BBn vastustajat kokoontuneet

Konferenssin abstraktien esittely, linkit ja lähteet:
https://www.researchgate.net/publication/394010725_Book_of_Abstracts_of_DemystiCon_2025_Beyond_the_Big_Bang?fbclid=IwQ0xDSwMFHW9leHRuA2FlbQIxMAABHiscOQJZJsEkS4Y_VbWi6_Y_hCGx8aNCE3h04BclVf8V3JnApIfEWL7WMhcX_aem_beDZDfHq9p3fRaP7vtwp-Q

Ettei muka tiedeyhteisössä olisi muunkinlaista tutkimusta kuin BBn pohjalta!

Mikä on BB? Alkava ja laajeneva universumi. Mutta oikeasti universumi, kaikkeus, on ikuinen ja rajaton. Osauniversumit sitten alkavat. BB kuvaa paikallisen osauniversumimme. Eikä täysin oikein sitäkään. Se on minun käsitys, enkä ole yksin.

9

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuolla oli näköjään mukana myös Unzicker ja Lerner. Muut olivat itselle tuntemattomia tapauksia joihin voisi ehkä tutustua tarkemmin.

Olen yhden The DemystifySci Podcast videon linkittänyt tänne vähän aikaa sitten josta ennakotavasti eräs tietty "jälkinumeroija" sai taas hepulin. :D

https://www.youtube.com/@DemystifySci_Podcast/videos

Lerneriä ja Unzickeriä olen molempia seurannut aika tiiviisti jo vuosia
      Unzickerin ytubekanava:

https://www.youtube.com/user/TheMachian/videos

Lerner:

https://www.youtube.com/@LPPFusion

Noihin kannattaa tutustua jos haluaa toisenlaisen ja vaihtoehtoisen näkökulman valtavirtafysiikkaan.

Toisin kuin valtavirran fyysikot niin nuo vaihtoehtoiset suuntaukset eivät pidä omaa malliaan minään täydellisenä, lopullisena ja ehdottomana totuutena ja heidän kritiikinsä valtavirtaa kohtaan on mielestäni pääsääntöisesesti oikeansuuntaista.

Kun matematiikka syräyttää kokeellisen tieteen niin päädytään helposti sekoiluihin ja kvanttifysiikan pioneerin Max Plancklin kuvaus tieteen kehittymisestä on edelleen hyvin osuva:

"Uusi tieteellinen totuus ei voita vakuuttamalla vastustajiaan ja saamalla heidät näkemään valon, vaan pikemminkin siksi, että sen vastustajat lopulta kuolevat ja uusi sukupolvi kasvaa, joka on tottunut siihen."
      ...

Tällä palstalla ns. perskärpäset luottavat siihen että juuri kukaan satunnainen s24 lukija vaivautuu perehtymään esim. linkkeihin vaan uskoo muiden mukana viralliseen propagandaan eli siihen mitä oppilaitoksissa opetetaan tai on opetettu heidän kouluaikoinaan.

B

• Anonyymi

"Se on minun käsitys, enkä ole yksin."

Paljonko luulet maallikkojen käistyksillä olevan tieteessä kysyntää?

• En minä ole maallikko vaan filosofinen kirjailija, oppinut, koulutettu, intellektuelli. Painakaa se jo päähänne!

B on kans hyvä tyyppi, kuunnelkaa häntä!

Ja just linkkasin rautaisen ammattilaisten esitelmiä ja konferenssin!

• Anonyymi
        santtunen2 kirjoitti:

En minä ole maallikko vaan filosofinen kirjailija, oppinut, koulutettu, intellektuelli. Painakaa se jo päähänne!

B on kans hyvä tyyppi, kuunnelkaa häntä!

Ja just linkkasin rautaisen ammattilaisten esitelmiä ja konferenssin!

Ylivertaisuusvinoutumasta kärsivä kylähullu sinä lähinnä olet.

Et ole antanut palsoilla mitään muuta merkkejä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylivertaisuusvinoutumasta kärsivä kylähullu sinä lähinnä olet.

Et ole antanut palsoilla mitään muuta merkkejä.

Noin sitä yritetään leimata, mutta ainakin linkki on rautaisia ammattilaisia.

Kyllä takit vielä kääntyy ja silloin tuollaiset haukkumiset loppuu. Kuten olen aina sanonut, minä voitan tämän skaban. Aloitin 1986. ACG aloitti 2004. Nyt on 2025. Tuskin enää menee montakaan vuotta niin BB kaatuu.

• Anonyymi
      UUSI

Big Brother onkin hölmö ohjelma.

• UUSI

Puujalkavitsi. Mitä mieltä olet, kumpi on parempi teoria kaikkeudesta, avauksen vai valtavirran BB, alkava ja laajeneva universumi?

• Anonyymi
      UUSI

jos ennen BB ei ollut mitään, niin mistä se tyhjyys sitten ilmestyi ja mihin?

• UUSI

Niin, BBssä on selkeitä logiikka virheitä. Mutta jos arvostelee noin tai jollain muulla tavalla, teorian puolustajat sanovat, ettei se tuollainen ole ja keksivät yhtä älyttömän väitteen millainen se muka paremminkin on.

Mitä mieltä olet, onko avauksen teoria parempi kuin BB?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2767
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1997
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1983
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1741
    Aihe