eihän pizza ole ruokaa jauho lettu , läskie uus avuttomien sapuskaa läskipalleroitte joiden sairaala laskut veeronmaksajat joutuu maksa..ylipainoiset läskit
eihän pizza ole ruokaa jauho lettu , läskie uus avuttomien sapuskaa läskipalleroitte joiden sairaala
18
190
Vastaukset
- Anonyymi
miksei tähän mainiontaan puututa rikollista mainosta..
- Anonyymi
jos minä mene sinne poizzeriaa niin se pittää olla kan italialista ja italialinen sen tgekkee italilaiseta aineksista MUU ON TÄYTTÄ PETOSTA ROSVOT
- Anonyymi
juokaa kaljaa niin pysytte hoikkina
- Anonyymi
Pitsa on suosittu Rovaniemen ykkösruoka ja kaikki tervejärkiset menee syömään pitsaa ja haukkujat voi syödä kotona vaikka ilmaa ja juoda vettä hanasta kaupan päälle. Rovaniemen sivistyneistö on nyt saanut Italia vaikutteet ja syö pitsaa koko ajan.
- Anonyymi
Edelleenkin Kotipizza on perheemme suosikki,kun pizzaa tekee mieli.Mäkkäri onehdoton ykkönen hampurilaisaterian nauttimiseen.Näissä tarjolla olevat annokset ja ennen kaikkea niiden valmistuksessa käytetyt raaka-aineet ovat tuoreita ja näin ollen annosten maistuvuus on paras mahdollinen. Näiden ruokailupaikkojen ei tarvitse kerjätä ja toistuvasti tyrkyttää ruokiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkin Kotipizza on perheemme suosikki,kun pizzaa tekee mieli.Mäkkäri onehdoton ykkönen hampurilaisaterian nauttimiseen.Näissä tarjolla olevat annokset ja ennen kaikkea niiden valmistuksessa käytetyt raaka-aineet ovat tuoreita ja näin ollen annosten maistuvuus on paras mahdollinen. Näiden ruokailupaikkojen ei tarvitse kerjätä ja toistuvasti tyrkyttää ruokiaan.
Scanburger on tosi upea paikka.
- Anonyymi
Ihan ok ruokana mutta ovat nykyisin liian pieniä hintaisikseen , toista oli ennen , ei jaksanu kokonaista aina syödä edes , nykyisin jää nälkä .
- Anonyymi
No voi, voi sinkunut vatsalaukku. Siitä se ylipainon kertyminen alkaa kun mikään ei riitä. Vaan "ennen oli kaikki paremmin".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi, voi sinkunut vatsalaukku. Siitä se ylipainon kertyminen alkaa kun mikään ei riitä. Vaan "ennen oli kaikki paremmin".
Kyllä minä ylipainonikin haluan hankkia laadukkaita tuotteitaa syöden. En tyrkyttäen, enkä alennettuun hintaan syö tuotteita jotka eivät ole valmistettu tuoreista raakaaineista.
- Anonyymi
eli olet lsäki vajakki pallero..
- Anonyymi
liian påieniä sanoo läskikasa pallro..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä ylipainonikin haluan hankkia laadukkaita tuotteitaa syöden. En tyrkyttäen, enkä alennettuun hintaan syö tuotteita jotka eivät ole valmistettu tuoreista raakaaineista.
syöt tuotteita kokka ei ole vamistettu tuoreista ..eli suöt pilaantunuttqa aruokaa sika olet emäsika,,
- Anonyymi
qwww
- Anonyymi
emäsika syö bio jötettä..
- AnonyymiUUSI
fff
- AnonyymiUUSI
rrrr
- AnonyymiUUSI
333
- AnonyymiUUSI
Yrittäjät antaa töitä. Ihmettelen, että joku pilkkaa täällä.
Pitsa on Rovaniemellä nyt noussut kaupungin pää-herkkuruoaksi. Turistit myös kun majoittuvat lyhytvuokra-asunnoissa modernisti kävelee pitsa paikkaan syömään. Rollo-cityn uusi mainoslause onkin: "Pitsaa ja lyhytvuokrausta!"
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237