Ei näitä Sevetin

Anonyymi-ap

roffeja viitsi paljon seurailla

5

438

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei he kuulemma kaikki edes halua olla KOLTANSAAMELAISIA EIKÄ EDES PUHUA KOLTAN KIELTÄ, mutta HEITÄ KUULEMMA PAKOTETAAN PUHUMAAN VAIKKA HE OVAT SUOMALAISIA JA HALUAVAT PUHUA MIELUMMIN SUOMEA, KUN KOLTANKIELTÄ.

SANILAT NE VASTA OUTOJA KOLTANSAAMELAISIA ON, KOSKA HE OVAT VIELÄ KÄÄNTÄNEET SEMENOFF SUKUNIMEN SUOMEKSI JA SE ON SANILA!
      VAIHTASIVAT EDES SUKUNIMENSÄ ENSIN TAKAISIN KOLTTA SUKUNIMEKSI.

HOLO KUNNIATTOMANA TÄÄLLÄ TAAS KAIKKIA TAPOJENSA MUKAAN HAUKKUU!
      MEIDÄN SUHTEESSA HERRA HOLON EI TARVI TIETÄÄ MITÄÄN VAIKKA ONKIN POLIISI, KOSKA RIITTÄÄ ETTÄ MINÄ TIEDÄN!
      MINÄ OLEN SENTÄÄN KÄYNYT -70 LUVULLA VEDEN PYHITYKSESSÄ NEIDENISSÄ. SANILAN TYTÖT OLIVAT HIENOSTI KOTONA VAIPOISSA KUSET/PASKAT HOUSUSSA TUOLLOIN!

• Anonyymi

Olin FACEBOOKISSA vielä, kun minulle kerrottiin asioita, mutta HE JOIDEN KUNNIOITA FACEBOOKISSA LOUKKASIN OVAT SITÄ MIELTÄ, ETTÄ SUOMEN SOTAVETERAANITKIN OVAT VALETTA.
        VAIKKA HÄN JONKA LUONA MINÄ KÄVIN KYLÄSSÄ SAMALLA, KUN ÄITINI SIIVOSI HÄNELLE, KOSKA SIIVOUS OLI TILATTU HÄNELTÄ JA KYSEESSÄ OLI SOTAVETERAANILLE KUULUVIA PALVELUJA.
        Minä hain Kulta Hipusta ja St1 hänelle kuuluvia ruokiakin välillä mukaan, kun mentiin käymään.
        Hän ei edes tiennyt, että hän voi saada ruokia myös kotiin mukaan.
        Minä olin tuo joka sanoi hänelle, että : Minä käyn hakemassa sinulle ruuat niin sinun EI TARVI SEN TAKIA ALKAA NÖYRISTELEMÄÄN vaan sinä saat ruuat mukaan jatkossakin.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ : MINÄ OLEN SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA SINÄ SAAT KÄYTTÄÄ MINUA APUNA NIIN SAAT KAIKKI PALVELUT JOTKA SINULLE KUULUU!
        KÄVIN KUNNIANLOUKKAUS VANKINA VANKILASSA JA MENIN HÄNEN LUO KERROIN TUON SEKÄ SANOIN, ETTÄ : MINÄ SAAN VIELÄ 6 KUNNIANLOUKKAUS TUOMIOTA JOTEN EI SINUN TARVI VANKILAAN LÄHTEÄ VAAN KYLLÄ MINÄ KÄYN TÄMÄNKIN KUNNIANLOUKKAUS SAKON HOITAMASSA VANKILASSA VANKINA SUOMEN SOTAVETERAANIEN PUOLESTA!
        HÄN ALKOI PYYTÄMÄÄN MINULTA, ETTÄ : VOISITKO SIJATA MINUN VUOTEEN?
        MINÄ OLIN KERTONUT HÄNELLE, ETTÄ MINÄ OLEN OIKEESTI MYÖS ENKELI YHDELTÄ KOULUTUKSELTA.

Minä keikuin kynnyksen päällä ja hän katsoi minua sekä sanoi, että : Ei saa keikkua kynnyksen päällä koska heidän uskonnon mukaan se tietää köyhyyttä.
        Minä sanoin hänelle, että : Mitä se haittaa ja mihin sinä enään sitä RAHAA SÄÄSTÄT?
        Sanoin hänelle, että : Jos minä olisin sinä niin minä jättäisin kaikki laskut maksamatta ja käyttäisin rahat mihin itse haluan.
        Oli yli 90vuotias jo joten minä sanoin hänelle, että : Tee ihan mitä huvittaa, koska oot sentään talos maksanut ja olet maksanut vielä toisetkin velkoja vaikka et ole edes rahoja nähnytkään.

• Anonyymi

Mistä tiedät

• Anonyymi

Sevetissä on nopeita pikajuoksijoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      439
      1918
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1247
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      70
      1144
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1141
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1137
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      176
      994
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      783
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      699
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe