Vanha ajatus, että "asiat järjestyvät itsestään".
Työn piti löytää minua itse jossakin vaiheessa.
Ei kuitenkin löytänyt.
Päättelen, että vallassa on pihdit, jotka estävät työt löytämästä työntekijöitä.
Muuten ehkä työ löytäisi perille asti, mutta joku estää tahallisesti sen.
Ei voi olla muuta selitystä.
Minkälainen elämä on työttömänä?
Ei sellaista ole olemassa luonnossa.
Pakko olla, että joku järjestelee asiat.
Ikäni luulin, että työ löytää minua itse - ei löytänyt
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Työvoimatoimiston sanat: 'Oletko työllistynyt' oikeastaan tarkoittavat, että 'hyvä että et työllistynyt'.
- Anonyymi
menestys tulee sille joka on valmis menestyksen vastaanottamaan.
https://www.youtube.com/@jakeducey/videos- Anonyymi
vaikeita videoita
katselen vain rikosvideoita ja matkustusvideoita
rikollisuudessa helppoa kun voi ottaa suoraan mitä tarvitsee
matkustuksessa hyvä kun voi jättää kaikki ongelmat taakse - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaikeita videoita
katselen vain rikosvideoita ja matkustusvideoita
rikollisuudessa helppoa kun voi ottaa suoraan mitä tarvitsee
matkustuksessa hyvä kun voi jättää kaikki ongelmat taakseRikollisuus ei poikkea paljon Metsästäjä ja Keräilijä esiisistä.
Samoilla linjoilla ollaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikollisuus ei poikkea paljon Metsästäjä ja Keräilijä esiisistä.
Samoilla linjoilla ollaan.Mene sitten mustikkaan siitä äläkä valita.
- Anonyymi
tekoälyn avulla tuotettua käsittämätöntä shaibaa, ei jatkoon
- Anonyymi
Asiat järjestyy itsestään.
kyllä tuo sanonta pitää paikkaansa kun peilaa aikaa jolloin se on tehty.
Eli jokainen teki parhaansa ja olivat aktiivisia niin silloin asiat järjetyivät ihan itsekseen.
Nykyään tilanne on toinen, joillakin asiat edelleen järjetyvät itsekseen kun ovat aktiivisia ja tekevät asioita niin hups asia ratkesi itsestään.
Jos nyt olisi käytössä vanhan ajan säännöt niin suurin osa työttömistä vietäisiin pakkotyöleireille opetteleman työntekoa.
Jo alkaisi työhaluja olemaan ja ns. paskatyötkin kelpaaman ettei tarvisisi hakea ulkomaalaisia niitä tekemään.- Anonyymi
Luuletko oikeasti että työttömille on töitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2412781- 1011154
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell01020Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002- 64954
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 63851
- 132848