Joo.
Kyllä minä käsitän vähemmälläkin, että te olette pelkkää paskaa.
Olen käsittänyt jo viimeiset kymmenen vuotta. Ja teillä ei tunnu olevan parempaa tekemista kuin änkeä minun likeeni todistaaksenne minulle (joka tiedän) ettö te olette paskaa, pelkkää paskaa, ettekä osaa mitään muuta kuin haista pahalle ja levittää tauteja.
Pitäkää saastaiset partavetenne ja purukuminne minusta kaukana ja olkaa paskaa keskenänne. Sitä voitte olla. Mutta jättäkää ihmiset (minut ainakin) rauhaan.
Suunnitteilla on tällä hetkellä seuraavaa: mikäli on tuonpuoleista "elon" jälkeen, Janne pistää keskitysleirit pystyyn. Vain teitä varten. Tarkoitus ei niinkään ole hankkiutua teistä eroon, vaikka tämä onkin osa suunnitelmaa; pikemminkin päämääränä on tuotta maksimaalinen määrä fyysistä kipua, jotta teidänkin rappeutuneet ja saastuneet aivonne ja sielunne jo saattaisivat tajuta, ettei minua VITTU VIEKÖÖN KIINNOSTA TEIDÄN SONTANNE! OLKAA PASKAA KESKENÄNNE.
Ja muistakaa: aiomme tulla peräänne. Emme peräaukkoonne. Vaan peräänne. Epäkiitos siitä että olette onnistuneet pilaamaan sen vähänkin hyvän, joka Suomessa joskus oli. Ja haistakaa paskanen vittu.
Moi. Vähintään kymmenen merkkiä.
35
118
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä niinkään teurastusta ruoaksi. Mutta pikemminkin avaruusalusten polttoaineeksi (kunhan sukkulat ovat ensin poistuneet ilmakehästä)
- Anonyymi
Jaha. Suomi24:n sensuuri täydessä touhussa. Mutta tietänette keitä olette ... epä-heterot
- Anonyymi
Voitaisiin kenties puhua rappiosta, mutta tämä olisi lievästi sanottuna kaunistelua
Mutta mitäpän väliä; jos joku kehtaakin ilmaista vähäisenkin totuuden, se sensuroidaan.
Olemme (maallisesti ajatellen ainakin) tuomittuja tuhoon. Kikkelis kokkelis. - Anonyymi
Pahoittelen typoja; valitettavasti hermosto ei toimi luonnon tarkoittamalla tavalla, kun h0m0t änkevät olohuoneeseen väkisin. Kikkelis kokkelis.
Tiesin jo ennen kuin heräsin, että te olette kirjaimellisesti pelkkää paskaa. - Anonyymi
Ette ole ihmisiä; ja siten eivät ihmisten asettamat lait käsittääkseni koske teitä.
Ette myöskään ole elukoita.
Pelkkää ulostetta- - Anonyymi
Ainoa päämääränne onhaista pahalle, levittää tauteja sekä vastustaa sitä mikä on luonnonmukaista, inhimmillistä, elollista ja kaunista.
Olette elon ja kauneuden irvikuva. No, hyvä. Nyt kun tiedämme tämän (vaikka olettekin aivokuolleita), mitäpä jos jättäisitte minut rauhaan? Olette jo pilanneet elämäni ja koko Suomen siinä ohella. Eihän teillä enää ole todistettavaa. Vai mitä?
Sattumoisin, lupaukseni pitää. Kikkelis kokkelis. - Anonyymi
Retardikin tajuaa, että sinä olet silkkaa ulostetta.
Ei ole tarvetta todistella mitään. Me tiedämme jo. - AnonyymiUUSI
Aika hyvä monologi, vaikka itse sanonkin.
Toisaalta 98 % saattoi olla aliarvio. - AnonyymiUUSI
Sillä toki ymmärrän, ette te ette voi koskaan ymmärtää, että minä jo ymmärrän (ja olen ymmärtänyt jo vuosikausia), että te olette pelkkää paskaa, ettekä osaa mitään muuta kuin haista pahalle, kun seuraavan kerran käyn hakemassa tupakkaa, ja te, joilla ei ole emätintä (eikä sattumoisin kiveksiäkään), ja lähestytte minua pelaten haamutaskubiljardia, osoitan teitä etusormella ja ilmaisen "hämmästystäni" jälleen kerran sanomalla: "kato, paskapussi!"
- AnonyymiUUSI
Katsokaa kuinka paljon paskaa! Minä tukehdun! Kuinka kiehtovaa!
- AnonyymiUUSI
Mitä olemme tähän asti oppineet?
1. Elämän tarkoitus on juosta håmåja karkuun, jotta aamukahvit edes teoriassa voisivat maistua kahville.
2. Suomessa ei ole hengittäminen sallittua.
3. Håmåja ei voi eikä saa koskaan päästä karkuun.
4. Suomessa on vastoin lakia olla olematta totaalinen paskaläjä. - AnonyymiUUSI
5. Kun kivekset lakkaavat toimimasta, hienomotoriikka kärsii ja viinat loiskuvat näppäimistölle, josta seuraa kirjoitusvirheitä, Kerron teille, koska teillä on sontaa aivoiksi. Ettekä siltikään voisi moista asiaa käsittää.
Oikeastaan se ei taida olla varsinainen syy ("se" on kertominen ja "syy" käsittäminen).
Voisitte sonnan kyllästämillä silmillänne yrittää absorboida moista ajatusmallia ja välittää pirun riivaamiin hermokeskuksiinne. Vaikka se taitaakin uhmata fysiikan lakeja. - AnonyymiUUSI
6. #5 on sikäli väärin, että "se" ei merkinnyt kertomista vaan sitä joka estää kertomisen sisällön käsittämistä.
- AnonyymiUUSI
No niin, peräreiän ritarit ja paskapussit, joko alkaa vaikuttaa siltä että olen kenties kyllästynyt päivittäiseen paskaanne vai jatketaanko opintoja?
- AnonyymiUUSI
Kato, paskapussi!
- AnonyymiUUSI
Eikö olekin mielenkiintoista! Kato! Paskapussi!
- AnonyymiUUSI
Eikä helpottanut.
En ole edes aloittanut vielä.
Oikeastaan tämä ei ollut verryttelyn harkintaakaan. Kunpa tietäisitte, mitä oikeastaan ajattelen. Valitettavasti esteenä on suomen kielen rajallisuus (ja se, että te olette pelkkää paskaa). - AnonyymiUUSI
Esteenä on osittain myös tukehtuminen (= olette pelkkää paskaa)
- AnonyymiUUSI
Tiedättekö mitä Suomi on?
Suomi on universumin WC-istuin.
Ja te olette paskaa. - AnonyymiUUSI
Tule, Putin, tänne ja teurasta kaikki.
Mutta muista tarjota minulle pullo vodkaa. - AnonyymiUUSI
No joo, toista oli vielä 90-luvulla.
"Ennen oli ennen, nyt on nyt" (eräs läski kauan sitten). - AnonyymiUUSI
Tosiasiahan on se, että jos teissä ei ole alkeellisintakaan inhimmillisyyttä (esim. siitin kuulu emättimeen) eikä vähintäkään ymmärrystä alkeellisimpienkaan asioiden luonnosta eikä vähintäkään harkitsevaisuutta kanssaolentoan kohtaan, ei teitä voi kuvailla kuin sanalla: paska.
- AnonyymiUUSI
Tavallaan "huvittavaa", että siinä missä vielä jokunen vuosi sitten partavetenne (joka jäi pahimmissa tapauksissa päiväkausiksi leijumaan sen jälkeen kun poistuitte paikalta) saattoi jotakuinkin muistuttaa hyttysmyrkkyä, jotkut cocktaileista haisevat kirjaimellisesti paskalle.
Paskaahan se on silti - aivan kuten te! - AnonyymiUUSI
Hei, antakaas kun minä kerron teille kuinka SAATANAN KIEHTOVAA on mielestäni se, että te osaatte peräti olla pelkkää paskaa.
- AnonyymiUUSI
7. Kun pierutkin haisevat pallihielle (ja purukumille), tiedät että käsillä on ongelma.
8. Toisaalta tiedät sen myös siitä, että aivot kiehuvat, hikoilu ei pääty eikä laka kirvelemästä. - AnonyymiUUSI
9. Oikeastaan olisit tiennyt sen kumminkin, mutta håmåt eivät anna periksi. Heidän on osoitettava sinulle vielä uudelleen, että - totta tosiaan - he ovat pelkkää paskaa! Bravo! Mikä saavutus!
- AnonyymiUUSI
Kato! PASKAPUSSI! JEEEEEEEEEEEEE!!!!!!111111111111
- AnonyymiUUSI
Nytkö?`Alkaako vähitellen valjeta? Saattaisiko olla niinkinpäin etteivät ihmiset seurustele sontasäkkien kanssa? Voisiko olla mitenkään mahdollista?
- AnonyymiUUSI
Minua ei vieläkään kiinnosta, ei ole koskaan kiinnostanut, eikä tule koskaan kiinnostamaan håmåsontanne!
- AnonyymiUUSI
Ja jos "luulette" tämän olevan jotenkin vitsikästä, te olette vallan erehtyneet.
Minä en julistanut sotaa. Olisin vain halunnut olla rauhassa. Te (håmåt) julistitte.
Ja nyt joudutte kärsimään mittaamattoman vihani ja raivoni.
Haistakaa kusinen, tautinen, paskanen vittu- - AnonyymiUUSI
Ja nyt seuraa päivän saarna. Kun näette väliviivan, tiedätte, että on teidän vuoronne.
Mitä te olette? - PELKKÄÄ PASKAA!
Mitä te olette? - PELKKÄÄ PASKAA!!
Mitä te olette? - PELKKÄÄ PASKAA!!! - AnonyymiUUSI
Noh. saattaisitte tietää, jos ette olisi PELKKÄÄ PASKAA
- AnonyymiUUSI
Kuten sanoin, minä jo tiedän, että te olette pelkkää paskaa.
Teidän ei tarvitse tulla minulle todistamaan, että te olette paskaa.
Minä tiedän sen jo. - AnonyymiUUSI
Eikö olekin sangen mielenkiintoista, että te olette PELKÄÄ PASKAA`?
No? Onko mielenkiintoista`? - AnonyymiUUSI
Saako ihminen koskaan juoda aamukahvinsa tulematta raiskatuksi, vai täytyykö aina todeta: "kyllä, te olette pelkkää paskaa. Ai ku saatanan kiva juttu."
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282751- 1402607
- 1362172
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131870Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311226Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891162Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128