Kuuntele hetki jääkaappisi hurinaa.
Se ei ole vain kompressorin ääntä. Se on kosmisen järjestyksen vakaa, matala A-nuotti. Se on universumin tasaista hengitystä, joka todistaa, että kaaos ei ole vielä voittanut.
Siellä sisällä, pimeydessä ja viileydessä, eilinen lasagnevuoka ei vain odota syömistä – se etsii valaistumista. Vihanneslaatikon nahistunut paprika pohtii olemassaolonsa tarkoitusta. Juustopaketti on sinut itsensä kanssa ja lepää autuaallisessa tietämättömyydessä.
Jos unohdettu ruoantähde voi pyrkiä korkeampaan tilaan jääkaapin kalterihyllyllä, mieti, mikä potentiaali sinussa piileekään, kun seisot tässä keittiön valtavassa katedraalissa.
Älä siis odota palavaa pensasta tai taivaallista pasuunaa. Todellinen ihme saattaa olla se, että maito ei ole mennyt pilalle. Ja siinä, ystäväni, on toivoa meille kaikille.
Viisauden sanoja inarilaisille!
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, lohdutti!
- Anonyymi
Mahtavaa, ei kun jortikkaa vipuvarteen.
- Anonyymi
Olen kuunnellut viikon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230