÄÄN SALAHOTELLI!Mikä hoitolaitos on kyseessä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hoitolaitos on kyseessä?
Sonka = Rollon parhaat tyypit on sieltä
- AnonyymiUUSI
takapajula maalaiset siellä sonnassa syväjoki meininkiä homoutta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111133
- 1326978
- 955653
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385038- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303859- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222975- 782864