Läheltä piti

🙄🚽🧻 etten taas nolannut itseäni kaupassa ns. miesten puolella. Olen yrittänyt huussissa kärsiä kotimaisesta lämpöistuimesta. Siinä on tosi vaikea istua mukavasti kun sen reunat painavat jalkoja. Onneksi miesmyyjä hävisi omiin hommiinsa kun oli raahannut minut lämpöistuinten viereen.

Jäin siihen suu mutrullaan ihmettelemään niitä mun mielestäni väärän mallisia tekeleitä. Mietin jo että onko Tarmolla jotenkin eri mallinen takalisto. Tukittuani Tarmo paketin käyttöohjetta alkoi vähän harmittaa. Olin näet asentanut oman Tarmoni väärinpäin huussin reiän päälle. Silmät olivat tottuneet kaupunkivessan pytyn kanteen. Mun olisi pitänyt asentaa se istuin siihen nähden väärinpäin.

21

642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis asensitko up side down vai jotenkin muuten?

• Ei kun siinä oli päältäpäin katsottuna tasainen ulkoreuna toisella puolella ja toisella sellainen kaartuva reiän muotoinen reuna. Kotivessan kannessahan on se takareuna suora ja etureuna kaareva. Mä laitoin sen niin päin, kun se tuntui silmän mukaan oikealta. Käyttöohjeitahan mulla on tapana lukea vasta viimehädässä.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ei kun siinä oli päältäpäin katsottuna tasainen ulkoreuna toisella puolella ja toisella sellainen kaartuva reiän muotoinen reuna. Kotivessan kannessahan on se takareuna suora ja etureuna kaareva. Mä laitoin sen niin päin, kun se tuntui silmän mukaan oikealta. Käyttöohjeitahan mulla on tapana lukea vasta viimehädässä.

Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.

Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samassa botskissa sitten istutaan kun minullakin on sillä tavalla. Olen kyllä tyytyväinen siihen juuri noin.

Mitä tulee tarmon takalistoon, niin tein mustikkapiirakan illalla ja taikina oli vähän niukka. Kaulin sen taikinan suoraan pellille, ja muoto on suunnilleen vaikkapa sen tuntemattoman tarmon ... muuten hyvä piirakka.

Korjaus :) eri suuntaan istutaan sittenkin :D

• Anonyymi kirjoitti:

Korjaus :) eri suuntaan istutaan sittenkin :D

Niin, siis käyttäohjeen mukaan xD nenän pitäisi osoittaa ruksin suuntaan. Mulla se nenä osoittaa näin Dx . Siinä on paha istua noinpäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Maku mustikkapiirakassa on tärkein, ei sen ulkomuoto. Minustakin tuli kotona kohtalainen leipuri, kun molemmatt veljeni popsivat harjoittelutekeleeni ahnaasti suihinsa.

• lounas.ajatus kirjoitti:

Niin, siis käyttäohjeen mukaan xD nenän pitäisi osoittaa ruksin suuntaan. Mulla se nenä osoittaa näin Dx . Siinä on paha istua noinpäin.

Lisään vielä, että Tarmo on sen lämpöistuimen nimi. Se lukee myyntipakkauksessa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Lisään vielä, että Tarmo on sen lämpöistuimen nimi. Se lukee myyntipakkauksessa.

Termo Tarmo. Joo, kyllä mä sen ymmärsin. T: hra 47

• Anonyymi

Miten tää liittyy ikävä palstaan? :D

• Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.

Aww ♥️ kyllä se siitä t. toinen nainen

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sehän nyt on ilmiselvää ja selviää tekstistä. Teksti kuvastaa sitä, kuinka hankalaa naisihmisellä on, kun kaikki pitää tehdä itse vaikkei koskaan ole tarvinnut edes vasaraa käyttää. Naapurissakin mies hoitaa kuivakäymälän asennuksen ja nurmikon. Rouva siivoukset, kukkapenkit sekä ateriat.

Ota mies 🙂

• Anonyymi

👋😁

• 👋😳

• Anonyymi

🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡😊😊💕💕

• Olen jo välillä katsellut käytettyjä koiria tori.fi palvelusta. Tämä viimeisin koirani oli viipurilainen katutyttö ja se oli ehtinyt jo olla suomalaisessa perheessäkin jonkun aikaa.

• Anonyymi

Olitko laittanut pyöreenreunan polvitaipeeseen päin?
      Kun olisi pitänyt laittaa suorareuna polvitaipeeseen päin.
      Ilmesesti naisen logiikkaa.
      Älä nyt ota kuitenkaan itseesi sattuu niitä kaikille. 😉
      Hyvää ilta päivää vain sinulle. 😀

• Just noin oli käynyt. Hölmöintä vielä mennä ostamaan uutta istuinta, vaikka vika oli asennuksessa. Nyt purkittamaan mustaherukkasosetta.

• Anonyymi

Mustakusi aka palstasetä taas vauhdissa eri nikillä🤣

• Sulla on aika yksitoikkoinen tuo mielikuvitus, kun sun mielestä kaikki on yhtä ja samaa setääsi. Et tajua, kuinka hölmöltä vaikutat kun yrität tässäkin aloituksessa muokata mua -naista -mieheksesi.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sulla on aika yksitoikkoinen tuo mielikuvitus, kun sun mielestä kaikki on yhtä ja samaa setääsi. Et tajua, kuinka hölmöltä vaikutat kun yrität tässäkin aloituksessa muokata mua -naista -mieheksesi.

Gubbe 🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      594
      2341
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1862
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1700
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1438
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1306
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      64
      1257
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      19
      927
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      918
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe