Huoltoasemat alkavat myydä vain sähköä.

Anonyymi-ap

56

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Vaikea on mitään muuta myydä kun ympäristölupaa bensan myyntiin ei saatu. Se oli ainoa syy miksi paikkaan tulee vain laturit. Todennäköistä on, että paikka lopettaa parin vuoden sisällä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Paikalla on toivoa nyt, kun tappiollisesta polttonesteiden myynnistä on päästy eroon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paikalla on toivoa nyt, kun tappiollisesta polttonesteiden myynnistä on päästy eroon.

        Sähköautoilijat tuovat rahaakin asemalle, toisin kuin persaukiset polttosuristelijat.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ympäristöluvat jää saamatta yhä useammin tulevaisuudessa. Sillä ei ole niin väliä, koska polttonesteiden myynnillä ei juurikaan voittoa tehdä. Vetovoimatekijänä muihin palveluihin tulee olemaan lataaminen, koska autokanta nopeasti sähköistyy.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ympäristöluvat jää saamatta yhä useammin tulevaisuudessa. Sillä ei ole niin väliä, koska polttonesteiden myynnillä ei juurikaan voittoa tehdä. Vetovoimatekijänä muihin palveluihin tulee olemaan lataaminen, koska autokanta nopeasti sähköistyy.

        Autokannan sähköistymiseen menee yli 30 vuotta. Enemmistö ajaa polttiksilla vielä kymmeniä vuosia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautoilijat tuovat rahaakin asemalle, toisin kuin persaukiset polttosuristelijat.

        Ei sähköautoilijat mitään rahaa tuo ja asema lopettaa pian toimintansa kokonaan. Ympäristöluvan hylkääminen oli aseman kuolinisku.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Autokannan sähköistymiseen menee yli 30 vuotta. Enemmistö ajaa polttiksilla vielä kymmeniä vuosia.

        Idioottijankuttaja jatkaa idioottijankutustaan. Autokannan sähköistyminen alkoi jo 15 vuotta siten...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sähköautoilijat mitään rahaa tuo ja asema lopettaa pian toimintansa kokonaan. Ympäristöluvan hylkääminen oli aseman kuolinisku.

        Polttonesteistä ei katetta tule, asia jonka lukutaitoiset ymmärtävät. Aseman kuolinisku olisi polttonesteiden myynnin jatkaminen, sillä se on kuoleva ala.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Idioottijankuttaja jatkaa idioottijankutustaan. Autokannan sähköistyminen alkoi jo 15 vuotta siten...

        Ja sähköistyminen on niin hidasta, että siihen menee vielä vähintään 30 vuotta. Tosin 40 vuotta on realistisempaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttonesteistä ei katetta tule, asia jonka lukutaitoiset ymmärtävät. Aseman kuolinisku olisi polttonesteiden myynnin jatkaminen, sillä se on kuoleva ala.

        Jotta itse asema kannattaa niin kahvilan ja kaupan pitää tehdä voittoa. Aivoton sähköautofanaatikko ei tajua, että asemat ei ole ikinä pysynyt pystyssä pelkällä polttoaineiden myynnillä, ei edes 50 vuotta sitten.

        Jos laturit tekevät voittoa mutta kahvila ja kauppa ei niin paikalle jätetään pelkät laturit ja asema lopetetaan. Paikalle jätetään korkeintaan vessa tosin useimpiin tuskin sitäkään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sähköistyminen on niin hidasta, että siihen menee vielä vähintään 30 vuotta. Tosin 40 vuotta on realistisempaa.

        Idioottijankutuksellasi ei ole näihin asioihin vaikutusta. Vain täydellinen idiootti kuvittelee että polttomoottoreilla ajellaan vielä 40 vuoden kuluttua. Jo nyt polttonesteiden myynti alkaa käydä kannattamattomaksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Idioottijankutuksellasi ei ole näihin asioihin vaikutusta. Vain täydellinen idiootti kuvittelee että polttomoottoreilla ajellaan vielä 40 vuoden kuluttua. Jo nyt polttonesteiden myynti alkaa käydä kannattamattomaksi.

        Tuo on ihan helppoa nähdä tilastoista. Sähköautojen myynnin kasvu on päättynyt jo 2 vuotta sitten ja uusia polttomoottoriautojakin myydään edelleen paljon Suomessakin. Ja kun laskee että autojen käyttöikä on usein yli 30 vuotta niin polttiksilla ajellaan taatusti vielä kymmeniä vuosia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotta itse asema kannattaa niin kahvilan ja kaupan pitää tehdä voittoa. Aivoton sähköautofanaatikko ei tajua, että asemat ei ole ikinä pysynyt pystyssä pelkällä polttoaineiden myynnillä, ei edes 50 vuotta sitten.

        Jos laturit tekevät voittoa mutta kahvila ja kauppa ei niin paikalle jätetään pelkät laturit ja asema lopetetaan. Paikalle jätetään korkeintaan vessa tosin useimpiin tuskin sitäkään.

        Mielisairas idiootti ei tajua kuinka typerää on luulla, että asema pysyisi pystyssä kymmeniä vuosia jo nyt lähes kannattamaytoman polttonestemyynnin avulla, mutta ei mitenkään muuten. Polttonesteiden myynti vähenee ja loppuu pian kokonaan, mutta riemuidiootti kuvittelee että voidaan jatkaa samaa rataa ikuisesti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan helppoa nähdä tilastoista. Sähköautojen myynnin kasvu on päättynyt jo 2 vuotta sitten ja uusia polttomoottoriautojakin myydään edelleen paljon Suomessakin. Ja kun laskee että autojen käyttöikä on usein yli 30 vuotta niin polttiksilla ajellaan taatusti vielä kymmeniä vuosia.

        Ihan turhaan jauhat samaa jo moneen kertaan debunkattua hevonkukkua. Sähköautojen määrä jatkaa rakettimaista kasvuaan idioottijankkaamisestasi ja mielisairautesi syvenemisestä huolimatta...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan jauhat samaa jo moneen kertaan debunkattua hevonkukkua. Sähköautojen määrä jatkaa rakettimaista kasvuaan idioottijankkaamisestasi ja mielisairautesi syvenemisestä huolimatta...

        Et sinä ole koskaan debunkannut lukuja. Ensirekisteröinneissä huippu saavutettiin vuonna 2023 ja nyt ollaan edelleen sen alle. Jopa täyssähköautojen osuus ensirekisteröinneistä on pysynyt samana vuodesta 2023.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole koskaan debunkannut lukuja. Ensirekisteröinneissä huippu saavutettiin vuonna 2023 ja nyt ollaan edelleen sen alle. Jopa täyssähköautojen osuus ensirekisteröinneistä on pysynyt samana vuodesta 2023.

        Ihan helppoahan nuo sinun typerät ja harhaanjohtavat jorinasi on ollut debunkata.

        Sähköautojen määrän räjähdysmäinen kasvu jatkuu tänäkin vuonna, eikä naurettavat märinäsi muuta mitään. Mahtaa se harmittaa pikku pelleä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan helppoahan nuo sinun typerät ja harhaanjohtavat jorinasi on ollut debunkata.

        Sähköautojen määrän räjähdysmäinen kasvu jatkuu tänäkin vuonna, eikä naurettavat märinäsi muuta mitään. Mahtaa se harmittaa pikku pelleä!

        Etkä sitä silti ole koskaan tehnyt koska tiedät valehtelevasi. Ensirekisteröinneissä ei ole ollut kasvua sähköautojen kohdalla pariin vuoteen ja tämä on fakta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan helppoahan nuo sinun typerät ja harhaanjohtavat jorinasi on ollut debunkata.

        Sähköautojen määrän räjähdysmäinen kasvu jatkuu tänäkin vuonna, eikä naurettavat märinäsi muuta mitään. Mahtaa se harmittaa pikku pelleä!

        Mitään räjähdysmäistä kasvua ei ole ollut sähköautoissa enää moneen vuoteen. Kasvu on jo päättynyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä sitä silti ole koskaan tehnyt koska tiedät valehtelevasi. Ensirekisteröinneissä ei ole ollut kasvua sähköautojen kohdalla pariin vuoteen ja tämä on fakta.

        Ihan tyhjänpäiväistä on idioottijankutuksesi; sähköautojen määrä kasvaa mölyämisestäsi ja itkeskelystäsi huolimatta räjähdysmäisesti tänäkin vuonna...

        Kuka tahansa voi tarkistaa sähköautojen määrän vuoden alussa vs. vuoden lopussa, siihen ei idioottijankuttajan jankutus vaikuta!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tyhjänpäiväistä on idioottijankutuksesi; sähköautojen määrä kasvaa mölyämisestäsi ja itkeskelystäsi huolimatta räjähdysmäisesti tänäkin vuonna...

        Kuka tahansa voi tarkistaa sähköautojen määrän vuoden alussa vs. vuoden lopussa, siihen ei idioottijankuttajan jankutus vaikuta!

        Ja jopa tuo valitsemasi tilasto osoittaa kasvun hidastumista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sähköistyminen on niin hidasta, että siihen menee vielä vähintään 30 vuotta. Tosin 40 vuotta on realistisempaa.

        Taitaa olla niin, että 20 vuoden päästä ovat polttikset melko harvinaisia liikenteessä. Nyt ollaan jo pisteessä, että sähkiksiä tulee jatkuvasti vastaan, kun 5 vuotta sitten ne olivat vielä harvinaisia. Muutos on nopea, kun se on päässyt jo tähän pisteeseen. Kauppojen latauspisteillä alkaa olla jo ahdasta, vaikka monella onkin oma laturi kotona.
        Enkä Helsingissä tilanne muuttuu hitaammin, mutta näin kehyskunnissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että 20 vuoden päästä ovat polttikset melko harvinaisia liikenteessä. Nyt ollaan jo pisteessä, että sähkiksiä tulee jatkuvasti vastaan, kun 5 vuotta sitten ne olivat vielä harvinaisia. Muutos on nopea, kun se on päässyt jo tähän pisteeseen. Kauppojen latauspisteillä alkaa olla jo ahdasta, vaikka monella onkin oma laturi kotona.
        Enkä Helsingissä tilanne muuttuu hitaammin, mutta näin kehyskunnissa.

        Kun vain 5% liikenteessä olevista autoista on täyssähköautoja niin aika vähän sähköautoja on vieläkin. Ladattavat hybridit eivät ole oikeita sähköautoja koska niissä on edelleen polttomoottori ja sitä todellakin käytetään.

        Ja kun sähköautojen myynnin kasvukin on pysähtynyt ja polttomoottoriautoja myydään edelleen melko paljon niin ei polttikset tule olemaan harvinaisia edes 20 vuoden päästä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuo on lopun alku sille huoltikalle. Muutamana ruuhkaisena viikonloppuna vuodessa latailu ei kuoleta investointeja.

      • Anonyymi
        UUSI

        Bensan ja dieselin myynti nyt joka tapauksessa on käymässä kannattamattomaksi, ja loppuu kokonaan 20 vuoden sisään. Ympäristölupiakaan tuskin enää pitkään myrkkysäiliöille heltiää.

        "Huoltoasemien määrä jatkaa laskuaan

        Katetta pelkästä polttoaineiden myynnistä on tänä päivänä Yli-Kesäniemen mukaan hankalaa saada.

        – Fossiilisia polttoaineita karsitaan ja kysyntä tulee jatkossa laskemaan. Kannattavuus on ollut polttoaineissa huono jo pitkään."

        yle.fi/a/3-12537620


      • Anonyymi
        UUSI

        Polttonesteitä myymällä ei sitä katetta ainakaan tehdä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Bensan ja dieselin myynti nyt joka tapauksessa on käymässä kannattamattomaksi, ja loppuu kokonaan 20 vuoden sisään. Ympäristölupiakaan tuskin enää pitkään myrkkysäiliöille heltiää.

        "Huoltoasemien määrä jatkaa laskuaan

        Katetta pelkästä polttoaineiden myynnistä on tänä päivänä Yli-Kesäniemen mukaan hankalaa saada.

        – Fossiilisia polttoaineita karsitaan ja kysyntä tulee jatkossa laskemaan. Kannattavuus on ollut polttoaineissa huono jo pitkään."

        yle.fi/a/3-12537620

        Polttoaineita myydään vielä ainakin 40 vuotta vaikka mielisairaat ja harhaiset sähköautofanaatikot kuinka itkevät.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttoaineita myydään vielä ainakin 40 vuotta vaikka mielisairaat ja harhaiset sähköautofanaatikot kuinka itkevät.

        Mahtaa ottaa idioottitrollilla koville, kun polttoromusi on kohta arvoton.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttonesteitä myymällä ei sitä katetta ainakaan tehdä.

        "Polttonesteitä myymällä ei sitä katetta ainakaan tehdä."
        Montako huoltoasemaa tai pitäisikö sanoa liikenneasemaa olet viime vuosina tai vuosikymmeninä nähnyt teiden varsilla. Nuo kylmäasemathan eivät ole huoltoasemia, mutta todennäköisesti nekin polttonesteiden myynnillä katteensa tekevät, kun eivät muuta myy.


    • Anonyymi
      UUSI

      Lopetti yksityisautoilijoiden osalta bensan ja dieselin jakelun jo keväällä, ja raskaan kaluston dieselpiste suljetaan perjantaina 15. elokuuta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja koko asema lopettaa toimintansa parin vuoden sisällä, koska sähköautoilijoiden kaltaisen pikkuisen marginaaliryhmän palveleminen ei tule kannattamaan. Ja sähköautoilijat ovat marginaaliryhmä vielä kymmeniä vuosia vaikka harhaiset sähköautofanaatikot muuta kuvittelevat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koko asema lopettaa toimintansa parin vuoden sisällä, koska sähköautoilijoiden kaltaisen pikkuisen marginaaliryhmän palveleminen ei tule kannattamaan. Ja sähköautoilijat ovat marginaaliryhmä vielä kymmeniä vuosia vaikka harhaiset sähköautofanaatikot muuta kuvittelevat.

        Heh, kylläpä typeryksellä ottaa koville. Itke lisää.


    • Anonyymi
      UUSI

      Lopetti koska ei saanut ympäristölupaa. Todennäköisesti mittarien alla olevat polttoainesäiliöt ja niiden suojaukset jo niin vanhat että olis pitäny kaivaa auki koko mittarikenttä ja uusia koko hoito. Latureiden asennus tuli halvemmaksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kovat kustannukset jos haluaa myydä polttonesteitä, eikä katetta tule polttonesteiden myynnistä ihmeemmin. Kuoleva ala tuo polttonesteiden kuluttajamyynti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat kustannukset jos haluaa myydä polttonesteitä, eikä katetta tule polttonesteiden myynnistä ihmeemmin. Kuoleva ala tuo polttonesteiden kuluttajamyynti.

        Ja varmaa on, että tämä asema lopettaa toimintansa seuraavan parin vuoden sisällä. Pelkkään latureihin siirtyminen tulee tuhoamaan aseman toiminnan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varmaa on, että tämä asema lopettaa toimintansa seuraavan parin vuoden sisällä. Pelkkään latureihin siirtyminen tulee tuhoamaan aseman toiminnan.

        Kannattamaton polttonesteiden myynti ainakin varmasti lopettaisi aseman.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattamaton polttonesteiden myynti ainakin varmasti lopettaisi aseman.

        Pelkkien sähköautoilijoiden palveleminen on varmin keino tappaa asema. Ehkä paikalla on tulevaisuudessa laturit mutta muu asema lopettaa toimintansa pian.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkien sähköautoilijoiden palveleminen on varmin keino tappaa asema. Ehkä paikalla on tulevaisuudessa laturit mutta muu asema lopettaa toimintansa pian.

        Polttonesteiden kannattamaton ja vähenevä myynti on ainoa varma tapa tappaa asema. Muut mahdollisuudet takaavat jatkon.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Polttonesteiden kannattamaton ja vähenevä myynti on ainoa varma tapa tappaa asema. Muut mahdollisuudet takaavat jatkon.

        Tätä asemaa ei ole olemassa parin vuoden päästä, se on käytännössä jo varmaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä asemaa ei ole olemassa parin vuoden päästä, se on käytännössä jo varmaa.

        Sinun syytämäsi hevonsonta on turhaa, valheellista ja merkityksetöntä. Se on varmaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      "Ylöjärvelle avautuu Suomen ensimmäinen sähkö-Shell"

      Ei avaudu, vaan sähkö-St1.

      Shell yrityksenä poistui Suomen markkinoilta jo vuosia sitten, mutta tuossa yhteydessä Shell ja St1 sopivat lisenssisopimuksen, joka merkitsi sitä, että lisenssimaksun maksamalla St1 sai määräaikaisen oikeuden käyttää Shell -brändinimeä liiketoiminnassaan Suomessa. Tuo määräaika päättyy pian (ellei ole jo päättynyt), ja siksi Shell -asemat muutetaan St1 -asemiksi. Ne siis ovat jo ennestään olleet St1:n omistamia, mutta tähän asti ovat käyttäneet Shelliltä lisensioitua nimeä, nyt sitten nimi muutetaan St1:ksi, koska kerran ovat St1:n omistamia. Shell -nimen käytön jatkaminen olisi edellyttänyt uuden lisenssisopimuksen tekemistä, mahdollisesti entistä kalliimmalla hinnalla, jos Shell on niin päättänyt.

      Tuo HS:n juttukin kertoo, että kyseinen St1 -asema myy jatkossa sähköä sähköautojen lataukseen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se on edelleen Shell.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on edelleen Shell.

        Kaikki Shellit muuttuvat St1:ksi, niin myös tämä. Shelliä ei yrityksenä enää ole Suomessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Shellit muuttuvat St1:ksi, niin myös tämä. Shelliä ei yrityksenä enää ole Suomessa.

        Ja lukeehan tuo jutussakin, syksyn aikana Shellin nimi poistuu asemalta ja jatkossa tuo on St1.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki Shellit muuttuvat St1:ksi, niin myös tämä. Shelliä ei yrityksenä enää ole Suomessa.

        Se nyt vaan on edelleen Shell.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vaan on edelleen Shell.

        Enää vain pari kuukautta kun kyltit asemalla vaihdetaan. St1 omistaa jo aseman ja on tänä vuonna muuttamassa kaikki Shellit St1:ksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Enää vain pari kuukautta kun kyltit asemalla vaihdetaan. St1 omistaa jo aseman ja on tänä vuonna muuttamassa kaikki Shellit St1:ksi.

        Se nyt on edelleen Shell, ja olet siis kaikessa systemaattisesti väärässä. Säälittävä tapaus olet, ja patologinen valehtelija.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt on edelleen Shell, ja olet siis kaikessa systemaattisesti väärässä. Säälittävä tapaus olet, ja patologinen valehtelija.

        Lue edes itse artikkeli, tuon aseman nimi on St1 jo parin kuukauden päästä. Aseman omistaja on St1. Lähes kaikki Shellit Suomessa on jo muuttunut St1:ksi. Ensi vuonna Suomessa ei Shell-nimeä ole missään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue edes itse artikkeli, tuon aseman nimi on St1 jo parin kuukauden päästä. Aseman omistaja on St1. Lähes kaikki Shellit Suomessa on jo muuttunut St1:ksi. Ensi vuonna Suomessa ei Shell-nimeä ole missään.

        Ymmärtäisitpä pelle edes lukemaasi, se on edelleen Shell....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtäisitpä pelle edes lukemaasi, se on edelleen Shell....

        Omistaja on St1 ja kylttien vaihto on vain kesken. Shell ja St1 on sama yritys Suomessa aivan kuin Sale ja Alepa on käytännössä sama asia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistaja on St1 ja kylttien vaihto on vain kesken. Shell ja St1 on sama yritys Suomessa aivan kuin Sale ja Alepa on käytännössä sama asia.

        Ja noissa latureissakin tulee olemaan vain St1:n logo.


    • Anonyymi
      UUSI

      aivan sama ..sähköautoilu tuhoaa koko talouden suomessa...600.000 on maksuhäiriö merkinnät..

      • Anonyymi
        UUSI

        Paljon melua tyhjästä, kuten sanotaan, "Tomma tunnor bullrar mest".


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon melua tyhjästä, kuten sanotaan, "Tomma tunnor bullrar mest".

        Hyvin sanottu sähköautofanaatikoista.


    • Anonyymi
      UUSI

      Sähköautoilijat ovat niitä todellisia sentinvenyttäjiä, kun auton hankintakin on tehty Excel-taukon laskelmien perusteella yli 5 vuotta eteenpäin ja laskelmissa on käytetty nykyisiä pörssisähkon hintoja kotilatauksissa. Ei niitä 35 snt/kWh latauksia tehdä kuin hätätapauksissa ja silloinkin vain mahdollisimman vähän. Että sillai vaan onnea ja menestystä latausasemille.

    • Anonyymi
      UUSI

      St1 voi isona ja vakavaraisena halutessaan tappaa monta latausfirmaa hinnoittelullaan, sillä muut tekevät jatkuvasti isoja tappiota.

      • Anonyymi
        UUSI

        Liikennevirta Oy liikevaihto 46,6 milj euroa ja tappio 21,1 milj euroa viime vuonna.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko varattu minulle?

      Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      260
      10977
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

      Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      128
      6952
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

      Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      95
      5623
    4. Vanhempi mies

      Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      34
      4956
    5. Noloa että kaipasin sinua

      Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4221
    6. Minne sä aina välillä joudut

      Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3769
    7. On niin paha olla

      Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3474
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

      En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3422
    9. Nyt peukut pystyyn

      Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      2908
    10. Pehmeää laskua

      Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      58
      2680
    Aihe