Takaisinlihomisen pystyy estämään tehokkaasti vain seuraamalla tarkasti syötyjä kaloreita.
Jos on syönyt 2 päivää LIIKAA pitää lopettaa heti liika syöminen,muuten lihoo takaisin.
Se kannattaa oikein kirjoittaa niiden päivien kohdalleen että lihoo JOS niitä kaloreita ei ole kuluttanut.Ja yliviivata yliviivauskynällä.
Jos esim 4000 kaloria on kuluttanut liikunnalla,lihomisesta varoittavia merkkejä ei tarvitse tehdä.
Edellisellä kerralla kun lihoin kilon en tajunnut lopettaa liikasyömistäni tarpeeksi ajoissa.
Painoni pysyy samassa pienellä liikunnalla kaloreilla 2500 ja suurella liikunnalla 3300 päivässä
Lihomisen ennaltaehkäisy
14
92
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Pilailian kopioima aloitus historiasta ilmeisesti vuodelta 2017. Seuraavaksi tulee kopio veitsenterävistä vatsalihaksista.
- AnonyymiUUSI
En ole se pilailija 😮kyllä ne vatsalihakset tosiaan näkyy kohta veitsenterävänä 😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole se pilailija 😮kyllä ne vatsalihakset tosiaan näkyy kohta veitsenterävänä 😏
Olet kahdeksan vuotta sanonut samaa ja lihonut nyt 3-5 kiloa vuodessa. Vain ikää ja painoa on tullut lisää, mutta tarina pysyy samana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet kahdeksan vuotta sanonut samaa ja lihonut nyt 3-5 kiloa vuodessa. Vain ikää ja painoa on tullut lisää, mutta tarina pysyy samana
Minä olen hiihtänyt viime aikoina paljon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt aivan samana ole pysynyt.Minä olen ollut proteenivalheiden uhri.Sehän on täysi mahdottomuus laihtua suurilla proteenimäärillä.
Jos on pienet kalorit,niin pieni on myös proteenimääräkin eli vain 55 grammaa päivässä.
Ruokakin on ollut nyt täysin erilaista kuin ennen.
Pääruoka on ollut nyt kermajäätelöä ja siihen kakkukahvit.Iltapäivällä makeita mansikoita omalta maalta 600 grammaa joka päivä.Nyt kun niitä ei ole syön mustikkamaitoa.Illalla klo 22.00 vähän vahvempaa ruokaa.
Nyt maastopyöräilen katsellen mustikkapaikkoja.Minulla oli tiedossa hyvä mustikkamarikko,siinä kävi niin että joku tai joku porukka oli käynyt poimimassa sen tyhjäksi,siitä olisi saanut 100-200 kiloa.Nämä Marjapaikat on erittäin helppo löytää kun lataa maastokartta sovelluksen puhelimeen.Tuonkin paikan löysin aivan tutkimalla karttaa.Alan tekemään sitten niistä mustikoista itse proteenimustikkapiirakkaa.
- AnonyymiUUSI
Kaloreiden laskeminen on turhaa tärkeilyä!
Takapuolituntuma eri ruoka-aineiden ominaisuuksista ja terveellisyyksistä riittää.
Ennen 16kg:n pudotuskuuria olin suunnitellut sen jälkeisen elämäni ruokailutottumukset laadullisesti, määrällisesti ja ajallisesti.
Toimi ilman mitään laskemisia tai kivesten puristelua.
Tuon yli 40 vuden takaisen kuurin, 96kg > 80kg on painoni laskenut 75 kiloon. Lihakset näivettyvät vastaan hangoittelusta huolimatta.- AnonyymiUUSI
On oikein laskea kalorit.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne kannattaa laskea ainakin silloin jos on herkutteluun taipumusta.
JOS ei koskaan yhtään herkuttele,niitä ei tarvitse laskea.
Ainakin minulla on erittäin voimakas taipumus herkutteluun joten ainakin minun pitää ne laskea.
Voi sitä tietenkin kokeilla jonkin aikaa olla laskematta jos on saanut painoa pidettyä vuoden samassa.
- AnonyymiUUSI
Onko aloittaja nainen ja kuinka paljon liikuntaa saa harrastaa päivässä,että nainen kuluttaa 3300 kcal ? Ja mitä liikuntaa? Koska jos ylipainoinen nainen käy lenkillä joka päivä 2 tuntia niin sä et polta lähellekään 3000 kcal.
- AnonyymiUUSI
Ajattelin tuosta että kyseessä on teini-ikäinen nepsy, jolla on tukihenkilön kanssa saunaillan vietto.
- AnonyymiUUSI
Olen mies ja harrastan pyöräilyä ja en käy kuntosalissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet provokaattori.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin miehillä on yleensäkin suurempi aineenvaihdunta kuin naisilla ilman liikuntaakin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet provokaattori.
Sinun pitäisi ostaa itsellesi vibraattori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24710772
- 1276893
- 955553
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324830- 404114
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303569- 613434
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323362Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru192794- 542559