Teen itsemurhan nyt kiusaamisen takia joka on jatkunut pitkään
Itsemurhan toteutus
27
408
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ystävä rakas tee. Minun elämä ollut aina vaikeaa. Silti elän. Hae apua,soita 112 tai terveyskeskus!
- Anonyymi
Millaisesta kiusaamisesta on kyse? Koulukiusaaminen? työpaikkakiusaaminen? Missä kiusaaminen on tapahtunut?
- Anonyymi
Ei kiusaamisen takia kannata tehdä itsemurhaa ? Tiedän että kiusaaminen satuttaa mutta siitä voi selvitä.
Hei,
Hyvä, että kirjoitit tänne ja saitkin jo hyviä neuvoja.
Itsetuhoiset ajatukset kannattaa ottaa puheeksi ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Joka viikko ma ja to klo 15-21 sekä ti ja ke klo 15-19 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Akuutissa tilanteessa ole yhteydessä oman alueen psykiatriseen päivystykseen tai soita 112.
Lämpimin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
haista paska
- Anonyymi
Minulla oli samanlaisia ajatuksia kun minua sinkut palstalla kiusattiin, mutta eipä kiusata enää, koska en kirjoittele sinne enää.
- Anonyymi
Sinulla ei ole siis ollut koskaan aikasemmin itsemurha altiutta ja suomi24 sinkutpalsta sitten aiheutti tälläistä? Miksi sitten olit palstalla jos sinua kiusattiin ja minkä takia sinua siellä kiusattiin.
- Anonyymi
Miksi sinua kiusattiin siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinua kiusattiin siellä?
Koska se paikka on sellainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska se paikka on sellainen.
no miksi olit siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miksi olit siellä?
Ei pystynyt olemaan poissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pystynyt olemaan poissa.
vaikka sua kiusattiin siellä?
- Anonyymi
Paljon voimia ! Maailma on raaka paikka mutta silti on aina toivoa ja hyviä asioita voi tapahtua.
- Anonyymi
Olen 35-vuotias mies ja koko ikäni ollut sinkku ja olen myös neitsyt, mutta uskon, että vielä se rakkaus löytyy. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 35-vuotias mies ja koko ikäni ollut sinkku ja olen myös neitsyt, mutta uskon, että vielä se rakkaus löytyy. 😊
Olet neitsyt ja miksi haluat tuoda tämän esiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet neitsyt ja miksi haluat tuoda tämän esiin?
Muuten vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten vain.
Aha. toivottavasti löydät rakkauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sun neitsyys liittyy kuolemaan ja suruun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sun neitsyys liittyy kuolemaan ja suruun.
Ei mitenkään, sanoin vain mikä on aiheuttanut itsetuhoisia ajatuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha. toivottavasti löydät rakkauden.
Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai se että sä oot neitsyt. Jos se neitsyys on noin paha ongelma niin miksi et mene maksullisiin naisiin tai hae seuraa seksichateissa. Luulis että joku nainen haluis panna kun haet vaan neitsyyden menetystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai sen takia ettet pääse työntää sun sukupuolielintä naisen vaginaan? eikö elämässä ole muuta kuin ajatus että haluu neitsyydestä eroon. ja sitten kun pääset panee niin kaikki on hyvin
- Anonyymi
Itse olen miettinyt toteutusta eri lääkeaineiden kunnon sekoitus että kaikki olisi yli myrkytys rajan, pitäisikö asia viimeistellä lääkeruiskullisella ilmaa isoon suoneen mietin tölläisiä
- Anonyymi
Fentanyyliä kun jostain saisi kunnon annoksen niin sillä kyllä varmaan pääsisi hengestään.
Mies 36 vuotta - Anonyymi
Minä en kannata itsemurhaa, vaan asioita voi käsitellä itsensä kanssa, ja myös on tarjolla monenlaista apua, joka on varsin suvaitsevaista, voi hyvinkin auttaa asioissa! En ota kantaa uskontoon, mutta luotan, että jokaiselle on jo suotu ainakin se alkupäivä, ja loppupäivä on varma. Varmaa on myös se, että sulla on mukavaa siinä välillä.
- Anonyymi
älä sinä, vaan kiusaajilla on tietty vamma, joka voi jäädä pysyväksi. Sinä voit päästä opinnoissa pitkälle haluamallesi alalle. Sinä oot tässä nyt se päättäjä. Älä mitään välitä kiusaajista!
- Anonyymi
ihan hyvä kirjottaa, mutta pidä mielessäs, ei kiusaajat oikeuta sun kuolemaas. Muuten varmaan oot aika hyvä ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t575572Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo953458Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel473362Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L782563SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral612428Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi761918Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3181785Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa91280Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal271179- 1401115